Gå til innhold

Da mistet jeg lappen i dag, jaja, da blir det å gå på nav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

theTitanic skrev (Akkurat nå):

Hvordan politiet velger å prioritere sitt arbeid er ikke ditt anliggende. De tar de som ikke følger loven og gir straffen som lovparagrafen tilsier at de skal. Men for all del; vær så snill å gå til politiet og fortell dem hvordan de skal gjøre jobben sin og hvordan de skal prioritere, og se om de får lyst til å gi deg strafferabatt... fortell dem også at de favoriserer innvandrere. Og ikke minst;    fortell oss hvordan det gikk. 

Jeg hjelper ikke politiet med mindre jeg får politilønning for det, jeg jobber ikke gratis for de.... Det at jeg ikke er for innvandring vet de meget godt fra tidligere saker 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tar ikke bot i tillegg, da tar jeg fengsel og lever herrens glade dager  på statens regning et par uker..... 

 

Anonymkode: 7f16c...61f

Det er ikke noe du kan velge.

Anonymkode: df754...c55

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (3 minutter siden):

6 mnd og bota er ikke bestemt enda, bota blir uansett ikke betalt, jeg tar fengsel 

Og hvor mange prikker hadde du fra før?
Du mister da ikke førerkortet av bare dette...

Anonymkode: 49daa...a80

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie65 skrev (2 minutter siden):

18 uker fra 1.1.2021 - når det er selvforskyldt. 

Er ikke selvforskyldt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (21 minutter siden):

Sykle gidder jeg ikke uansett hva. Griner ikke, men å sykle er ting folk gjør i Oslo, ikke her oppe

Selger den for vrakpanten til en kamerat og kjøper den igjen når jeg har lappen, enkelt og greit i dette systemet... 

Sykle er uaktuelt 

Selger den for 3k "vrakpanten" til en kamerat isåfall, da er jeg kvitt bilen og jeg kjøper den tilbake 👍

Du vet vel at type bil er registrert i selvangivelsen. Nav vet hva den skal selges for.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da jeg leste de første innleggene, var jeg sikker på at TS var 18 år. Maks 19. 

Så jeg leste videre med bittelitt sympati for en ungdom som kanskje ikke visste bedre. 

Men 29 år? Nei, bare nei. 

Og jeg tror ikke på at sertifikatet røk KUN fordi han lekte på en øde parkeringsplass. Det må ha vært noe mer. 

Anonymkode: 07fe1...65d

Ring politiet å spørr, du får lov av meg. Var ikke noe annet enn litt "lek" var jeg og han andre som var uheldige, men samtlige av de som var der hadde også lekt, var bare tilfeldig at det var jeg og han andre som ble fersket

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galdhøpiggen skrev (1 minutt siden):

Er ikke selvforskyldt 

Jo, når du mister jobben fordi du må i fengsel så er det selvforskyldt. Men du havner ikke i fengsel for dette, du får en bot

Anonymkode: 49daa...a80

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og hvor mange prikker hadde du fra før?
Du mister da ikke førerkortet av bare dette...

Anonymkode: 49daa...a80

0, jo kun av dette, helt høl i hue

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lese hva som står i vegtrafikkloven, noe du signerte på at du skulle følge da du signerte for førerkortet. Du var tydeligvis ikke inneforstått med hva dette innebar, men nå har du tid til å lese leksa di 😊

Anonymkode: 00ae3...bef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, når du mister jobben fordi du må i fengsel så er det selvforskyldt. Men du havner ikke i fengsel for dette, du får en bot

Anonymkode: 49daa...a80

Jeg kan tydeligvis ikke ta fengsel i følge noen her, om det stemmer aner jeg ikke. Men om det stemmer så er Norge verre enn nord Korea 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får lese hva som står i vegtrafikkloven, noe du signerte på at du skulle følge da du signerte for førerkortet. Du var tydeligvis ikke inneforstått med hva dette innebar, men nå har du tid til å lese leksa di 😊

Anonymkode: 00ae3...bef

Hva jeg lærte ble glemt dagen etter 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, når du mister jobben fordi du må i fengsel så er det selvforskyldt. Men du havner ikke i fengsel for dette, du får en bot

Anonymkode: 49daa...a80

+ det er selvforskyldt når du mister jobben fordi du mister førerkortet 

Anonymkode: 49daa...a80

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (Akkurat nå):

Hva jeg lærte ble glemt dagen etter 

Da burde du levere tilbake førerkortet når du får det tilbake. 

Anonymkode: 49daa...a80

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da burde du levere tilbake førerkortet når du får det tilbake. 

Anonymkode: 49daa...a80

Mister nok lappen fort igjen for skal gjøre det samme 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vitner og en som er skikkelig umoden og nok aldri burde hatt sertifikat i det hele tatt.. Du "leker" med et 2 tonns bil og skjønner ikke konsekvensen av det du gjør. Og bare som et lite tips, hvis man må sone får man ikke dagpenger bare så du vet det.  Hvis du og tror det er så lett å få dagpenger fordi du har mista lappen må du tro om igjen. Det vil bli satt krav til deg fra Nav sin side, nekter du får du absolutt ingenting. Så du kan jo tygge litt på den og kanskje bli litt voksen og ta ansvar for dine handlinger.

Anonymkode: 59a96...050

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal ts ikke poste som ab?

Men du, ts, om du har gjort noe ulovlig så er det rett og slett til pass for deg at du ble tatt på fersken og mistet lappen! Sjåfører som ikke kan oppføre seg, inkludert lek på parkeringsplasser, har ingenting bak rattet å gjøre!

Anonymkode: cf1d2...b54

Dette er bare tull. Å miste lappen for å leke litt på en tom parkeringsplass hører ikke hjemme noe sted.

 

Anonymkode: c7bdc...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mistet lappen på Beitostølen i dag da jeg "lekte" litt på en parkeringsplass totalt uten folk og biler bortsett fra oss som var sammen. Uheldigvis kom en politibil forbi og oppdaget oss, jeg og en kamerat mistet førerkortet av den grunn. 

Er det ikke lov å ha det litt gøy for seg selv?? Å gå på gata i Oslo og gjøre skadeverk og kriminalitet er tydeligvis mer lovlig enn litt uskyldig moro med kamerater på en øde parkering.... 

Hvorfor i helvete nekte folk dette når det på ingen måte er farlig for menneskeliv og ingen andre til stede enn de som er med??? Nei fy faen, politiet har litt for lite å gjøre for tiden virker det som...... 

Ja jeg vet det ikke er lov, men det må da faen være lov å gjøre noe i dette pusekattlandet Norge. 

Jeg tar ikke bot i tillegg, da tar jeg fengsel og lever herrens glade dager  på statens regning et par uker..... 

 

Looooool, bra start på 2021........ 

Anonymkode: 7f16c...61f

Tar du fengsel vil det stå på rullebladet ditt for resten av livet, et forlegg blir slettet når det er betalt, du vil senere i livet kunne angre på det valget, det være jobb eller reise.Råder deg til å tenke deg om.

Anonymkode: 494ab...b0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (1 time siden):

Hvorfor den ble postet anonym aner jeg ikke...... 

Hint fra oven om at du ikke burde skryte om sånt, og i hvert fall ikke åpent med "navn"

Anonymkode: c5de2...40b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (53 minutter siden):

Er i slutten av 20 årene, å jobbe for sosialpenger er uaktuelt, det skjer ikke

 

Galdhøpiggen skrev (36 minutter siden):

Får krangle litt slik som våre nye landsmenn.... 

Våre nye landsmenn får alt uten så mye som et papir, da skal jeg også har det

 

Galdhøpiggen skrev (27 minutter siden):

Sykle gidder jeg ikke uansett hva. Griner ikke, men å sykle er ting folk gjør i Oslo, ikke her oppe

Selger den for vrakpanten til en kamerat og kjøper den igjen når jeg har lappen, enkelt og greit i dette systemet... 

Sykle er uaktuelt 

Selger den for 3k "vrakpanten" til en kamerat isåfall, da er jeg kvitt bilen og jeg kjøper den tilbake 👍

 

Galdhøpiggen skrev (12 minutter siden):

Tar ikke hvilke som helst jobber 

 

Galdhøpiggen skrev (10 minutter siden):

6 mnd og bota er ikke bestemt enda, bota blir uansett ikke betalt, jeg tar fengsel 

 

Galdhøpiggen skrev (6 minutter siden):

Er ikke selvforskyldt 

 

Galdhøpiggen skrev (1 minutt siden):

Mister nok lappen fort igjen for skal gjøre det samme 

Er visst en liten tøffing du. 

Anonymkode: 58e6a...f78

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (19 minutter siden):

Er voksen 

I alder ja, men oppførselen og holdningene dine tyder på at du er en liten unge i hodet ditt!

Anonymkode: cf1d2...b54

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...