Gå til innhold

Da mistet jeg lappen i dag, jaja, da blir det å gå på nav

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
22 minutter siden, Galdhøpiggen said:

Slik som han på videoen og, de knuste jo livet hans.... Han taklet det ikke like godt som meg, håper han ikke ble ødelagt for livet 

Nei, HAN knuste sitt eget liv, ved å oppføre seg som en dust.

Anonymkode: 30b01...adf

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

I slutten av 20 årene, men oppfører deg som en liten drittunge, både i virkeligheten og her.

Men hvis du ikke vil jobbe for sosialpenger får du heller sulte i hjel da 🤷🏼‍♀️

Hvis det er greit i Norge så hvorfor klage på nord-Korea da? Norge er tydeligvis verre.... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, HAN knuste sitt eget liv, ved å oppføre seg som en dust.

Nei det gjorde han ikke, må være lov til noe i dette pusekattlandet.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de holdningene og oppførsel du viser her så må foreldrene dine være kjempestolt av deg. Good work.

Nei du kan ikke velge fengsel. Det er kun aktuelt om du ikke kan betale boten på lang tid(og via tvangstrekk i lønn).

Du gjorde noe du visste var ulovlig og når du nå ble tatt og straffet for det så sutrer du, påtar deg offerrollen og skylder på andre for at du ble tatt. Voks opp og stå for deg selv da.

Du spiller tøff. Og i realiteten har du gjort ting veldig vanskelig for deg selv på alle plan. Ikke kan du kjøre bil lenger, ikke vil du sykle, ikke har du tenkt å følge aktivitetspålegg fra nav osv masse sytring.

Vel. Tøffen. Med mindre du fortsatt bor hjemme hos foreldrene dine og snylter på de så kommer du til å få en realitetsorientering de neste månedene.

Ikke at det hjelper. Du virker rimelig bra bestemt for at du ikke har ansvar for eget liv og det er andre som skal rydde opp etter deg. Og de kan ikke andre endre på før du vil det selv.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (59 minutter siden):

Med de holdningene og oppførsel du viser her så må foreldrene dine være kjempestolt av deg. Good work.

Nei du kan ikke velge fengsel. Det er kun aktuelt om du ikke kan betale boten på lang tid(og via tvangstrekk i lønn).

Du gjorde noe du visste var ulovlig og når du nå ble tatt og straffet for det så sutrer du, påtar deg offerrollen og skylder på andre for at du ble tatt. Voks opp og stå for deg selv da.

Du spiller tøff. Og i realiteten har du gjort ting veldig vanskelig for deg selv på alle plan. Ikke kan du kjøre bil lenger, ikke vil du sykle, ikke har du tenkt å følge aktivitetspålegg fra nav osv masse sytring.

Vel. Tøffen. Med mindre du fortsatt bor hjemme hos foreldrene dine og snylter på de så kommer du til å få en realitetsorientering de neste månedene.

Ikke at det hjelper. Du virker rimelig bra bestemt for at du ikke har ansvar for eget liv og det er andre som skal rydde opp etter deg. Og de kan ikke andre endre på før du vil det selv.

Hva de er aner jeg ikke, men de har ikke sakt noe 👍 

Har funnet ut en ting, alt er bedre i nord-Korea styrt av kim young Un!! 

Jeg spiller ikke tøff, jeg er tøff, hvertfall i jenters øyne, og det er de jeg bryr meg om, ikke hva menn mener 👍 

Bo hjemme??? Å nei du, jeg flyttet ut som 17 åring, så her er det ingen mammadalt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (2 timer siden):

Ofrer gjerne lappen for å ha det litt moro, å miste lappen for dette er latterlig, jeg anser det ikke som hverken straffbart eller noe 

Du virker ganske blåst. 

Ser du tidligere har kritisert at politiet ikke tar andre kriminelle. Noe av årsaken er at de må bruke mye tid på idioter i bil. Tror de fleste synes det er en grei prioritering. Jeg vil mye heller ha sikre veier enn null innbrudd. På veien kan både mine kjære og jeg miste livet på grunn av en idiot. Det kan ikke erstattes. Blir jeg utsatt for vinningskriminalitet, får jeg alt erstattet av forsikringsselskapet.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så bra at dere mistet lappen :)

Biler er ikke leketøy.

Men det var vell verdt og miste lappen for et par minutter med morro right?

Anonymkode: 87353...82c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo, det er på sin plass å miste lappen av å leke med bilen. 

Om du kjører på en tom parkeringsplass for å teste bremselengde, så er det greit og politiet vil ikke bry seg om det. Det er stor forskjell på å gjøre det, og det å leke med bilen. Biler er ikke leker. 

Anonymkode: 49daa...a80

Selvsagt er biler leker. De kan brukes til så mangt. Jeg har hundrevis av timer i 150+ km/t på skogsveier. Bare leker meg.

Anonymkode: dafd2...e1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, Galdhøpiggen said:

Hva de er aner jeg ikke, men de har ikke sakt noe 👍 

Har funnet ut en ting, alt er bedre i nord-Korea styrt av kim young Un!! 

Jeg spiller ikke tøff, jeg er tøff, hvertfall i jenters øyne, og det er de jeg bryr meg om, ikke hva menn mener 👍 

Bo hjemme??? Å nei du, jeg flyttet ut som 17 åring, så her er det ingen mammadalt. 

Tidligere hadde Nord-Korea ambassade i Oslo, men den ble stengt etter at diplomatene ble utvist etter å drevet sitt private Vinmonopol.

Ambassaden i Stockholm er så vidt jeg vet fortsatt åpen, så hvorfor ikke prøve på nye nytt - og søke asyl i Nord-Korea ...?

Det er veldig god plass der for bilister som ikke er A4 med store motorveier nesten uten trafikk, men biler er en luksusvare; i 1970-årene fikk de levert en haug med Volvoer som de enda skylder Sverige penger for, og mange av dem er fortsatt i bruk.

Anonymkode: 602c4...1b7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tidligere hadde Nord-Korea ambassade i Oslo, men den ble stengt etter at diplomatene ble utvist etter å drevet sitt private Vinmonopol.

Ambassaden i Stockholm er så vidt jeg vet fortsatt åpen, så hvorfor ikke prøve på nye nytt - og søke asyl i Nord-Korea ...?

Det er veldig god plass der for bilister som ikke er A4 med store motorveier nesten uten trafikk, men biler er en luksusvare; i 1970-årene fikk de levert en haug med Volvoer som de enda skylder Sverige penger for, og mange av dem er fortsatt i bruk.

Kan søke asyl i nord-Korea jeg, hvorfor ikke ligsom? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Galdhøpiggen said:

Kan søke asyl i nord-Korea jeg, hvorfor ikke ligsom? 

Det er bare å søke, men vær oppmerksom på at Nord-Korea har en egen evne til å mistenke asylsøkere for å være hemmelige spioner, så vær litt forsiktig, men hvis man kontakter dem og skriver at man er svært interessert i det flotte landet deres og ønsker å besøke dem som gjest på vennskapelig fot, kan jeg tenke meg at de kommer til kommer til å oppfatte dette positivt.

Nord-Korea er sikkert et lykkelig land der det virker som om innbyggerne enten klapper eller går i storslåtte parader for å feire den store leder Kim, med mange sexy kvinnebein som går i takt og flotte, tomme motorveier der man kan leke seg så mye man ønsker uten å fortstyrre andre.

north-korean-women-army.jpg

DSC07425SlowTraffic.JPG

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du kommuniserte med politiet på samme måte som du har gjort her inne kan jeg skjønne de tok ditt førerkort frem for bare å gi den en streng tale og evt en bot. Du sier at du er tøff- det er jo nettopp de politiet slår har ned på for at de skal overholde de felles regler samfunnet vårt ha og ikke leke egoister.

Du viser at du ikke har forståelse for hvorfor din leking med bil er et problem og at politiet er idioter fordi de velge å beskjeftige seg med ulovlig bilkjøring frem for andre lovbrudd. Du fremstiller deg selv som et uskyldig offer for urettferdig behandling og krangler/diskuterer med alle som pointerer at det du gjorde var ulovlig og at du nå må ta konsekvensene av dine handlinger.

En bil kan drepe like bra som et våpen. Forskjellen er at en hver idiot kan skaffe seg en bil- case in point.

Anonymkode: ce75b...b45

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
Galdhøpiggen skrev (13 timer siden):

Jeg hjelper ikke politiet med mindre jeg får politilønning for det, jeg jobber ikke gratis for de.... Det at jeg ikke er for innvandring vet de meget godt fra tidligere saker 

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Håper du ikke samtykket i beslaget, da må politiet ta det til retten for å kunne beholde lappen videre innen tre uker eller hva det var. 

Anonymkode: 70fd2...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er bare å søke, men vær oppmerksom på at Nord-Korea har en egen evne til å mistenke asylsøkere for å være hemmelige spioner, så vær litt forsiktig, men hvis man kontakter dem og skriver at man er svært interessert i det flotte landet deres og ønsker å besøke dem som gjest på vennskapelig fot, kan jeg tenke meg at de kommer til kommer til å oppfatte dette positivt.

Nord-Korea er sikkert et lykkelig land der det virker som om innbyggerne enten klapper eller går i storslåtte parader for å feire den store leder Kim, med mange sexy kvinnebein som går i takt og flotte, tomme motorveier der man kan leke seg så mye man ønsker uten å fortstyrre andre.

north-korean-women-army.jpg

DSC07425SlowTraffic.JPG

Norge er hvertfall ikke noe bedre, heller kim enn Erna og heller nord-koreansk politi fremfor norsk politi.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Håper du ikke samtykket i beslaget, da må politiet ta det til retten for å kunne beholde lappen videre innen tre uker eller hva det var. 

Anonymkode: 70fd2...1f0

Jeg samtykket, vi bor jo i et rettssamfunn hvor politiet skal være ærlige, sier politiet noe må man gjøre som de sier. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
theTitanic skrev (3 timer siden):

🙄

Vil du jobbe gratis for politiet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Galdhøpiggen said:

Norge er hvertfall ikke noe bedre, heller kim enn Erna og heller nord-koreansk politi fremfor norsk politi.... 

Ja, da er det bare å dra da. God tur.

Anonymkode: 7c24a...d1a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
Galdhøpiggen skrev (29 minutter siden):

Vil du jobbe gratis for politiet? 

Du har jo helt feil syn på verden.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ja, da er det bare å dra da. God tur.

Anonymkode: 7c24a...d1a

Takk 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...