Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Engel skrev (53 minutter siden):

Masse lykke til dere som sletter apper nå!🥰Håper vi slipper å se dere her inne igjen, utenom for å heie på oss andre da.❤️

Jeg aktiverte Tinder og sukker igjen nå, etter pausen. Så får vi se om det skjer noe. Datelysten kom litt tilbake når vårsola kom i helga.😉

Lykke til ! 

Her er det vel ikke kjærlighet enda så henger her litt til men tinder er forhåpentligvis borte for godt iallefall. Håper det går veien for han er så fin en fyr 🥰

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som den overtruiske fyren eg er, så har eg ikkje sletta Tinder, sjølv om det er tida for det. Min flammande kjære sletta sin profil etter andre date, men eg har berre satt den til å ikkje vise meg, No er me der at ein ikkje teller dater, eller møter som det heiter no, og kun teller dagar til neste møte, og då timane og minutt til ein skal skille lag att. Denne kjensla av å sveve i ei sky med tåkete briller, er ikkje daglegdags, og er kjensle som ikkje har vore der på nokre år. La oss håpe at det aldri blir behov for å aktivere tinder og lignande hjelpemiddel, og at skya blir verande litt til.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo da er jeg tilbake etter å ha vært utestengt på kg i 30 dager. Er for rampete sikkert😂.

Ingen date i den tiden men snakket fortsatt med nederlenderen som ringer 2-3 ganger i uka. Egentlig blitt en fin rytme. Forelsket er jeg ikke men liker kontakten vi har. Jeg setter pris på den mens man venter på lysere tider 👍🏻. Er noen ganger jeg har kjent på panikken at nå fader han meg ut men takk og lov ikke skjedd .. enda i hverttfall.  Siste update her. Jobber sover og chatter 😂🎻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Bente1234 said:

Hallo da er jeg tilbake etter å ha vært utestengt på kg i 30 dager. Er for rampete sikkert😂.

Ingen date i den tiden men snakket fortsatt med nederlenderen som ringer 2-3 ganger i uka. Egentlig blitt en fin rytme. Forelsket er jeg ikke men liker kontakten vi har. Jeg setter pris på den mens man venter på lysere tider 👍🏻. Er noen ganger jeg har kjent på panikken at nå fader han meg ut men takk og lov ikke skjedd .. enda i hverttfall.  Siste update her. Jobber sover og chatter 😂🎻

Du utestengt? Du er jo alltid så søt syns jeg 😁

Jeg er tilbake i tråden etter å ha falt litt av lasset og savnet eksen. Oppdatert tinder men ikke skjedd noe mer enn det. Føler meg åpen for forhold nå. 

Anonymkode: c5485...557

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på den 11 tinderdaten nå på 4 år. To av dem i år. Første gang jeg har villet møte daten igjen. Virket veldig som han også vil, så da gjenstår det å se da! 😊 

Anonymkode: 484a9...3ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på 2 gåturer med en Tinderdate denne uka, etter en herlig dialog på meldinger først. Utrolig hyggelig fyr med mye felles interesser. Jeg er bare usikker på om han kan ende opp som en god venn heller enn kjæreste. Litt usikker på det fysiske, men det er jo ikke så lett å finne ut på gåturer uten noe fysisk kontakt heller. Vi har avtalt å møtes igjen, og han har spurt om vi skal oppgradere hverandre til nærkontakter så vi kan gi hverandre en klem. Så får vel vurdere det og se hvordan det føles.🙂 Dating i disse tider er jo litt merkelig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (17 minutter siden):

Har vært på 2 gåturer med en Tinderdate denne uka, etter en herlig dialog på meldinger først. Utrolig hyggelig fyr med mye felles interesser. Jeg er bare usikker på om han kan ende opp som en god venn heller enn kjæreste. Litt usikker på det fysiske, men det er jo ikke så lett å finne ut på gåturer uten noe fysisk kontakt heller. Vi har avtalt å møtes igjen, og han har spurt om vi skal oppgradere hverandre til nærkontakter så vi kan gi hverandre en klem. Så får vel vurdere det og se hvordan det føles.🙂 Dating i disse tider er jo litt merkelig.

Fins d menn som ønsker å bli nærkontakt??  Savner forferdelig en klem men d får jeg visst vente lenge på. Passert 5 mnd’er uten klem😢

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (55 minutter siden):

Fins d menn som ønsker å bli nærkontakt??  Savner forferdelig en klem men d får jeg visst vente lenge på. Passert 5 mnd’er uten klem😢

Jeg er nærkontakt med min. Vi gjør alt det fysiske og det har vi gjort lenge. Vi har også blitt kjærester nå, føles veldig rett ❤️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (1 time siden):

Jeg har ikke klemt en mann siden starten av oktober, men har heldigvis unger å klemme på.❤️ Men det gjør det jo litt farlig, å være smådesperat etter fysisk kontakt er ikke nødvendigvis det beste utgangspunktet i dating...😅 Så er litt usikker på min egen dømmekraft akkurat nå... Vil jo ikke gå inn i noe bare fordi han er tilgjengelig. Selv om det faktisk frister her og nå.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese at flere møter fine folk!Det unner jeg dere! Jeg har gitt helt opp, etter at det ble avsluttet med meg og tinderdaten min etter 3 mnd☹️Tok det veldig pent og fant på koselig ting sammen, og han ga uttrykk for at han likte meg veldig godt! Jeg er dessverre er brent barn, og da jeg endelig turte åpne følelsene litt, dumpet han meg sånn ut av det blå☹️Så aner ikke hva jeg gjorde feil denne gangen, tror det blir en datingpause for min del... selvom det blir ensomt i disse tider.. 

Anonymkode: fcc8d...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Så koselig å lese at flere møter fine folk!Det unner jeg dere! Jeg har gitt helt opp, etter at det ble avsluttet med meg og tinderdaten min etter 3 mnd☹️Tok det veldig pent og fant på koselig ting sammen, og han ga uttrykk for at han likte meg veldig godt! Jeg er dessverre er brent barn, og da jeg endelig turte åpne følelsene litt, dumpet han meg sånn ut av det blå☹️Så aner ikke hva jeg gjorde feil denne gangen, tror det blir en datingpause for min del... selvom det blir ensomt i disse tider.. 

Det er aldri den som tør å være sårbar og åpne seg det er noe galt med, det er den som ikke takler det og stikker som da sliter med noe, evt ikke var interessert. Dette må virkelig folk forstå!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Klem til deg!:klem:Vi har vært der alle som en. Jeg ble dumpet etter 6 mnd for litt over et år siden. Og dumpet selv en etter nesten 3 mnd dating rett før sommeren. Det gjør vondt, men når en part kjenner at det ikke er riktig så er det jo bedre at de avslutter det tidlig enn når man har blitt enda mer følelsesmessig engasjert. Men det kan uansett være godt med en datingpause, fokusere på deg selv litt, før man prøver igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 14.15):

Du utestengt? Du er jo alltid så søt syns jeg 😁

Jeg er tilbake i tråden etter å ha falt litt av lasset og savnet eksen. Oppdatert tinder men ikke skjedd noe mer enn det. Føler meg åpen for forhold nå. 

Ja er stort sett snill og grei men det tok litt av på korona forumet jeg ble for engasjert og brøt sikkert noen regler...så min feil.. har tatt straffa mi så prøver å ikke være like engasjert som før. Åssen gikk det med eksen?

Her går det for så vidt greit. Gleder meg til video call i morgen kveld. Gamle hekt sender mld ... veldig kort en... tester vel vannet om jeg svarer..ikke noe å bry seg om tenker jeg. Ser frem til vår og lysere kvelder. 

Akkurat i kveld savner jeg litt noen å skravle med men sånn er det da. Håper det går greit for dere andre også. 

Endret av Bente1234
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Bente1234 said:

Ja er stort sett snill og grei men det tok litt av på korona forumet jeg ble for engasjert og brøt sikkert noen regler...så min feil.. har tatt straffa mi så prøver å ikke være like engasjert som før. Åssen gikk det med eksen?

Her går det for så vidt greit. Gleder meg til video call i morgen kveld. Gamle hekt sender mld ... veldig kort en... tester vel vannet om jeg svarer..ikke noe å bry seg om tenker jeg. Ser frem til vår og lysere kvelder. 

Akkurat i kveld savner jeg litt noen å skravle med men sånn er det da. Håper det går greit for dere andre også. 

Hekt er det bare å overse, spesielt hvis man skal være tilgjengelig for ny og sunnere kjærlighet :) 

Fått match med en kjekkas på tinder siden sist jeg skrev her, han sender mye koselige meldinger på snap 😁 i motsetning til før har jeg is i magen, smått angst og lave forventninger, men kjenner det bruser litt i blodet likevel 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på Tinder 😴 Ble lei av å vente på litt tafatt type, selv om jeg liker han veldig godt (møttes par ganger). Sa at han hadde noe å bevise, siden har han ikke svart meg. Nå må jeg bare unngå at det blir hekt. 

Vel, på tinder matcha jeg kjappt m en jeg snakka bittelitt med rundt da jeg møtte han andre å det går veldig bra kan man si 😘 Har litt felles bekjente så må trå litt varsomt 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 gåturer til her, og faktisk en klem som avslutning i går (altså etter 4 gåturer), så ny nærkontakt forsåvidt. Men jeg er så usikker. Fortsatt. Trives veldig godt med han, og vi har så mye å snakke om. Vil liksom ikke at de gåturene skal ta slutt. De blir bare lengre og lengre.🙈 Samtidig er jeg veldig usikker på det fysiske, om den tiltrekningen kommer. Han er ikke helt "min type" der. Tror jeg bare må ta dette steg for steg og se an hvordan det føles. Jeg har sagt fra at jeg nok trenger å ta dette rolig. Han viser masse interesse da. Og må innrømme at det er godt å kjenne på. Det å ha mye felles, trives sammen og at han er tydelig interessert har jo mye å si. Egentlig burde det jo være et perfekt utgangspunkt. Men det var denne tiltrekningen da...

Vel, vi har avtalt en skitur til lørdag, og mulig middag sammen i morgen. Sååå... får bare se hva som skjer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny nærkontakt her også gitt 🤪 Koselig det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (På 11.3.2021 den 12.42):

Helt håpløst utgangspunkt for å date. Føler man seg frisk og har hatt et par dater er det bare å kline til bokstavelig. Så er daten en nærkontakt. Regner jo med at dere vet hva navnet er og hvor man bor etter noen dater. Dra dette smittevernet til hysteriske høyder i en datingsituasjon er absurd. Liker dere hverandre og det er kjemi der? Bare å kline til :)  Kyss så det ryker ut av topplokket. Covid 19 kan ikke få styre slike relasjoner i livet. Det er  alle fall min mening, og slik traff jeg min kjæreste mitt i mørkeste covid 19 tiden. Nå er vi sammen og har blitt mye bedre kjent. Kanskje blir det et varig forhold.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (6 timer siden):

Helt håpløst utgangspunkt for å date. Føler man seg frisk og har hatt et par dater er det bare å kline til bokstavelig. Så er daten en nærkontakt. Regner jo med at dere vet hva navnet er og hvor man bor etter noen dater. Dra dette smittevernet til hysteriske høyder i en datingsituasjon er absurd. Liker dere hverandre og det er kjemi der? Bare å kline til :)  Kyss så det ryker ut av topplokket. Covid 19 kan ikke få styre slike relasjoner i livet. Det er  alle fall min mening, og slik traff jeg min kjæreste mitt i mørkeste covid 19 tiden. Nå er vi sammen og har blitt mye bedre kjent. Kanskje blir det et varig forhold.

Ja nei fant aldri noen å date  i nærheten så ble det venn online langt unna istedet😂. Da må man vente, vente og vente ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk besøk i kveld også jeg 😎 liker at han viser interesse. Desverre litt korte besøk pga han har unge hjemme men rekker nå å kose å snakke litt iallefall. 

Nå kommer min unge hjem i morgen så vet ikke hvordan vi skal få til å møtes da om vi verken kan hit eller dit. Kanskje det faktisk blir en date da ? 
(vi har begge barn som nesten utelukkende bor hos oss, selv om de ikke er små kompliserer det jo litt)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...