Gå til innhold

Mister så mye hår og det slutter ikke å falle av!!!😢😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://hårtapsnett.no/fungoral/

Som det står der: "Det viste seg etterhvert at Fungoral kan ha gunstig effekt både på å stimulere til hårvekst, øke diameteren på hårstråene og på å stoppe hårtap."

Jeg har i hvertfall hatt god effekt -håret er sykt mykt og rent, litt mer volum, mindre hårtap og endelig ser jeg håret vokse også. (Ikke voldsomt, men mer enn jeg normalt opplever ifht hårvekst)

Anonymkode: 4b992...9c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

https://hårtapsnett.no/fungoral/

Som det står der: "Det viste seg etterhvert at Fungoral kan ha gunstig effekt både på å stimulere til hårvekst, øke diameteren på hårstråene og på å stoppe hårtap."

Jeg har i hvertfall hatt god effekt -håret er sykt mykt og rent, litt mer volum, mindre hårtap og endelig ser jeg håret vokse også. (Ikke voldsomt, men mer enn jeg normalt opplever ifht hårvekst)

Anonymkode: 4b992...9c3

Den må jeg prøve da, har fått kjempetynt hår og er litt desperat. Kan jeg spørre deg om du er mann eller kvinne? Det fokuseres mye på mannlig hårtap, så håper dette funker på meg som er ung kvinne:)

Anonymkode: 301af...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Den må jeg prøve da, har fått kjempetynt hår og er litt desperat. Kan jeg spørre deg om du er mann eller kvinne? Det fokuseres mye på mannlig hårtap, så håper dette funker på meg som er ung kvinne:)

Anonymkode: 301af...49d

Jeg er dame i 40 årene. Synes håret har blitt mye bedre. Ikke voldsom endring, men mye mindre hårtap og tydelig økt hårvekst ifht mitt hår som serisøt "aldri" vokste. Nå etter 3  mnds bruk ser jeg jo at håret har vokst fra å rekke knapt ned til starten av sportsbh delen til nå å ha vokst typ flere cm og kommet endel under bh-delen. 

Men viktig å bruke den riktig: Først vaske håret med vanlig shampoo (da bruker jeg shampoo fra kerastase for tørt/slitt hår) og deretter massere fungoral godt inn i hodebunn i minst 1 minutt, og drar med fingrene gjennom så shampooen har dekket hele håret. Lar det virke i 5 min, deretter skylle godt ut og bruke en god fuktbalsam etter det. For MEG har den i hvertfall fungert bedre enn noen annen shampoo/kur og jeg ser definitivt forskjell. 

Anonymkode: 4b992...9c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårtransplantasjon, så minoxidil og finasteride. Du kan redde håret ditt

Anonymkode: 57a1e...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er dame i 40 årene. Synes håret har blitt mye bedre. Ikke voldsom endring, men mye mindre hårtap og tydelig økt hårvekst ifht mitt hår som serisøt "aldri" vokste. Nå etter 3  mnds bruk ser jeg jo at håret har vokst fra å rekke knapt ned til starten av sportsbh delen til nå å ha vokst typ flere cm og kommet endel under bh-delen. 

Men viktig å bruke den riktig: Først vaske håret med vanlig shampoo (da bruker jeg shampoo fra kerastase for tørt/slitt hår) og deretter massere fungoral godt inn i hodebunn i minst 1 minutt, og drar med fingrene gjennom så shampooen har dekket hele håret. Lar det virke i 5 min, deretter skylle godt ut og bruke en god fuktbalsam etter det. For MEG har den i hvertfall fungert bedre enn noen annen shampoo/kur og jeg ser definitivt forskjell. 

Anonymkode: 4b992...9c3

Denne sjampoen må prøves👏 Tusen takk for gode tips! Det er så kjipt når man får tynt hår og alt man prøver ikke funker. Har brukt FAST-sjampoen, men merket dessverre ingen forskjell. Fast-sjampoen er dyr, så ble positivt overrasket da jeg så prisen på fungoral👍

Anonymkode: 301af...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne sjampoen må prøves👏 Tusen takk for gode tips! Det er så kjipt når man får tynt hår og alt man prøver ikke funker. Har brukt FAST-sjampoen, men merket dessverre ingen forskjell. Fast-sjampoen er dyr, så ble positivt overrasket da jeg så prisen på fungoral👍

Anonymkode: 301af...49d

Ja prisen er ok. Flasken er liten, men du skal bare ta en liten mengde hver vask. Har hatt en flaske i ca 2 mnd av gangen. Som sagt; kan jo ikke garantere resultat -men for meg har den fungert veldig bra. Begynte  få litt viker, der kommer det nå endel hår. Var også veldig tynt bak på hodet (der menn får måne) og der har håret blitt noe tykkere og endel babyhår.

Men viktig å følge instruksjonen på bruk. Og selvsagt ellers pleie håret med god kur 1 gang i uka, minst mulig bruk av varmebehandling, minst mulig bruk av børste (jeg bruker heller kam med stort mellomrom mellom hver tagg) og gode leave in produkter. Jeg bruker den grønne fra kerastase (shampo og leave inn) og god balsam som gir mye fukt. Er utrolig fornøyd med hvordan håret har blitt sunnere, litt tykkere og vokser mye mer enn hva jeg opplevde før. Men husk det tar tid - ofte 2-3 mnd før man ser resultater da ting tar tid med hår.

Anonymkode: 4b992...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 16.09):

Den må jeg prøve da, har fått kjempetynt hår og er litt desperat. Kan jeg spørre deg om du er mann eller kvinne? Det fokuseres mye på mannlig hårtap, så håper dette funker på meg som er ung kvinne:)

Anonymkode: 301af...49d

Husk at det kan gå begge veier da. For noen blir håret tykkere, mens aandre merker tynnig av håret (over flere måneders bruk). Fungoral blokkerer litt DHT og samtidig virker som en antagonist, når det gjelder hårtapet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja prisen er ok. Flasken er liten, men du skal bare ta en liten mengde hver vask. Har hatt en flaske i ca 2 mnd av gangen. Som sagt; kan jo ikke garantere resultat -men for meg har den fungert veldig bra. Begynte  få litt viker, der kommer det nå endel hår. Var også veldig tynt bak på hodet (der menn får måne) og der har håret blitt noe tykkere og endel babyhår.

Men viktig å følge instruksjonen på bruk. Og selvsagt ellers pleie håret med god kur 1 gang i uka, minst mulig bruk av varmebehandling, minst mulig bruk av børste (jeg bruker heller kam med stort mellomrom mellom hver tagg) og gode leave in produkter. Jeg bruker den grønne fra kerastase (shampo og leave inn) og god balsam som gir mye fukt. Er utrolig fornøyd med hvordan håret har blitt sunnere, litt tykkere og vokser mye mer enn hva jeg opplevde før. Men husk det tar tid - ofte 2-3 mnd før man ser resultater da ting tar tid med hår.

Anonymkode: 4b992...9c3

Brukte du kun da fungoral, eller srtated du også på andre preparater som feks minox og finasterid? Merket selv at hårlinjen min blir ødelagt, men økt vekst bak i hodet når jg bruker fungoral Rart dilemma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henry02 skrev (56 minutter siden):

Brukte du kun da fungoral, eller srtated du også på andre preparater som feks minox og finasterid? Merket selv at hårlinjen min blir ødelagt, men økt vekst bak i hodet når jg bruker fungoral Rart dilemma :)

Bruker ingen andre produkter enn vanlig shampoo og balsam + leave in produkter (alle fra kerastase) og fungoral. Vasker først med vanlig shampoo, deretter fungoral som masseres godt i hodebunnen og virker i 4-5 min før jeg skyller ut og avslutter med balsam og leave in produkt. har brukt det i snart 4 mnd -vasker 2 ganger i uka og ser betydelig forskjell. Men det er som sagt min erfaring. Det nism produktet (eller hva det heter) for økt hårvekst fra apotek er det verste jeg har brukt. Håret ble knusktørt og knakk av..

Anonymkode: 4b992...9c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2020-12-23 den 13.58):

Så godt å høre at det ordnet seg for deg❤️ Håper at det gjør det for meg også. 
Jeg begynte å miste hår i fjor på sensommeren, men trodde at det var noe som skulle gå over. Jeg har alltid stripet håret mitt, men aldri mer enn to ganger i håret. Var flink med kur og diverse. Før håravfallet startet så strevde vi med å kjøpe hus, vi leide og letet og letet i over to år. Vi kjøpte endelig drømmehuset og kunne slappe av. Etter et år startet håravfallet. Alle sa til meg at grunnen sikkert er at vi slet så mye med tanke på leting av hus, og når vi endelig kjøpte det, så sank roen seg. Men ettersom 6 mnd gikk så mistet jeg fortsatt hår. Og gikk til hudlege, og fikk den beskjeden jeg ikke var klar over. :( 

Håravfallet bare fortsatte.. Og i slutten av oktober så tenkte jeg å stripe håret mitt for det var så mørkt at jeg orket ikke mer. Sist jeg stripet meg var i januar i år. Spurte frisøren om det var trygt å stripe og det var det, hun så ikke noe bekymringsfullt. Spurte også om hun så noe rart i hodebunnen, flekker eller noe.. Hun sa nei, tvert imot, ser også at nye hår kommer. Men jeg klarte ikke å stole på det hun sa. Fordi jeg selv ser flekker i hodebunnen min, det er ikke bare flekker, men mer som at lyse hår vokser og ikke så tett. :( 

Jeg var fin på håret med nye striper i kanskje 4 uker, og nå er det ikke mye av striper igjen, det mørke kommer mer og mer fram og jeg blir så frustrert. Føler også at etter at jeg stripet det så har håret mitt blitt verre. Vanskelig å forklare. Jeg bare føler det. Det er som om det ikke er mitt hår, hvert hårstrå er så spesielt.

Beklager mitt lange svar og kanskje unødvendig informasjon men skulle bare ønske at jeg kunne finne en måte å slippe å tenke på håret, men jeg klarer ikke. Jeg trenger ikke å se meg i speilet, jeg føler meg tynn i håret, hodet er lett og jeg liker det ikke. Også blir håret fett på dag to og det gjør det heller ikke lett.

Har til og med ringt og sendt henvendelse til Aleris i Oslo, håravfall avdeling men jeg får aldri svar. Blir bare mer og mer frustrert.

 

TS

Anonymkode: d8f62...886

Ååå føler sånn med deg. Har slitt med tynt hår i åresvis. Alltid hatt tynt men mye av det. Ble tynnere etter 3 barnefødsler også. Alltid mistet mye hår. Kan ikke ha det løst for da føler jeg alle ser hele hodebunnen. Prøver også Nisim nå, men har ikke trua. Er på dag 3 nå. 

Anonymkode: c250d...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ååå føler sånn med deg. Har slitt med tynt hår i åresvis. Alltid hatt tynt men mye av det. Ble tynnere etter 3 barnefødsler også. Alltid mistet mye hår. Kan ikke ha det løst for da føler jeg alle ser hele hodebunnen. Prøver også Nisim nå, men har ikke trua. Er på dag 3 nå. 

Anonymkode: c250d...a6c

Har brukt det noen måneder nå, og ser faktisk det begynner å komme en del nye hår. Håper virkelig det hjelper videre.

Anonymkode: 12059...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 19.27):

Ja prisen er ok. Flasken er liten, men du skal bare ta en liten mengde hver vask. Har hatt en flaske i ca 2 mnd av gangen. Som sagt; kan jo ikke garantere resultat -men for meg har den fungert veldig bra. Begynte  få litt viker, der kommer det nå endel hår. Var også veldig tynt bak på hodet (der menn får måne) og der har håret blitt noe tykkere og endel babyhår.

Men viktig å følge instruksjonen på bruk. Og selvsagt ellers pleie håret med god kur 1 gang i uka, minst mulig bruk av varmebehandling, minst mulig bruk av børste (jeg bruker heller kam med stort mellomrom mellom hver tagg) og gode leave in produkter. Jeg bruker den grønne fra kerastase (shampo og leave inn) og god balsam som gir mye fukt. Er utrolig fornøyd med hvordan håret har blitt sunnere, litt tykkere og vokser mye mer enn hva jeg opplevde før. Men husk det tar tid - ofte 2-3 mnd før man ser resultater da ting tar tid med hår.

Anonymkode: 4b992...9c3

Har bestilt fungoral-sjampoen og gleder meg til å prøve den. Takk for tips, er så glad for dette forumet i blant, for det finnes utrolig hjelpsomme folk her🙌 Skal oppdatere når jeg har prøvd den:)

Anonymkode: 301af...49d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Tenkte jeg skulle oppdatere litt her. Jeg har skrevet her tidligere og fortalt at jeg har begynt med behandling etter å ha vært hos hudlege som sa jeg hadde androgenetisk alopeci. Jeg har nå brukt finasterid (2,5mg hver dag) og minoxidil (selges i Norge under merkenavnet Recrea Forte) i litt over fire måneder. (Fungoral shampoo har jeg bare brukt litt innimellom, kom liksom ikke inn det.) Selv har jeg ikke egentllig merket noen forskjell, annet enn litt mindre hår som faller av når jeg vasker håret. Og jeg vet jo at man må vente 6-8 måneder før man egentlig kan se noe. MEN i forrige uke var jeg hos frisøren, og hun pleier alltid å avslutte med Toppik (hårfiber) for å gi litt mer fylde, dekke skillen osv. Da hun var ferdig med å føne og style spurte jeg om hun ikke skulle ta på Toppik, og så sa hun "nei, tror ikke du trenger det, det virker som om du har tettere med vekst av småhår, så nei." Jeg ble SÅ glad! Hun visste ikke at jeg hadde begynt med behandling, så jeg fortalte henne om det og hun ble veldig begeistret - hun vet hvor mye jeg misliker det tynne håret mitt og hårtapet hehe. Så da kan det se ut som om jeg har noe effekt av behandlingen. Det blir veldig spennende å se utviklingen videre, det tar jo lang tid før man evt. merker forskjell på tykkelsen på hestehalen for eksempel.

Jeg synes det er helt greit å bruke minoxidil, men hodebunnen klør litt hvis jeg bruker det hver dag, så jeg tror det blir fem dager per uke i gjennomsnitt, og jeg bruker det bare på kvelden. Jeg fikk ingen "dread shed" og tenkte kanskje det var dumt, at det betydde at det ikke virket, men det kan jo hende at finasteriden har forhindret det. (Finasterid er bra for å motvirke hårtap, men visstnok får bare en liten andel får mer hårvekst av det, men der kommer jo minoxidilen inn.) Fikk forresten en kamerat i Sverige til å sende meg minoxidil (Minoxidil Orifarm Forte 50 mg/ml), veldig mye billigere der.

Jeg får nok aldri en løvemanke, men jeg er fornøyd med å bremse hårtapet og få mer vekst på toppen - jeg liker virkelig ikke at det er så tynt der og så lang avstand mellom hårstråene.

Oppfordrer alle kvinner (og menn!) som sliter med det samme til å snakke med en hudlege - det finnes hjelp! Og det er bedre å få en diagnose av en lege, og gjøre noe med det, enn å kaste bort penger på shampooer, "hårvitaminer" og masse forskjellige midler som ikke gjør noen ting. Finasterid er rimelig og minox er heller ikke dyrt hvis man kan kjøpe fra utlandet - og selv om man kjøper det i Norge så er det likevel mindre per måned enn for eksempel disse hårvitaminene som mange influencere pusher for tiden. Om legen avdekker at man mangler for eksempel jern eller D-vitamin, kan man heller kjøpe disse rimelig på apoteket.

Sender ❤️ til dere alle!

Anonymkode: 8923c...367

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 4.8.2021 den 21.40):

Har bestilt fungoral-sjampoen og gleder meg til å prøve den. Takk for tips, er så glad for dette forumet i blant, for det finnes utrolig hjelpsomme folk her🙌 Skal oppdatere når jeg har prøvd den:)

Anonymkode: 301af...49d

Hvordan går det med deg? Funker Fungoral sjampoen? Merker du forskjell?

Anonymkode: d8f62...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei, TS her :)

Vel, hvor skal jeg starte. Ingenting har forandret seg med tanke på håret, det er ikke blitt bedre men verre. Sist gang jeg skrev her, føler jeg at jeg hadde mer hår enn jeg har nå, og jeg angrer så sinnsykt at jeg gikk rundt å bekymret meg for noe som ikke så ille ut, men i mine øyne gjorde det det. Håret er blitt mye tynnere og volumet her forsvunnet.  Jeg har prøvd Nisim shampo, men den var grusom, tørket ut håret mitt noe sinnsykt. Har prøvd Priorin kapsler i 6 mnd, ingen forskjell. Har gitt opp alt og ser bare at håret faller av. På venstre side hadde jeg mye hår, ettersom skillen min delte seg der. Nå er det blitt mye tynnere der også og begynner å se ut som på høyre side, tynt. Jeg har alltid vært fornøyd den dagen jeg vasker det, det lå så fint, men ikke nå lenger. Sliter med å få det fint. Også vanskelig å sette det opp, da det er så tynt. Det er verst foran og på sidene, bare noen tuster som står ut. Snart så tør jeg ikke vise meg ute blant folk. :( 

Siste gangen jeg stripet mitt hår og klipte det litt var i oktober i fjor, siden da har jeg ikke turt å gjøre noen ting med det. Jeg tør ikke gå til frisør å klippe det, da jeg føler at det er så tynt og grusomt :( Vasker håret mitt med shampo kun og ingenting mer. Tar jeg kur i det klapper det sammen og ser enda tynnere ut, pluss at jeg mister enormt med hår. 

Det eneste jeg tar for tiden er B kompleks, men tror det er penger ut av vinduet. I tillegg går jeg på jern, har gått på det i litt over en mnd, og ser ingen forskjell. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, håret mitt blir tynnere og tynnere. Det verste er den følelsen, jeg føler at jeg nesten ikke har noe hår, vanskelig å forklare. Hodet føles så lett. Og spesielt nå, når denne kulden kommer, så får jeg følelsen av at jeg fryser på hodet :(

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her, men ville bare oppdatere fordi mange av dere har gitt meg råd og tips, og selv om det ikke har hjulpet noe, så er jeg takknemlig.

Anonymkode: d8f62...886

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.12.2020 den 14.24):

I over ett år nå så har jeg hatt håravfall og jeg orker snart ikke mer. Det slutter jo aldri å falle av og jeg blir tynnere og tynnere i håret. Dette går så inn på meg, jeg klarer ikke å slappe av og roe meg ned. Før noen nevner vitaminer og lege. Har tatt blodprøve i april for vitaminer, jeg nevnte for legen at jeg mister mye hår så han tok de prøvene som var nødvendige. Mangler ingenting. Har prøvd med hårvitaminer, Priorin, har tatt priorin i snart et halvt år, ingen forskjell. Har prøvd shampo mot håravfall, hjelper ikke, føler jeg. 

Har vært hos hudlege og han sa at jeg har genetisk håravfall. Jeg ble helt fortapt :( Jeg har alltid gått rundt å håpet på at han har tatt feil, men jeg tviler nå... Jeg trenger ikke se meg i speilet, jeg føler at jeg har mindre hår.

Dette går så inn på meg at jeg finner det slitsomt å leve. Jeg er klar over det at det finnes verre ting i livet, folk som sliter med verre ting, men jeg klarer ikke å se noe positivt, håret tar stor del av livet mitt. 

Vær så snill ikke kom med spydige komentarer, det trenger jeg ikke. Virkelig! Om noen har noen råd eller hva som helst, hjelp?

Anonymkode: d8f62...886

Har du vært hos hudlege og sjekket om du har noen underliggende hudsykdommer? Dette kan gjøre at man mister hår. Regner med legen og sjekket hormoner? 
Har selv mistet halve håret mitt de siste 5 mnd av 3 grunner og tar nå Biotin for å prøve minske tapet. Er og har vært mentalt nede pga dette. 

Priorin hjelper ikke. Har selv prøvd. Den får dårlige tilbakemeldinger. 

Hadde anbefalt dette: 

1. Vær sikker på at det ikke er hormonelt. 
2. Finn en god hudlege. 
3. Ta test av hårsekken for å se om det er en forklaring. 
4. Prøv Biotin men undersøk en god en. Kan dele et bilde senere av den jeg bruker. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldig skrev (26 minutter siden):

Har du vært hos hudlege og sjekket om du har noen underliggende hudsykdommer? Dette kan gjøre at man mister hår. Regner med legen og sjekket hormoner? 
Har selv mistet halve håret mitt de siste 5 mnd av 3 grunner og tar nå Biotin for å prøve minske tapet. Er og har vært mentalt nede pga dette. 

Priorin hjelper ikke. Har selv prøvd. Den får dårlige tilbakemeldinger. 

Hadde anbefalt dette: 

1. Vær sikker på at det ikke er hormonelt. 
2. Finn en god hudlege. 
3. Ta test av hårsekken for å se om det er en forklaring. 
4. Prøv Biotin men undersøk en god en. Kan dele et bilde senere av den jeg bruker. 
 

Hm..det står jo i innlegget mitt som du siterte at jeg har vært hos hudlege og hva han sa. Hvilken Biotin bruker du da?

Anonymkode: d8f62...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei, TS her :)

Vel, hvor skal jeg starte. Ingenting har forandret seg med tanke på håret, det er ikke blitt bedre men verre. Sist gang jeg skrev her, føler jeg at jeg hadde mer hår enn jeg har nå, og jeg angrer så sinnsykt at jeg gikk rundt å bekymret meg for noe som ikke så ille ut, men i mine øyne gjorde det det. Håret er blitt mye tynnere og volumet her forsvunnet.  Jeg har prøvd Nisim shampo, men den var grusom, tørket ut håret mitt noe sinnsykt. Har prøvd Priorin kapsler i 6 mnd, ingen forskjell. Har gitt opp alt og ser bare at håret faller av. På venstre side hadde jeg mye hår, ettersom skillen min delte seg der. Nå er det blitt mye tynnere der også og begynner å se ut som på høyre side, tynt. Jeg har alltid vært fornøyd den dagen jeg vasker det, det lå så fint, men ikke nå lenger. Sliter med å få det fint. Også vanskelig å sette det opp, da det er så tynt. Det er verst foran og på sidene, bare noen tuster som står ut. Snart så tør jeg ikke vise meg ute blant folk. :( 

Siste gangen jeg stripet mitt hår og klipte det litt var i oktober i fjor, siden da har jeg ikke turt å gjøre noen ting med det. Jeg tør ikke gå til frisør å klippe det, da jeg føler at det er så tynt og grusomt :( Vasker håret mitt med shampo kun og ingenting mer. Tar jeg kur i det klapper det sammen og ser enda tynnere ut, pluss at jeg mister enormt med hår. 

Det eneste jeg tar for tiden er B kompleks, men tror det er penger ut av vinduet. I tillegg går jeg på jern, har gått på det i litt over en mnd, og ser ingen forskjell. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, håret mitt blir tynnere og tynnere. Det verste er den følelsen, jeg føler at jeg nesten ikke har noe hår, vanskelig å forklare. Hodet føles så lett. Og spesielt nå, når denne kulden kommer, så får jeg følelsen av at jeg fryser på hodet :(

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her, men ville bare oppdatere fordi mange av dere har gitt meg råd og tips, og selv om det ikke har hjulpet noe, så er jeg takknemlig.

Anonymkode: d8f62...886

Kjenner meg så igjen i det du skriver.  Mitt hår føles som ingenting når det er nyvasket og tørt.  Må blande to forskjellige paster for å gi det volum og hold nok til å sette en klype i det, er bare fjon.  Har lysnet det fra brunt til mellomblondt så nå ser det ihvertfall ikke ut som om jeg er skallet når etterveksten kommer. (er naturlig mørk blond).  Men bleking sliter jo på håret.   Bruker  hårserumet fra The Ordinary  og Olaplex  + en god kur men vet ikke om det gjør noen forskjell.  

Anonymkode: 798fa...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...