Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 12.33):

Hei! Jeg har ikke testet, så kan ikke svare noe på det! Men 🤞🤞 for deg! 

Har du merket noe spesielt etter du satt ovitrelle? 

 

-jv

Anonymkode: 53cde...547

Har egentlig ikke merket noe spesielt, men det er vel kanskje det som er annerledes. For jeg pleier vanligvis å ha litt kramper og ømme bryster, men det har det vært minimalt av nå 🙊

Elise93 skrev (På 20.9.2021 den 12.11):

Siden streken tydelig blir sterkere så vil jeg tro den er positiv 😍 gratulerer 🥰

Tok denne litt senere i dag. Satser på at den er riktig 😍 vet ikke om Ovitrelle kan slå ut på den så lenge etter jeg satte sprøyta? C6B01D26-64FE-4902-8CF9-720E7F7164C8.thumb.jpeg.76a19533eef3489421d7a139060c40fa.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håpoglykke skrev (8 minutter siden):

Tok denne litt senere i dag. Satser på at den er riktig 😍 vet ikke om Ovitrelle kan slå ut på den så lenge etter jeg satte sprøyta? C6B01D26-64FE-4902-8CF9-720E7F7164C8.thumb.jpeg.76a19533eef3489421d7a139060c40fa.jpeg

Nei, og testene vil jo ikke bli sterkere siden Ovitrelle går mer og mer ut av kroppen hver dag 😊😍 så gøy at det gikk på første forsøk med letrozol og Ovitrelle! 

Jeg er på andre runde, 10 dager siden sprøyta idag. Men har ikke særlig trua, tok en test idag og den var nesten blenda. Så det betyr hvertfall at Ovitrelle er ute av kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 20.9.2021 den 15.25):

Nei, og testene vil jo ikke bli sterkere siden Ovitrelle går mer og mer ut av kroppen hver dag 😊😍 så gøy at det gikk på første forsøk med letrozol og Ovitrelle! 

Jeg er på andre runde, 10 dager siden sprøyta idag. Men har ikke særlig trua, tok en test idag og den var nesten blenda. Så det betyr hvertfall at Ovitrelle er ute av kroppen. 

Veldig gøy! Hadde ikke helt troen, siden vi har prøvd i over 1 år uten å få det til selv. Men nå ser det ut til at det blir en lillebror eller lillesøster ❤️

Krysser fingrene for deg, og at testene får dobbelt opp med streker igjen 🤞

AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 15.45):

Gøy!! Gratulerer så mye 😍😍

-jv

Anonymkode: 53cde...547

Tusen takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager siden Ovitrelle idag. Tok en test nå på ettermiddagsurin. 

Hva tenker dere om denne?? Er helt skjelven 😱 syns streken ser sterkere ut!

IMG_20210922_165035.jpg

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (5 minutter siden):

11 dager siden Ovitrelle idag. Tok en test nå på ettermiddagsurin. 

Hva tenker dere om denne?? Er helt skjelven 😱 syns streken ser sterkere ut!

IMG_20210922_165035.jpg

åå det er jo en tydelig sterkere strek! Tror jeg forsiktig kan si gratulere til deg! Såå gøy🤩❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihøne24 skrev (Akkurat nå):

åå det er jo en tydelig sterkere strek! Tror jeg forsiktig kan si gratulere til deg! Såå gøy🤩❤️

Herregud 😱 jeg tror det ikke før jeg har fått digital og gått over ikm dato. Men den er jo sterkere så det må være noe der hvertfall 😍 jeg er så sjokkert! Jeg har ikke hatt noen "symptomer" utenom at jeg kjente noen stikkinger 8 dpo. Tusen takk 🥰❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 17.9.2021 den 16.40):

Det er spørs når du får eggløsning etter sprøyta, men de fleste får det jo innen 36 timer ellernoe 😄 jeg pleier å regne sånn ca at jeg er 1dpo når det er gått to dager. 

Om man vil teste eller ikke er helt opp til deg selv. Hvis du føler at det blir stress så trenger du ikke gjøre det 🙈 er bare hvis man er nysgjerrig på hvor sterkt den gir utslag på testene og når den går ut av kroppen. Kan være individuelt fra person til person 😊 på meg er teststreken kjempesterk i starten, like sterk som kontrollstreken. Er ingen fasit så du må bare gjøre det som er best for deg😄

Jeg endte opp med å teste jeg, hehe. 
Det er en uke siden jeg satte sprøyta (tidlig på dagen), og testen i dag ser sånn ut. Blitt mye svakere siden for noen dager siden bare. Så det betyr vel at sprøyta holder på å gå ut? 
 

Gratulerer så mye med positiv test, forresten 🥰

091CCAC7-5159-46B4-8279-89A50B754B0F.jpeg

Anonymkode: 9a9fb...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (3 timer siden):

11 dager siden Ovitrelle idag. Tok en test nå på ettermiddagsurin. 

Hva tenker dere om denne?? Er helt skjelven 😱 syns streken ser sterkere ut!

IMG_20210922_165035.jpg

Synes det kan minne litt om testrekka jeg hadde, så da drister jeg meg til å si Gratulerer 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 19.16):

Jeg endte opp med å teste jeg, hehe. 
Det er en uke siden jeg satte sprøyta (tidlig på dagen), og testen i dag ser sånn ut. Blitt mye svakere siden for noen dager siden bare. Så det betyr vel at sprøyta holder på å gå ut? 
 

Gratulerer så mye med positiv test, forresten 🥰

091CCAC7-5159-46B4-8279-89A50B754B0F.jpeg

Anonymkode: 9a9fb...983

Ja, det gjør det 😊 tipper den er ute av systemet om noen dager☺️ håper den blir sterkere igjen!! Tusen takk 🥰

Håpoglykke skrev (På 22.9.2021 den 20.34):

Synes det kan minne litt om testrekka jeg hadde, så da drister jeg meg til å si Gratulerer 🥰

Tusen takk 🥰 tok en digital også på mye mer utvanna urin og den viste 1-2 uker så nå tørr jeg tro det 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (13 timer siden):

Tusen takk 🥰 tok en digital også på mye mer utvanna urin og den viste 1-2 uker så nå tørr jeg tro det 😍

Hurra! Gratulerer! Kjempefin strimmeltest i går! Ser sterkere ut enn min gjorde da (og nå er jeg 22 uker).

Her er min rekke fra EL til 14dpo
1465420722_ELtil14dpo.jpg.de1bc6a99b52ee4f42924dd3fbf316b6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (23 timer siden):

11 dager siden Ovitrelle idag. Tok en test nå på ettermiddagsurin. 

Hva tenker dere om denne?? Er helt skjelven 😱 syns streken ser sterkere ut!

IMG_20210922_165035.jpg

Såå spennende og gøy!! Gratulerer! 😍

 

-jv

Anonymkode: 53cde...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 23.9.2021 den 10.27):

Hurra! Gratulerer! Kjempefin strimmeltest i går! Ser sterkere ut enn min gjorde da (og nå er jeg 22 uker).

Her er min rekke fra EL til 14dpo
1465420722_ELtil14dpo.jpg.de1bc6a99b52ee4f42924dd3fbf316b6.jpg

Tusen takk 🥰 wow, så fin strimmelrekke! Ble litt roligere av å se den, har lest så mye om kjemisk her inne så er så redd for det. Litt feil underforum, men hva syns du om stigningen på disse to testene? Har lest at du har vært gravid fler ganger så derfor jeg spør siden du sikkert har mer erfaring enn meg som aldri har vært gravid før 🤪 

Det står feil på da, det skal være 11 og 12 dpo. Ser du noe stigning? Syns jeg ser det men trenger en second opinion 🙈

IMG_20210923_164157.jpg

AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 16.43):

Såå spennende og gøy!! Gratulerer! 😍

 

-jv

Anonymkode: 53cde...547

Tusen takk 🥰 håper du også får stigning 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (2 timer siden):

Tusen takk 🥰 håper du også får stigning 😍

Ja, krysser fingrene for det! Tok første test idag, 9 dager etter sprøyten. Helt blendahvit 🤞🤞

-jv

Anonymkode: 53cde...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (3 timer siden):

Tusen takk 🥰 wow, så fin strimmelrekke! Ble litt roligere av å se den, har lest så mye om kjemisk her inne så er så redd for det. Litt feil underforum, men hva syns du om stigningen på disse to testene? Har lest at du har vært gravid fler ganger så derfor jeg spør siden du sikkert har mer erfaring enn meg som aldri har vært gravid før 🤪 

Det står feil på da, det skal være 11 og 12 dpo. Ser du noe stigning? Syns jeg ser det men trenger en second opinion 🙈

IMG_20210923_164157.jpg

Ja jeg syns absolutt det er stigning! Men som du sikkert vet så kan man ikke forvente veldig synlig synbar stigning sånn daglig... hcg dobler seg annenhver dag. Vises tydelig på slutten av min rekke. Der er 11 og 12 dpo veldig like, og 13 og 14 like. Og all erfaringen min tilsier at urinkonsentrasjonen har alt å si. Ofte har jeg fått mye sterkere strek senere på dagen på en konsentrert urin, enn tidligere på dagen.
Jeg har opplevd en kjemisk/tidlig SA der jeg testet med strimler, og da var testen blitt ganske så sterk (4+6) før den begynte å bli svakere igjen. Helt umulig å vite i dette tilfellet her, men lurt å tenke på at det er 80% sjanse for at det går bra 😊 Lykke til, og gratulerer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (10 timer siden):

Ja jeg syns absolutt det er stigning! Men som du sikkert vet så kan man ikke forvente veldig synlig synbar stigning sånn daglig... hcg dobler seg annenhver dag. Vises tydelig på slutten av min rekke. Der er 11 og 12 dpo veldig like, og 13 og 14 like. Og all erfaringen min tilsier at urinkonsentrasjonen har alt å si. Ofte har jeg fått mye sterkere strek senere på dagen på en konsentrert urin, enn tidligere på dagen.
Jeg har opplevd en kjemisk/tidlig SA der jeg testet med strimler, og da var testen blitt ganske så sterk (4+6) før den begynte å bli svakere igjen. Helt umulig å vite i dette tilfellet her, men lurt å tenke på at det er 80% sjanse for at det går bra 😊 Lykke til, og gratulerer igjen!

Tusen takk for svar 🥰 krysser alt jeg har for at det går bra🤞😊 lykke til med resten av svangerskapet 🥰

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Flere som venter etter Ovitrelle nå? :)

Jeg tok Letrozol denne syklusen (PP4 med inseminasjon) og er idag 5 DPO / 6 dager siden Ovitrelle. Hadde to store eggposer, så hurra for dobbel sjanse 🤞🏼Forrige PP endte i kjemisk, så jeg er utrolig spent og nervøs. Har tatt Ovitrelle én gang før, da testet jeg ikke ut HCG’en. Ble heller ikke gravid, men hadde maaasse symptomer som jeg mistenker kom fra sprøyten. Denne gangen skal jeg teste ut for første gang og foreløpig er det som forventet mye HCG igjen i systemet. Synes det går såååå treigt denne gangen og jeg har veldig lite symptomer 😬 Tror jeg skal prøve å bare teste annenhver dag fremover og se hva som skje 🤞🏼🤞🏼

FC885009-947B-4D71-9861-22D34831E393.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er rekken min fra 3DPO og frem til idag, 15DPO. Dag 13 og 14 testet jeg med clear blue, så de dagene mangler. Veldig gøy å se endringen 🤩

AF3424B1-2740-4472-AA2B-95838726AE22.thumb.jpeg.0bc44f82ea5abdc15da1e1ade0675851.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeti92 skrev (37 minutter siden):

Her er rekken min fra 3DPO og frem til idag, 15DPO. Dag 13 og 14 testet jeg med clear blue, så de dagene mangler. Veldig gøy å se endringen 🤩

Gratulerer! Er sååå herlig å se at streken kommer tilbake igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Gratulerer! Er sååå herlig å se at streken kommer tilbake igjen!

Tusen takk!! Det var veldig kjekt, jeg har aldri fått så sterke streker før, hadde kjemisk forrige PP og da var alt så svakt. Så dette er stas 😄Håper frøet sitter godt🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...