Gå til innhold

Noen andre som venter på å teste etter Ovitrelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter 3 avbrutte sykluser pga manglende folikkelvekst og overstimulering, prøver vi endelig igjen denne syklusen. Satte ovitrelle 3/12 og venter nå spent på å se om denne syklusen klaffer. Disse dagene går alltid så treigt, men tenker jeg skal teste ut ovitrelle denne gangen også.

Noen andre som har satt ovitrelle denne syklusen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marihøne24 skrev (6 timer siden):

Etter 3 avbrutte sykluser pga manglende folikkelvekst og overstimulering, prøver vi endelig igjen denne syklusen. Satte ovitrelle 3/12 og venter nå spent på å se om denne syklusen klaffer. Disse dagene går alltid så treigt, men tenker jeg skal teste ut ovitrelle denne gangen også.

Noen andre som har satt ovitrelle denne syklusen? 🙂


Håper det klaffer for deg denne syklusen! 🙂 Enig i at disse dagene går veldig sakte… Jeg satt Ovitrelle 28/11, er 7 dpo i dag 🙂 Har ikke testet ut ovitrelle denne gangen, men hadde en test liggende som jeg ikke klarte å dy meg med å ta i dag… Sist jeg testet ut Ovitrelle fikk jeg blenda test når jeg var 7 dpo. Nå angrer jeg, for jeg ser en svaaak strek, som sikkert bare er Ovitrelle som henger igjen da der er for tidlig å få positiv graviditetstest 😩 

8658F4A6-A8FE-4893-893F-59A31C85DD91.jpeg

Anonymkode: 4db48...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihøne24 skrev (11 timer siden):

Etter 3 avbrutte sykluser pga manglende folikkelvekst og overstimulering, prøver vi endelig igjen denne syklusen. Satte ovitrelle 3/12 og venter nå spent på å se om denne syklusen klaffer. Disse dagene går alltid så treigt, men tenker jeg skal teste ut ovitrelle denne gangen også.

Noen andre som har satt ovitrelle denne syklusen? 🙂

Lykke til! Heier på deg 😃🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 16.43):


Håper det klaffer for deg denne syklusen! 🙂 Enig i at disse dagene går veldig sakte… Jeg satt Ovitrelle 28/11, er 7 dpo i dag 🙂 Har ikke testet ut ovitrelle denne gangen, men hadde en test liggende som jeg ikke klarte å dy meg med å ta i dag… Sist jeg testet ut Ovitrelle fikk jeg blenda test når jeg var 7 dpo. Nå angrer jeg, for jeg ser en svaaak strek, som sikkert bare er Ovitrelle som henger igjen da der er for tidlig å få positiv graviditetstest 😩 

8658F4A6-A8FE-4893-893F-59A31C85DD91.jpeg

Anonymkode: 4db48...ac5

åå spennende, krysser fingrene for at det går veien for deg også!🤞🏼🥰

Elise93 skrev (På 6.12.2021 den 21.04):

Lykke til! Heier på deg 😃🙌

Tusen takk!❤️

AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 16.43):


Håper det klaffer for deg denne syklusen! 🙂 Enig i at disse dagene går veldig sakte… Jeg satt Ovitrelle 28/11, er 7 dpo i dag 🙂 Har ikke testet ut ovitrelle denne gangen, men hadde en test liggende som jeg ikke klarte å dy meg med å ta i dag… Sist jeg testet ut Ovitrelle fikk jeg blenda test når jeg var 7 dpo. Nå angrer jeg, for jeg ser en svaaak strek, som sikkert bare er Ovitrelle som henger igjen da der er for tidlig å få positiv graviditetstest 😩 

8658F4A6-A8FE-4893-893F-59A31C85DD91.jpeg

Anonymkode: 4db48...ac5

Hvordan gikk testingen for deg?❤️

Nå er jeg på dag 7 etter ovitrelle og får fortsatt svak positiv som deg her, men regner me den snart er ute av kroppen. Har hatt så ekstremt mye bivirkninger av sprøyten denne gang, at det har vært noen litt tunge dager😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihøne24 skrev (6 timer siden):

Hvordan gikk testingen for deg?❤️

Nå er jeg på dag 7 etter ovitrelle og får fortsatt svak positiv som deg her, men regner me den snart er ute av kroppen. Har hatt så ekstremt mye bivirkninger av sprøyten denne gang, at det har vært noen litt tunge dager😅 

Jeg fikk blenda test 8 dpo og har hatt det frem til i kveld! Hadde egentlig gitt opp, men tok en test nå på kvelden 11 dpo som jeg synes jeg skimter noe på 😃 Nå er jeg bekymret for at det er en veldig svak strek 11 dpo (dersom det er babystrek) i forhold til det jeg ser mange andre får … Legger ved bilde

Sprøyta er nok snart ute av kroppen din ja! Da blir det noen spennende dager framover for deg☺️ Krysser fingrene🤞🏼❤️

FEAAECE2-A194-430D-B949-F5A3512E5D2F.jpeg

Anonymkode: 4db48...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 22.33):

Jeg fikk blenda test 8 dpo og har hatt det frem til i kveld! Hadde egentlig gitt opp, men tok en test nå på kvelden 11 dpo som jeg synes jeg skimter noe på 😃 Nå er jeg bekymret for at det er en veldig svak strek 11 dpo (dersom det er babystrek) i forhold til det jeg ser mange andre får … Legger ved bilde

Sprøyta er nok snart ute av kroppen din ja! Da blir det noen spennende dager framover for deg☺️ Krysser fingrene🤞🏼❤️

FEAAECE2-A194-430D-B949-F5A3512E5D2F.jpeg

Anonymkode: 4db48...ac5

Åå men det sies strek er strek😍 satset bare på at den bare blir sterkere de neste dagene, 11dpo er fortsatt tidlig så har et håp for deg🤞🏼

Mine tester fra 4-6-8-9 dager etter ovitrelle. Nå er det bare å krysse fingrene for at testen blir sterkere igjen🤩

776BCE19-8AD2-4EA5-9083-5EDE700936C9.jpeg

Endret av Marihøne24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihøne24 skrev (54 minutter siden):

Mine tester fra 4-6-8-9 dager etter ovitrelle. Nå er det bare å krysse fingrene for at testen blir sterkere igjen🤩

 

776BCE19-8AD2-4EA5-9083-5EDE700936C9.jpeg

Så spennende!! 🤗  Jeg fikk denne i dag!!  

80073A61-06E2-471D-888D-A4B00D1C6AB1.jpeg

Anonymkode: 4db48...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så spennende!! 🤗  Jeg fikk denne i dag!!  

80073A61-06E2-471D-888D-A4B00D1C6AB1.jpeg

Anonymkode: 4db48...ac5

Gratulere så mye, herregud så gøy!!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihøne24 skrev (11 timer siden):

Gratulere så mye, herregud så gøy!!❤️

Tusen takk!❤️ Ja, veldig gøy!!❤️

Anonymkode: 4db48...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (10 minutter siden):

Hvordan går det med testingen @Marihøne24? 😍

Jeg setter sprøyta i ettermiddag🤞(hadde en SA sist) 

å det var trist å høre..masse lykke til denne gangen!❤️

Er nå 11 dager etter ovitrelle og 9dpo. Veeeldig usikker på testen i dag, da den kan se ut som den er et snev sterkere enn i går, men tror jeg må teste igjen i morgen for å være sikker på om det er ovitrelle eller reelt enda😅 Har hatt intense menssmerter hver natt, typ måtte ta smertestillende, så er noe merkelig denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihøne24 skrev (54 minutter siden):

å det var trist å høre..masse lykke til denne gangen!❤️

Er nå 11 dager etter ovitrelle og 9dpo. Veeeldig usikker på testen i dag, da den kan se ut som den er et snev sterkere enn i går, men tror jeg må teste igjen i morgen for å være sikker på om det er ovitrelle eller reelt enda😅 Har hatt intense menssmerter hver natt, typ måtte ta smertestillende, så er noe merkelig denne gangen..

Tusen takk😊 spennende! Legg gjerne ut bilder av testene 🤩 jeg fikk positiv test 11 dpo, så kan hende 9 dpo er litt for tidlig 🙊

uff, det hørtes ikke godt ut 😔 krysser fingrene for deg🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (9 minutter siden):

Tusen takk😊 spennende! Legg gjerne ut bilder av testene 🤩 jeg fikk positiv test 11 dpo, så kan hende 9 dpo er litt for tidlig 🙊

uff, det hørtes ikke godt ut 😔 krysser fingrene for deg🤞

Tenker også det er noe tidlig fortsatt, så bare å smøre meg med tålmodighet haha! 

507B386B-083B-4466-9F15-EBA9F4E03F45.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihøne24 skrev (1 time siden):

Tenker også det er noe tidlig fortsatt, så bare å smøre meg med tålmodighet haha! 

507B386B-083B-4466-9F15-EBA9F4E03F45.jpeg

Neimen den syns jeg ser sterkere ut! 😍🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (22 timer siden):

Neimen den syns jeg ser sterkere ut! 😍🤞

Tok ny test i dag som nesten er blenda, kun en anntydning til strek. Det skal sies at jeg har vært på nattevakt og urin er ikke veldig konsentrert nå på morningen..men uansett så er nok ovitrellen ute av kroppen nå hvertfall🤞🏼ventevente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihøne24 skrev (19 timer siden):

Tok ny test i dag som nesten er blenda, kun en anntydning til strek. Det skal sies at jeg har vært på nattevakt og urin er ikke veldig konsentrert nå på morningen..men uansett så er nok ovitrellen ute av kroppen nå hvertfall🤞🏼ventevente

Krysser fingrene for deg 🤞 tatt ny test idag? Er 1 dpo tror jeg! Snart 2 døgn siden sprøyten ble satt ☺️ teststrimler er bestilt og (den lange) ventetiden kan starte 🙊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elise93 skrev (4 timer siden):

Krysser fingrene for deg 🤞 tatt ny test idag? Er 1 dpo tror jeg! Snart 2 døgn siden sprøyten ble satt ☺️ teststrimler er bestilt og (den lange) ventetiden kan starte 🙊

 

Tok ny test før nattevakt i går som uventa viste noe mørkere, ble helt skjelven. Men klarer ikke tro på noe enda haha! Test fra morgen i dag ca lik i går kveld, krysser fingrene for at dette går, men tror ingenting før den streken blir sterkere og holder seg slik😅

Den lange ventetiden er kjent ja, prøver å distrahere meg selv, men tar stor plass i hode om dagen😂 Måtte tiden gå fort for deg🤞🏼

A4519916-6FCD-46E5-81AE-894BA5410CC0.jpeg

Endret av Marihøne24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihøne24 skrev (37 minutter siden):

Tok ny test før nattevakt i går som uventa viste noe mørkere, ble helt skjelven. Men klarer ikke tro på noe enda haha! Test fra morgen i dag ca lik i går kveld, krysser fingrene for at dette går, men tror ingenting før den streken blir sterkere og holder seg slik😅

Den lange ventetiden er kjent ja, prøver å distrahere meg selv, men tar stor plass i hode om dagen😂 Måtte tiden gå fort for deg🤞🏼

A4519916-6FCD-46E5-81AE-894BA5410CC0.jpeg

Fantastisk! Den er jo tydelig sterkere 😍 gratulerer!! ❤️ hvor mange dpo er du idag? 

Fikk du lagt inn mye aksjer? Mannen syns det er litt stress å skulle legge inn så mye på kort tid 😅 fikk lagt inn 2 ganger, det var samme ettermiddag som jeg satt sprøyten og morningen etter 🙊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (19 minutter siden):

Fantastisk! Den er jo tydelig sterkere 😍 gratulerer!! ❤️ hvor mange dpo er du idag? 

Fikk du lagt inn mye aksjer? Mannen syns det er litt stress å skulle legge inn så mye på kort tid 😅 fikk lagt inn 2 ganger, det var samme ettermiddag som jeg satt sprøyten og morningen etter 🙊

 

Ææ tørr ikke helt si takk, men tusentakk uansett❤️ Er i dag ca 11dpo, 13 dager etter ovitrelle☺️

Vi la inn aksjer dagen før sprøyta, samme dag og kvelden etter..De sier at det viktigste er dagene før, så regner med 2 dager som dere har gjort går helt fint🙌🏼 Blir stort press på mennene i disse dager, får litt vondt av de også, men det må til😅😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihøne24 skrev (15 minutter siden):

Ææ tørr ikke helt si takk, men tusentakk uansett❤️ Er i dag ca 11dpo, 13 dager etter ovitrelle☺️

Vi la inn aksjer dagen før sprøyta, samme dag og kvelden etter..De sier at det viktigste er dagene før, så regner med 2 dager som dere har gjort går helt fint🙌🏼 Blir stort press på mennene i disse dager, får litt vondt av de også, men det må til😅😂

 

Herlig! 😍 Tror min var ca sånn 11 dpo også. Tipper den slår ut på digital 🙊

Når jeg var på UL så fikk jeg beskjed om å sette samme dag så fikk ikke lagt inn aksjer dagen før.. Får jo ikke lov til å ha samleie før UL 😔 Håper det holder! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...