Elise93 Skrevet 23. august 2021 #301 Del Skrevet 23. august 2021 Marihøne24 skrev (3 timer siden): Heisann! Legger inn post her i stedenfor å opprette ny. Satte ovitrelle 16/8 og er nå 8 dager etter, synes strekene er veldig sterke enda til å være så mange dager etter. Har noen opplevd dette? Første gang vi prøver med ovitrelle, så kan hende det er jeg som ikke har helt peiling på dette, haha! Startet å teste 5 dager etter ovitrelle, frem til i dag, 8 dager etter. Tenker jeg skal fortsette frem til negativ test hvertfall. Spennende dager! Jeg satt Ovitrelle 13/8, 10 dager siden idag. Jeg har ikke testet denne gangen og skal prøve å drøye så lenge som mulig (helst til evnt uteblitt mens). Men forrige gang så fikk jeg blanke tester 11 dager etter Ovitrelle om jeg husker riktig. Tror det er ganske individuelt når den går helt ut av kroppen! 😊 Håper testen blir sterkere igjen da 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. august 2021 #302 Del Skrevet 23. august 2021 Ja veldig individuelt hvor mye som slår ut på tester. Jeg har testet ut ovitrelle manger ganger, og hadde alltid ganske svak strek helt fra starten av. Mens andre som gjorde det samtidig meg hadde veldig mørk og sterk strek. Det viktige blir å bare teste ut den streken man har... først etter det kan man forvente et reellt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 23. august 2021 #303 Del Skrevet 23. august 2021 Mine tester var forresten veldig sterke i starten, nesten sterkere eller samme styrke som dine ca 😊 helt i starten var teststreken like mørk som kontrollstreken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. august 2021 #304 Del Skrevet 23. august 2021 Elise93 skrev (24 minutter siden): Mine tester var forresten veldig sterke i starten, nesten sterkere eller samme styrke som dine ca 😊 helt i starten var teststreken like mørk som kontrollstreken. Ja det er merkelig det der. Jeg spurte en gang gynekologen om hvorfor det var sånn... syns mine var så svake så. Men han svarte at det var individuelt og "bare var sånn". For sånn så mine ut fra EL og til 6 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihøne24 Skrevet 23. august 2021 #305 Del Skrevet 23. august 2021 Får nok bare finne meg i at det er veldig individuelt, og av ingen betydning. Hadde opprinnelig ingen planer om å teste ut ovitrellen, men klarer bare ikke la være vett du! 😅 Disse dagene med venting er så utrolig lange, og har et veldig håp om det klaffet denne gang, det magefølelsen sier..Krysser fingrene for at streken etterhvert blir sterkere igjen ja!🤞🏼 @Elise93 Du er god om du klarer å vente til ikm! Andre som er i samme båt og venter på positiv test nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. august 2021 #306 Del Skrevet 23. august 2021 Marihøne24 skrev (3 minutter siden): Hadde opprinnelig ingen planer om å teste ut ovitrellen, men klarer bare ikke la være vett du! 😅 Disse dagene med venting er så utrolig lange, og har et veldig håp om det klaffet denne gang, det magefølelsen sier Jeg testet alltid ut ovitrellen, syns det var veldig greit. Syns faktisk det forkortet ventetiden litt i alle fall. Følte at jeg gjorde noe hver dag, selv om streken var falsk. Men en test pr. dag og så at den ble svakere. Ønsker deg masse lykke til!! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihøne24 Skrevet 23. august 2021 #307 Del Skrevet 23. august 2021 Amatariel skrev (2 minutter siden): Jeg testet alltid ut ovitrellen, syns det var veldig greit. Syns faktisk det forkortet ventetiden litt i alle fall. Følte at jeg gjorde noe hver dag, selv om streken var falsk. Men en test pr. dag og så at den ble svakere. Ønsker deg masse lykke til!! 🤞 Kjenner også at det hjelper veldig bare å se en endring dag for dag, så tenker jeg fortsetter med det. Føler også jeg vil stole mer på en evt positiv test senere, dersom jeg vet at ovitrellen er helt ute av kroppen😄 Tusen takk for lykkeønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 23. august 2021 #308 Del Skrevet 23. august 2021 Marihøne24 skrev (3 timer siden): Får nok bare finne meg i at det er veldig individuelt, og av ingen betydning. Hadde opprinnelig ingen planer om å teste ut ovitrellen, men klarer bare ikke la være vett du! 😅 Disse dagene med venting er så utrolig lange, og har et veldig håp om det klaffet denne gang, det magefølelsen sier..Krysser fingrene for at streken etterhvert blir sterkere igjen ja!🤞🏼 @Elise93 Du er god om du klarer å vente til ikm! Andre som er i samme båt og venter på positiv test nå? Er ikke sikkert jeg klarer å vente så lenge 🙈 men har blitt så skuffa de andre gangene jeg har fått negativ test så ville ikke teste så tidlig denne gangen. Tiden går sykt sakte, og enda saktere jo lenger ut i DPO-land man kommer 😵 jeg veksler mellom å tro at det kanskje har gått til å være overbevist om at det absolutt ikke har gått 😂 men håper jo selvfølgelig! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #309 Del Skrevet 23. august 2021 Elise93 skrev (2 timer siden): Er ikke sikkert jeg klarer å vente så lenge 🙈 men har blitt så skuffa de andre gangene jeg har fått negativ test så ville ikke teste så tidlig denne gangen. Tiden går sykt sakte, og enda saktere jo lenger ut i DPO-land man kommer 😵 jeg veksler mellom å tro at det kanskje har gått til å være overbevist om at det absolutt ikke har gått 😂 men håper jo selvfølgelig! ❤️ Kjenner meg veldig igjen i det å veksle mellom å tro det har gått og ikke ja!😂Men håper for oss begge denne gang!❤️ Vi har prøvd i 1.5år nå, og er ikke før nå kroppen min for første gang har respondert på medisiner og faktisk fått eggløsning. Det gir det lille ekstra håpe denne måneden..og kanskje enda mer skuffa om det ikke går😅 Har dere prøvd lenge? Anonymkode: 4b7e2...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihøne24 Skrevet 23. august 2021 #310 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjenner meg veldig igjen i det å veksle mellom å tro det har gått og ikke ja!😂Men håper for oss begge denne gang!❤️ Vi har prøvd i 1.5år nå, og er ikke før nå kroppen min for første gang har respondert på medisiner og faktisk fått eggløsning. Det gir det lille ekstra håpe denne måneden..og kanskje enda mer skuffa om det ikke går😅 Har dere prøvd lenge? Anonymkode: 4b7e2...481 Ser jeg klarte poste som anonym her, men marihøne her✋🏼😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 23. august 2021 #311 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner meg veldig igjen i det å veksle mellom å tro det har gått og ikke ja!😂Men håper for oss begge denne gang!❤️ Vi har prøvd i 1.5år nå, og er ikke før nå kroppen min for første gang har respondert på medisiner og faktisk fått eggløsning. Det gir det lille ekstra håpe denne måneden..og kanskje enda mer skuffa om det ikke går😅 Har dere prøvd lenge? Anonymkode: 4b7e2...481 Såppas ja 😳 så deilig at kroppen responderer på medisiner da! Mye kan jo være gjort bare man får eggløsning (sier gynekologen😅). Har prøvd siden mars og fant ut at jeg har PCOS i mai. Så tror dette er første eggløsning etter at vi starta med prøvinga. Forrige gang jeg satt Ovitrelle hadde jeg ikke eggløsning (fikk falsk positiv el-test🥴). Så håper det går denne gang! Vi får oppdatere hverandre 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihøne24 Skrevet 24. august 2021 #312 Del Skrevet 24. august 2021 Elise93 skrev (11 timer siden): Såppas ja 😳 så deilig at kroppen responderer på medisiner da! Mye kan jo være gjort bare man får eggløsning (sier gynekologen😅). Har prøvd siden mars og fant ut at jeg har PCOS i mai. Så tror dette er første eggløsning etter at vi starta med prøvinga. Forrige gang jeg satt Ovitrelle hadde jeg ikke eggløsning (fikk falsk positiv el-test🥴). Så håper det går denne gang! Vi får oppdatere hverandre 😄 Så kjedelig å få falsk positiv EL.. slik jeg har forstått får du nesten alltid EL med ovitrelle injeksjon. Krysser fingrene for at det ikke er noe tull denne gang for oss begge😣 Spennende å høre hvordan det går med dere også, holder deg oppdatert ja!🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 24. august 2021 #313 Del Skrevet 24. august 2021 Marihøne24 skrev (19 minutter siden): Så kjedelig å få falsk positiv EL.. slik jeg har forstått får du nesten alltid EL med ovitrelle injeksjon. Krysser fingrene for at det ikke er noe tull denne gang for oss begge😣 Spennende å høre hvordan det går med dere også, holder deg oppdatert ja!🤩 Ja, men hvis ikke egget er stort nok så får du ikke el selvom du tar sprøyta ☹️ var det som skjedde sist. Men denne gang fikk jeg bekrefta på UL at den var stor nok 😍 Jeg røk på en test-smell inatt. Våkna 0230 og fikk ikke sove 😩 også måtte jeg sånn tisse og da tok jeg en test! Den var blenda 10 dpo (11 dager etter Ovitrelle). Nå vet jeg hvertfall at alt er ute av systemet, men ble litt lei meg når den var negativ 😔 det var kanskje litt tidlig å teste, men tenker også at det bare er å forberede seg på mensen nå 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihøne24 Skrevet 24. august 2021 #314 Del Skrevet 24. august 2021 Elise93 skrev (42 minutter siden): Ja, men hvis ikke egget er stort nok så får du ikke el selvom du tar sprøyta ☹️ var det som skjedde sist. Men denne gang fikk jeg bekrefta på UL at den var stor nok 😍 Jeg røk på en test-smell inatt. Våkna 0230 og fikk ikke sove 😩 også måtte jeg sånn tisse og da tok jeg en test! Den var blenda 10 dpo (11 dager etter Ovitrelle). Nå vet jeg hvertfall at alt er ute av systemet, men ble litt lei meg når den var negativ 😔 det var kanskje litt tidlig å teste, men tenker også at det bare er å forberede seg på mensen nå 🙈 Så bra du fikk det bekreft denne gang, da er det litt mer håp med en gang!🤩 Skjønner godt at du falt for fristelsen å teste, men tenker det e veeeldig tidlig enda og vil absolutt ikke utelukke noe før etter 14 dager hvertfall, tenker at muligheten er der enda jeg😄 Har du noen symptomer? Jeg har noen som er umulig og ikke legge merke til, men er redd det bare er hcg fra ovitrellen som lurer meg😅 Begynnende stikking i livmor/eggstokk i går, mye av og på kvalm og vondt i hode, sikker bare mensen som kommer😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 24. august 2021 #315 Del Skrevet 24. august 2021 Marihøne24 skrev (5 timer siden): Så bra du fikk det bekreft denne gang, da er det litt mer håp med en gang!🤩 Skjønner godt at du falt for fristelsen å teste, men tenker det e veeeldig tidlig enda og vil absolutt ikke utelukke noe før etter 14 dager hvertfall, tenker at muligheten er der enda jeg😄 Har du noen symptomer? Jeg har noen som er umulig og ikke legge merke til, men er redd det bare er hcg fra ovitrellen som lurer meg😅 Begynnende stikking i livmor/eggstokk i går, mye av og på kvalm og vondt i hode, sikker bare mensen som kommer😂 Ja, det er sant! 😊 Jeg har litt ømme pupper, spesielt den ene. Jeg fikk det igår. Det er noe jeg vanligvis aldri har så det kan jo være noe der. Men jeg aner ikke hvordan kroppen min pleier å være mellom eggløsning og mensen heller 🤷♀️ så kan godt hende det bare er pms! Ja, men om det er sprøyta så bør det jo forsvinne snart. Hvis ikke så kan det bare både det ene og det andre. Pms symptomene er jo ofte helt lik som tidlig graviditet så er vanskelig å tolke 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihøne24 Skrevet 25. august 2021 #316 Del Skrevet 25. august 2021 Elise93 skrev (13 timer siden): Ja, det er sant! 😊 Jeg har litt ømme pupper, spesielt den ene. Jeg fikk det igår. Det er noe jeg vanligvis aldri har så det kan jo være noe der. Men jeg aner ikke hvordan kroppen min pleier å være mellom eggløsning og mensen heller 🤷♀️ så kan godt hende det bare er pms! Ja, men om det er sprøyta så bør det jo forsvinne snart. Hvis ikke så kan det bare både det ene og det andre. Pms symptomene er jo ofte helt lik som tidlig graviditet så er vanskelig å tolke 🙈 Ja de symptomene prøver jeg ikke å legge alt for mye i, da kroppen aldri spiller helt på lag😅 Testet igjen i dag 10 dager etter ovitrelle (9dpo). Nå kan jeg kun skimte en tynn strek, så regner med ovitrellen er helt ute av kroppen i morgen. Videre får vi bare håpe og krysse det vi har🤞🏼😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 26. august 2021 #317 Del Skrevet 26. august 2021 12 dpo, blenda test idag ☹️ da er det bare å stålsette seg for ny runde 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihøne24 Skrevet 26. august 2021 #318 Del Skrevet 26. august 2021 Elise93 skrev (5 timer siden): 12 dpo, blenda test idag ☹️ da er det bare å stålsette seg for ny runde 😩 Åå så kjipt, håper at det går rette veien neste periode❤️ Ikke tatt test i dag og ventet til i morgen, er da 10dpo. Spennende å se om det blir noe nå, eller om jeg også må forberede meg på en ny runde me medisiner.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 27. august 2021 #319 Del Skrevet 27. august 2021 Marihøne24 skrev (17 timer siden): Åå så kjipt, håper at det går rette veien neste periode❤️ Ikke tatt test i dag og ventet til i morgen, er da 10dpo. Spennende å se om det blir noe nå, eller om jeg også må forberede meg på en ny runde me medisiner.. Lykke til med testingen 🤞😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihøne24 Skrevet 27. august 2021 #320 Del Skrevet 27. august 2021 Elise93 skrev (5 timer siden): Lykke til med testingen 🤞😊 Tusentakk!🤞🏼 Testet igjen nå, og er en veldig tynn strek fortsatt, vet ikke hva jeg skal tenke lenger (12 dager etter ovitrelle)😅. Får bare se om denne streken blir sterkere nå🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå