Amatariel Skrevet 5. mars 2021 #121 Del Skrevet 5. mars 2021 Snurrepurre skrev (41 minutter siden): @Amatariel jeg ville jo tenkt at det var dårlige tester, for det er jo lik mengde hcg som sprøytes inn, og det bør jo tas opp i urinen uavhengig av hvor mye kroppen tar opp? 🤔🤔 Ja jeg skjønner egentlig lite. Jeg spurte gynekologen en gang om hvor jeg skulle sette sprøyten, men han sa at det ikke var nøye for det tas opp i blodet uansett (men at de fleste setter i magen, så da gjorde jeg også det). Men lurer litt på om overvekt kan spille inn her? 🤔 Jeg er overvektig og har jo derfor litt tykk mage. Kan dèt ha noe å si, i forhold til om andre setter den rett inn i en tynn mage? Alt man skal tenke på 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 5. mars 2021 #122 Del Skrevet 5. mars 2021 Amatariel skrev (47 minutter siden): Ja jeg skjønner egentlig lite. Jeg spurte gynekologen en gang om hvor jeg skulle sette sprøyten, men han sa at det ikke var nøye for det tas opp i blodet uansett (men at de fleste setter i magen, så da gjorde jeg også det). Men lurer litt på om overvekt kan spille inn her? 🤔 Jeg er overvektig og har jo derfor litt tykk mage. Kan dèt ha noe å si, i forhold til om andre setter den rett inn i en tynn mage? Alt man skal tenke på 😆 Jeg har bmi på 30-31, og tenkte det samme når jeg tok den 😬 men den skal jo tas i fettet, så satser på at det er det samme uansett om man er liten eller stor 😁😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. mars 2021 #123 Del Skrevet 5. mars 2021 Takk for svar på alle mine rare spørsmål Snurrepurre 😅 Jeg er en del større enn deg, men det har sikkert ikke noe betydning... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 5. mars 2021 #124 Del Skrevet 5. mars 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): Takk for svar på alle mine rare spørsmål Snurrepurre 😅 Jeg er en del større enn deg, men det har sikkert ikke noe betydning... Jeg har minst like mange selv 😂 godt vi er flere 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 6. mars 2021 #125 Del Skrevet 6. mars 2021 9 dpo og fortsatt bare skyggestrek. Den nederste er fra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mars 2021 #126 Del Skrevet 6. mars 2021 Syns dette er bra jeg Love90! Om du har blitt gravid så er det akkurat dette man kan forvente. Det er muligens fra 10-11dpo at man kan håpe at det blir pittelitt sterkere. Rekken din minner meg veldig om min egen da jeg ble gravid. Da testet jeg hver dag og på 8 dpo trooor jeg at den var blenda, men på 9 dpo kom denne streken her opp slik som du har nå. Og så ble det bare sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 6. mars 2021 #127 Del Skrevet 6. mars 2021 Snurrepurre skrev (22 timer siden): Jeg har bmi på 30-31, og tenkte det samme når jeg tok den 😬 men den skal jo tas i fettet, så satser på at det er det samme uansett om man er liten eller stor 😁😂 Jeg er også overvektig og det har ikke noe å si. Den skal settes subcutant - altså i vevet (hilsen sykepleier) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. mars 2021 #128 Del Skrevet 6. mars 2021 Dame1989 skrev (2 timer siden): Jeg er også overvektig og det har ikke noe å si. Den skal settes subcutant - altså i vevet (hilsen sykepleier) Så bra 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. mars 2021 #129 Del Skrevet 6. mars 2021 Har forresten stripstestet i dag også. Jada. Skulle teste i morgen, men det ble i dag. Den er iallfall ikke blenda.. men tvert imot like sterk som i forgårs. Mulig jeg ikke får blenda om jeg ér gravid? Jeg har jo vanligvis fått utslag på 7-8 dpo, i dag er jeg 9. (10 døgn siden jeg satt otrivelle). men den er som en sterk skyggestrek, så tar det nok ikke for gitt enda uansett altså 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 6. mars 2021 #130 Del Skrevet 6. mars 2021 Snurrepurre skrev (1 minutt siden): Har forresten stripstestet i dag også. Jada. Skulle teste i morgen, men det ble i dag. Den er iallfall ikke blenda.. men tvert imot like sterk som i forgårs. Mulig jeg ikke får blenda om jeg ér gravid? Jeg har jo vanligvis fått utslag på 7-8 dpo, i dag er jeg 9. (10 døgn siden jeg satt otrivelle). men den er som en sterk skyggestrek, så tar det nok ikke for gitt enda uansett altså 🙂 Har du bilde? Er streken sterkere enn min skyggestrek? La ut bilde tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mars 2021 #131 Del Skrevet 6. mars 2021 Snurrepurre skrev (56 minutter siden): Har forresten stripstestet i dag også. Jada. Skulle teste i morgen, men det ble i dag. Den er iallfall ikke blenda.. men tvert imot like sterk som i forgårs. Mulig jeg ikke får blenda om jeg ér gravid? Jeg har jo vanligvis fått utslag på 7-8 dpo, i dag er jeg 9. (10 døgn siden jeg satt otrivelle). men den er som en sterk skyggestrek, så tar det nok ikke for gitt enda uansett altså 🙂 Det er jo lovende da!! Forstår det kan være ovitrelle når du ikke har hatt en blenda da ennå. Men kan absolutt hende du er en av dem som går fra svak negativ til svak positiv fra ene til andre dagen! 🤞 Blir såååå spennende i morgen da! (om du skal teste?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. mars 2021 #132 Del Skrevet 6. mars 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Det er jo lovende da!! Forstår det kan være ovitrelle når du ikke har hatt en blenda da ennå. Men kan absolutt hende du er en av dem som går fra svak negativ til svak positiv fra ene til andre dagen! 🤞 Blir såååå spennende i morgen da! (om du skal teste?) Tester nok hver dag frem til IKM antar jeg 😆 prøver alltid å la være, men vet jeg ender der uansett. Her er dagens test: og rekken de siste tre dagene (nederst er i dag) Er vanskelig å si ja, eneste + faktoren her er at hcg kanskje burde vært enda lavere ettersom det er to døgn mellom øverste og nederste. Samtidig så tenker jeg jo at hcg-spor, uavhengig av om det er f.eks er 3 eller 6, antagelig gir skyggestreker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 6. mars 2021 #133 Del Skrevet 6. mars 2021 Snurrepurre skrev (13 minutter siden): Tester nok hver dag frem til IKM antar jeg 😆 prøver alltid å la være, men vet jeg ender der uansett. Her er dagens test: og rekken de siste tre dagene (nederst er i dag) Er vanskelig å si ja, eneste + faktoren her er at hcg kanskje burde vært enda lavere ettersom det er to døgn mellom øverste og nederste. Samtidig så tenker jeg jo at hcg-spor, uavhengig av om det er f.eks er 3 eller 6, antagelig gir skyggestreker? Jeg ser iallefall strekene dine mye tydeligere enn mine. Så jeg tror det kanskje ikke er skyggestreker?🤞Blir veldig spennende å se i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. mars 2021 #134 Del Skrevet 6. mars 2021 Dame1989 skrev (15 minutter siden): Jeg ser iallefall strekene dine mye tydeligere enn mine. Så jeg tror det kanskje ikke er skyggestreker?🤞Blir veldig spennende å se i morgen Krysser fingrene for et bedre svar i morgen, for oss begge! Hvor mange dpo er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 6. mars 2021 #135 Del Skrevet 6. mars 2021 Snurrepurre skrev (15 minutter siden): Krysser fingrene for et bedre svar i morgen, for oss begge! Hvor mange dpo er du? 9 dpo i dag. Likt som du tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 6. mars 2021 #136 Del Skrevet 6. mars 2021 Hei dere damer! Jeg satte ovitrelle inj. den 22.02. Når anbefaler dere at jeg tester? Vi prøver på baby nr. 2 nå. Måtte sette denne inj. med førstemann også, men da var jeg mentalt så nede etter over 1.5år med prøving, at jeg var helt sikker på st det ikke hadde klaffet selvom mensen aldri kom. Tok derfor aldri test, men fant ut av graviditeten i uke 7 hos gyn.🙈❤️ Leser her at dere er godt drevne, tillater jrg derfor å spørre😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mars 2021 #137 Del Skrevet 6. mars 2021 Frøken_lurepave skrev (2 minutter siden): Hei dere damer! Jeg satte ovitrelle inj. den 22.02. Når anbefaler dere at jeg tester? Vi prøver på baby nr. 2 nå. Måtte sette denne inj. med førstemann også, men da var jeg mentalt så nede etter over 1.5år med prøving, at jeg var helt sikker på st det ikke hadde klaffet selvom mensen aldri kom. Tok derfor aldri test, men fant ut av graviditeten i uke 7 hos gyn.🙈❤️ Leser her at dere er godt drevne, tillater jrg derfor å spørre😊 Da hadde du sannsynligvis EL den 24.02, og er 11 dpo i morgen. Da hadde jeg absolutt forsøkt meg på en test i morgen. Om du ikke klarer å holde deg da... er jo mer sjans for sikrere svar jo lenger man venter. Men 11 dpo er fullt mulig å få to streker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 6. mars 2021 #138 Del Skrevet 6. mars 2021 Amatariel skrev (17 minutter siden): Da hadde du sannsynligvis EL den 24.02, og er 11 dpo i morgen. Da hadde jeg absolutt forsøkt meg på en test i morgen. Om du ikke klarer å holde deg da... er jo mer sjans for sikrere svar jo lenger man venter. Men 11 dpo er fullt mulig å få to streker på. Takk for svar. Da skal jeg prøve det i morgen😊 hvordan går det med dere andre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mars 2021 #139 Del Skrevet 6. mars 2021 Frøken_lurepave skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Da skal jeg prøve det i morgen😊 hvordan går det med dere andre da? Masse lykke til!! Jeg er 3 dpo i dag så har en lang uke foran meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 6. mars 2021 #140 Del Skrevet 6. mars 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Masse lykke til!! Jeg er 3 dpo i dag så har en lang uke foran meg... Tusen takk! Åh, den er lang ja.. Krysser alt jeg har!! Baby nr. 1?❤️ Forresten, bruker du/dere appen eller nettleseren? Lasta ned appen nå, men vil ikke si den fungerte så bra🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå