Gå til innhold

1.67 høy og 141,7 kilo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 7.7.2021 den 11.21):

Og 12,6 bmi poeng

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Veldig bra jobba! Vet ikke hvor du er i landet, men jeg opplever iallefall fort at min kropp samler vann i varmen vi har,  da gå jeg opp i vekt pga vannet. Kanskje du ikke er på et seigt vektplatå, men har samlet noe vann også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny vekt i går var 106,9, så sist ukes nedgang var 0,2kg. Dette er tredje uka på rad jet bare har gått ned 1-200 gram. Ifølge Lifesum inntar jeg ca 1300-1400 kalorier i gjennomsnitt. Så nå lurer jeg på om det kan være at 1300 er basalforbrenningen min? Så jeg er ikke på vektplatå, men at jeg spiser nesten som jeg skal vedlikeholde vekten? Kan dette stemme? Ts 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ny vekt i går var 106,9, så sist ukes nedgang var 0,2kg. Dette er tredje uka på rad jet bare har gått ned 1-200 gram. Ifølge Lifesum inntar jeg ca 1300-1400 kalorier i gjennomsnitt. Så nå lurer jeg på om det kan være at 1300 er basalforbrenningen min? Så jeg er ikke på vektplatå, men at jeg spiser nesten som jeg skal vedlikeholde vekten? Kan dette stemme? Ts 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Det høres veldig lavt ut med tanke på at vekten er over 100 kg, nå vet jeg ikke hvor gammel du er men alt ettersom, så skal  BMR en din ligge mellom 1600-1900. Utregnet i kalkulator. Jeg er sammen høyde som deg og veier nå 70 kg og min ligger på 1450. Er 38 år. Men har hatt mange vektplatåer på veg ned, så hvis du fortsetter som du gjør og er sikker på registreringen av kalorier, så går det nok snart videre😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvekk skrev (29 minutter siden):

Det høres veldig lavt ut med tanke på at vekten er over 100 kg, nå vet jeg ikke hvor gammel du er men alt ettersom, så skal  BMR en din ligge mellom 1600-1900. Utregnet i kalkulator. Jeg er sammen høyde som deg og veier nå 70 kg og min ligger på 1450. Er 38 år. Men har hatt mange vektplatåer på veg ned, så hvis du fortsetter som du gjør og er sikker på registreringen av kalorier, så går det nok snart videre😊

Er 30 år og kvinne. Men er så og si sengeliggende og helt inaktiv. Har ligget på rundt 13-1400 kalorier hele slankeperioden min, og det går helt fint. Sulter ikke 🙂 er innstilt på å spise som dette resten av livet  og har ikke hatt noen sprekker, så tror det skal gå.

Anonymkode: 1f7a5...bc1

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Går fint. Har begynt å gå turer i nabolaget på 10-15 minutter. Prøver å gå noen turer hver uke, men har også vært noen uker jeg ikke har klart å komme meg ut. Kan skrive vekta i morgen, for det er på mandager jeg regner ut gjennomsnittet av ukens vektnedgang. Ts 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld glemte å skrive her i går. Jeg veier nå 101,7 så gått ned akkurat 40kg. Bmi er 36,9, gått ned 14,5 i bmi. 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Unnskyld glemte å skrive her i går. Jeg veier nå 101,7 så gått ned akkurat 40kg. Bmi er 36,9, gått ned 14,5 i bmi. 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Jøss! Det er imponerende! Hvor mye tenker du å gå ned?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden):

Jøss! Det er imponerende! Hvor mye tenker du å gå ned?

Takk. Har satt et foreløpig mål på å veie 70 kg, men er ikke sikker. Har aldri vært normalvektig, og jeg har kraftig benbygning, så vet ikke hva som er realistisk. Skal ihvertfall under 100 og helst under 90. Ts 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Unnskyld glemte å skrive her i går. Jeg veier nå 101,7 så gått ned akkurat 40kg. Bmi er 36,9, gått ned 14,5 i bmi. 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

for et fantastisk resultat!

hvordan kom du gjennom vektplatået som du beskrev for noen ukers siden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig imponerende! Du er rå! :blomst:🙃

Begynner det å bli litt lettere å bevege seg, synes du?

Anonymkode: 68ff4...607

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 12.26):

Unnskyld glemte å skrive her i går. Jeg veier nå 101,7 så gått ned akkurat 40kg. Bmi er 36,9, gått ned 14,5 i bmi. 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Du er råååå🤩Knallbra jobba👏🏽👏🏽

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (På 7.9.2021 den 16.18):

for et fantastisk resultat!

hvordan kom du gjennom vektplatået som du beskrev for noen ukers siden?

Jeg bare fortsatte som vanlig, så slapp det plutselig. Helt merkelig, egentlig. 

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 18.53):

Utrolig imponerende! Du er rå! :blomst:🙃

Begynner det å bli litt lettere å bevege seg, synes du?

Anonymkode: 68ff4...607

Ja, er mye lettere nå. Knesmerter er helt borte, og jeg blir ikke gjennomsvett av å ta på sko. Er ikke redd for å sette meg i ukjente møbler lenger, for det er 110kg som er vanlig tålegrense på stoler og jeg er under det nå. Når jeg var på det største opplevde jeg en gang å ødelegge en stol fordi jeg var for tung, og etter det fikk jeg angst for å sette meg på venterom og sånn. Men nå er jeg ikke redd for det lenger 🙂 ts

Anonymkode: 1f7a5...bc1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bare fortsatte som vanlig, så slapp det plutselig. Helt merkelig, egentlig. 

Ja, er mye lettere nå. Knesmerter er helt borte, og jeg blir ikke gjennomsvett av å ta på sko. Er ikke redd for å sette meg i ukjente møbler lenger, for det er 110kg som er vanlig tålegrense på stoler og jeg er under det nå. Når jeg var på det største opplevde jeg en gang å ødelegge en stol fordi jeg var for tung, og etter det fikk jeg angst for å sette meg på venterom og sånn. Men nå er jeg ikke redd for det lenger 🙂 ts

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Sykt bra jobbet!! Er skikkelig imponert :) 

Anonymkode: 4403e...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 15.27):

Jeg er en dame som er 1.67 høy (Tror jeg), men jeg veier 141,7 kg 😔 veide meg nylig for første gang på mange år

Hva skal jeg gjøre?

 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Ta kontakt med fastlegen din slik at du kan få et opplegg og hjelp som passer deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden):

Ta kontakt med fastlegen din slik at du kan få et opplegg og hjelp som passer deg

TS har gått ned 40 kg i løpet av tråden 👏

Anonymkode: 75456...91c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

robot91 skrev (1 time siden):

Ta av minst 70KG!

kanskje se litt raskt gjennom tråden før du kommenterer? TS har tatt av 40 kilo på under et år

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...