Gå til innhold

1.67 høy og 141,7 kilo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, hadde dette stemt hadde vi ikke hatt overvekt. For noen funker det, andre ikke. Ser daglig innlegg i den gruppen om frustrerte mennesker som har mistet virkningen av medisinen etter noen uker/måneder og går opp i vekt igjen.

Anonymkode: aeef0...d18

Indikasjonen til dette medikamentet er å få ned kritisk fedme raskt. En BMI på over 35 er såpass alvorlig for kroppen, at akutt vektnedgang er viktig. Det er selvfølgelig ikke noe man skal gå på resten av livet. 

Anonymkode: 391e4...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 13.12):

Liten oppdatering. Har nådd mitt første delmål, som er å veie under 100kg. Vekta er nå på 99,5 🙂 ts

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Så bra, over 40 kg vekk!!

Anonymkode: 2d088...3f1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillyvally skrev (På 8.1.2022 den 9.22):

Hvordan går det med deg? 

Hei. Det går greit. Slutta å telle kalorier for noen mnd siden, og gikk fortsatt ned I vekt (men litt saktere). Nå har vekta vært på 94-95 kg de siste 3 ukene. Tror ikke det er vektplatå, men at jeg ikke er i kaloriunderskudd. Så har begynt å veie maten og registrere i Lifesum igjen. Ts 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

  • Liker 12
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 15.27):

Jeg er en dame som er 1.67 høy (Tror jeg), men jeg veier 141,7 kg 😔 veide meg nylig for første gang på mange år

Hva skal jeg gjøre?

 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Start med å gå til fastlegen. Han kan i første omgang skrive ut medikamenter som kan hjelpe deg. Du er også kandidat for slankeoperasjon mtp bmi. Men du må nok uansett noe ned i vekt før operasjonen kan gjennomføres.

Anonymkode: 0fb23...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Start med å gå til fastlegen. Han kan i første omgang skrive ut medikamenter som kan hjelpe deg. Du er også kandidat for slankeoperasjon mtp bmi. Men du må nok uansett noe ned i vekt før operasjonen kan gjennomføres.

Anonymkode: 0fb23...4fb

Jeg har  nå gått ned 47,3kg på egenhånd. Hadde aldri turt slankeoperasjon uansett. Ts 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

  • Liker 19
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei. Det går greit. Slutta å telle kalorier for noen mnd siden, og gikk fortsatt ned I vekt (men litt saktere). Nå har vekta vært på 94-95 kg de siste 3 ukene. Tror ikke det er vektplatå, men at jeg ikke er i kaloriunderskudd. Så har begynt å veie maten og registrere i Lifesum igjen. Ts 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Fantastisk jobbet TS!! 

Anonymkode: 4403e...c59

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har  nå gått ned 47,3kg på egenhånd. Hadde aldri turt slankeoperasjon uansett. Ts 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Jeg var en som skrev helt i starten at jeg anbefalte operasjon, og jeg må bare si, herregud så imponert jeg er over deg! Jeg hadde aldri klart noe lignende, du har stått på som fy, jeg klarer nesten ikke fatte hvor mye du har gått ned! Full applaus, tenk hvor mye du har forbedret helsen din, og jeg håper du trives med deg selv også ❤️ 

Anonymkode: 2eb73...62d

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei. Det går greit. Slutta å telle kalorier for noen mnd siden, og gikk fortsatt ned I vekt (men litt saktere). Nå har vekta vært på 94-95 kg de siste 3 ukene. Tror ikke det er vektplatå, men at jeg ikke er i kaloriunderskudd. Så har begynt å veie maten og registrere i Lifesum igjen. Ts 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Du er rågod Ts! Det er en enorm jobb du har gjort for deg selv og helsa di👏🏽

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Start med å gå til fastlegen. Han kan i første omgang skrive ut medikamenter som kan hjelpe deg. Du er også kandidat for slankeoperasjon mtp bmi. Men du må nok uansett noe ned i vekt før operasjonen kan gjennomføres.

Anonymkode: 0fb23...4fb

Les hele tråden 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hei. Det går greit. Slutta å telle kalorier for noen mnd siden, og gikk fortsatt ned I vekt (men litt saktere). Nå har vekta vært på 94-95 kg de siste 3 ukene. Tror ikke det er vektplatå, men at jeg ikke er i kaloriunderskudd. Så har begynt å veie maten og registrere i Lifesum igjen. Ts 

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Fantastisk jobbet Ts, jeg er så utrolig imponert! For noen mnd siden skrev du at du også kom deg ut på kortere turer, har du fortsatt med dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 15.34):

Jeg vil gå ned i vekt, men hvor mye burde jeg gå ned? Og bør jeg gå til legen eller noe først?

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Vil absolutt anbefale deg å starte dette hos fastlegen og ta det derfra. Og så må du ha motivasjon… hvorfor vil du ned i vekt? 

Anonymkode: 77acb...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil absolutt anbefale deg å starte dette hos fastlegen og ta det derfra. Og så må du ha motivasjon… hvorfor vil du ned i vekt? 

Anonymkode: 77acb...2b9

Du må lese mer enn første innlegg. Hun har jo gått ned nesten 50 kilo. 

Anonymkode: 4403e...c59

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Liten oppdatering. Måtte bestille nye joggebukser, for de gamle er blitt altfor store. Jeg ha gått fra størrelse XXL til L i joggebukser nå. 🙂 vil etterhvert begynne å bruke vanlige bukser også, men venter med å fornye garderoben til jeg er helt ferdig med slanking og operasjoner for å fjerne overflødig hud. Ts

Anonymkode: 1f7a5...bc1

  • Liker 16
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Liten oppdatering. Måtte bestille nye joggebukser, for de gamle er blitt altfor store. Jeg ha gått fra størrelse XXL til L i joggebukser nå. 🙂 vil etterhvert begynne å bruke vanlige bukser også, men venter med å fornye garderoben til jeg er helt ferdig med slanking og operasjoner for å fjerne overflødig hud. Ts

Anonymkode: 1f7a5...bc1

Så utrolig godt jobbet TS 👏 Jeg har gått en del ned i vekt selv, og holder veldig igjen på å kjøpe nye klær til jeg føler jeg har stabilisert meg på et sted trives. Men samtidig: jeg synes du skal unne deg en bukse som passer nå, det er en ganske god følelse 😘

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lurven skrev (På 16.2.2022 den 20.09):

Kutt ut sukker og begynn å gå turer på 2-3 timer da vil du forbrenne fett

Hvis du leser de siste oppdateringene ser du at Ts har gjort en enorm jobb og gått ned masse👏🏽👏🏽

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (11 timer siden):

Hvis du leser de siste oppdateringene ser du at Ts har gjort en enorm jobb og gått ned masse👏🏽👏🏽

Det er jo supert, leser sjelden alle innleggene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en utrolig god jobb for din helse og velvære ❤️ 
De fleste har noe å slite med, men ikke alle har styrke til å gjøre noe.

Anonymkode: 4c433...193

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...