Gå til innhold

Johnny Depp - Hvorfor er ikke eks kona i fengsel?


Kenelz

Anbefalte innlegg

kvikksand9 skrev (1 minutt siden):

ehh, lese litt oppover takk. Og det er jo flere sider om han sin voldelig oppførsel i de papirene som du sier du har lest.
 

Det er 2 episoder på tidlig 90-tallet hvor 1 han skal ha trashet et hotellrom, og 2, han skal ha skremt en papparazzi med en kjepp fordi de plagde hans daværende gravide kone.  Det du sikter til? Mannen er 57 år. Woooo! SKikkelig NASTY altså. 😄 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, kvikksand9 said:

Oh yes.

“Let’s drown her before we burn her!!! I will f–k her burnt corpse afterwards to make sure she is dead.”

Fra de juridiske papirene. 
 

Uuuuuuuuki.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (2 minutter siden):

Er du sånn som har vært fan siden 21 Jump Street eller noe? Det er noe merkelig med hvor sikker du er på hans uskyld selv om han er dømt i retten, og fratatt en rolle i filmindustrien( de VET hva som foregår) , jeg forstår ikke din kamp mot hans uskyld? Kan du forklare mer så jeg kan forstå?

Har aldri vært noen fan. Faktisk sett lite av hans filmer. 

Fordi jeg selv har vært sammen med en narsissist, og kjenner igjen en når jeg både ser og hører en?

Fordi jeg er for rettferdighet, og når jeg ser rettferdighet skje, så blir jeg irritert?

Fordi jeg har sett på alle sider av saken, og mener han sier sannheten og hun ikke? Pga bevis?

Fordi kjenner også igjen hans han var på fordi jeg har en nær bekjent mann, som var i et voldelig forhold?

Fordi jeg ikke liker når jeg ser utnyttelse av " metoo" kampanjen som har gjort så mye godt for så mange? 

Så må vi igjen, huske på, han er ikke dømt, han tapte en rettsak HAN saksøkte i. Det er en forskjell her. OG, det kommer en ny rettsak i mai 2021. Så, mye skal frem i lyset skal du se. Man må rett og slett bli såpass engasjert, og jeg forstår at ikke alle blir det, at man dukker ned i det. Hvis du er interessert, så søk litt på youtube, da sladrepressen ikke er troverdige nyheter! Ta det fra folk som kan mer enn oss! Jeg har snakket med mange mennesker. Advokater, voldsoffre både kvinner og menn, psykologer...Gå å sjekk ut Lostbeyondpluto, the incredibleaverage, Steviejraw... Bl.a. De legger alltid ved kilder. 

Bye bye ;) 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvikksand9 skrev (7 minutter siden):

Helgen? Hun var jo enig at ekteskapet besto av vold fra begge partner. 

My god.. Nei, hun innrømmer nada i vitneattesten. Kun at hun, "skulle beskytte sin søster en gang, så hun slo ham. " 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (10 minutter siden):

Uuuuuuuuki.....

Husk på at dette var en mann som levde i vold og psykisk terror i lang tid. Var vel når han  begynte å skjønne det... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Becka skrev (2 minutter siden):

Har aldri vært noen fan. Faktisk sett lite av hans filmer. 

Fordi jeg selv har vært sammen med en narsissist, og kjenner igjen en når jeg både ser og hører en?

Fordi jeg er for rettferdighet, og når jeg ser rettferdighet skje, så blir jeg irritert?

Fordi jeg har sett på alle sider av saken, og mener han sier sannheten og hun ikke? Pga bevis?

Fordi kjenner også igjen hans han var på fordi jeg har en nær bekjent mann, som var i et voldelig forhold?

Fordi jeg ikke liker når jeg ser utnyttelse av " metoo" kampanjen som har gjort så mye godt for så mange? 

Så må vi igjen, huske på, han er ikke dømt, han tapte en rettsak HAN saksøkte i. Det er en forskjell her. OG, det kommer en ny rettsak i mai 2021. Så, mye skal frem i lyset skal du se. Man må rett og slett bli såpass engasjert, og jeg forstår at ikke alle blir det, at man dukker ned i det. Hvis du er interessert, så søk litt på youtube, da sladrepressen ikke er troverdige nyheter! Ta det fra folk som kan mer enn oss! Jeg har snakket med mange mennesker. Advokater, voldsoffre både kvinner og menn, psykologer...Gå å sjekk ut Lostbeyondpluto, the incredibleaverage, Steviejraw... Bl.a. De legger alltid ved kilder. 

Bye bye ;) 

 

 

Hvis du har opplevd overgrep selv er det litt underlig at du er så overbevist over skyld. Når du ikke kjenner ham, som du innrømmer. Og å bruke YouTube som kilde.... der finner videoer som bl.a. «Beviser» at ABB ikke var en fysisk person, men en oppkonstruert karakter fra norske myndigheter. Og QAnon. Og pizzagate etc etc. du kan ikke få nyhetene dine fra YouTube!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Becka said:

Husk på at dette var en mann som levde i vold og psykisk terror i lang tid. Var vel når han  begynte å skjønne det... 

Synest uttalelsen virka prega av narkotika og lite logikk, meir sånn ekstremt sint og frustrert mann kjem fram. Litt sånn "eg skal drepe deg med vold og enda meir vold". Altså sinnet trekker fram men det som vart skrevet gav ingen meining, kvifor skulle man drukna noen og rett etterpå brenne dei? Virker nesten som eit snev av barmhjertighet, drukning blir jo omtalt som ein "bedre" død enn å regelrett brenne. Det andre greier eg ikkje å analysera, det er over mitt nivå av forståelse.

Er ikkje noko fan av victim blaming, men slik rettsvesenet fungerer i USA så tar denna saken kun stilling til om han var voldelig mot ho eller ikkje. Den tar ikkje stilling til om ho var voldelig mot han. Slik eg har skjønt det, gjerne rett på meg. Slike eg tolker det så betyr det ikkje at ho nødvendigvis er heilt uskyldig, men det er ikkje eit punkt i denne saka?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvikksand9 skrev (1 time siden):

Denne delen jeg bare ikke forstår. HAN sier jo at han skallet henne og at han hadde kastet flaske på henne, revet av klærne hennes, slengt henne mot kjøleskapet og kvelt henne. DET HAR HAN SAGT! 
Hvorfor kan ikke du/dere innrømme at det var feil og galt?

Har du funnet kilden nå? Det er ikke ok å spre slikt i tråden om det ikke er sant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (9 minutter siden):

Husk på at dette var en mann som levde i vold og psykisk terror i lang tid. Var vel når han  begynte å skjønne det... 

jeg forstår at noen menn kan mishandles av konene/kjærestene sine, selv om dette er sjeldne fenomener. Men når to personer er voldelige mot hverandre, og den ene er fysisk mye sterkere, så forstår jeg ikke helt hvor maktmisbruket startet. Han har makten bpde økonomisk, og fysisk. Så hvorfor ble han plutselig en svakelig person som godtok et misbruk fra en ung kvinne uten den statusen han selv har? Det er jo også en av de merkelige tingene her, om man tror på det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (12 minutter siden):

Hvis du har opplevd overgrep selv er det litt underlig at du er så overbevist over skyld. Når du ikke kjenner ham, som du innrømmer. Og å bruke YouTube som kilde.... der finner videoer som bl.a. «Beviser» at ABB ikke var en fysisk person, men en oppkonstruert karakter fra norske myndigheter. Og QAnon. Og pizzagate etc etc. du kan ikke få nyhetene dine fra YouTube!! 

Merkelig åssen du klarer å vri om på alt jeg sier. 

Har ikke sagt jeg har opplevd overgrep. 

Youtube, twitter o.l er en kanaler hvor man finner forskjellig info fra person til person som meg og deg. De kan være like politlige om nyheter i saker som dette. Tabloid aviser kan man ikke stole på.  Men man må gjøre researchen selv. Det er mitt poeng. Man ser fort om det er gjort grundig arbeid eller ikke. Ja, noen klarer det i allefall. 

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg tror i denne saken, og må sette meg litt mer inn i den.

Men én ting: At eksene til Johnny Depp sier han er en fyr som aldri har vært voldelig mot dem, det sier lite om hvilken person han er i dag. Winona Ryder var sammen med han for nesten 30 år siden, starten av 90-tallet. Etter det har han hatt store rusproblemer. Han er ikke nødvendigvis den samme fyren i dag.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (5 minutter siden):

jeg forstår at noen menn kan mishandles av konene/kjærestene sine, selv om dette er sjeldne fenomener. Men når to personer er voldelige mot hverandre, og den ene er fysisk mye sterkere, så forstår jeg ikke helt hvor maktmisbruket startet. Han har makten bpde økonomisk, og fysisk. Så hvorfor ble han plutselig en svakelig person som godtok et misbruk fra en ung kvinne uten den statusen han selv har? Det er jo også en av de merkelige tingene her, om man tror på det.

Syntes det er trist at du tror seriøst at ikke menn også kan være svakelige, til tross for penger og status/kjendistilværelse. Klart de kan. Blir du manipulert lenge nok... Så kan man ende opp hate seg selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulvplanke skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke hva jeg tror i denne saken, og må sette meg litt mer inn i den.

Men én ting: At eksene til Johnny Depp sier han er en fyr som aldri har vært voldelig mot dem, det sier lite om hvilken person han er i dag. Winona Ryder var sammen med han for nesten 30 år siden, starten av 90-tallet. Etter det har han hatt store rusproblemer. Han er ikke nødvendigvis den samme fyren i dag.

Vanessa Paradise var sammen med han i 14 år, og har 2 barn med ham. De gjorde det slutt i 2012. De er venner i dag. Og hun forsvarer ham også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (Akkurat nå):

Merkelig åssen du klarer å vri om på alt jeg sier. 

Har ikke sagt jeg har opplevd overgrep. 

Youtube, twitter o.l er en kanaler hvor man finner forskjellig info fra person til person som meg og deg. De kan være like politlige om nyheter i saker som dette. Tabloid aviser kan man ikke stole på.  Men man må gjøre researchen selv. Det er mitt poeng. Man ser fort om det er gjort grundig arbeid eller ikke. Ja, noen klarer det i allefall. 

 

 

 

Ja, ok, du er en av de. Som stoler mer på konstruerte videoer på YouTube enn faktiske nyhetskilder. For du har « undersøkt» så mye. Og valget i USA var jo falskt også, ikke sant...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (14 minutter siden):

Synest uttalelsen virka prega av narkotika og lite logikk, meir sånn ekstremt sint og frustrert mann kjem fram. Litt sånn "eg skal drepe deg med vold og enda meir vold". Altså sinnet trekker fram men det som vart skrevet gav ingen meining, kvifor skulle man drukna noen og rett etterpå brenne dei? Virker nesten som eit snev av barmhjertighet, drukning blir jo omtalt som ein "bedre" død enn å regelrett brenne. Det andre greier eg ikkje å analysera, det er over mitt nivå av forståelse.

Er ikkje noko fan av victim blaming, men slik rettsvesenet fungerer i USA så tar denna saken kun stilling til om han var voldelig mot ho eller ikkje. Den tar ikkje stilling til om ho var voldelig mot han. Slik eg har skjønt det, gjerne rett på meg. Slike eg tolker det så betyr det ikkje at ho nødvendigvis er heilt uskyldig, men det er ikkje eit punkt i denne saka?

 

Vel, egentlig så er det en sak om at hun har fart ut med usannheter om ham som en mishandler. Så ja, de må jo til bunn i om det hun sier er sant, eller om det han sier er sant. Så den rettsaken kommer jo først til neste år. 

Alkohol og rus var det nok. Og jeg ser hva du mener. Jeg tror det kan ha blitt skrevet i rus så definitivt. Og dette blir selvfølgelig sterkt brukt i mot ham. Men jeg tror faktisk ikke en voldelig person ville skrevet det slik, helt ærlig. Sånn sett bort i fra denne saken faktisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Becka skrev (2 minutter siden):

Syntes det er trist at du tror seriøst at ikke menn også kan være svakelige, til tross for penger og status/kjendistilværelse. Klart de kan. Blir du manipulert lenge nok... Så kan man ende opp hate seg selv. 

Jeg sier jo at de kan. Men det er jo ikke tonnevis med eksempler der mannen har ALL makt, men likevel blir trakkasert av en kvinne uten samme status. Det er jo et helt unikt fenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (2 minutter siden):

Vanessa Paradise var sammen med han i 14 år, og har 2 barn med ham. De gjorde det slutt i 2012. De er venner i dag. Og hun forsvarer ham også. 

At man ikke var voldelig mot en partner, betyr ikke at man aldri kommer til å være voldelig mot en ny. 

Kanskje spesielt ikke hvis forholdet var gjensidig giftig og voldelig. 
Jeg synes det blir farlig å si at noen lyver om å ha opplevd vold, fordi en person "alltid har vært så snill før". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (2 minutter siden):

Ja, ok, du er en av de. Som stoler mer på konstruerte videoer på YouTube enn faktiske nyhetskilder. For du har « undersøkt» så mye. Og valget i USA var jo falskt også, ikke sant...?

Oh my god... I en sak som denne, så er det mange sider å ta hensyn til. Nyhetene tar ikke sider.( Kun sladremøkka bladene gjør det. ) Så researchen må man faktisk gjøre selv, JA. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke støtte den voldelige kommentaren, og det er dumt gjort av JD å komme med den drapstrusselen.. Men så er jeg ikke så mye bedre. 

Har sagt/kommentert mye dumt til venninnene mine, spesielt om eksene. Har fortalt dem at jeg blir å trykke ned slangen på en brannslukningsapparat i halsen hans og skru den på.. OG MYE MER som er langt mere drøyt. 

Vedder på at alle har sagt noe dumt til vennene sine pga sinne og frustrasjon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...