Gå til innhold

Johnny Depp - Hvorfor er ikke eks kona i fengsel?


Kenelz

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, kvikksand9 said:

@Becka hva med den delen han skrev at han skulle brenne og voldtatt henne? Helt ok å skrive det til en kompis, eller?

Skreiv han virkelig det? Hæ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Becka skrev (3 minutter siden):

Det du sier her er jo motsatt. "alle" trodde Amber da hun kom med et blåmerke i 2016. Men hadde en mann kommet slik, hva hadde det gjort? 

Men så viste det seg da....At her var det langt mer til denne saken. JD hadde bare ikke gjort noe før, annet enn å benekte det. Men så, nå vil han selvfølgelig renvaske sitt navn! Hvorfor skulle han dra til retten å bruke så mye penger, hvis han var skyldig? Han risket å tape, og det gjorde han, mot the Sun, en skammelig tabloid avis, som ikke bryr seg om annet enn å skape overskrifter. 

Nei, selv i 2016 var det mange som kastet seg over Amber og sa hun fant på ting for å få mer berømmelse og penger. 

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du mener bevisene Depp legger frem, som er samme type bevis som Amber hadde (bilder, lydoppdag, "ord mot ord"), liksom skal renvaske ham, men ikke var gode nok når de kom fra henne? Etter å ha sett på bevisene og prøvd å se saken fra begge sider, tror jeg personlig dette var et giftig forhold hvor begge nok var voldelige mot hverandre. Jeg tror det er bra de er fra hverandre nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Clefable said:

Tror jeg personlig dette var et giftig forhold hvor begge nok var voldelige mot hverandre. Jeg tror det er bra de er fra hverandre nå.

Det var min tanke også. Dei har nok misbrukt kvarandre begge to på ulike punkt til ulike tidspunkt i ulik setting. Både fysisk og psykisk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (7 minutter siden):

Det du sier her er jo motsatt. "alle" trodde Amber da hun kom med et blåmerke i 2016. Men hadde en mann kommet slik, hva hadde det gjort? 

Men så viste det seg da....At her var det langt mer til denne saken. JD hadde bare ikke gjort noe før, annet enn å benekte det. Men så, nå vil han selvfølgelig renvaske sitt navn! Hvorfor skulle han dra til retten å bruke så mye penger, hvis han var skyldig? Han risket å tape, og det gjorde han, mot the Sun, en skammelig tabloid avis, som ikke bryr seg om annet enn å skape overskrifter. 

Du glemmer at han levde et fint liv videre og skulle spille i den nye Harry Potter filmen.

Hva med den delen når de er på privatfly og han kastet dritt på henne, så hun beveget seg, han sparket en stol mot henne, han ropte på henne og slo henne, da hun sto opp igjen sparket han henne i ryggen og hun falt om, han kastet boken hennes på henne da hun var på bakken. så hun gikk på do og han fortsatte å skrike på henne. assistenten hans så til og med dette, og han sendte en tekst til henne etter flyturen og sa: “Nok en gang befinner jeg meg i et sted av skam og anger. Av selvfølgelig, jeg beklager ... jeg vil aldri gjøre det igjen ... sykdommen min kom på en eller annen måte opp og grep meg ... Jeg føler meg så ille for å svikte deg. ”’  (FRA RETTEN)

dette alene er en grunn til å ta avstand fra denne mannen.  hans versjon av hendelsene? "de kødda bare litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvikksand9 skrev (5 minutter siden):

@Becka hva med den delen han skrev at han skulle brenne og voldtatt henne? Helt ok å skrive det til en kompis, eller?

Jeg syntes å dra opp enkelte ting ut fra meldinger i rettsaken blir litt feil. Men ok, da kan vi kanskje begynne å dra opp alt Amber har sagt og ikke minst, innrømmet å da?

Den tekstmeldingen du ref til var en tekstmelding til EN. Det JD sier i rettsaken, at de hadde en noe sykt sans for humor, OG ikke minst, det var mange periode hvor JD var både sint og frustrert. Jeg unnskylder ikke en slik melding, og det gjorde heller ikke han. Men, vi alle har vel skrevet noe til våre næreste som ingen andre skulle høre eller lese. 

Skal vi ta Amber nå? ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (1 minutt siden):

Joda, og det er også svært alvorlig. Men poenget er at når de kvinnene som først beskylder menn for noe, og er uærlig, så kan de lettere bli trodd enn menn som ville stått frem. Det fordi det forsatt er litt sett på som " svakt" at en mann kan bli mishandlet. 

Grunnen til at denne saken er nettopp så viktig, er for alle ofre, menn som kvinner. Vi har MANGE voldsofre som støtter JD, og syntes denne saken er skummel mtp at dette til syvende og sist vil gå utover også kvinner. Fordi Amber spiller et offer. Hun er det eksempelet. Og gjør det faktisk for egen vinning. Og det er alvorlig. For man ødelegger for alle andre, samt EN uskyldig persons rykte for evig og alltid. Det hun gjør, er direkte ondskapsfullt. Og synd at dere ikke ser det, men jeg gjør, og millioner andre, heldigvis. Rettferdigheten må seire, til slutt. 

Men hvorfor er du så veldig sikker på det? Det er jo flere beviser på begge sider, og så vidt hva jeg har fått med meg er begge svært ustabile. Og hva tenker du da om rettssaken han nettopp tapte, nettopp om dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Becka skrev (Akkurat nå):

Jeg syntes å dra opp enkelte ting ut fra meldinger i rettsaken blir litt feil. Men ok, da kan vi kanskje begynne å dra opp alt Amber har sagt og ikke minst, innrømmet å da?

Den tekstmeldingen du ref til var en tekstmelding til EN. Det JD sier i rettsaken, at de hadde en noe sykt sans for humor, OG ikke minst, det var mange periode hvor JD var både sint og frustrert. Jeg unnskylder ikke en slik melding, og det gjorde heller ikke han. Men, vi alle har vel skrevet noe til våre næreste som ingen andre skulle høre eller lese. 

Skal vi ta Amber nå? ;) 

Nei, vi har absolutt ikke alle skrevet noe sånt til våre kjære, ikke i nærheten!!!, og bare det å tro at det er normalt gjør meg bekymret for hva du har opplevd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (8 minutter siden):

Nei, alle trodde ikke henne. Som vanlig kom fansen av denne mannen og nektet å tro på det. Som om de aner noe om han fordi de har sett ham på film. 
Kvinner med mer kjente menn velger ofte å Hilde slike ting for seg selv fordi de vet de ikke blir trodd. Selv nå etter metoo, selv om det har gjort ting enklere for noen.

Jeg skrev " alle. " som i at det var flere da enn nå. Kjenner flere som har snudd kraftig. Man tror det man leser. Jeg har aldri trodd det jeg leser, men mange gjør det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (1 minutt siden):

Jeg syntes å dra opp enkelte ting ut fra meldinger i rettsaken blir litt feil. Men ok, da kan vi kanskje begynne å dra opp alt Amber har sagt og ikke minst, innrømmet å da?

Den tekstmeldingen du ref til var en tekstmelding til EN. Det JD sier i rettsaken, at de hadde en noe sykt sans for humor, OG ikke minst, det var mange periode hvor JD var både sint og frustrert. Jeg unnskylder ikke en slik melding, og det gjorde heller ikke han. Men, vi alle har vel skrevet noe til våre næreste som ingen andre skulle høre eller lese. 

Skal vi ta Amber nå? ;) 

Skallet ved et uhell, trussel om å torturere og voldta er bare en "spøk", bildebevis på blåmerker er falsk, opptak av aggressiv oppførsel er manipulert... Du har veldig mange unnskyldninger klare for denne mannen, og tror blindt på forsvaret hans. Jeg skjønner bare ikke hvorfor? Alt dette lagt sammen er neppe tilfeldigheter og uhell og uskyldig moro.

Igjen, for å spesifisere, tviler jeg ikke på at det har blitt utført vold fra hennes side også. Men jeg nekter tro han er helt uskyldig, basert på hva vi vet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev " alle. " som i at det var flere da enn nå. Kjenner flere som har snudd kraftig. Man tror det man leser. Jeg har aldri trodd det jeg leser, men mange gjør det. 

Men du tror jo tydeligvis hva du leser? Om ikke du er nær personlig venn med dette paret...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (3 minutter siden):

Skreiv han virkelig det? Hæ?

 

Oh yes.

“Let’s drown her before we burn her!!! I will f–k her burnt corpse afterwards to make sure she is dead.”

Fra de juridiske papirene. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (Akkurat nå):

Nei, vi har absolutt ikke alle skrevet noe sånt til våre kjære, ikke i nærheten!!!, og bare det å tro at det er normalt gjør meg bekymret for hva du har opplevd.

Han skrev da ikke det til henne!!

Nei, som sagt, unnskylder ikke det han skrev, og det gjorde ikke han heller. Men det var vel en av svært få tingene de klarte å "dra opp" som stilte han dårlig. Som sagt, skal vi ta Amber nå, og hennes galskap? Bevisene er mange! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clefable skrev (2 minutter siden):

Skallet ved et uhell, trussel om å torturere og voldta er bare en "spøk", bildebevis på blåmerker er falsk, opptak av aggressiv oppførsel er manipulert... Du har veldig mange unnskyldninger klare for denne mannen, og tror blindt på forsvaret hans. Jeg skjønner bare ikke hvorfor? Alt dette lagt sammen er neppe tilfeldigheter og uhell og uskyldig moro.

Igjen, for å spesifisere, tviler jeg ikke på at det har blitt utført vold fra hennes side også. Men jeg nekter tro han er helt uskyldig, basert på hva vi vet.

DETTE!!!!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Becka skrev (1 minutt siden):

Han skrev da ikke det til henne!!

Nei, som sagt, unnskylder ikke det han skrev, og det gjorde ikke han heller. Men det var vel en av svært få tingene de klarte å "dra opp" som stilte han dårlig. Som sagt, skal vi ta Amber nå, og hennes galskap? Bevisene er mange! 😄 

Igjen; jeg tror begge av de er spik spenna gale, men å unnskylde ham ALT og gi henne skyld for alt virker merkelig. Dette var da ikke et normalt forhold, og at begge er totalt rusavhengige gjør jo ikke saken bedre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget til mange oss handler om at: JA, hun var nok voldelig, men hvorfor kan ikke du anerkjenne at han også var voldelig??

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clefable skrev (1 minutt siden):

Skallet ved et uhell, trussel om å torturere og voldta er bare en "spøk", bildebevis på blåmerker er falsk, opptak av aggressiv oppførsel er manipulert... Du har veldig mange unnskyldninger klare for denne mannen, og tror blindt på forsvaret hans. Jeg skjønner bare ikke hvorfor? Alt dette lagt sammen er neppe tilfeldigheter og uhell og uskyldig moro.

Igjen, for å spesifisere, tviler jeg ikke på at det har blitt utført vold fra hennes side også. Men jeg nekter tro han er helt uskyldig, basert på hva vi vet.

 

Depp har aldri vist noen veldig aggressiv oppførsel? Så hva er det å redigere? Hun har vist aggressiv oppførsel, og det er en her som påstår at det er manipulert. Men legger selv ut bare kort snutter som er redigert. Hele opptaket ligger ute, det finnes vel 3 stk. Gå å hør før dere tror det er MEG som unnskylder ham. 

Kan noen svare meg på dette.. Hvorfor har ikke Amber klart å få mer tydelig bevis på alle disse årene? Hun har tatt noen bilder av rotete rom. Hvorfor har hun ikke klart å snikfilme hans aggressive oppførsel bortsett fra det opptaket som ble forsøkt kortet ned for å lure alle?

Mener dere seriøst at alt man hører på disse opptakene, for dere som har hørt dem, er falskt? De ble faktisk benyttet som bevis, og ingen har sagt disse er falske. Men de ble oversett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Becka skrev (2 minutter siden):

 

Depp har aldri vist noen veldig aggressiv oppførsel? Så hva er det å redigere? Hun har vist aggressiv oppførsel, og det er en her som påstår at det er manipulert. Men legger selv ut bare kort snutter som er redigert. Hele opptaket ligger ute, det finnes vel 3 stk. Gå å hør før dere tror det er MEG som unnskylder ham. 

Kan noen svare meg på dette.. Hvorfor har ikke Amber klart å få mer tydelig bevis på alle disse årene? Hun har tatt noen bilder av rotete rom. Hvorfor har hun ikke klart å snikfilme hans aggressive oppførsel bortsett fra det opptaket som ble forsøkt kortet ned for å lure alle?

Mener dere seriøst at alt man hører på disse opptakene, for dere som har hørt dem, er falskt? De ble faktisk benyttet som bevis, og ingen har sagt disse er falske. Men de ble oversett. 

ehh, lese litt oppover takk. Og det er jo flere sider om han sin voldelig oppførsel i de papirene som du sier du har lest.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (2 minutter siden):

Igjen; jeg tror begge av de er spik spenna gale, men å unnskylde ham ALT og gi henne skyld for alt virker merkelig. Dette var da ikke et normalt forhold, og at begge er totalt rusavhengige gjør jo ikke saken bedre.

Det er veldig lett å tro at begge var like gode, og jeg ser folk kan tro det som ikke har satt seg helt inn i saken. Pga alkohol og rusforbruk kan jeg absolutt se den. Men hun fremstiller jo seg selv som en helgen. Som at det var kun han som hadde et problem. Uansett, de begge hadde nok sine problemer. Men jeg mener forsatt at han ikke var voldelig på noen måte. Etter min research så har jeg sjeldent vært mer sikker i min sak. Hvorfor skulle jeg forsvare en jeg ikke kjenner, og ikke har hatt noen spesielt forhold til opp i gjennom? Fordi jeg mener hun er skummel dame, som burde bli avslørt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (1 minutt siden):

 

Depp har aldri vist noen veldig aggressiv oppførsel? Så hva er det å redigere? Hun har vist aggressiv oppførsel, og det er en her som påstår at det er manipulert. Men legger selv ut bare kort snutter som er redigert. Hele opptaket ligger ute, det finnes vel 3 stk. Gå å hør før dere tror det er MEG som unnskylder ham. 

Kan noen svare meg på dette.. Hvorfor har ikke Amber klart å få mer tydelig bevis på alle disse årene? Hun har tatt noen bilder av rotete rom. Hvorfor har hun ikke klart å snikfilme hans aggressive oppførsel bortsett fra det opptaket som ble forsøkt kortet ned for å lure alle?

Mener dere seriøst at alt man hører på disse opptakene, for dere som har hørt dem, er falskt? De ble faktisk benyttet som bevis, og ingen har sagt disse er falske. Men de ble oversett. 

Men jeg sier jo at jeg tror forholdet var voldelig fra begges side. Jeg tror ikke nødvendigvis Depp lyver om hva han har opplevd fra henne, eller at opptakene om hennes vold er falskt. Men jeg tror ikke Amber hard forfalsket bevis heller. Og jeg synes det er synd at når noen gjør alt "riktig", ie dokumenterer skader og prøver ta opptak (ja, jeg sikter til det du mener er forsøkt kortet ned for å lure alle), så blir de fremdeles anklaget for løgn og for å ikke gjøre nok for å dokumentere volden de opplever. Det er mange som lever i voldelige forhold som aldri får ned noe fysisk bevis på det, men det gjør jo ikke det de opplever noe mindre reelt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (2 minutter siden):

 

Depp har aldri vist noen veldig aggressiv oppførsel? Så hva er det å redigere? Hun har vist aggressiv oppførsel, og det er en her som påstår at det er manipulert. Men legger selv ut bare kort snutter som er redigert. Hele opptaket ligger ute, det finnes vel 3 stk. Gå å hør før dere tror det er MEG som unnskylder ham. 

Kan noen svare meg på dette.. Hvorfor har ikke Amber klart å få mer tydelig bevis på alle disse årene? Hun har tatt noen bilder av rotete rom. Hvorfor har hun ikke klart å snikfilme hans aggressive oppførsel bortsett fra det opptaket som ble forsøkt kortet ned for å lure alle?

Mener dere seriøst at alt man hører på disse opptakene, for dere som har hørt dem, er falskt? De ble faktisk benyttet som bevis, og ingen har sagt disse er falske. Men de ble oversett. 

Er du sånn som har vært fan siden 21 Jump Street eller noe? Det er noe merkelig med hvor sikker du er på hans uskyld selv om han er dømt i retten, og fratatt en rolle i filmindustrien( de VET hva som foregår) , jeg forstår ikke din kamp mot hans uskyld? Kan du forklare mer så jeg kan forstå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...