Gå til innhold

Johnny Depp - Hvorfor er ikke eks kona i fengsel?


Kenelz

Anbefalte innlegg

Kenelz skrev (På 28.10.2021 den 23.50):

 

Mistet han ikke også rollen som Jack Sparrow i den kommende filmen? 

Jo.. Har aldri fått noe klart svar på hvorfor. Om det hadde med dette å gjøre, eller om det er andre årsaker. Men Fantastic beast er iallefall bekreftet er pga dette. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janis1980 skrev (På 29.10.2021 den 20.18):

Never Heard about her before😄 

 

Denne damen er et klassisk eksempel på hvordan enkelte bruker andres ekte skjebne for å ramme andre. Hun burde fått en dom for dette.

Vel, muligheten er jo stor for hun iallefall kan bli dømt for æreskrenkelse, og må betale pæng. Om hun ikke havner i fengsel, ( noe man burde for noe så grovt), så vil iallefall hennes karriere være ganske så over. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør hun ikke straffes for å ha løyet under ed når det gjelder penge donasjonen.? Hun har også sagt på nederlandsk tv at pengene er donert. Ikke! Jeg skal donere disse pengene. Advokaten hennes prøver å skylde på utgiftene til Depps søksmål. Hun hadde pengene 1-2 år lenge før han førte sak mot henne. Har også vist seg i ettertid at hun ikke betaler disse utgiftene selv. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Hørte 15 min av et av lydopptakene noen her la ut. Utifra det jeg hørte så minnet JD meg om min psykopatiske eks. Når hun forteller om at det bare er hun som kjemper for forholdet og at han bare stikker når hun trenger han eller det er problemer og at hun alltid må være "the bigger person". Men jeg har ikke fulgt denne saken, men følte jeg tok hennes parti utifra de 15 min jeg hørte av klippet hverfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (På 1.11.2021 den 23.04):

Vel, muligheten er jo stor for hun iallefall kan bli dømt for æreskrenkelse, og må betale pæng. Om hun ikke havner i fengsel, ( noe man burde for noe så grovt), så vil iallefall hennes karriere være ganske så over

Deler same frustrasjon som disse. Krysser alt jeg har for at hun blir tatt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (På 28.10.2021 den 21.32):

jeg tror han klarer seg helt fint. 😊 men forstår godt han vil renvaske navnet sitt til tross for at han klarer seg helt fint. 

Han klarer seg nok helt fint ja, men skjønner at det å bli renvasket også er noe han ønsker, så siste ord er neppe sagt i denne sake, verken fra den ene eller andre parten :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oxycodone skrev (På 3.11.2021 den 7.29):

Hørte 15 min av et av lydopptakene noen her la ut. Utifra det jeg hørte så minnet JD meg om min psykopatiske eks. Når hun forteller om at det bare er hun som kjemper for forholdet og at han bare stikker når hun trenger han eller det er problemer og at hun alltid må være "the bigger person". Men jeg har ikke fulgt denne saken, men følte jeg tok hennes parti utifra de 15 min jeg hørte av klippet hverfall. 

En psykopatisk person er ikke det samme som å være en feig person. Hun kaller ham feig for alltid være den som stikker når ting blir vanskelig.  Og det kunne vært tilfelle, at han var en "kylling" som stakk. Men når det da senere kommer frem hvorfor han er den som "alltid" stikker når ting blir vanskelig, så skjønner man det jo! Og han forklarer det, og hun benekter ingenting av det, men syntes forsatt han er feig og en "baby " ( som hun så fint kaller ham) for å stikke. 

* (Hvis du ikke fikk høre hvorfor, så stikker han fordi krangelene ofte eskalerer til at hun blir voldelig. )

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanninga

Vi som utenforstående kan umulig vite alt hva som har skjedd her og det er mye ord mot ord og falske beviser. Vi har ikke bodd på innsiden av deres fire dører, så det er umulig å vite sikkert. Det blir kun spekulasjoner. 

Men én ting jeg ville nevne, er at det er viktig å huske på at noen kan være veldig usunne for hverandre. At man har vært en god partner tidligere og et godt menneske, men møter man den "rette" på en feil måte, så kan det trigge usunne mønstre hos hverandre. Det trenger derfor ikke bety at den ene er verre eller bedre enn den andre, men at noen bare får frem det verste i hverandre og blir fæle med hverandre. Det er også vanskelig å gå i fra i et slikt forhold. 

Om det er det som har skjedd her, vet jeg jo ikke, men tenkte det er verdt å huske på 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...