Gå til innhold

Johnny Depp - Hvorfor er ikke eks kona i fengsel?


Kenelz

Anbefalte innlegg

Det er oppførselen til dama, blant annet i denne videoen, som får meg til å steile. Måten hun responderer på spørsmål. Henger ikke helt på greip i mitt hode.

 

Endret av Cordelia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Ligger flere body language expert analyser på YouTube som sier at hun lyver om hele greia. Jeg tror på Johnny Depp i denne saken. Hun er veldig aggressiv og virker ikke redd han i det hele tatt. Ex damene hans har forsvart han og sagt at han ikke var voldelig mot dem. Jeg sier ikke at han er perfekt og har aldri gjort noe galt. Men det er kun hun som har anklaget han. 🤷‍♀️ Blir ny rettsak i 2022 rettet mer mot henne. Tror faktisk han vinner denne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Rynket litt på nesen av hennes svar sammen med et slibrig smil på første spørsmål (på begynnelsen av videoen). Urovekkende. Omtrentlig:

"What is your most overused word?"

Amber: "I'm sorry". "Or maybe I dont use that enough actually".

Endret av Dr. Ops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er en sosiopat. 🤬Hun har heller ikke gitt vekk skilsmisse pengene som hun lovet vekk til veldedighet. 

Synes ordentlig synd på Johnny Depp og behandlingen han har fått av henne og media. 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg måtte kikke på denne igjen. Heftig diskusjon! 😆

Håper dere som mente jeg var så lite objektiv, og som mente at Heard var et uskyldig offer, og at jeg tok feil i mine meninger om Depp's uskyld, kanskje har endret mening den dag i dag? 😉😘

Nå ble jo rettsaken utsatt til april 22. Så blir jo spennende når den tid kommer! 

 

Heard har jo gjort flere forsøk på å få hele rettsaken henlagt. ( uten hell )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror begge har vært voldelige mot hverandre. Har alltid likt Amber Heard, men hun virker ikke helt troverdig i denne saken. Alltid likt Johnny Depp også, men tror definitivt at han kan ha slått Heard. At han ikke har vært voldelig i tidligere forhold trenger ikke ha noe å si. Kombinasjonen av mennesketyper har mye å si. Og tror disse to trykket på hverandres knapper en gang eller ti for mye. 

Heard har forøvrig blitt mamma siden sist. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 timer siden):

Hvor mye har denne rettssaken skadet Johnny Depps karriere som skuespiller?

Vel, han ble nå kastet ut av "the fantastic beast", og i Hollywood er han nok ikke nr 1 valget om dagene til filmer. Men heldigvis finnes det mer enn Hollywood som lager filmer. Depp har vært opptatt han med å farte rundt i Europa for sine siste filmer, og har også mottatt priser. Han har også blitt møtt som den superstjernen han er, så jeg tror han klarer seg helt fint. 😊 men forstår godt han vil renvaske navnet sitt til tross for at han klarer seg helt fint. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (9 timer siden):

Jeg tror begge har vært voldelige mot hverandre. Har alltid likt Amber Heard, men hun virker ikke helt troverdig i denne saken. Alltid likt Johnny Depp også, men tror definitivt at han kan ha slått Heard. At han ikke har vært voldelig i tidligere forhold trenger ikke ha noe å si. Kombinasjonen av mennesketyper har mye å si. Og tror disse to trykket på hverandres knapper en gang eller ti for mye. 

Heard har forøvrig blitt mamma siden sist. 

Jaja, jeg hadde aldri hørt om Heard før Depp. 😝

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Tough cookie said:

Hvor mye har denne rettssaken skadet Johnny Depps karriere som skuespiller?

 

2 hours ago, Becka said:

Vel, han ble nå kastet ut av "the fantastic beast", og i Hollywood er han nok ikke nr 1 valget om dagene til filmer. Men heldigvis finnes det mer enn Hollywood som lager filmer. Depp har vært opptatt han med å farte rundt i Europa for sine siste filmer, og har også mottatt priser. Han har også blitt møtt som den superstjernen han er, så jeg tror han klarer seg helt fint. 😊 men forstår godt han vil renvaske navnet sitt til tross for at han klarer seg helt fint. 

Mistet han ikke også rollen som Jack Sparrow i den kommende filmen? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at han har vært voldelig mot henne. Det er så mangen som har forsvart han. 

Husk at Amber Head ansatte en privat etterforsker som skulle grave etter dritt om han men fant absolutt ingenting. 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8171963/Amber-Heard-hired-private-investigator-dig-dirt-Johnny-Depp-nasty-legal-battle.html

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dette beviser alt. De som ikke skjønner tegninga må være stokk dumme? Det er SÅ tydelig! 

 

Endret av trylltryll
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trylltryll skrev (37 minutter siden):

Tror dette beviser alt. De som ikke skjønner tegninga må være stokk dumme? Det er SÅ tydelig! 

 

Synes også at det er ganske tydelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (15 timer siden):

Vel, han ble nå kastet ut av "the fantastic beast", og i Hollywood er han nok ikke nr 1 valget om dagene til filmer. Men heldigvis finnes det mer enn Hollywood som lager filmer. Depp har vært opptatt han med å farte rundt i Europa for sine siste filmer, og har også mottatt priser. Han har også blitt møtt som den superstjernen han er, så jeg tror han klarer seg helt fint. 😊 men forstår godt han vil renvaske navnet sitt til tross for at han klarer seg helt fint. 

Var gøy å se hvor rørt han ble når han så hvor mangen fans som hadde møtt opp for å se han. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Becka skrev (22 timer siden):

Jaja, jeg hadde aldri hørt om Heard før Depp. 😝

Never Heard about her before😄 

 

Denne damen er et klassisk eksempel på hvordan enkelte bruker andres ekte skjebne for å ramme andre. Hun burde fått en dom for dette.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fæl dame. 

Denne saken viser alt son er galt med dagens holdninger. Sinnsykt at han mister alt han har og har hatt, mens hun får drive på som hun har gjort. Unngår bevisst alt som har med henne å gjøre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (11 timer siden):

Never Heard about her before😄 

 

Denne damen er et klassisk eksempel på hvordan enkelte bruker andres ekte skjebne for å ramme andre. Hun burde fått en dom for dette.

Kankje du får ønsket oppfylt. ? Ser ut som Australia går etter henne for å ha løyet under ed. Håper virkelig at denne nyheten stemmer. https://www.dailymail.co.uk/news/article-10145523/Amber-Heard-investigation-perjury-2015-dog-smuggling-scandal.html

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (På 30.10.2021 den 8.10):

Kankje du får ønsket oppfylt. ? Ser ut som Australia går etter henne for å ha løyet under ed. Håper virkelig at denne nyheten stemmer. https://www.dailymail.co.uk/news/article-10145523/Amber-Heard-investigation-perjury-2015-dog-smuggling-scandal.html

Hun fortjener en dom for alt hun har gjort, mest mot Depp. Jeg kan aldri forstå slike som ødelegger andre med løgner, Amber er jo øverst på den tronen!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...