Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Janzypants skrev (På 20.2.2021 den 17.26):

Så vidt jeg vet jobber han vel på Drammen Sykehus?  Ellers er jeg helt enig med deg! 

Bommet visst litt der :) Da er han vel kjøpt og betalt av Drammen sykehus!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se på livestreamingen hennes fra i går.

Hun burde fått bot for mobilbruken mens hun kjører. 

Endret av Cherilyn
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at Kari sier det som det er og kaller en spade for en spade. Dette hysteriet tar helt av og flere og flere våkner opp nå. Det er bra. Hun er en viktig brikke som TØR å gå imot saueflokken. Digger at hun kaller det ansiktsklut, det er jo akkurat det det er! Munnbind er så latterlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasox

Det beste er å ikke gi denne "dama" her noe mere oppmerksomhet. Hun gjør tydeligvis alt for å få oppmerksomheten akkurat som Donald Trump. Spre løgner og konspirasjonsteorier gjør ingenting tydeligvis for dem så lenge de får oppmerksomheten de så sårt trenger...

Men, herregud! Snakk om å oppildne befolkningen med slik tull! Vi vet fra før av hvor farlig det er å spre slike løgn med tanke på 6. Januar.

Det beste er jo om ingen gir slike mennesker oppmerksomhet. Ihvertfall ikke media!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (34 minutter siden):

Digger at hun kaller det ansiktsklut, det er jo akkurat det det er! Munnbind er så latterlig.

Helsevesenet, laboratorier osv. har brukt den betegnelsen i alle år?

Jeg synes det er fint at vi har et innarbeidet norsk ord, slik at ikke den engelske direkteoversettelsen (ansiktsmaske) automatisk blir brukt. Det skjer altfor ofte. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miamiamia skrev (14 timer siden):

Så deilig at Kari sier det som det er og kaller en spade for en spade. Dette hysteriet tar helt av og flere og flere våkner opp nå. Det er bra. Hun er en viktig brikke som TØR å gå imot saueflokken. Digger at hun kaller det ansiktsklut, det er jo akkurat det det er! Munnbind er så latterlig.

Sååå enig!!🙌🏼

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasox skrev (14 timer siden):

Det beste er å ikke gi denne "dama" her noe mere oppmerksomhet. Hun gjør tydeligvis alt for å få oppmerksomheten akkurat som Donald Trump. Spre løgner og konspirasjonsteorier gjør ingenting tydeligvis for dem så lenge de får oppmerksomheten de så sårt trenger...

Men, herregud! Snakk om å oppildne befolkningen med slik tull! Vi vet fra før av hvor farlig det er å spre slike løgn med tanke på 6. Januar.

Det beste er jo om ingen gir slike mennesker oppmerksomhet. Ihvertfall ikke media!

Hva vet du om at det er løgn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasox
Sicci skrev (11 timer siden):

Hva vet du om at det er løgn?

Så det du mener er at hele verdens journalister, medier, leger, politikere lyver til hele verdens befolkning? Mange av landene ville aldri ha akseptert løgnen, og det er ingen som tjener på å stenge ned hele samfunnet. Snart er middelklassen blitt revet bort fra USA. Snart er det kun de fattige og de rike som gjenstår. Det gjelder flere andre land.

Ingen som velger å stenge ned på bekostningen av stabiliteten og tryggheten. Så naturligvis er det løgn om at det er en konspirasjon. Kjenner til noen som er blitt smittet. Fått positive prøver av covid-19. Vet ikke helt hva du mener om det?

Hadde det bare vært så enkelt å gi falske svar på prøver og late som om man er syk og aller helst frivillig bli lagt inn på sykehuset. Risikere å bli hetset... så kan jeg godt forstå at du er usikker! Alle vil jo inn på sykehuset! Spesielt som covid-19 smittet! Slutt å spre løgn om covid-19!

Endret av Lasox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (21 timer siden):

Så deilig at Kari sier det som det er og kaller en spade for en spade. Dette hysteriet tar helt av og flere og flere våkner opp nå. Det er bra. Hun er en viktig brikke som TØR å gå imot saueflokken. Digger at hun kaller det ansiktsklut, det er jo akkurat det det er! Munnbind er så latterlig.

Kunne du være så snill å forklare meg hva du mener med at dette "tar helt av" og at man må "våkne opp"? Jeg mener det ikke sarkastisk, jeg er oppriktig interessert! KJ sier vel her i videoen (fritt etter hukommelsen) at hun ikke pleier å se pressekonferanser og nyheter med Høie fordi han er så hysterisk og at mediene generelt bare skremmer og kontrollerer oss. Med tanke på det vi så på nyhetene i går om at intensivavdelingene i Oslo- og Vikenområdet snart er fulle og at personalet er utslitt, så er det muligens KJ som burde "våkne opp". Hun følger jo faktisk sin egen saueflokk, den konspiratoriske saueflokken. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at dama fikler med den jævla telefonen mens hun kjører sier litt om at hun ikke verdsetter andres liv......fy fader jeg blir provosert. Trodde først hun var passasjeren ser jo at hun kjører......I rest my case. Ikke hør på det kvinnemennesket. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger her med corona. Skal love dere at jeg ikke er frisk. Dessuten fikk jeg ikke testet meg før jeg var skikkelig sjuk. Håper hun får det selv, så kan hun holde kjeft. 
Makan!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasox
loffen skrev (4 minutter siden):

Jeg ligger her med corona. Skal love dere at jeg ikke er frisk. Dessuten fikk jeg ikke testet meg før jeg var skikkelig sjuk. Håper hun får det selv, så kan hun holde kjeft. 
Makan!

Go'bedring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun trenger hjelp.! Tvungen psykisk helsevern burde være på sin plass. Hun er rett og slett farlig for samfunnet med de rabiate konspirasjonene hennes uten rot i virkeligheten. Og det siste innlegget hennes i dag på kvinnedagen brukes til å kaste transkvinner under bussen. 

For et menneske hun egentlig er 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cherilyn skrev (7 timer siden):

Hun trenger hjelp.! Tvungen psykisk helsevern burde være på sin plass. Hun er rett og slett farlig for samfunnet med de rabiate konspirasjonene hennes uten rot i virkeligheten. Og det siste innlegget hennes i dag på kvinnedagen brukes til å kaste transkvinner under bussen. 

For et menneske hun egentlig er 

Hvor er innlegget postet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (23 minutter siden):

Hvor er innlegget postet?

Facebooken hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.google.no/amp/s/sangfugl.com/2020/02/10/kari-jaquesson/amp/

Utdrag fra artikkelen. Verdt å gå inn og lese hele. :fnise:

«Konspirasjonsteorier om IS og Israel, hylling av Assad, bagatellisering av grusomme overgrep mot sivile, forsøk på benekting av bombeangrep på og mistenkeliggjøring av sykehus, hets av overvektige, barn, autister, klimabenektelseskonspirasjoner, konspirasjonsteorier om translobby, FN og Leger uten Grenser, konsekvent feilkjønning, pedo/groominganklager, uthengig av barn, tyveri av private bilder, personsjikane, grov latterliggjøring av transpersoner, uthengig av privatpersoner i offentligheten, bruk av uautoriserte bilder av barn, usanne påstander om folks kjønn, bruken av gamle bilder for å prøve å fremstille transkvinner som skjeggete menn, og en ganske spesiell interesse for og iver etter å snakke om andres kjønnsorgan. Kort og godt, det er ikke rart når mange ikke ønsker å assosieres med hennes oppførsel og meninger.»

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...