Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke det at hun har meninger, som er problemet . Men måten hun formidler dem på.  Hun er rett og slett litt skremmende.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Twistdott

Man burde ikke gi henne noe oppmerksomhet, for dette er en dame som har mistet noe på veien. Enkelt sagt, hun fremstår som ikke riktig  vel bevart. . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (20 timer siden):

Jepp, enten kaller hun det munnbleie, ansiktsbleie eller at folk går rundt med "klut i fjeset". Mener hun har kalt det andre ting også, men husker ikke hva.  Hvorfor ikke bare kalle det munnbind eller ansiktsmaske?  Jeg vet jo hvorfor hun kaller det andre ting, det er jo for å gjøre narr, eller hva jeg skal si. En slags hersketeknikk. Men det er uansett utrolig barnslig.. 

Fordi hun ønsker å fordumme og infantilisere bruken av ansiktsmaske. Jeg ser samme tendens hos andre konspirasjonsfolk som Rune Fardal, Marius Reikerås m.m. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er da ikke psyk eller noe sånt. Hun har bare brukt for mye tid på ville sider på internett. Det kan skje den beste. 

Bare å scrolle videre. Ingenting ved videoene hennes er verdt oppmerksomhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (På 28.1.2021 den 21.14):

Uuups, ikke kødd med alderen på en kvinne. Hun er 58😑 

Pffft, samma det :fnise: Godt gjettet da, om jeg får si det selv. Stein hakke gæren er hun uansett. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Pffft, samma det :fnise: Godt gjettet da, om jeg får si det selv. Stein hakke gæren er hun uansett. 

Det var veldig godt gjettet. Haha, jeg googlet det😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (På 28.1.2021 den 10.42):

Jeg synes KJ er modig og tenker veldig riktig om veldig mye. Hun er kjempeviktig i samfunnsdebatten. Tusen ganger viktigere enn alle mobberne her inne. Dere har samfunnet mer enn nok av. Ja til flere damer som KJ! 

Enig!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM Kari skulle hatt noen poenger, så forsvinner de i hennes måte å formidle de på. "Ansiktsbleie", "ansiktsklut", "psycho", "bullshit" osv. Hun har en ganske barnslig og aggressiv måte å formidle på, som gjør at jeg uansett ikke klarer å ta henne seriøst. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (20 timer siden):

OM Kari skulle hatt noen poenger, så forsvinner de i hennes måte å formidle de på. "Ansiktsbleie", "ansiktsklut", "psycho", "bullshit" osv. Hun har en ganske barnslig og aggressiv måte å formidle på, som gjør at jeg uansett ikke klarer å ta henne seriøst. 

Blir jo samme med de andre som mener dette viruset er såååå farlig og oppfordrer til vaksiner! Klarer ikke å ta de seriøst..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sicci skrev (3 timer siden):

Blir jo samme med de andre som mener dette viruset er såååå farlig og oppfordrer til vaksiner! Klarer ikke å ta de seriøst..

Har ikke hørt noen av de formulere seg sånn, men ok. Det var måten å formidle budskapet sitt på jeg poengterte nå. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen min er å se henne på debatten med Fredrik Solvang. Det hadde vært ufattelig morsomt😍

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden er like ekstrem som Jaquessons holdninger. Den eneste forskjellen er at de her inne seiler under et annet flagg. Budskapet er annerledes, men rammeverket er likt.

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari er i utgangspunktet en flott og frittalende person. Slike skulle vi hatt flere av i stedet for de sauene som de fleste nordmenn har blitt. 
Dessverre har det raknet en smule for damen; først korstog mot de transkjønnede, Greta Thunberg, deretter nå mot Covid 19 pandemien. 
Det er jo ikke slik at alt hun sier om pandemien er poengløst, men det er måten hun sier det på, og ikke minst intensiteten/aggresjonen. 
Hun minner meg aller mest om Donald Trump
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til slettet innhold er slettet. Sol, admin.

Når det gjelder Jaquesson så er det ikke bare de sprø tingene hun mener og tror på som jeg reagerer på, men den totalt usmakelige aggressiviteten hennes. Virker som hun alltid skal rakke ned på noen, vet ikke om hun var opptatt av konspirasjonsteorier allerede når hun holdt på med eder og galle mot Jørgen Foss. 

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne i dag😂:

Jeg skal snart ut å gå en tur. Men det er uaktuelt for meg å ta på meg jakke, hansker og lue. Jeg tror faktisk ikke at det er 5 kuldegrader ute. Jeg har t-shirt og shorts på meg.
Så drar jeg på stranden og bader. For jeg er overbevist om at det er 28 grader. Fin sommer temperatur.
Slik er det!
Ingen elite skal fortelle meg noe annet. Når radioen forteller at Metrologisk Institutt melder om snø og 5 kuldegrader, er det et løgnforsøk fra regjeringen, og EU, for å styre oss. De innbiller oss også at det er kaldt, for å hindre oss i å bade i havet.
Det er en krenkelse av min frihet, at jeg må bruke lue og hansker. I tillegg inneholder vinterjakken en Chip utviklet av Bill Gates, så jeg i fremtiden kan styres fra en sentral i Sveits. Via 5G nettet.
Noen av dere vil sikkert mene at jeg er gal, men dere er hjernevasket av Metrologisk Institutt.
Dere må våkne, og innse at vinteren er en bløff.
I forhold til dere, som er villedet av løgnene til TV2, NRK, VG, Dagbladet, værutsiktene, metrologer og Metrologisk Institutt, så har jeg fått min ekte sannhet fra 
Facebook, You Tube og Kari Jaquesson

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...