Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for avsporinger. Diskusjon vedr. corona, vaksiner og lignende ansees som avsporing i en tråd om Kari Jaquesson. Slike diskusjoner kan tas på eget rom. 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 1/28/2021 at 6:29 PM, Fibonacci said:

Sjekk gjerne ut denne videoen fra Tjomlid:

 

Tjomlid er ikke fagperson innen helse, forsking eller journalistikk. Han kommer med ganske avanserte analyser innen vitenskap uten å ha noen kvalifikasjoner, han er utdannet innen IT. Jeg synes ikke han skal brukes som sannhetsvitne når han er like ukvalifisert som kj på papiret. Wasim er en bedre kilde, siden han er lege. 

Eller så begynner jeg å lure på om kj har rablet fullstendig i sitt korstog mot munnbind. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

n_97 skrev (1 minutt siden):

Tjomlid er ikke fagperson innen helse, forsking eller journalistikk. Han kommer med ganske avanserte analyser innen vitenskap uten å ha noen kvalifikasjoner, han er utdannet innen IT. Jeg synes ikke han skal brukes som sannhetsvitne når han er like ukvalifisert som kj på papiret. Wasim er en bedre kilde, siden han er lege. 

Eller så begynner jeg å lure på om kj har rablet fullstendig i sitt korstog mot munnbind. 

Hun har sikkert blitt bedt om å ta på munnbind i flere butikker, og det har nok trigget dette korstoget voldsomt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (14 timer siden):

Hva har skjedd med den damen, egentlig, har hun alltid vært så aggressiv? Hun er jo sint på alt og alle. 

Ja det lurer jeg også på. Virker fryktelig slitsomt å være så sint og hatsk hele tiden. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twistdott skrev (14 timer siden):

Hva har skjedd med den damen, egentlig, har hun alltid vært så aggressiv? Hun er jo sint på alt og alle. 

Jeg stemmer på overgangsalder, damer på hennes (og min) alder kan bli helt bananas av hormoner.  Kjenner det sjøl, men har lært å oppføre meg selv når jeg er koko. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (På 3.2.2021 den 21.46):

Jeg lo GODT av denne 🤣🤣🤣🤣

https://www.facebook.com/watch/?v=409726153590820

jeg synes den var litt stygg. Jeg er helt for at Kari Jaquesson som setter i gang leken, må tåle steken. Men Rønning trenger ikke å legge seg på samme nivå som Jaquesson.  Han kunne ha droppet de psycho bildene. Ønsker han henne død, siden han tenner lys ved bildene av henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
Pipaluk skrev (1 time siden):

jeg synes den var litt stygg. Jeg er helt for at Kari Jaquesson som setter i gang leken, må tåle steken. Men Rønning trenger ikke å legge seg på samme nivå som Jaquesson.  Han kunne ha droppet de psycho bildene. Ønsker han henne død, siden han tenner lys ved bildene av henne?

Han tenner kanskje lys for vettet hennes som tydeligvis har avgått med døden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sett henne i Debatten eller Dagsnytt 18, Hvis hun mener selv at hun har gode fakta, og får med seg helsearbeidere som har betrodd henne at masker bare er noe tull. Det kunne vært interessant. Så hvorfor går hun ikke til media med dette?

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipaluk skrev (Akkurat nå):

Skulle gjerne sett henne i Debatten eller Dagsnytt 18, Hvis hun mener selv at hun har gode fakta, og får med seg helsearbeidere som har betrodd henne at masker bare er noe tull. Det kunne vært interessant. Så hvorfor går hun ikke til media med dette?

Tipper hun har blitt invitert allerede og takket nei av merkelige grunner (kanskje bare at hun mener mye uten å ha noe som helst slags form for faktabasert grunnlag kanskje, men hva vet vel jeg?).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøse forskere og aktører i helsevesenet vil ikke diskutere med konspirasjonstenkere da de vet av erfaring at ikke noe de sier kan få dem til å skifte mening.

 At de også får spre konspirasjonsteoriene sine i et debattprogram er potensielt farlig. Mange er lett påvirkelig, så det er best å tie dem ihjel. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/8/2021 at 12:42 AM, Guest Twistdott said:

Hva har skjedd med den damen, egentlig, har hun alltid vært så aggressiv? Hun er jo sint på alt og alle. 

Hun ble radikalisert og medlem av Steigan-sekten etter angrepene på Libya. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg fulgt med på videoene hennes, men det må være lov til å ha andre meninger enn det som er ansett for den «eneste sannhet» og som er politisk korrekt 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (Akkurat nå):

Nå har ikke jeg fulgt med på videoene hennes, men det må være lov til å ha andre meninger enn det som er ansett for den «eneste sannhet» og som er politisk korrekt 😊

Man kan mene hva man vil, selvfølgelig, men da må man også tåle at andre mener noe annet, og det er ikke hun særlig god på.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nightcrawler skrev (5 minutter siden):

Man kan mene hva man vil, selvfølgelig, men da må man også tåle at andre mener noe annet, og det er ikke hun særlig god på.

Mye mulig 😊 Ser bare generelt omkring på nettet at det kun er lov til å mene det som er ansett som «riktig» 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (2 timer siden):

Mye mulig 😊 Ser bare generelt omkring på nettet at det kun er lov til å mene det som er ansett som «riktig» 😊

Det kommer jo litt an på hva det menes om.  
Det er jo farlig med mennesker som mener at vaksinen egentlig er en hemmelig programmering og bør unngås, og
 går rundt å hoster og harker på andre for de mener at viruset er bare tull og at de slettens ikke kan være smittsom. 
Slike meninger er farlige etter min mening.

At noen mener at jorden er flat, det syns jeg ikke er så farlig.

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (13 timer siden):

Nå har ikke jeg fulgt med på videoene hennes, men det må være lov til å ha andre meninger enn det som er ansett for den «eneste sannhet» og som er politisk korrekt 😊

Selvfølgelig er det lov til å mene det man vil - det gjelder for oss alle. Men hvis en er så sikker på sin egen "sannhet" som den mest troverdige og etterrettelige så burde det være mulig å formidle det uten å benytte seg av det jeg oppfatter som latterliggjøring, harselering og andre virkemidler som lett kan skygge over dette "viktige budskapet".  Damen kunne sikkert hatt nytte av noen kurs i formidling. Hvis hun mener at budskapet er så riktig og viktig så burde det kunne stå for seg selv. Det er uklart for meg om hun ønsker å bli lyttet til eller om hun ønsker å provosere.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (22 timer siden):

Seriøse forskere og aktører i helsevesenet vil ikke diskutere med konspirasjonstenkere da de vet av erfaring at ikke noe de sier kan få dem til å skifte mening.

 At de også får spre konspirasjonsteoriene sine i et debattprogram er potensielt farlig. Mange er lett påvirkelig, så det er best å tie dem ihjel. 

At corona er et 5g komplott er såpass drøyt at jeg ikke frykter at så mange biter på den. Det blir som Gry Jannicke  jarlum og hennes påståtte kjennskap til utenomjordisk liv. 

Det er nok mange av kj sine følgere som synes tiltakene er unødvendige og at vi bør leve som før. Jeg tror dog at de færreste tenker at corona er en bløff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...