Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sykehus i Vestfold må utsette operasjoner pga de fylles opp med corona-pasienter på intensiven. Mener Kari at dette er usant/overdrevet?  Altså, pasienter på intensiven er jo så håndfast som det går an å få blitt. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
spirå12 skrev (På 9.3.2021 den 0.30):

Hva lever hun egentlig av ?

Hun er daglig leder av foliehatt-brigaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Sykehus i Vestfold må utsette operasjoner pga de fylles opp med corona-pasienter på intensiven. Mener Kari at dette er usant/overdrevet?  Altså, pasienter på intensiven er jo så håndfast som det går an å få blitt. 

Jeg vet ikke hvordan hodet til Kari fungerer, men ut i fra argumentene hennes bør det være unødvendig å fylle opp intensiven med corona-pasienter. Corona er verken mer dødelig eller mer smittsomt enn vanlig influensa, så disse pasientene kunne like gjerne ligget hjemme med fri tilgang til paracet og Netflix på tv. De er hypokondere, og sykehusledelsen er udugelige, som prioriterer hypokondere, fremfor mennesker som faktisk trenger en operasjon.

Noe sånt tror jeg hun kunne kommet opp med. Har sjeldent opplevd et menneske som er mer i fornektelse enn Kari. Ikke på denne siden av dammen, i hvert fall...

 

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GuriHelen

Jeg leser inne på FB- siden hennes, og jeg kjenner at dette ufordragelige kvinnemennesket gjør meg kokforbanna. Det samme gjør de lavpanna følgerne hennes.

Jeg er i familie med noen av hennes tilhengere, og de har samme synspunkt, så klart  - de skylder forresten ig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvordan vet du at hun ikke har vært smittet? Har du legejournalen hennes?

Og der ville det vel forøvrig heller ikke stått noe HVIS hun var smittet, så lenge hun ikke har testet seg.

Endret av Pingvinboogie
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (20 minutter siden):

Hun har vel ikke fulgt 1 tiltak på 1 år??

Merkelig hun ikke er død av korona 🤷🏼‍♀️ 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at hvis hun hadde fått det og blitt skikkelig dårlig så hadde hun kanskje ikke flagget det så veldig høyt

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi det ikke er så ille som man skal ha det til. Jeg har heller ikke fulgt noen råd i det hele tatt (utenom forbud som man kan bli straffet for), og hverken meg eller noen av mine venner/familie har fått corona. 

utenom min 80 år gamle bestemor som bor i Spania, hun fikk corona og overlevde helt fint. Trengte ikke sykehus engang. Må også legge til at hun er sykelig overvektig og har masse helseproblemer fra før av. Så hvis hun ikke døde av det da skjønner ikke jeg hvor farlig det kan være

Endret av Spicymami
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NorthernLight skrev (3 minutter siden):

Spøker du eller? Så du mener at den Britiske B.1.1.7 varianten feks ikke er veldig smittsom? 

Den har jeg ikke hørt om så tviler på at den er det😉 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (6 minutter siden):

Ser for meg at hvis hun hadde fått det og blitt skikkelig dårlig så hadde hun kanskje ikke flagget det så veldig høyt

Når noen tystet på Erna’s party kveld hadde vel noen pro tiltak folk snakket om Kari og

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bente1234 skrev (På 25.3.2021 den 17.28):

….

Endret av adele34
…..
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adele34 skrev (1 minutt siden):

Tok en sjekk på Snapchat kartet og sett hva folk legger ut. Både sjekket i Texas og i Mexico. Ser ut som folk lever som vanlig og ellers en normal hverdag (normalen for dem vell og merke 😁)

Florida har vel og levd rimelig normalt .. er bare noe som ikke stemmer men aner ikke hva.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (På 25.3.2021 den 17.50):

….

Endret av adele34
….
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1/4 har ikke symptomer så det er mange som kan ha hatt det. Vinteren 2019 var det nok endel som hadde det 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en tulling skrev (7 minutter siden):

 

Du tror altså ikke hun kan tenkes å omgås folk med samme oppfatning som henne selv? Pussig, siden alle tiltakstilhengere ser ut til å bryte kontakten med alle bekjente som er i mot.

Men så fint at du har bedre løsninger. Er det du som skal presentere oppdateringene og anbefalingene etterhvert?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi vi andre gjør det vi kan for å begrense smitte. 

Jeg holder meg stort sett hjemme og holder meteren til de ytterst få jeg er med, og om jeg hadde vært syk eller nærkontakt med en smittet, så hadde det vært full karantene. Så lenge mange overholder dette, så er det liten kjangs for at noen kommer til å nyse på Kari Jaquesson.

I tillegg er det meste stengt, iallfall om hun bor i Oslo. Så selv om hun har lyst å gi blanke og leve som normalt, så kan hun jo ikke det.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har latt seg vaksinere i smug? Eller kanskje noen har tvangsvaksinert henne? :fnise: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...