Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke fulgt et eneste tiltak siden mars i fjor, da vi holdt oss hjemme i 2 uker for moro skyld. Ingen maske eller antibac, ingen avstand, besøk og klemming og helt normale håndvaskrutiner.

Har heldigvis masse venner med samme mentalitet, som klemmer og besøker. ❤

Ingen av oss har testet oss, men vi har heller ikke vært syke. 🤷‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (3 timer siden):

Hun har vel ikke fulgt 1 tiltak på 1 år??

Kanskje hun allerede har hatt det, og at det var det som gjorde henne til den gale dama hun er i dag. Senskader.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for personangrep og brukerangrep, og svar til dette.

Vintermorgen,mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har skjønt at å spise sunt og leve sunt og bygge opp sitt eget immunforsvar med store doser D-vit, spesielt nå i vinterhalvåret holder lenge.... 😉 

Endret av Sportydame
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (På 25.3.2021 den 17.35):

Det er vel fordi det ikke er så ille som man skal ha det til. Jeg har heller ikke fulgt noen råd i det hele tatt (utenom forbud som man kan bli straffet for), og hverken meg eller noen av mine venner/familie har fått corona. 

utenom min 80 år gamle bestemor som bor i Spania, hun fikk corona og overlevde helt fint. Trengte ikke sykehus engang. Må også legge til at hun er sykelig overvektig og har masse helseproblemer fra før av. Så hvis hun ikke døde av det da skjønner ikke jeg hvor farlig det kan være

Si det til de friske 30 og 40 åringer som nå er innlagt på sykehusene

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Illuminatum skrev (13 minutter siden):

Si det til de friske 30 og 40 åringer som nå er innlagt på sykehusene

Ja det kan jeg gjerne si til dem. Er du redd for smitte så hold deg hjemme

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er det bare drøye 90 000 mennesker som er smittet av corona. Hvorfor skulle Kari være en av dem???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illuminatum skrev (8 minutter siden):

Problemet er at vi ikke helt vet hvem som blir skikkelig syke. 

https://www.dt.no/unge-pasienter-legges-inn-et-helt-annet-virus/s/5-57-1634455

Ja men herregud sånn er det med all sykdom. Det kan ramme hvem som helst, og folk kan bli uventet alvorlig syk av masse forskjellige ting. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (3 minutter siden):

Ja men herregud sånn er det med all sykdom. Det kan ramme hvem som helst, og folk kan bli uventet alvorlig syk av masse forskjellige ting. 

Du tenker det ikke er forskjell på en pandemisk sykdom enn en hvilken som helst annen en? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (8 minutter siden):

Ja men herregud sånn er det med all sykdom. Det kan ramme hvem som helst, og folk kan bli uventet alvorlig syk av masse forskjellige ting. 

Nemlig. Naboen min mistet 11-åringen sin til kreft for noen mnd siden. Alle kan faktisk dø imorra, og de aller aller fleste vil dø av helt andre ting enn korona.

Rundt 3 millioner barn under 5 år døde f.eks i 2020 av TILTAKENE.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Optimo
Spicymami skrev (På 25.3.2021 den 17.35):

Det er vel fordi det ikke er så ille som man skal ha det til. Jeg har heller ikke fulgt noen råd i det hele tatt (utenom forbud som man kan bli straffet for), og hverken meg eller noen av mine venner/familie har fått corona. 

utenom min 80 år gamle bestemor som bor i Spania, hun fikk corona og overlevde helt fint. Trengte ikke sykehus engang. Må også legge til at hun er sykelig overvektig og har masse helseproblemer fra før av. Så hvis hun ikke døde av det da skjønner ikke jeg hvor farlig det kan være

Bestemoren min røyka med begge hender i femti år. Fikk hverken lungekreft eller kols. Kan vel ikke være farlig å røyke da, vel? 

Det blir litt for dumt, vet du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
Bente1234 skrev (På 25.3.2021 den 17.12):

Hun har vel ikke fulgt 1 tiltak på 1 år??

Korona er ikke så smittsomt som folk skal ha det til. Du kan være en hel dag tett på en med korona uten å bli smittet. (Vet om flere). Du KAN bli smittet, men det trenger ikke å skje heller. Vil si at hvem som blir smittet er helt tilfeldig. Noen av de som har levd strengest har blitt smittet. Kari J. har like gode odds som resten av oss for å bli eller ikke bli smittet.

Jeg har laget mat sammen med en med korona, har hatt en annen på besøk og vært sammen en hel dag.  De tok test like etterpå. Jeg har ikke fått noe. Barna har lekt med et barn med korona. De fikk heller ikke noe. 

Sier ikke at det ikke er smittsomt, for det er det. Men ikke så mye som noen virker til å tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guile skrev (12 minutter siden):

Bestemoren min røyka med begge hender i femti år. Fikk hverken lungekreft eller kols. Kan vel ikke være farlig å røyke da, vel? 

Det blir litt for dumt, vet du. 

Tullete sammenligning. Rett og slett tullete. Røyking kan føre til kreft, og kreft er en av de fremste årsakene til for tidlig død. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Optimo
SagaP skrev (Akkurat nå):

Tullete sammenligning. Rett og slett tullete. Røyking kan føre til kreft, og kreft er en av de fremste årsakene til for tidlig død. 

Det som er tullete er å si at fordi noe gikk bra for én så er det ufarlig for alle. 

Stappfulle sykehus rundt om i ulike land vitner om hvor teit akkurat den påstanden er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (28 minutter siden):

Nemlig. Naboen min mistet 11-åringen sin til kreft for noen mnd siden. Alle kan faktisk dø imorra, og de aller aller fleste vil dø av helt andre ting enn korona.

Rundt 3 millioner barn under 5 år døde f.eks i 2020 av TILTAKENE.

Jøsses du, det siste der vil jeg veldig gjerne se kilde på! 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guile skrev (13 minutter siden):

Det som er tullete er å si at fordi noe gikk bra for én så er det ufarlig for alle. 

Stappfulle sykehus rundt om i ulike land vitner om hvor teit akkurat den påstanden er. 

Nå er de færreste i Norge smittet av Covid, og en promille av de smittede ligger på sykehus. Et mindretall av disse igjen, ligger på intensiv. 
Verre med kreft som du sammenlignet det med

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (1 time siden):

Jøsses du, det siste der vil jeg veldig gjerne se kilde på! 

Ikke fullt så mange som 3 mill (ikke meg som sa 3 mill), men ikke langt unna - i tillegg til at det er de fattige kvinnene og barna som dør av tiltakene, for å redde rike 60+ åringer i vestlige land....

 

https://www.nrk.no/urix/svenske-forskere_-restriksjoner-har-fort-til-like-mange-dodsfall-som-koronapandemien-1.15400513

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...