Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo fullt mulig hun allerede har hatt covid. Men hun ble nok ikke så dårlig ettersom hun verken er over 90 år eller veier over 300 kg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi hun ikke har testet seg? Mange får få eller ingen symptomer.

theTitanic skrev (18 timer siden):

Korona er ikke så smittsomt som folk skal ha det til. Du kan være en hel dag tett på en med korona uten å bli smittet. (Vet om flere). Du KAN bli smittet, men det trenger ikke å skje heller. Vil si at hvem som blir smittet er helt tilfeldig. Noen av de som har levd strengest har blitt smittet. Kari J. har like gode odds som resten av oss for å bli eller ikke bli smittet.

Jeg har laget mat sammen med en med korona, har hatt en annen på besøk og vært sammen en hel dag.  De tok test like etterpå. Jeg har ikke fått noe. Barna har lekt med et barn med korona. De fikk heller ikke noe. 

Sier ikke at det ikke er smittsomt, for det er det. Men ikke så mye som noen virker til å tro. 

 Det tror jeg nok stemmer.

Jeg har hatt korona og den eneste jeg smittet var mannen min. Ingen av nærkontaktene mine ble smittet. Ikke barnet vårt, ikke barna på jobben, som jeg skifter bleie på, tørker snørr og har veldig mye nærmere enn 2 meter, og heller ikke noen andre i familien som jeg var sammen med mens jeg var smittsom. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (På 27.3.2021 den 13.44):

Sikkert fordi hun ikke har testet seg? Mange får få eller ingen symptomer.

 Det tror jeg nok stemmer.

Jeg har hatt korona og den eneste jeg smittet var mannen min. Ingen av nærkontaktene mine ble smittet. Ikke barnet vårt, ikke barna på jobben, som jeg skifter bleie på, tørker snørr og har veldig mye nærmere enn 2 meter, og heller ikke noen andre i familien som jeg var sammen med mens jeg var smittsom. 

Gikk du på jobb mens du var syk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (13 timer siden):

Gikk du på jobb mens du var syk?

Selvfølgelig ikke, men man er smittsom før man begynner å utvikle symptomer og når man akkurat har blitt syk. "Smitteoverføringen skjer når man holder på å bli syk og helt i starten av sykdomsforløpet. Det er gode holdepunkter for at smittsomheten er relativ høy en til to dager før man får symptomer. Smittesporingen gjøres derfor fra 48 timer før sykdomsdebuten." helsenorge.no

I mitt tilfelle gjorde de smittsporing tilbake tre dager fra symptomdebut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nå med en sinnsykt upopulær mening. Men jeg er på Kari sitt lag. Jeg mener mye av det samme som henne, og at dette her er rett og slett politisk propaganda

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solfridmedhatten skrev (7 timer siden):

Jeg kommer nå med en sinnsykt upopulær mening. Men jeg er på Kari sitt lag. Jeg mener mye av det samme som henne, og at dette her er rett og slett politisk propaganda

Det er vel mer feilinformasjon enn en upopulær mening. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (8 timer siden):

Jeg kommer nå med en sinnsykt upopulær mening. Men jeg er på Kari sitt lag. Jeg mener mye av det samme som henne, og at dette her er rett og slett politisk propaganda

Ok, da døde min kusine på 52 år av politisk propaganda og ikke covid?🤔

  • Liker 34
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (1 time siden):

Ok, da døde min kusine på 52 år av politisk propaganda og ikke covid?🤔

Var din kusine slank, frisk (ikke utelukket til påviste diagnoser) og hadde adekvate nivåer av vitamin D?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportydame skrev (På 26.3.2021 den 20.36):

Ikke fullt så mange som 3 mill (ikke meg som sa 3 mill), men ikke langt unna - i tillegg til at det er de fattige kvinnene og barna som dør av tiltakene, for å redde rike 60+ åringer i vestlige land....

 

https://www.nrk.no/urix/svenske-forskere_-restriksjoner-har-fort-til-like-mange-dodsfall-som-koronapandemien-1.15400513

 

Skal en død bare fordi en er rik og 60 år?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover deg om hun hadde blitt smittet, så ville hun ALDRI innrømmet det😂

Endret av Traktorlesba96
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (8 minutter siden):

Var din kusine slank, frisk (ikke utelukket til påviste diagnoser) og hadde adekvate nivåer av vitamin D?

Nei, hun var ikke frisk. I tilfelle du ikke fikk det med deg, hun hadde covid.

Mener du hun døde av å ikke være slank og ha nok med vitamin D?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (5 timer siden):

Var din kusine slank, frisk (ikke utelukket til påviste diagnoser) og hadde adekvate nivåer av vitamin D?

Treningsglad og frisk dame uten noen sykdommer og absolutt normalvektig!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akvarium85 skrev (5 timer siden):

Var din kusine slank, frisk (ikke utelukket til påviste diagnoser) og hadde adekvate nivåer av vitamin D?

Fy faen 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

Noen som skrev at det er i disse tider man ser hva som bor i folk, eller bekrefter hva slags type mennesker noen er. Kunne ikke vært mer enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Diskusjon rundt corona kan tas i eget rom. 

To tråder om Kari Jaquesson er slått sammen.

Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva om vi bare hadde sluppet opp og latt viruset hjerje vilt? Latt Darwin utfolde seg litt? Det bor jo altfor mange mennesker altfor tett på denne planeten så hvorfor ikke rydde opp litt i rekkene? Hvis vi bekjemper denne pandemien trekker moder natur bare opp ett sterkere ess fra ermet neste gang. Mennesket lurer bare seg selv...🤷‍♂️

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solangun skrev (6 minutter siden):

Hva om vi bare hadde sluppet opp og latt viruset hjerje vilt? Latt Darwin utfolde seg litt? Det bor jo altfor mange mennesker altfor tett på denne planeten så hvorfor ikke rydde opp litt i rekkene? Hvis vi bekjemper denne pandemien trekker moder natur bare opp ett sterkere ess fra ermet neste gang. Mennesket lurer bare seg selv...🤷‍♂️

Dere som har denne meningen tviler jeg på om har mennesker dere bryr dere om. Eller tenker dere at det er kun " de andre" som bør bli "ryddet ut av rekkene?" Hva med deg selv? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (9 timer siden):

Var din kusine slank, frisk (ikke utelukket til påviste diagnoser) og hadde adekvate nivåer av vitamin D?

😑 Så hvis jeg har nok vitamin D (akkurat målt), er slank og trener flere ganger i uka, men har en diagnose (arvelig) som kan gi større sjans for å bli veldig syk (kanskje dø) av covid, da kan jeg skylde meg selv? Eller mener du alle tre kriteriene dine må på plass før du mener det er greit å dø av covid? 😲 

moderator: du lot innlegget jeg siterer stå, antar det er ok å svare på det. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...