Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke bare ignorere det mennesket fullstendig, vær så snill. Hun er rablende gal, og dessuten fullstendig irrelevant.

  • Liker 45
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Era Vulgaris said:

Kan vi ikke bare ignorere det mennesket fullstendig, vær så snill. Hun er rablende gal, og dessuten fullstendig irrelevant.

Ignorerer vi uten å si ifra får hun spredt budskapet sitt mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

omno_guest skrev (1 time siden):

Det sier hun i sin nyeste instagram tv video. 

"Når jeg sier skade mener jeg fysisk eller økonomisk skade

https://www.instagram.com/tv/CPSMbaMH3wH/?utm_medium=copy_link

Se bare et bilde, hvor er videoen?

edit: jeg har ikke instagram, man må kanskje ha bruker for å kunne se?

Endret av NenehGoji
Lenke til kommentar
Del på andre sider

omno_guest skrev (16 minutter siden):

Ignorerer vi uten å si ifra får hun spredt budskapet sitt mer. 

Hvis ingen bryr seg, så gir hun forhåpentligvis opp. Nå ynder jo mediene å gi henne spalteplass, og det gir jo bare bensin på bålet hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, NenehGoji said:

Se bare et bilde, hvor er videoen?

edit: jeg har ikke instagram, man må kanskje ha bruker for å kunne se?

Du kan søke på instagram.com/karijaguesson

Og trykke på den siste videoen hun har lagt ut. Trur det går se uten å ha registrert bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omno_guest skrev (1 time siden):

Det sier hun i sin nyeste instagram tv video. 

"Når jeg sier skade mener jeg fysisk eller økonomisk skade

https://www.instagram.com/tv/CPSMbaMH3wH/?utm_medium=copy_link

Jeg er ingen fan av dette spetakkelet av et kvinnfolk, men hun SIER faktisk ikke at det er greit, slik du fremstiller det i overskriften... rett skal være rett. Hun sier etter "fysisk og økonomisk skade" et par ord til, nemlig "også videre". Det vil si hun gadd ikke ramse opp alt, men tok et par ord med bare.

Ellers må jeg si at det er fascinerende hvordan et menneske kan gå rundt blant oss normale og fungere i dagliglivet, men likevel være så skrudd i huet og full av gale ideer som henne... Det er nesten litt skremmende. Som hun sier i denne samme videoen så finnes det "overhodet ikke" beviser for at storfeindustrien er dårlige for klimaet...

Endret av Million
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Million said:

Jeg er ingen fan av dette spetakkelet av et kvinnfolk, men hun SIER faktisk ikke at det er greit, slik du fremstiller det i overskriften... rett skal være rett. Hun sier etter "fysisk og økonomisk skade" et par ord til, nemlig "også videre". Det vil si hun gadd ikke ramse opp alt, men tok et par ord med bare.

Ellers må jeg si at det er fascinerende hvordan et menneske kan gå rundt blant oss normale og fungere i dagliglivet, men likevel være så skrudd i huet og full av gale ideer som henne... Det er nesten litt skremmende. Som hun sier i denne samme videoen så finnes det "overhodet ikke" beviser for at storfeindustrien er dårlige for klimaet...

Det blir dårlig med et overforbruk av kjøtt. Og da kan en ikke bare fortsette, spise det. Kjøtt bør heller for de som vil, være ved spesielle høytider og andre anledninger, ikke som hverdagskost. 

Før i tiden, hadde de ikke kjøtt som hverdagskost. Da var kjøtt ofte noe de kun spiste i høytider. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

omno_guest skrev (7 timer siden):

Det blir dårlig med et overforbruk av kjøtt. Og da kan en ikke bare fortsette, spise det. Kjøtt bør heller for de som vil, være ved spesielle høytider og andre anledninger, ikke som hverdagskost. 

Før i tiden, hadde de ikke kjøtt som hverdagskost. Da var kjøtt ofte noe de kun spiste i høytider. 

Og til gjengjeld var mange ofte underernærte "før i tiden", og mangelsykdommer florerte. Unger og svake sultet i hjel. Gjennomsnittshøyden var mange cm lavere i middelalderen enn den er nå, pga dårligere og mangelfullt kosthold.

Alt var ikke bedre før, og alt var ikke så rosenrødt "før i tiden", som noen skal ha det til.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til det er åpnet helt opp for å reise utenlands igjen fordi alle er vaksinerte. Så er det Kari da som ikke blir å vaksinere seg og hun ønsker å reise, men blir selvfølgelig nektet dette. Da blir hun selvsagt å livestreame sin reaksjon på dette. Ikke får hun lov til å gjøre alt som de vaksinerte får gjøre heller og livet er resultert i frihetsberøvelse :fnise: 

Sånn kan det gå Kari, ikke alltid så greit å leve i konspiland! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell

Lurer på hva som egentlig har skjedd med henne. Hun virket ganske alminnelig før. 

Endret av Maxwell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 tråder om Kari Jaquesson er slått sammen og endret trådtittel.

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Maxwell said:

Lurer på hva som egentlig har skjedd med henne. Hun virker ganske alminnelig før. 

Hun har blitt medlem av Steigan-kulten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hitogdit

Den dama har vært sprøyte gal i mange år. Toppen av galskap nådde hun i fjor, da hun hevder at Covid-19 er er bløff, og regelrett pisser på alle som har vært syke. Merker jeg blir sint bare av å tenke på henne. 

Endret av Hitogdit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hitogdit skrev (3 minutter siden):

Den dama har vært sprøyte gal i mange år. Toppen av galskap nådde hun i fjor, da hun hevder at Covid-19 er er bløff, og regelrett pisser på alle som har vært syke. Merker jeg blir sint bare av å tenke på henne. Hun får bare fortsette å drite seg ut, sammen med Charter-Svein, SIAN, Jan Hanvold og Lysglimt. 

Nuvel. Charter-Svein fornekter i det minste ikke at Covid eksisterer.  Men har vært inne på disse gruppene til Kari J, og lest. De er rablende gale😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet respekten for henne etter alle uttalelsene hennes i meda og spesielt under koronapandemien. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 10.11.2020 den 9.38):

Jeg syns ikke noen skal mene noe om den mentale helsen hennes. Hun er bare nok en konspirasjonsteoretiker. Det vi virkelig burde mene noe om er at hun oppfordrer folk til å nekte å bruke munnbind ("ansiktsbleie" som hun kaller det) - og at hun kaller en pandemi for "bullshit". 

Skjerp deg Kari! Selv om DU tror du lever under diktatur og blir fratatt friheten din, så mener flerparten av oss fortsatt at vi lever i et svært bra land, med ganske så tillitsvekkende styresmakt (selv om vi kan krangle med de om vindmøller, NAV-skandale, hjelpetiltak til de som sliter med å holde bedriften sin oppe under pandemien osv osv"

 - Vi tror på infoen vi får vedr at Covid 19 er en pandemi, og vi ønsker å få bukt med denne pandemien. Vi bruker munnbind gladelig og helt uten problemer. 

Hold kjeft! 

 

Selvsagt er Covid en pandemi, spørsmålet er om pandemi = Krise, slik det var før definisjon ble endret, mener det var i 2019.

Tidligere var det et krav til alvorlighetsgraden av sykdom knyttet til definisjon av pandemi. Nå holder det å være tilstrekkelig smittsom.

Denne pandemien er sikkert en pandemi, men det sier lite 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menchit skrev (5 timer siden):

Selvsagt er Covid en pandemi, spørsmålet er om pandemi = Krise, slik det var før definisjon ble endret, mener det var i 2019.

Tidligere var det et krav til alvorlighetsgraden av sykdom knyttet til definisjon av pandemi. Nå holder det å være tilstrekkelig smittsom.

Denne pandemien er sikkert en pandemi, men det sier lite 

Nei, det sier at det er en alvorlig situasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
true aspie skrev (11 timer siden):

Er hu kastet ut av Facebook permanent nå?

Det vet jeg ikke, men hun burde utestenges fra YouTube i hvert fall, der hun sprer all den falske "visdommen" sin.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
true aspie skrev (På 16.7.2021 den 6.09):

Er hu kastet ut av Facebook permanent nå?

Hennes seneste innlegg er fra den 29 juli, så nei, det tror jeg da ikke.

Million skrev (På 16.7.2021 den 18.00):

Det vet jeg ikke, men hun burde utestenges fra YouTube i hvert fall, der hun sprer all den falske "visdommen" sin.

Det er da mange som deler sin falske "visdom" på youtube. Vi kan ikke stenge ute alle som sprer "falsk visdom" på youtube.

Vet du hvordan en opprettholder et demokrati? Ved å diskutere. Ved å forklare hvorfor forskjellige påstander er feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...