Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Gjest krisly
Rosatoast skrev (2 timer siden):

Det som er «morsomt» her er jo at Kari selv, mener hun er smart og har forstått alt. Det er alle andre i hele verden, som ikke forstår en dritt…  😂

Ja ikke sant.  Jeg tenker at når hun tror det muligens er utenomjordiske skapninger som står bak pandemien så skal hun få den gleden.  De og Bill Gates, selvsagt. Han sitter sikkert og koser seg i ufoen deres nå, tukler med 5G`en og samler info fra chippene til oss vaksinerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

krisly skrev (14 timer siden):

Ja ikke sant.  Jeg tenker at når hun tror det muligens er utenomjordiske skapninger som står bak pandemien så skal hun få den gleden.  De og Bill Gates, selvsagt. Han sitter sikkert og koser seg i ufoen deres nå, tukler med 5G`en og samler info fra chippene til oss vaksinerte.

Det er helt latterlig. Det å ha slike følelser eller tanker om en selv, er ganske sykt. Og dette gjelder faktisk alle som tror på konspirasjonsteorier - de mener jo at DE er de eneste som skjønner noe, og resten av verden er dumme. Oddsen for det er jo ganske minimal, så jeg fatter virkelig ikke hvordan de klarer å tenke på den måten.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde jo rett mtp at media sa det var et dødelig virus og hun filmet åpen gate og bare "hvor er alle de døde hen?"

Syns det var dritbra, faktisk. Vi ser jo nå to år etterpå at hele det covid-greiene ble blåst opp. Hun hadde rett. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, miamiamia said:

Hun hadde jo rett mtp at media sa det var et dødelig virus og hun filmet åpen gate og bare "hvor er alle de døde hen?"

Syns det var dritbra, faktisk. Vi ser jo nå to år etterpå at hele det covid-greiene ble blåst opp. Hun hadde rett. 

~6 millioner døde på verdensbasis.

  • Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Albbas
50 minutter siden, miamiamia said:

Hun hadde jo rett mtp at media sa det var et dødelig virus og hun filmet åpen gate og bare "hvor er alle de døde hen?"

Syns det var dritbra, faktisk. Vi ser jo nå to år etterpå at hele det covid-greiene ble blåst opp. Hun hadde rett. 

... Eller så ser vi at tiltakene virket... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad jeg ikke har meninger som ikke er akseptert og godtatt, i den norske kollektive boblen, når det er slik en blir behandlet som ulydig. Best å holde kjeft og ikke mene noe offentlig, så slipper man å få livet ødelagt. Være lydig å gå opp karljohan veivende med flagget på 17.mai og feire grunnloven, frihetene  og nasjonen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (44 minutter siden):

~6 millioner døde på verdensbasis.

6 millioner på 2 år, når nærmere 60 millioner dør hvert eneste år av ulike grunner. Med praksiser som å registrere folk som koronadødsfall dersom de døde (uansett årsak) innen 30 dager etter positiv test. 

Folk har dødd av kreft og selvmord og bilulykker og blitt registrert som coronadødsfall fordi de testet positivt pre- eller post mortem. Og da inkluderer vi alle som døde av feilbehandling, som bakterieinfeksjoner fordi de ble satt i respirator selv med minimale pusteutfordringer.

Hvor mange som virkelig døde direkte av korona får vi nok aldri vite, og jeg er helt enig i at Kari er klin sprø, men det er ikke fordi hun er skeptisk til korona-narrativet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (40 minutter siden):

Med praksiser som å registrere folk som koronadødsfall dersom de døde (uansett årsak) innen 30 dager etter positiv test. 

Hvis slike antatte feil (som ikke gjøres med hensikt i Norge) skal regnes som vesentlige, bør antatt underrapportering av Covid-dødsfall fra mange land også gjøre det. Kanskje går det opp i opp og vrl så det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (48 minutter siden):

6 millioner på 2 år, når nærmere 60 millioner dør hvert eneste år av ulike grunner. Med praksiser som å registrere folk som koronadødsfall dersom de døde (uansett årsak) innen 30 dager etter positiv test. 

Folk har dødd av kreft og selvmord og bilulykker og blitt registrert som coronadødsfall fordi de testet positivt pre- eller post mortem. Og da inkluderer vi alle som døde av feilbehandling, som bakterieinfeksjoner fordi de ble satt i respirator selv med minimale pusteutfordringer.

Hvor mange som virkelig døde direkte av korona får vi nok aldri vite, og jeg er helt enig i at Kari er klin sprø, men det er ikke fordi hun er skeptisk til korona-narrativet.

De 6 millionene kunne vært ungått.

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (1 time siden):

6 millioner på 2 år, når nærmere 60 millioner dør hvert eneste år av ulike grunner. Med praksiser som å registrere folk som koronadødsfall dersom de døde (uansett årsak) innen 30 dager etter positiv test. 

Folk har dødd av kreft og selvmord og bilulykker og blitt registrert som coronadødsfall fordi de testet positivt pre- eller post mortem. Og da inkluderer vi alle som døde av feilbehandling, som bakterieinfeksjoner fordi de ble satt i respirator selv med minimale pusteutfordringer.

Hvor mange som virkelig døde direkte av korona får vi nok aldri vite, og jeg er helt enig i at Kari er klin sprø, men det er ikke fordi hun er skeptisk til korona-narrativet.

Dette har jeg ikke hørt om, kan du utdype? 
Jeg var innlagt på sykehus med deltavarianten. Hadde pusteproblemer,  ble ikke satt på respirator. 
Og hvordan får man bakterieinfeksjon av dette? 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinet skrev (4 timer siden):

Jeg er veldig glad jeg ikke har meninger som ikke er akseptert og godtatt, i den norske kollektive boblen, når det er slik en blir behandlet som ulydig. Best å holde kjeft og ikke mene noe offentlig, så slipper man å få livet ødelagt. Være lydig å gå opp karljohan veivende med flagget på 17.mai og feire grunnloven, frihetene  og nasjonen. 

De som sto frem mot flertallet har vært tøffe og har risikert mye. Jeg og mange med meg så heller ingen døde i gatene og trodde aldri på hypen. Nå derimot er det overdødsfall. Jeg valgte å ikke vaksinere meg og det fungerte utmerket. Fikk corona for noen uker siden og det var overraskende lite symptomer. 

Endret av Justlooking
Skrivefeil
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (5 minutter siden):

De som sto frem mot flertallet har vært tøffe og har risikert mye. Jeg og mange med meg så heller ingen døde i gatene og trodde aldri på hypen. Nå derimot er det overdødsfall. Jeg valgte å ikke vaksinere meg og det fungerte utmerket. Fikk corona for noen uker siden og det var overraskende lite symptomer. 

Samme her. Syk i noen timer, og så var det over. Skikkelig antiklimaks etter alle som sa jeg kom til å dø uten vaksina. 🙄

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (5 timer siden):

Hun hadde jo rett mtp at media sa det var et dødelig virus og hun filmet åpen gate og bare "hvor er alle de døde hen?"

Syns det var dritbra, faktisk. Vi ser jo nå to år etterpå at hele det covid-greiene ble blåst opp. Hun hadde rett. 

Vi som så de døde, vi tok feil? 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«I denne metodisk sterke Lancet-studien, har forskerne kommet fram til at 18,2 millioner mennesker i verden sannsynligvis mistet livet på grunn av pandemien i 2020 og 2021. Dette er tre ganger flere enn rapportert i offisielle tall, sier assisterende helsedirektør Espen Rostrup Nakstad.» (https://www.dagbladet.no/nyheter/avslorer-skrekktall/75609447)

Men Jaqueson, og dere som ikke har annet å komme med enn anekdotiske «bevis», vet selvsagt mye mer enn hva denne Lancet-studien presenterer. 🙄

  • Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vridde Masker
Akvarium85 skrev (2 timer siden):

Samme her. Syk i noen timer, og så var det over. Skikkelig antiklimaks etter alle som sa jeg kom til å dø uten vaksina. 🙄

Selvsagt ble du ikke veldig syk av den typen virus som florerer nå, nesten ingen blir det, men folk ble veldig syke av både Alfa og Delta.  Det sagt, jeg synes det er jævlig uansvarlig å ikke ta vaksine hvis man kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vridde Masker skrev (13 minutter siden):

Selvsagt ble du ikke veldig syk av den typen virus som florerer nå, nesten ingen blir det, men folk ble veldig syke av både Alfa og Delta.  Det sagt, jeg synes det er jævlig uansvarlig å ikke ta vaksine hvis man kan. 

Hva er egentlig uansvarlig ved å ikke ta vaksinen? Har ikke smittet ett eneste menneske på to år. De som har tre doser blir også syke og smitter andre. De sier nå at eneste fordelen med vaksiner et at man får lettere symptomer ved covid. Høres ikke sånn ut i mange tråder, folk blir veldig syke i lange tider med tre doser. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vridde Masker
Justlooking skrev (8 timer siden):

Hva er egentlig uansvarlig ved å ikke ta vaksinen? Har ikke smittet ett eneste menneske på to år. De som har tre doser blir også syke og smitter andre. De sier nå at eneste fordelen med vaksiner et at man får lettere symptomer ved covid. Høres ikke sånn ut i mange tråder, folk blir veldig syke i lange tider med tre doser. 

Som uvaksinert så hadde du mest sannsynlig ikke sluppet lett unna verken Alfa eller Delta, men det er ditt valg å ikke ta vaksine. Men jeg kommer _aldri_ til å skjønne det valget. 
Jeg har lest inne på FB- siden til KJ, og hun fremstiller seg selv som temmelig sprø, og mange av tilhengerne hennes ser ut til å skyld IQ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vridde Masker skrev (21 minutter siden):

Som uvaksinert så hadde du mest sannsynlig ikke sluppet lett unna verken Alfa eller Delta, men det er ditt valg å ikke ta vaksine. Men jeg kommer _aldri_ til å skjønne det valget. 
Jeg har lest inne på FB- siden til KJ, og hun fremstiller seg selv som temmelig sprø, og mange av tilhengerne hennes ser ut til å skyld IQ.

Og jeg kjenner masse folk som har hatt både alfa og delta og vært uvaksinerte. Delta var litt tøffere, flere var sjuke i en uke av den. Men ingen hadde verre symptomer enn en gjennomsnittlig influensa. 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...