Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Nå har Petter Farstad opprettet et innlegg om Kari på facebook. Elsker når andre kjente figurer tør å kritisere henne. Og ja, Kari har selvsagt delt hans innlegg og svart selv. 

41643308-1C3B-4806-8827-A4B24E339614.jpeg

C723F2AD-5581-45FE-8601-479493CA42F7.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JuliaPinero skrev (8 minutter siden):

Nå har Petter Farstad opprettet et innlegg om Kari på facebook. Elsker når andre kjente figurer tør å kritisere henne. Og ja, Kari har selvsagt delt hans innlegg og svart selv. 

41643308-1C3B-4806-8827-A4B24E339614.jpeg

C723F2AD-5581-45FE-8601-479493CA42F7.jpeg

 For en umoden måte å imøtegå kritikk på. Hun snakker om å skremme folk fra å delta i det offentlige ordskiftet, samtidig som hun kaller ham «sviske-mann», og «liten og redd». Det singler i glasshuset hennes.

Endret av Storesøster
  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuliaPinero skrev (1 time siden):

Nå har Petter Farstad opprettet et innlegg om Kari på facebook. Elsker når andre kjente figurer tør å kritisere henne. Og ja, Kari har selvsagt delt hans innlegg og svart selv. 

41643308-1C3B-4806-8827-A4B24E339614.jpeg

C723F2AD-5581-45FE-8601-479493CA42F7.jpeg

Det er når man slipper opp for argumenter at en begynner å diskutere/hetse (Farstad) en person. Hun har gått tom for argumenter for lenge siden.

 

  • Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (På 23.8.2022 den 15.11):

 For en umoden måte å imøtegå kritikk på. Hun snakker om å skremme folk fra å delta i det offentlige ordskiftet, samtidig som hun kaller ham «sviske-mann», og «liten og redd». Det singler i glasshuset hennes.

Veldig enig! 

Dette er noe av det jeg reagerer på med Kari J. Hun ønsker å "forkynne" sine åpenbaringer til folket, men hun gjør det på en sint, nedlatende og ufin måte. Ingen gidder å høre på noen som er så respektløs mot sine meningsmotstandere. 

 

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (10 timer siden):

Veldig enig! 

Dette er noe av det jeg reagerer på med Kari J. Hun ønsker å "forkynne" sine åpenbaringer til folket, men hun gjør det på en sint, nedlatende og ufin måte. Ingen gidder å høre på noen som er så respektløs mot sine meningsmotstandere. 

 

Mon tro hvor lenge hun kan holde på slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det med hu Kari på Facebook? Er utestengt så får ikke lest hva hun skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nebbete fugl skrev (6 minutter siden):

Hvordan går det med hu Kari på Facebook? Er utestengt så får ikke lest hva hun skriver.

Samme gamle. Hun la nylig ut et signering eller noe «nei til forbud mot konverteringsterapi». Ellers er hun fortsatt pro Putin og har bare blitt verre og verre med tiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (På 23.8.2022 den 15.11):

 For en umoden måte å imøtegå kritikk på. Hun snakker om å skremme folk fra å delta i det offentlige ordskiftet, samtidig som hun kaller ham «sviske-mann», og «liten og redd». Det singler i glasshuset hennes.

Hun skriver som en umoden fjortis, og..

Julia Piñero skrev (41 minutter siden):

Samme gamle. Hun la nylig ut et signering eller noe «nei til forbud mot konverteringsterapi». Ellers er hun fortsatt pro Putin og har bare blitt verre og verre med tiden. 

..sannheten er at sånne folk bare blir verre med alderen. Det er helt blåst og kjørt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig med henne? For, så vidt jeg husker, hun var jo en normal oppegående dame en gang i tiden. Når rabla det for hu?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nebbete fugl skrev (7 timer siden):

Hvordan går det med hu Kari på Facebook? Er utestengt så får ikke lest hva hun skriver.

Jeg tok en titt der nå. Facebookkontoen hennes er en ren trimkonto. I hvert fall tilbake til juni, som var så langt jeg gadd å bla meg. Hun selger en trimreise til Tyrkia, som går nå i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/23/2022 at 3:02 PM, Julia Piñero said:

Nå har Petter Farstad opprettet et innlegg om Kari på facebook. Elsker når andre kjente figurer tør å kritisere henne. Og ja, Kari har selvsagt delt hans innlegg og svart selv. 

41643308-1C3B-4806-8827-A4B24E339614.jpeg

C723F2AD-5581-45FE-8601-479493CA42F7.jpeg

Jeg registrerer at Farstad, som ett oppegående menneske diskuterer sak. Mens Kari, velger og diskutere person fordi hun ikke har en sak og diskutere.

Kari, hvis du leser dette. Det var slik vi holdt på på barneskolen. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (11 minutter siden):

Jeg tok en titt der nå. Facebookkontoen hennes er en ren trimkonto. I hvert fall tilbake til juni, som var så langt jeg gadd å bla meg. Hun selger en trimreise til Tyrkia, som går nå i oktober.

Hun har to kontoer. Den ene er trim, og den andre er «skrulle-Kari» hvor hun deler av seg sine «kunnskaper».

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ceffern
Bulsara skrev (På 12.8.2022 den 10.42):

Synes hun kan komme frem som ganske skarp i sine kommentarfelt, men jeg tolker det som at hun ikke tolererer noe som går på annet enn sak, what-so-ever.

Mulig hun var flink til å ta ballen og ikke spilleren tidligere, men nå har hun mista det helt. Personhets, Pro-putin og falt langt inn i konspirasjonsverden, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (23 minutter siden):

Jeg tok en titt der nå. Facebookkontoen hennes er en ren trimkonto. I hvert fall tilbake til juni, som var så langt jeg gadd å bla meg. Hun selger en trimreise til Tyrkia, som går nå i oktober.

Om du søker på hennes fulle navn så finner du mer: Kari Angelique Jaquesson

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thildamor skrev (13 minutter siden):

Hun har to kontoer. Den ene er trim, og den andre er «skrulle-Kari» hvor hun deler av seg sine «kunnskaper».

 

MarianneE skrev (1 minutt siden):

Om du søker på hennes fulle navn så finner du mer: Kari Angelique Jaquesson

Takk for tipset 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julia Piñero skrev (2 timer siden):

Dama er 60 år og holder på sånn….. 

8B6121C2-3955-483E-8F46-B42B80FB51ED.jpeg

Tit for tat.. jaha? 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun er venn med Lysglimt som også er langt nedi konspigryta. Pro Putin og antivaks propaganda. Kan de ikke bare flytte til Russland? 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg senser at bak Karis engasjement og forestillinger ligger det en sårhet mot Vesten. Hun og familien har nok fått sin andel rasisme her på berget og jeg skjønner at hun derfor bærer nag mot alt som er hvitt selv om hun i våre hjerter er selveste trimdronninga og noen vi har vokst opp sammen med på tv hver morgen i flere tiår. 

Mye av det hun sier om frihet for demokratiet faller på sin egen urimelighet med sitt pro-Putin engasjement. Såkalt frihet og demokrati er vel noe Russland ikke kan skryte på seg. Demokrati vil uansett være skjørt overalt i verden basert på knappe flertallsvalg og rasende mennesker i store demonstrasjoner  

Men vestlig dobbeltmoral har jeg stor forståelse for at hun fremmer. Bare se på NRKs utsendte i Moskva. Tror neppe han er der med visum fordi han legger frem kritisk journalistikk. 

Men hun har noe ved seg i innleggene sine som er så dypt personlig og med så mye følelser at jeg har vanskelig for å tro at hun er bare en konspirasjonsdronning. Hun bærer på et personlig hat som stikker dypere, derav innledningen min. 
 

Når retorikken blir så nedrig og personangrepene så mange, er dette ikke lenger «bare» noe hun brenner for.


Jeg velger selv min kunnskap om verdenshendelser fra litt utradisjonelle kilder og ser lett hva hun mener i Russland/Ukraina. Men jeg tenker at i krig er det bare tapere og en nøytral informasjonskilde om det som skjer i verden er umulig. Alle bedriver propaganda for sin sak uten evne til å se motparten, også Kari. 
Kanskje om noen hundre år når dette er på avstand, kan historien skrives i pennen på et menneske som oppriktig søker sannheten. 
Kari, som alle andre, er milevis unna. 
 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...