Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Gjest Moth-Ear-Earth

Lurer på om det går an å snakke normalt med henne. En vanlig samtale uten at hun virker sprø. Det tviler jeg faktisk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (På 2.5.2022 den 19.55):

Enig, jeg kjenner jeg blir provosert av nesten alt hun sier, for eksempel denne. :haar: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/AdjXxM/det-er-kjoennsdiskriminering-aa-hevde-at-menn-er-kvinner-kari-jaquesson

Kjenner jeg blir nysgjerrig. På hvilken måte er denne kronikken provoserende? Dette er jo noe av det mest edruelige og fornuftige hun noensinne har skrevet. 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Kjenner jeg blir nysgjerrig. På hvilken måte er denne kronikken provoserende? Dette er jo noe av det mest edruelige og fornuftige hun noensinne har skrevet. 

Hun hetser jo hele lhbt+ da ,og drar inn pedofili. Bare sjekk instaen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævstad skrev (1 time siden):

Hun hetser jo hele lhbt+ da ,og drar inn pedofili. Bare sjekk instaen hennes.

Word!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævstad skrev (1 time siden):

Hun hetser jo hele lhbt+ da ,og drar inn pedofili. Bare sjekk instaen hennes.

Men utfra denne spesifikke kronikken, så var det ingen hets. Bare ren fakta om biologi. 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (59 minutter siden):

Men utfra denne spesifikke kronikken, så var det ingen hets. Bare ren fakta om biologi. 

Helt enig med deg. Det eneste merkelige med denne artikkelen er at den er underskrevet av Jaquesson, og ikke en helt annen. Jeg er helt enig med Jaquesson at det er personlighet og ikke biologi som bestemmer interesser.Det er forferdelig at interesser skal få en person til å tro at vedkommende er født i feil kjønn. Heldigvis var det ingen som fikk meg til å tro at jeg var gutt som barn, bare fordi jeg likte å leke med biler og klatre i trær, og ikke trivdes i kjoler. 

Endret av Hulderen
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rævstad skrev (2 timer siden):

Lurer på om det går an å snakke normalt med henne. En vanlig samtale uten at hun virker sprø. Det tviler jeg faktisk på.

Kjenner til henne fra før. Jeg opplevde henne som hyggelig faktisk, og ja, helt mulig å snakke med. Hun sa mye fornuftig. Før. 

Jeg opplever at det skjedde en endring hvor hun ble mer og mer ekstremt radikalisert, hun er ikke seg selv lik slik hun var før. Synes det er veldig trist å se, tror hun har vært litt uheldig med hva slags miljøer hun har kommet inn i. Jeg støtter selvfølgelig ingenting av det hun sier den dag idag, og synes det er bra at hun blir motsagt, men..jeg vet ikke om det hjelper. Hun er for langt inne i konspirasjonsmiljøet til det hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Gaea skrev (2 minutter siden):

Kjenner til henne fra før. Jeg opplevde henne som hyggelig faktisk, og ja, helt mulig å snakke med. Hun sa mye fornuftig. Før. 

Jeg opplever at det skjedde en endring hvor hun ble mer og mer ekstremt radikalisert, hun er ikke seg selv lik slik hun var før. Synes det er veldig trist å se, tror hun har vært litt uheldig med hva slags miljøer hun har kommet inn i. Jeg støtter selvfølgelig ingenting av det hun sier den dag idag, og synes det er bra at hun blir motsagt, men..jeg vet ikke om det hjelper. Hun er for langt inne i konspirasjonsmiljøet til det hjelper. 

Har aldri snakket med henne, men har også inntrykk av at hun ikke var sånn tidligere. Så det har tydeligvis skjedd noe,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (21 timer siden):

Men utfra denne spesifikke kronikken, så var det ingen hets. Bare ren fakta om biologi. 

Enig. Synes den var treffende og god.

Jeg har snakket med henne, og hun er veldig hyggelig, tross ikke alltid samme meninger. Synes hun kan komme frem som ganske skarp i sine kommentarfelt, men jeg tolker det som at hun ikke tolererer noe som går på annet enn sak, what-so-ever. Må også si at hun får ganske mye hat, så til slutt ble hun vel bare lei av det. 

Hun har fortsatt sine trim videoer, og der er hun som jeg husker henne fra GMN tiden

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (23 timer siden):

Men utfra denne spesifikke kronikken, så var det ingen hets. Bare ren fakta om biologi. 

En godt formulert kronikk faktisk! Det skal hun ha.

Man kan gjerne føle seg som hva man vil, men rent biologisk, så er man mann eller kvinne. Så enkelt som det er det. 

Jeg opplevde ingen hets fra henne her. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævstad skrev (22 timer siden):

Har aldri snakket med henne, men har også inntrykk av at hun ikke var sånn tidligere. Så det har tydeligvis skjedd noe,ja.

Kan det hende hun fikk for mye fritid etter at God Morge Norge dumpa henne?

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

overtenker skrev (13 minutter siden):

Hun har en veldig trent kropp tross alderen.

Det er det eneste fornuftige hun har å bidra med. Trening. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 2.5.2022 den 19.55):

Enig, jeg kjenner jeg blir provosert av nesten alt hun sier, for eksempel denne. :haar: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/AdjXxM/det-er-kjoennsdiskriminering-aa-hevde-at-menn-er-kvinner-kari-jaquesson

Her synes jeg faktisk hun er overraskende fornuftig, helt enig i det hun skriver her.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymus Notarius skrev (18 timer siden):

Her synes jeg faktisk hun er overraskende fornuftig, helt enig i det hun skriver her.

Ja, den var knallbra.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, JuliaPinero said:

Ny livestream fra Kari Jaquesson på facebook

Hva raller hun om nå?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nebbete fugl skrev (På 16.8.2022 den 21.41):

Hva raller hun om nå?

Hun gikk først og livestreamet i en kiosk om hvor mye usunne alternativer de hadde. Nesten ingenting sunt. Så går hun videre rundt på Oslo S og fortsetter sin tirade om fedme. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (5 timer siden):

digger alt hun deler om trans.. er så mye bra!

Alt? Veldig mye er bare ren konspirasjonsterier. Sånn som at transkvinner er pedofile, overgripere og farlige. Burde være grenser for hvor mye feilinformasjon og propaganda man får lov til å dele. Det er ren svertekampanje hun driver med mot transpersoner og spesielt transkvinner.

Endret av JuliaPinero
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ta noen av uttalelsene med en klype salt da.

Men i bunn og grunn er det bra Kari tar det opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...