Gå til innhold

Kari Jaquesson


Mummy1

Anbefalte innlegg

Pipaluk skrev (2 timer siden):

At corona er et 5g komplott er såpass drøyt at jeg ikke frykter at så mange biter på den. Det blir som Gry Jannicke  jarlum og hennes påståtte kjennskap til utenomjordisk liv. 

Det er nok mange av kj sine følgere som synes tiltakene er unødvendige og at vi bør leve som før. Jeg tror dog at de færreste tenker at corona er en bløff. 

Helt enig med deg, men Kari er også veldig tydelig på at masker overhode ikke virker mot virus. Hun pleier i en ganske snørrhoven tone å kalle det ansiktskluter. Hun viser til alle mulige forskningsrapporter,( som ikke holder vann) at covid ikke er farligere enn influensa osv. Jeg syns at slike personer ikke skal få plass i det offentlige rom.

Jeg kjenner at jeg blir forbanna når hun med overlegen tone ber folk begynne å tenke selv. Hun som fikk kritikk av  Dr Wazim, og da prøverhun å nedgradere meningene hans med at «han påstår at han visstnok er lege»... Hun fikk et spørsmål av en journalist hun ikke likte, og da spurte hun om hun var journalist. Hun ble heldigvis satt på plass av henne.

Men at hun, strekk og bøy dronningen skal være den absolutte eksperten på covid, det skal vi bare tro, ellers er vi en del av saueflokken. 
 

Nå var ikke denne ranten spesielt til deg @Pipaluk. 🙂

Endret av Infinity
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man kommer med såpass drøye påstander som dette, må man underbygge dem - og de fleste skjønner nok at det ikke finnes dekning for det hun sier. Men noen kan la seg lure, i denne konspirasjonsteorienes tidsalder. Dama virker helt ute, dessverre.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig å tenke på den damen var hele Norges TrimKari på 90-tallet. Hvem hadde trodd at det var dette hun skulle bli?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipaluk skrev (4 timer siden):

At corona er et 5g komplott er såpass drøyt at jeg ikke frykter at så mange biter på den. Det blir som Gry Jannicke  jarlum og hennes påståtte kjennskap til utenomjordisk liv. 

Det er nok mange av kj sine følgere som synes tiltakene er unødvendige og at vi bør leve som før. Jeg tror dog at de færreste tenker at corona er en bløff. 

Frk Jarlum fikk jo til og med en sønn med et romvesen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kågebruker skrev (Akkurat nå):

Helt utrolig å tenke på den damen var hele Norges TrimKari på 90-tallet. Hvem hadde trodd at det var dette hun skulle bli?

Vi kan vel kanskje slå fast at det kunne ha vært på sin plass med litt hjernetrim i årenes løp også, muligens?
 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kågebruker skrev (15 timer siden):

Helt utrolig å tenke på den damen var hele Norges TrimKari på 90-tallet. Hvem hadde trodd at det var dette hun skulle bli?

På nittitallet hadde vi ikke så mange kanaler som nå. Da var det bare én som drev med slikt trim. Hun hadde ikke overlevd som trimdronning i vår tid. Vi hadde bare zappet forbi.  Så det er  derfor hun må gjøre så mye sprell for å bli sett.  For karrieren hennes er over. Hun føyer seg nå i pensjonistenes rekke. 

Endret av Pipaluk
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fibonacci skrev (1 time siden):

Når man kommer med såpass drøye påstander som dette, må man underbygge dem - og de fleste skjønner nok at det ikke finnes dekning for det hun sier. Men noen kan la seg lure, i denne konspirasjonsteorienes tidsalder. Dama virker helt ute, dessverre.

Hun har jo rett i det meste da.. bare å lese seg litt opp på noe annet enn media-Norge og saueflokken regjeringen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sicci skrev (6 timer siden):

Hun har jo rett i det meste da.. bare å lese seg litt opp på noe annet enn media-Norge og saueflokken regjeringen.

Selfølgelig har hun ikke rett i det meste, og hun viser saueflokk mentalitet selv. Den konspiratoriske saueflokken.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Sicci said:

Hun har jo rett i det meste da.. bare å lese seg litt opp på noe annet enn media-Norge og saueflokken regjeringen.

Kilder. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sicci skrev (15 timer siden):

Hun har jo rett i det meste da.. bare å lese seg litt opp på noe annet enn media-Norge og saueflokken regjeringen.

Har hun rett i at dr wasim Sahid ikke har korona, og at det også er en stor bløff🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (9 timer siden):

Selfølgelig har hun ikke rett i det meste, og hun viser saueflokk mentalitet selv. Den konspiratoriske saueflokken.

Ja, det ser da sannelig ut til at folk i den leieren der også er flokkdyr. Mye ekko, samme kilder, henvisninger, plakater og navn overalt. Jeg vet ikke om jeg anser det for "å tenke selv" eller "være kritisk" eller "ikke følge flokken". Joda, mange følger nok flokken sin der også - men ikke den samme flokken som "vi som ikke kan tenke selv".  Vi så jo en flokk av "de som tenker selv" på Capitol for en stund siden hvis jeg ikke husker helt feil.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pipaluk skrev (7 timer siden):

Har hun rett i at dr wasim Sahid ikke har korona, og at det også er en stor bløff🤔

Som er kjøpt og betalt for å fremstille dette som noe ille greier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sicci skrev (1 time siden):

Som er kjøpt og betalt for å fremstille dette som noe ille greier. 

Javel... Av hvem ?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igjen ser vi at er man først bitt av konspirasjons- basillen så kjøper man absolutt alt bare det dreier seg om «vi vanlige tenker sjæl mot alt som lukter  av lederskap». Kari deler video: «Capitol riot is a lie» Alt vi ser er klipp og lim sies det. 
 


 


 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sicci skrev (12 timer siden):

Som er kjøpt og betalt for å fremstille dette som noe ille greier. 

Hvem er det som har kjøpt og betalt han for å spre usannheter? Jeg håper du har referanser som styrker denne påstanden. Han er ansatt på OUS Rikshospitalet, og der får han lønn for det arbeidet han gjør. Er du også kjøpt og betalt for å spre løgner?

Endret av Havbris
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipaluk skrev (På 12.2.2021 den 16.20):

Har hun rett i at dr wasim Sahid ikke har korona, og at det også er en stor bløff🤔

Wasim har jo vært smittet av korona, det har han jo delt offentlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havbris skrev (På 13.2.2021 den 12.13):

Hvem er det som har kjøpt og betalt han for å spre usannheter? Jeg håper du har referanser som styrker denne påstanden. Han er ansatt på OUS Rikshospitalet, og der får han lønn for det arbeidet han gjør. Er du også kjøpt og betalt for å spre løgner?

Så vidt jeg vet jobber han vel på Drammen Sykehus?  Ellers er jeg helt enig med deg! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...