AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #121 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 23.06): Serien er bra merkevarebygging. Anonymkode: 8d0eb...98b Ja, og de er akkurat sånne ting som får meg til å helle mer og mer mot republikk selv om jeg i utg.punktet er/var royalist. Har kommet så langt vekk fra folkekongen Olav, at det er en skam. Anonymkode: 4ba44...93c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #122 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 23.04): Programmet er jo åpenbart ment som ren omdømmebygging. Tror de fleste vil skjønne det etter hvert. Er vel derfor det alternative er tonet ned i serien, for å gi folket inntrykk av at hun er "en helt vanlig kvinne". Det er hun sikkert på enkelte områder. Men hun er jo helt ute på viddene når det gjelder dette alternative, og ikke minst det faktum at hun har et forhold til den sleipe amerikaneren. Har sett noen klipp fra disse vekkelsesmøtene deres, og det holder for meg. De virker jo klin gale og nærmest psykotiske begge to. Anonymkode: 4652b...d00 Har håpet jeg da, at det er ekte mellom dem. Var jo søtt at han kom på overraskelser besøk under corona. Men nå tenker jeg bare at han kom jo for innspilling av serien. Håper han er genuin med henne ❤🙏 Ellers syns jeg serien er litt skuffende kjedelig. Skulle gjerne sett mer av det alternative. Anonymkode: b157e...bbc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #123 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har håpet jeg da, at det er ekte mellom dem. Var jo søtt at han kom på overraskelser besøk under corona. Men nå tenker jeg bare at han kom jo for innspilling av serien. Håper han er genuin med henne ❤🙏 Ellers syns jeg serien er litt skuffende kjedelig. Skulle gjerne sett mer av det alternative. Anonymkode: b157e...bbc Er litt skeptisk til intensjonene til durek ja ... Til alt han har sagt, også om deres intime samliv. Han har vel også vært homofil hele livet før Martha, med en mannlig samboer i åtte år. Anonymkode: 89895...1b0 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #124 Del Skrevet 21. april 2021 I kveldens episode spør Märtha datteren om de skal hente henne, eller om hun skal sitte på med politiet? Jeg trodde Märtha ikke hadde politibeskyttelse, apanasje o.l? Anonymkode: 117cb...d0e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #125 Del Skrevet 21. april 2021 Denne serien virker for meg bare som pr til youtubekanalen hennes Anonymkode: a51a8...da0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #126 Del Skrevet 21. april 2021 Martha treffer spikeren på hodet når hun snakker om janteloven hvertfall. Her skal man ikke tro man er noe. Bare å gå inn på kvinneguiden og se kjerringene spy om seg med dritt. Hva skulle egentlig Martha gjort for å få hele Norge fornøyd med henne? Hun kunne hvertfall ikke vært seg selv. Anonymkode: 32ee4...353 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #127 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I kveldens episode spør Märtha datteren om de skal hente henne, eller om hun skal sitte på med politiet? Jeg trodde Märtha ikke hadde politibeskyttelse, apanasje o.l? Anonymkode: 117cb...d0e De har eskortetjeneste fra politiet, det har de alltid hatt. Anonymkode: 89895...1b0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #128 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har eskortetjeneste fra politiet, det har de alltid hatt. Anonymkode: 89895...1b0 Hvis Martha kjører selv ligger det alltid en sivil politibil bak. Anonymkode: 89895...1b0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #129 Del Skrevet 21. april 2021 Men hvem er det som betaler for eskortetjenesten fra politiet? Martha har jo sagt fra seg pengene fra offentligheten! Anonymkode: 7a3e0...6d1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. april 2021 #130 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvem er det som betaler for eskortetjenesten fra politiet? Martha har jo sagt fra seg pengene fra offentligheten! Anonymkode: 7a3e0...6d1 Vi skattebetalere 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 21. april 2021 #131 Del Skrevet 21. april 2021 Jeg så kveldens episode og lurer virkelig på hvorfor de filmet telefonsamtalen Durek hadde ang at folk anså han som årsaken til at Ari tok livet sitt. Det virket for meg som noe de latet som for å høste sympati for Durek. Det er ingen som kan ta skylda for selvmordet til Ari, men jeg synes Martha og Durek kunne tatt hensyn på 1 juledags gudstjenesten hvor media alltid er tilstede. Martha visste at Ari var dårlig og de hadde ikke behøvd å gni dette inn hos Ari ved å vise seg sammen på TV. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #132 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvem er det som betaler for eskortetjenesten fra politiet? Martha har jo sagt fra seg pengene fra offentligheten! Anonymkode: 7a3e0...6d1 Det går nok under sikkerhetstjenesten til slottet, tror aldri totalbeløpet har kommet frem fordi sikkerhetstjenesten går ikke ut med hva/hvordan de utfører sikkerheten. Hun er datteren til kongen og barna er barnebarna til kongen så det er vel derfor de alltid har full beskyttelse diskre i bakgrunnen. De har også politi som beskytter eiendommen i Lommedalen. Martha har jo også aupair men den betaler hun kanskje selv. Anonymkode: 89895...1b0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #133 Del Skrevet 21. april 2021 Blomsterpotta skrev (3 minutter siden): Jeg så kveldens episode og lurer virkelig på hvorfor de filmet telefonsamtalen Durek hadde ang at folk anså han som årsaken til at Ari tok livet sitt. Det virket for meg som noe de latet som for å høste sympati for Durek. Det er ingen som kan ta skylda for selvmordet til Ari, men jeg synes Martha og Durek kunne tatt hensyn på 1 juledags gudstjenesten hvor media alltid er tilstede. Martha visste at Ari var dårlig og de hadde ikke behøvd å gni dette inn hos Ari ved å vise seg sammen på TV. Gni dette inn? Så alle andre rundt skal slutte å leve fordi én person i familien er deprimert? Ari møtte Durek og forholdet mellom Durek og Märtha var ikke ukjent akkurat. Anonymkode: b5a2c...12d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #134 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Men hvem er det som betaler for eskortetjenesten fra politiet? Martha har jo sagt fra seg pengene fra offentligheten! Anonymkode: 7a3e0...6d1 Det er nok likevel dråper i havet det Martha får i motsetning ti Mette Marit. Der er det full tjenerstab i alle ledd i tillegg til alt hun har brukt på designerkjoler, vesker og sko. De har også brukt tjenester fra slottet på oppussing hvor de har tatt inntektene selv. Vært mye saker rundt dette tidligere. https://www.dagbladet.no/kultur/kronprins-haakon-solgte-eiendommer-for-12-millioner-pa-skaugum/60418534 Anonymkode: 89895...1b0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #135 Del Skrevet 21. april 2021 Om Märtha og de har tjeneste fra politet, er jeg ikke overrasket. Hun er datteren av Norges Konge og Dronning, noe som gjør henne og familien til konstante mål. Kan ikke si at ungene har vært så mye som man skulle tro etter første episode. Personlig har jeg alltid likt, til og med beundret Märtha, hun er vel 10 år eldre enn meg og hun har alltid vært der på en eller annen måte. Anonymkode: 5f103...a7c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 21. april 2021 #136 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er litt skeptisk til intensjonene til durek ja ... Til alt han har sagt, også om deres intime samliv. Han har vel også vært homofil hele livet før Martha, med en mannlig samboer i åtte år. Anonymkode: 89895...1b0 Så du tenker mannen mirakuløst ble hetrofil da han møtte Martha? Eller at han har dårlige intensjoner og "spiller hetrofil" for å utnytte henne? Du vet at det finns flere legninger enn hetrofil og homofil? Jeg vil anta mannen har flytende seksualitet eller betegner seg som bifil. Blomsterpotta skrev (59 minutter siden): Jeg så kveldens episode og lurer virkelig på hvorfor de filmet telefonsamtalen Durek hadde ang at folk anså han som årsaken til at Ari tok livet sitt. Det virket for meg som noe de latet som for å høste sympati for Durek. Det er ingen som kan ta skylda for selvmordet til Ari, men jeg synes Martha og Durek kunne tatt hensyn på 1 juledags gudstjenesten hvor media alltid er tilstede. Martha visste at Ari var dårlig og de hadde ikke behøvd å gni dette inn hos Ari ved å vise seg sammen på TV. Helt riktig, ingen har skylden for Ari Behns valg. Men her insinuerer du at Martha og Durek har vært medvirkende til dette valget. Ari Behn hadde gått videre med ny kjæreste etter skilsmissen, så ser virkelig ikke hvorfor Martha ikke skulle kunne gå på julegudstjeneste med sin kjæreste. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 21. april 2021 #137 Del Skrevet 21. april 2021 Den siste episoden var kjedelig. Jeg har null interesse for hest, og det ble rett og slett for mye hest denne gangen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #138 Del Skrevet 21. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Martha treffer spikeren på hodet når hun snakker om janteloven hvertfall. Her skal man ikke tro man er noe. Bare å gå inn på kvinneguiden og se kjerringene spy om seg med dritt. Hva skulle egentlig Martha gjort for å få hele Norge fornøyd med henne? Hun kunne hvertfall ikke vært seg selv. Anonymkode: 32ee4...353 Det er ikke janteloven som gjør at folk ikke tror Martha kan snakke med engler det er sunn fornuft! Det er ikke janteloven som gjør at folk reagerer når hun brukte prinsessetittelen i kommersiell virksomhet og det er ikke janteloven som gjør at folk reagerer på at hun tjener penger på å lure folk til å tro at hun kan lære dem å snakke med engler. Det er ingen som kritiser Martha for å tro at "hun er noe". På samme måte som Durek ikke kritiseres for å være svart. Både Martha og Durek er svært kyniske mennesker som bruker hersketeknikker for å kneble kritikerne som reagerer på hvordan de svindler folk for penger. Anonymkode: b1153...827 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 22. april 2021 #139 Del Skrevet 22. april 2021 Lettere å skylde på janteloven enn å sjekke om de andre har et poeng 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #140 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg har sett en episode nå og må si at jeg syns egentlig at Durek er morsom. Martha er bare herlig og syns de passer bra sammen. Hun virker i tillegg til å være en kjærlig mor. Anonymkode: 2312d...bae 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå