Gå til innhold

TV2: Märtha


NordicViking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Liker Märtha veldig godt som menneske. Hun virker tvers igjennom varm, god og inkluderende. Og naturlig vakker. Men er dessverre redd for at en såpass ekstrem person som Durek bare bidrar til å fyre enda mer opp om den alternative overbevisningen hennes.

Anonymkode: 36beb...0bd

Det er dette mange har reagert kraftig på. At folk liker å elsker henne som person å kongelig er det ingen tvil om. Hun har sitt hjerte på rett sted men Durek anser som for alt før hard kost og muligvis sulten på noe mer enn det Märtha selv kan gi han.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.10.2020 den 13.01):

Snakker du om!? Haakon giftet seg med alenemoren Mette-Marit, som levde et utagerende liv og visstnok finnes pikante videofilmer av der ute! Og for ikke å snakke om brakte Sven O inn i rampelyset, som var en skandale i mange år! Ari og Dudek er hedersmenn i forhold!

Anonymkode: 1c693...dac

Mette Marit er flott. Omsorgsfull, og bryr seg om andre. Vakker er hun også. 
Ikke valgte hun faren sin heller. Märtha derimot, valgte begge sine, og de har man hørt mye mer ifra. Faren til Mette Marit er nesten ukjent i forhold.

Anonymkode: 2672e...f73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mette Marit er flott. Omsorgsfull, og bryr seg om andre. Vakker er hun også. 
Ikke valgte hun faren sin heller. Märtha derimot, valgte begge sine, og de har man hørt mye mer ifra. Faren til Mette Marit er nesten ukjent i forhold.

Anonymkode: 2672e...f73

Valgte Märtha begge fedrene sine?

Anonymkode: 0bffc...9d6

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Märtha virker som et varmt og klokt menneske. Vi skulle hatt flere som henne. Jeg skal se på. Digger henne. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mette Marit er flott. Omsorgsfull, og bryr seg om andre. Vakker er hun også. 
Ikke valgte hun faren sin heller. Märtha derimot, valgte begge sine, og de har man hørt mye mer ifra. Faren til Mette Marit er nesten ukjent i forhold.

Anonymkode: 2672e...f73

Faren til Mette Marit holdt et sirkus i mange år, før han døde.

Anonymkode: 89895...1b0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (2 timer siden):

Det er dette mange har reagert kraftig på. At folk liker å elsker henne som person å kongelig er det ingen tvil om. Hun har sitt hjerte på rett sted men Durek anser som for alt før hard kost og muligvis sulten på noe mer enn det Märtha selv kan gi han.

Martha er flott. Faren er at hun får hjertet knust om durek svikter henne. Ari kom aldri over at han ble skilt og sorg kan gjøre mye med folk ..

Anonymkode: 89895...1b0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen utrolig tøffe, modige, kloke og vakre barn hun har! Kjente ikke til dem fra før, og ble veldig imponert over dem. Så unge, men så kloke! Skal bli spennende å se hva de gjør med livet sitt etterhvert som de vokser til. Vakre sjeler💛

Anonymkode: a3cc8...ef1

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For noen utrolig tøffe, modige, kloke og vakre barn hun har! Kjente ikke til dem fra før, og ble veldig imponert over dem. Så unge, men så kloke! Skal bli spennende å se hva de gjør med livet sitt etterhvert som de vokser til. Vakre sjeler💛

Anonymkode: a3cc8...ef1

Så enig. Alle tre fantastiske på hver sin måte🥰

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (På 24.10.2020 den 12.18):

Å????

Når kvittet hun seg av med prinsessetittelen?

Norge er et konstitusjonelt monarki og titler blir man født inn i. Så lenge monarkiet er oppe og går og vedtatt av det norske demokratiet, har ikke barn født inn i titler myndighet til å kvitte seg med dem. Deler av grunnloven må også endres om dette skal bli mulig. 

 

O.G. skrev (På 24.10.2020 den 12.44):

Vel, men hun har jo hatt i alle sine år som myndig hatt lov til å si fra seg prinsessetittelen og leve som privatperson. 

Dette er feil. Monarkiet er i Norge et konstitusjonelt monarki og prinsessetittelen er noe hun er født inn i. Det er ikke lett å fjerne den uten å legge ned monarkiet og endre deler av grunnloven. Hun er nr 4 i arverekken. Hun har allerede sagt fra seg «Hennes kongelige høyhet» og apanasjen. 

Anonymkode: d574e...e17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En serie jeg har lyst til å se og har sett første episode av i dag. Jeg liker Märtha, men det er noe i meg som sier at de ikke burde ha et tv program. De burde holde seg litt tilbake og opprettholde litt avstand og privatliv som resten av kongefamilien. Og la barna velge selv når de blir gammle nok 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk dame og for en serie 😍👏🏻
Gleder meg til neste episode allerede 😃

Anonymkode: 0d6c1...86a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For noen utrolig tøffe, modige, kloke og vakre barn hun har! Kjente ikke til dem fra før, og ble veldig imponert over dem. Så unge, men så kloke! Skal bli spennende å se hva de gjør med livet sitt etterhvert som de vokser til. Vakre sjeler💛

Anonymkode: a3cc8...ef1

Enig. Tror nok de er formet av to fine foreldre ❤️ 

Anonymkode: 9e66d...34d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (8 timer siden):

Det er dette mange har reagert kraftig på. At folk liker å elsker henne som person å kongelig er det ingen tvil om. Hun har sitt hjerte på rett sted men Durek anser som for alt før hard kost og muligvis sulten på noe mer enn det Märtha selv kan gi han.

Martha er en voksen kvinne, hun skal være istand til å håndtere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Valgte Märtha begge fedrene sine?

Anonymkode: 0bffc...9d6

Obs. Her gikk det litt fort i svingene. Mente selvfølgelig begge sine menn. Haha 😂

Anonymkode: 2672e...f73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Obs. Her gikk det litt fort i svingene. Mente selvfølgelig begge sine menn. Haha 😂

Anonymkode: 2672e...f73

Haha. Jeg tok det for face value 

Ble litt sånn jøss dette visste jeg ikke haha

Anonymkode: 9f6cf...82e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt henne og har nå sett litt mer av hennes døtre. Jeg synes den første episoden var bra og laget med respekt og uten å utlevere noen for mye. Det må ha vært tøft for henne med alt dette hatet gjennom alle år. Jeg forstår utmerket godt hva hun mente da hun sa dette med utlendinger vs nordmenn. Nordmenn er dømmende og det er synlig også i denne tråden. 

Selv om jeg personlig ikke synes Durek er en bra match for henne, er det hun som kjenner ham best og får velge fritt hvem hun vil være med. Jeg håper Märtha finner lykken og livsgleden på nytt og det blir spennende å følge barna hennes i den grad de vil være offentlige personer. 

Gleder meg til neste episode allerede.  

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Martha er flott. Faren er at hun får hjertet knust om durek svikter henne. Ari kom aldri over at han ble skilt og sorg kan gjøre mye med folk ..

Anonymkode: 89895...1b0

Så absolutt og jeg er enig med deg. Selv om Märtha er en varm og sterk person så anser jeg ikke Durek som den rette for henne. Han er for kynisk og pr kåt. Fyren har en så sketchy fortid at folk vil alltid være på vakt. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker som en varm og god og reflektert kvinne og mor. Jeg har alltid likt Märtha. Det er tre flotte jenter hun har. Blir spennende å følge dem videre. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (3 timer siden):

Martha er en voksen kvinne, hun skal være istand til å håndtere det.

Og så? Selv om man er en godt voksen person så kan man ta veldig feile valg i livet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...