Gå til innhold

TV2: Märtha


NordicViking

Anbefalte innlegg

MaleficentAurora skrev (2 minutter siden):

Og så? Selv om man er en godt voksen person så kan man ta veldig feile valg i livet.

Som man skal klare å håndtere uten at det er så himla synd på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O.G. skrev (2 minutter siden):

Som man skal klare å håndtere uten at det er så himla synd på dem.

Det er dine ord og det er helt greit. For jeg har mine tanker og meninger om dette.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (6 minutter siden):

Som man skal klare å håndtere uten at det er så himla synd på dem.

Aldri tenkt at hun ner noe offer eller fått følelse av at man skal synes synd på henne.. tror det kommer an på øyet som ser 😉

Anonymkode: 81232...411

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (1 time siden):

Som man skal klare å håndtere uten at det er så himla synd på dem.

Hvem har sagt det er synd på dem? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå sprer vi litt kjærlighet, dere. 

Anonymkode: 47ee1...edd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SmokeyEye skrev (1 minutt siden):

Ja, du.

hvor hen 

O.G. skrev (1 time siden):

Som man skal klare å håndtere uten at det er så himla synd på dem.

Skriver jeg at det er synd på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, nå sprer vi litt kjærlighet, dere. 

Anonymkode: 47ee1...edd

Obs! Kom som anonym, men det var det var meg som skrev det. #knis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SmokeyEye skrev (4 minutter siden):

Ja, du.

Det er bare og gi opp. Enkelte har for vane å manipulere sine egne ord slik at de ikke skal taes på det. Men jeg er enig med deg og flere på dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sympatisk at hun velger å stille på dette programmet. Hun viser et ansikt til familier som opplever selvmord. Det er faren til hennes barn som er død, og hun forteller at først måtte barna få sørge og nå kommer sorgen for henne. Dette opplever nok mange, at sorgen må vente for at barna skal få sørge ferdig. Og dette er hennes eksmann, allikevel viser hun hvor stor sorgen og savnet er for henne. Det er voksent! Respekterer henne for dette.

Og så er det interessant å se hvor forskjellige de tre barna er, de har fått vokse til den personen de selv er i trygge rammer. Hun viser at hun er en god mor synes jeg.

 

Alt i alt en positiv overraskelse dette programmet, og takk og lov for at det ikke handler om englene og Durek, eller at de i hvert fall ikke startet med det! Märtha er så mye mer enn det.

Anonymkode: b4c4e...941

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt Märtha to ganger i mitt liv og snakket litt med henne. Hun virker utrolig hyggelig og hjertevarm, ekstremt lett å prate med. Da jeg møtte henne igjen 2 år senere husket hun meg fra forrige gang. Ikke noe rart at hun har fått flotte barn. Vi er så heldige som har en flott kongefamilie i Norge. Dessverre tror jeg monarkiet vil forsvinne en gang i fremtiden, men tviler på at det skjer i min levetid. Lenge leve kongen!

Anonymkode: 3aa3a...1db

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare si at jeg synes Märtha og barna er helt fantastiske mennesker! Å for en god mor hun er! De barna har virkelig hjertet på riktig sted og er utrolig kloke og sterke. Jeg tar avstand fra det åndelige Märtha representerer, Har ikke noe tro på det, men alt det andre med henne digger jeg, og jeg satt med tårer i øyne under hele første episode. Ektefølt og rørende å se så flotte mennesker rett og slett. Veldig unorsk. 

Anonymkode: b0485...214

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke er jeg spirituell, men jeg er heller ikke kristen eller muslim. Men vi har trosfrihet i Norge. Jeg synes Dureken er en fjott men jaggu er det mange fjotter innenfor andre religioner også, så sånn sett har jeg ikke noe større problemer med Martha sin tro enn sognepresten sin. Jeg vil faktisk si jeg kan ha større problemer med sognepresten sin tro fordi den er mye mer invaderende i samfunnet, men det er en side debatt..

Når det er sagt så har jeg alltid likt Martha. Hun er uredd, noe svært få er i Norge.. Vi har mennesker som Aune Sand, f.eks som også går sine egne veier. Sier ikke at jeg nødvendigvis liker fyren men fy f så gørrane kjedelig det blir uten slike mennesker. Noe vi jo faktisk fant ut av da Ari døde. Ingen/få likte nødvendigvis han så godt i begynnelsen men for et "nasjonalt savn" da han døde.. Han også var "noe annet" en den typiske nordmannen.

Jeg synes Martha er helt eksepsjonell god i morsrollen, nydelige unike barn. En sterk familie, med gode verdier. Kommer absolutt til å følge med videre.

Anonymkode: d81c3...cba

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok opp programmet igår, skal se det idag. Jeg som så mange her inne er også meget glad i Märtha. Varm, god og empatisk. 

Man kan diskutere forretningene hennes, men som person er hun fantastisk. 

Synes fryktelig synd på henne og barna etter Aris tragiske død. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte godt serien. Hun og døtrene var mye mer jordnær enn jeg trodde de kom til å være. De snakket om promp og spiste med maten i munnen😅. Lurer på om kronprinsfamilien også gjør dette 

Anonymkode: a38cf...1ec

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Likte godt serien. Hun og døtrene var mye mer jordnær enn jeg trodde de kom til å være. De snakket om promp og spiste med maten i munnen😅. Lurer på om kronprinsfamilien også gjør dette 

Anonymkode: a38cf...1ec

Jeg spiser også med mat i munn, og jeg er ikke prinsesse 😋

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (10 minutter siden):

Jeg spiser også med mat i munn, og jeg er ikke prinsesse 😋

Men gjør ekte prinsesser det? Lurer på om det er stor forskjell i oppdragelsen til Martha og barna i forhold til kronprinsparet og deres barn

Anonymkode: a38cf...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men gjør ekte prinsesser det? Lurer på om det er stor forskjell i oppdragelsen til Martha og barna i forhold til kronprinsparet og deres barn

Anonymkode: a38cf...1ec

Hva mener du? Alle spiser da med mat i munn?

Anonymkode: 04c15...f4a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...