Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hele familien fremstår nydelig, bortsett fra han Durek.  Jeg lurer veldig på grunnen til hun har valgt han, er det en form for protest? Eller er han veldig manipulerende? Klarer bare ikke forstå det. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trist, hun er styrt av Durek.

Hun virker lett å lede.

Hun er jo et flott menneske, men altfor lett å lede.

Anonymkode: 8e3e0...ecf

• Liker 12
Skrevet (endret)

Durek er nok mer åpen om hvordan han virkelig er. Martha er nok adskillig mer kalkulerende enn hva vi tror.

Endret av O.G.
AnonymBruker
Skrevet

Marta er søt og sympatisk, men selvsagt født med gullskje i munnen. Det preger henne på mange måter. Jentene virker som fine og gode tenåringsjenter og det ser ut som de har et godt forhold til hverandre og moren sin. Det som skurrer for meg med Martha er at hun er så opptatt av det alternativ og at hun har valgt Durek som kjæreste. Han virker jo bare ikke god, helt oppslukt av seg selv, sinnsyke forestillinger om det meste og veldig manipulerende. Mulig narsissist? Tror Martha kommer til å brenne seg på han for å si det sånn. Det forholdet kommer til å ende med dunder og brak.

Anonymkode: 77573...2fd

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Marta er søt og sympatisk, men selvsagt født med gullskje i munnen. Det preger henne på mange måter. Jentene virker som fine og gode tenåringsjenter og det ser ut som de har et godt forhold til hverandre og moren sin. Det som skurrer for meg med Martha er at hun er så opptatt av det alternativ og at hun har valgt Durek som kjæreste. Han virker jo bare ikke god, helt oppslukt av seg selv, sinnsyke forestillinger om det meste og veldig manipulerende. Mulig narsissist? Tror Martha kommer til å brenne seg på han for å si det sånn. Det forholdet kommer til å ende med dunder og brak.

Pr idag så har det blitt en middelklassekjerringting. 

Skrevet
O.G. skrev (19 timer siden):

Durek er nok mer åpen om hvordan han virkelig er. Martha er nok adskillig mer kalkulerende enn hva vi tror.

Vil da anta du har personlig kjennskap til Martha siden du slenger om deg med slike påstander?

• Liker 2
Skrevet
Oida skrev (31 minutter siden):

Vil da anta du har personlig kjennskap til Martha siden du slenger om deg med slike påstander?

Vil da anta at du vil være bestevenninne med Martha siden du forsvarer henne så inderlig.

AnonymBruker
Skrevet

Hun burde nok holdt på ungdomskjæresten, med marineblå look. Da hadde mange vært fornøyd. Martha selv hadde kjedet vettet av seg. 

Anonymkode: a6f7a...ea2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun burde nok holdt på ungdomskjæresten, med marineblå look. Da hadde mange vært fornøyd. Martha selv hadde kjedet vettet av seg. 

Hun hadde jo flere kjærester men valgte Ari. De hadde nok mange fine år sammen, vil jeg tro 😊

Anonymkode: 89895...1b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (9 timer siden):

Vil da anta at du vil være bestevenninne med Martha siden du forsvarer henne så inderlig.

Strålende hersketeknikk. Dette blir for barnslig. Ærlig talt. 

Anonymkode: a5ae0...1c1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Og snart har han henne isolert fra familie og venner i et helt annet land…. 

Anonymkode: 45b1f...e86

• Liker 5
Skrevet
O.G. skrev (13 timer siden):

Her bommer du totalt. Å komme med slike drøye påstander om en person uten å ha noen slags dekning for det er noe jeg reagerer på. Det er fullt mulig å få frem sin mening uten å gå til personangrep.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 5/14/2021 at 12:10 PM, Joni123 said:

Hele familien fremstår nydelig, bortsett fra han Durek.  Jeg lurer veldig på grunnen til hun har valgt han, er det en form for protest? Eller er han veldig manipulerende? Klarer bare ikke forstå det. 

Hva skulle det være protest mot?

Jeg tenker at Martha liker Durek fordi de har mye til felles. Begge tjener penger på sine overnaturlige evner. Begge ønsker å tjene penger på hennes prinsessetittel. Begge har til felles at de blir dømt som grådige bløffmakere av samfunnet og begge har  til felles at de ikke er villige til å late som de er som alle andre.  Slik skaper sterke bånd. Durek er også en som forteller Martha akkurat hva hun ønsker å høre. 

Skjønner godt at Martha liker Durek.  Når det er sagt så tror jeg ikke Durek er en man kan ha et sunt forholdt til. Han virker som en narsissist. 

5 hours ago, AnonymBruker said:

Og snart har han henne isolert fra familie og venner i et helt annet land…. 

Anonymkode: 45b1f...e86

Jeg håper og tror at det ikke er så ille. Jeg kjenner ikke kongefamilien, men jeg tror at om Martha trenger hjelp og støtte så får hun det uansett hvor i verden hun måtte være. Og jeg håper at Martha tør å spørre om hjelp om hun skulle føle seg alene. 

Anonymkode: b1153...827

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hun hadde jo flere kjærester men valgte Ari. De hadde nok mange fine år sammen, vil jeg tro 😊

Anonymkode: 89895...1b0

Les en gang til...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skrevet
O.G. skrev (22 timer siden):

😂😂 du er så teit noen ganger 😂😂

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og spekulasjoner og svar. 

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 18.39):

Hun burde nok holdt på ungdomskjæresten, med marineblå look.

Eller "stallgutten" i Nederland, som det gikk rykter om  :fnise:

Anonymkode: 4ba44...93c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Eller "stallgutten" i Nederland, som det gikk rykter om  :fnise:

Anonymkode: 4ba44...93c

Han var ikke marineblå 😀 Marineblå=Oslo Vest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...