Amatariel Skrevet 10. mars 2021 #181 Del Skrevet 10. mars 2021 Kjekt med kortere mens da! Jeg er også veldig fornøyd med å ha kort mens (3-4) dager. Er liksom så kjipt de dagene man blør, så godt når det blir ferdig og man virkelig kan se ordentlig fremover. Blir spennende å følge deg i EL-testing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #182 Del Skrevet 10. mars 2021 Ja syns egentlig det er sykt digg med kort mens @Amatariel😅 Satser på at jeg får EL testene i posten fredag om ikke så kommer de tirsdag 😊 Vurderer å prøve hostesaft også, tenker at det ikke skader å prøve vertfall 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 18. mars 2021 Forfatter #183 Del Skrevet 18. mars 2021 CD 13 Nå prøver jeg en ny mnd med EL testing, rett og slett fordi de to appene mine ikke er enige, den ene sier EL imorgen, og den andre neste tirsdag 🤷♀️ Så jeg er litt spent på når den faktisk kommer 😅 Mannen fikk beskjed på mandag at vi burde komme igang med ligging senest onsdag, så denne gangen ser det ut til at det skal gå litt bedre 😊 Så da er kaninuken (som jeg har sett mange kalle det) igang 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 19. mars 2021 Forfatter #184 Del Skrevet 19. mars 2021 CD 14 Idag sier den ene appen min at EL skal skje, ingen positiv EL test (som jeg egentlig forventet). Men den var endel sterkere enn gårsdagens 😊 syns det er veldig greitt at EL nermer seg når det er helg, det gjør liggingen mye enklere å få til 😅🙈 Ellers har jeg tatt slimløsende hostesaft ett par dager, skader ikke å prøve vertfall 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 19. mars 2021 #185 Del Skrevet 19. mars 2021 Spennende! Jeg har også prøvd hostesaft denne syklusen, spent på om det fungerer 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. mars 2021 #186 Del Skrevet 20. mars 2021 Satser på at den positive EL-testen er rett rundt hjørnet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 20. mars 2021 Forfatter #187 Del Skrevet 20. mars 2021 CD 15 Ser ut til at EL er rett rundt hjørnet @Amatariel 😊 Lurer på å teste imorgen tidlig i tilegg til ettermiddagen, for å vere sikker 😅 Denne runden har vi allerede fått lagt inn aksjer, senest idag 😊 Kjenner at det gir mye mer forhåpninger enn tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. mars 2021 #188 Del Skrevet 20. mars 2021 Ja se der ja..! 🤗 Da var ikke appen så langt unna da. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 20. mars 2021 Forfatter #189 Del Skrevet 20. mars 2021 Gla jeg bestemte meg for å teste likevell @Amatariel 😊Veldig greit at appen stemmer sånn ca, eller midt i mellom begge vertfall 😅 kjenner at jeg er mye mer avslappet når jeg tester, så tipper at jeg kommer til å fortsette med det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #190 Del Skrevet 21. mars 2021 CD 16 Da ser det ut til at det ble positiv EL test idag 😊 tok en idag tidlig og en nå som er enda sterkere. Mye EL slim og sterke EL smerter som jeg ofte har, så tipper at testen blir negativ imorgen 😊 Så gjenstår det å se om vi har lagt inn nok aksjer og om det klaffer denne gangen 😅 fikk lagt inn aksjer onsdag og igår, tenker det er lurt med en runde til idag, senest imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. mars 2021 #191 Del Skrevet 21. mars 2021 Ser og høres bra ut dette 🤗 Ville hatt litt sengekos i kveld eller i morgen ja. EL antas å være i morgen da så? Du pleier ikke ha lang LH-topp så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #192 Del Skrevet 21. mars 2021 De gangene jeg har testet så har den alltid blitt negativ dagen etter å ha fått en som er så sterk @Amatariel, så jeg går utifra at det blir slik denne gangen også 😊 så da vil jeg tro EL blir imorgen, viss jeg har forstått riktig så er EL dagen etter positiv test ish 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. mars 2021 #193 Del Skrevet 21. mars 2021 Høres kjempebra ut! Er jo det man vil når man først har fått positiv test - at den blir negativ igjen ☺️ Jeg holdt på å gå på veggen i desembersyklusen min da min test var positiv i hele fire dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #194 Del Skrevet 21. mars 2021 Forstår godt at du holdt på å gå på veggen da ja @Amatariel 🙈 jeg har stort sett hatt veldig stabile sykluser, om en ser bort ifra de månedene etter MA'en, da var kroppen helt ute å kjøre. Men nå ser det ut til at både kropp og hode endelig spiller litt på lag igjen 😊 og det er utrolig godt! Mannen har jo også hatt det tøft etter MA'en, nå ser det ut som han også er begynt å få det bra igjen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #195 Del Skrevet 21. mars 2021 Har helt enorme EL smerter nå, håper det gir seg med litt smertestillende utover kvelden. Ellers kan de se ut til at det blir dårlig med aksjer ikveld 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #196 Del Skrevet 22. mars 2021 CD17 Tok en EL test når jeg først var oppe på do idag tidlig, den var enda sterkere enn i går 🙈 det var igrunn helt supert, føler at vi ikke er helt i mål med aksjene enda 😅 Tenker jeg tar en til i ettermiddag også for å se 😊 syns det er litt spennende å følge med på siden testingen ikke har utartet seg på denne måten tidligere 😀 legger ved tidligere teste under for sammenligning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 22. mars 2021 #197 Del Skrevet 22. mars 2021 Oi, disse testene var jo superpositive, da!😍 Ser forresten ut som vi er ganske likt i løypa sånn syklusmessig, synes også det er såå spennende å følge med på haha. Lykke til med aksjeleggingen senere, håper det resulterer i en liten spire! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #198 Del Skrevet 22. mars 2021 Takk for det @Annabel😊 krysser fingrene for at det blir en liten spire på oss begge to 😊 er litt ekstra spennende å følge med på de som ligger helt likt i syklusen syns jeg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 22. mars 2021 #199 Del Skrevet 22. mars 2021 Fioritura skrev (1 time siden): Takk for det @Annabel😊 krysser fingrene for at det blir en liten spire på oss begge to 😊 er litt ekstra spennende å følge med på de som ligger helt likt i syklusen syns jeg 😅 Takk for det😍 Vi er dog ikke heelt aktivt i gang med prøvingen enda (selv om hjernen min absolutt er det!🙊), så tror nok dessverre det er minimal sjanse for at det blir en spire på meg denne måneden. Likevel veldig koselig og spennende å følge med her inne, og heie på positive tester på andres vegne🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #200 Del Skrevet 22. mars 2021 Blir spennende å se når tiden er inne for å gå skikkelig igang med prøvingen da @Annabel😊 hehe, skjønner 😊tipper det er lurt å koble på hodet en stund før en begynner å prøve 😅 så er en mer mentalt forberedt 😅😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå