Gå til innhold

Noen som kam spå meg her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk❤️ Håper jeg skjønner når jeg får råd fra en kreativ person😅 Du traff veldig godt egentlig. Jeg har to store oppgaver foran meg på privaten, som jeg håper at jeg får til, men også ulike oppgaver i jobbsammenheng. Også er veldig godt råd at jeg må velge mine kamper med omhu. Særlig om jeg skal fokusere på det som betyr noe. Igjennom jobben ønsker jeg å utgjøre en forskjell, men usikker på om det er riktig jobb for meg? Kan du få opp noe der?

Og hva med kjærligheten? Føles som en stengt dør, men er det noen lysninger i fremtiden?

 

Anonymkode: 927c6...d0c

Jeg trakk et nytt kort, og du får en sterk formaning om å endre karrieren. Start et nytt prosjekt. Dersom du har tvilt på dine evner, skal du vite at du er absolutt rede til å starte dette prosjektet, og livet vil bli magisk for deg nå. Døren er åpen for deg akkurat nå, så du burde gå igjennom den. Ha tro på deg selv og dine evner, og at alt vil ordne seg for deg med tanke på karrieren.

Når det gjelder kjærlighet, så får jeg opp beskrivelse av en person: Det er en som er ærlig, realistisk og erfaren. En perfeksjonist, men ikke dømmende. En med et skarpt sinn og en vidunderlig humor, en åpenhjertig person som ikke tar livet for alvorlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Takk for det. Jeg har vært blokkert lenge selv på grunn av personlige ting, foruten enkelte ting som ikke er mulig å blokkere, da. En kjent, synsk gammel dame sa en gang til meg at det er veldig vanskelig å se ting om seg selv. Hun hadde for eksempel ikke sett at mannen hennes kom til å dø, og plaget seg selv veldig med dette, men kom tilslutt fram til at vi nok er ment mest for å hjelpe andre.

Jeg trakk et kort til for deg, og du fikk straks en ekstrsbeskjed: Du vil få et lykkelig hjemmeliv, det ligger for deg i fremtiden. Ha tro på at alt vil ordne seg for deg på kjærlighetsfronten! Bryllup ligger i fremtiden. 

Men du får også et kort som forteller at du står i en illusjon av å være fanget. Du skal vite at dette bare er en illusjon - det er ikke reelt. Det er en frykt for å handle som binder deg, som du skal vite at bare er nettopp en frykt, en helt ubrukelig følelse som du må riste av deg. 

Tusen takk. Ja jeg tror også vi kan bli blokkert til tider, særlig når vi har mye press eller kaos i eget liv. Og jeg er enig med denne damen du snakket med, vi er nok mest til for å hjelpe andre, ikke lett å se ting om seg selv. 

Du har helt rett i følelsen av å være fanget. Veldig treffende faktisk. Frykten for å handle er intens. Jeg tror derimot det er reellt at jeg er fanget i noe jeg sliter med å komme meg ut av. Det er ingen illusjon, men kanskje det du sier er at jeg ikke trenger å være fanget lenger? men at jeg må handle? For det må jeg. 

Takk for det du sier om fremtiden min, bryllup og at jeg blir lykkelig. Det var helt skjønt å høre. 

Får du opp navn, bokstav, alder el andre kjennetegn på den jeg vil bli lykkelig med? Og hva med denne mannen jeg er så glad i, som jeg måtte gi slipp på....tapt for alltid eller finnes det noe der? Veldig takknemlig om du orker bruke energi på meg en gang til. 

Anonymkode: 67444...6e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen spå meg også, vær så snill? 

Jomfruen 32 dame

Anonymkode: 1347b...b8a

Dette er en fremgangsrik tid. Dine nåværende prosjekter kommer til å gå bra. Kanskje blir du forfremmet, eller tilbudt høyere lønn. Ta imot tilbudene, og ha tro på at du vil lykkes! 

Jeg får opp industrileder, og økonomisk sikkerhet. En med utmerket forretningssans, som er flink med penger og kan gi utmerkede råd. Profesjonell. Ansvarlig. Praktisk. Dyktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sidetmedord skrev:

Kan noen spå meg også? 

Tyr 82 kvinne,fremtid? 

Rydd vekk alt som ikke tjener deg lenger, og ta objektive beslutninger. Du må gjennomskue skjulte agendaer. Det er behov for opprydding, og her må du bruke dine klare beslutningsevner. Opphold i en romanse, skilte individer. Jeg ser også en ugift person, en som er uavhengig og åpenhjertig.

Forsøk å se den underliggende humoren, eller takle utfordringene med galgenhumor. Jeg får navnet Trine. 

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk. Ja jeg tror også vi kan bli blokkert til tider, særlig når vi har mye press eller kaos i eget liv. Og jeg er enig med denne damen du snakket med, vi er nok mest til for å hjelpe andre, ikke lett å se ting om seg selv. 

Du har helt rett i følelsen av å være fanget. Veldig treffende faktisk. Frykten for å handle er intens. Jeg tror derimot det er reellt at jeg er fanget i noe jeg sliter med å komme meg ut av. Det er ingen illusjon, men kanskje det du sier er at jeg ikke trenger å være fanget lenger? men at jeg må handle? For det må jeg. 

Takk for det du sier om fremtiden min, bryllup og at jeg blir lykkelig. Det var helt skjønt å høre. 

Får du opp navn, bokstav, alder el andre kjennetegn på den jeg vil bli lykkelig med? Og hva med denne mannen jeg er så glad i, som jeg måtte gi slipp på....tapt for alltid eller finnes det noe der? Veldig takknemlig om du orker bruke energi på meg en gang til. 

Anonymkode: 67444...6e3

Skal vi se, Geir kommer opp, men usikker på om det er en ny person eller en du kjenner fra før. Får også opp Heidi av en eller annen grunn. Jeg får 1. september, 9. mars og 1992. Og så får jeg 2023. Og jeg får en helt spesifikk fødselsdato, 21.august 1983.

Da jeg skulle trekke et nytt kort på deg, så hoppet kortet "Vognen" ut fra kortstokken. Dette kortet forteller om selvdisiplin og viljestyrke, og at du nylig har lykkes med å balansere en utfordrende situasjon. Akkurat nå er det viktig å ha selvkontroll, være besluttsom og villig til å stå distansen ut. Du vil ta et stort sprang fremover. Og vognen betyr selvfølgelig også reise og fremkomstmiddel😊

Når det gjelder denne personen og det tidligere forholdet, så får jeg opp at du skal omfavne endringen og gå videre. Jeg kjenner dyp sorg, men det er viktig å akseptere endringene og jeg får opp dette med at når en dør lukkes, så åpnes en ny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Rydd vekk alt som ikke tjener deg lenger, og ta objektive beslutninger. Du må gjennomskue skjulte agendaer. Det er behov for opprydding, og her må du bruke dine klare beslutningsevner. Opphold i en romanse, skilte individer. Jeg ser også en ugift person, en som er uavhengig og åpenhjertig.

Forsøk å se den underliggende humoren, eller takle utfordringene med galgenhumor. Jeg får navnet Trine. 

 

Oj, den traff veldig tror jeg. Tenker på skilsmisse, men tørr ikke av ulike grunner.  Den ugifte personen må være min far, som nettopp har presentert sin nye flamme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

13 minutter siden, Anonymtulle said:

Jeg fikk 1998, men du kan umulig møte ham da😊 Siden det har vært for lenge siden. Men noe som har med dette året å gjøre, på en eller annen måte. Jeg får 23. februar. 

Takk for svar! ❤️ Tror du det kan være 23. februar 2021? 

8 minutter siden, Anonymtulle said:

Plutselig fremdrift i en situasjon - lykken står deg bi! Dette er en optimal tid for å gjøre store og små forandringer i karrieren. Ta spranget i visshet om at alt vil ordne seg for deg. 

Så bra, virker som at alt er positivt ift karrieren. Vurderer kanskje en ekstra jobb faktisk, betyr det at det vil gå fint dersom jeg velger dette ? 😊

Anonymkode: 05393...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sidetmedord skrev:

 

Oj, den traff veldig tror jeg. Tenker på skilsmisse, men tørr ikke av ulike grunner.  Den ugifte personen må være min far, som nettopp har presentert sin nye flamme.

Såpass ja, det treffer rimelig bra ja. Jeg kan ta et kort til. Jeg får opp et lidenskapelig ildkort, som sier at nå vil ting skje raskt. Mye skjer på en gang, og det er viktig å forbli rolig og jordet når hendelsene nå skyter fart. Hold deg fast, for nå går det over i høygir! Tiden med forsinkelser er forbi, og dine planer manifesterer seg nå hurtig og energisk. Du vil kanskje føle deg overrumplet når denne hektiske aktiviteten overtar, men det vil føles godt å se at dine drømmer går i oppfyllelse. 

Ta imot nødvendig informasjon. Inspirasjon. Uventede reiser. Et overraskende nivå av suksess. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snurrevipp skrev:

Kan noen spå meg også vær så snill? 

Jeg trenger det virkelig.. 

Vekt 1980 

Det kommer dyp tristhet. Ta deg tid til helbredelse. Misforståelser, ensomhet og relssjonsbekymringer. Ta deg tid til å leges, og gå tappert videre. Stol på at tristheten vil passere, og du vil etterhvert forstå hensikten med denne hendelsen. Ikke hold fast på negativ energi lenger enn nødvendig, og minn deg selv på at du er verdt alle de vidunderlige tingene du kan oppnå i dette livet, både materialistiske og åndelige. Du er sterk, tapper, tøff. Minn deg selv på dette😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! ❤️ Tror du det kan være 23. februar 2021? 

Ja, det tror jeg absolutt, jeg tenker begge disse datoene ligger til 2021. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra, virker som at alt er positivt ift karrieren. Vurderer kanskje en ekstra jobb faktisk, betyr det at det vil gå fint dersom jeg velger dette ? 

Ja, jeg vil absolutt tolke det sånn. Du får vel egentlig det rådet rett ut ja👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Det kommer dyp tristhet. Ta deg tid til helbredelse. Misforståelser, ensomhet og relssjonsbekymringer. Ta deg tid til å leges, og gå tappert videre. Stol på at tristheten vil passere, og du vil etterhvert forstå hensikten med denne hendelsen. Ikke hold fast på negativ energi lenger enn nødvendig, og minn deg selv på at du er verdt alle de vidunderlige tingene du kan oppnå i dette livet, både materialistiske og åndelige. Du er sterk, tapper, tøff. Minn deg selv på dette😊

Dyp tristhet? Huff.. Er det noe galt med meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Såpass ja, det treffer rimelig bra ja. Jeg kan ta et kort til. Jeg får opp et lidenskapelig ildkort, som sier at nå vil ting skje raskt. Mye skjer på en gang, og det er viktig å forbli rolig og jordet når hendelsene nå skyter fart. Hold deg fast, for nå går det over i høygir! Tiden med forsinkelser er forbi, og dine planer manifesterer seg nå hurtig og energisk. Du vil kanskje føle deg overrumplet når denne hektiske aktiviteten overtar, men det vil føles godt å se at dine drømmer går i oppfyllelse. 

Ta imot nødvendig informasjon. Inspirasjon. Uventede reiser. Et overraskende nivå av suksess. 

Tusen takk skal du ha. Nødvendig informasjon er nok et must i mitt tilfelle. Jeg håper ildkortet ikke setter meg ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du spå meg? Vær født i 1983.

Anonymkode: 6799b...d51

Ok, det blir siste i kveld😊

Jeg får opp en akutt hendelse med behov for øyeblikkelig oppmerksomhet. Tid er av stor betydning, en nødsituasjon. Jeg får også opp skjebnen, skjebnehjulet, hell i uhell, en ulykke med lykkelig utfall. Et mirakel. Skjebnens ironi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Snurrevipp skrev:

Dyp tristhet? Huff.. Er det noe galt med meg? 

Det er nok mer relatert til en hendelse som enten har skjedd, eller skal skje. Og ikke noe medfødt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonymtulle skrev:

Ok, det blir siste i kveld😊

Jeg får opp en akutt hendelse med behov for øyeblikkelig oppmerksomhet. Tid er av stor betydning, en nødsituasjon. Jeg får også opp skjebnen, skjebnehjulet, hell i uhell, en ulykke med lykkelig utfall. Et mirakel. Skjebnens ironi. 

Er nødsituasjonen du prater om i fremtid eller fortid?

Anonymkode: 6799b...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er nødsituasjonen du prater om i fremtid eller fortid?

Anonymkode: 6799b...d51

Jeg tror fremtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonymtulle skrev:

Jeg tror fremtid. 

Ok, for dette passer godt for noe som hendte meg for bare en uke siden.

Anonymkode: 6799b...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...