Gå til innhold

Noen som kam spå meg her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om du orker meg også, men jeg har også veldig lyst til å bli spådd🙈🤩

 

Jente 27 Løve

Anonymkode: 0b63d...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, lolady skrev:

Kan du spå meg også? 22 år, jomfru😊 Lurer mest på ting relatert til kjærlighet og familie. På forhånd takk🤩

Jeg får opp en ungdom som er student, og gleder seg over å studere. Denne ønsker større utfordringer, og vil ta fatt på et nytt studium nå. Enten er deg deg, eller noen rundt deg. Det er en person som er realistisk med henblikk på hva som er mulig å oppnå, en nøysom, troverdig person som er pålitelig. Jeg får opp visdom utover ens alder, gjøre dine undersøkelser, tilbake til skolen. Og gode nyheter omkring økonomiske forhold. 

Angående kjærlighet så får jeg opp nye partnerskap. Det er viktig at du ikke lar noen hindre din framgang, selv om det vil være et intenst og lidenskapelig forhold. Nå er tiden inne for å bli den du er, og sette deg selv først.

Angående familie, så får du kortet "Rettferdighet" fra den store arkanaen. Dette kortet betyr at du må gjøre det du vet er riktig, og stå opp for det du tror på. Det ser ut som du er i ferd med å ta en avgjørelse, og det er viktig at denne er nøye gjennomtenkt og rettferdig for alle involverte, men også deg selv. Hvis du ikke klarer å være objektiv i denne saken, må du finne noen som kan hjelpe deg å bedømme. Hvis du for tiden er i en rettstvist, vil denne falle positivt ut for deg. Gå grundig gjennom alle rettslige dokumenter før du signerer. Stå imot urettferdighet - stå opp for det du tror på, og vet er riktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonymtulle skrev:

Jeg får opp en ungdom som er student, og gleder seg over å studere. Denne ønsker større utfordringer, og vil ta fatt på et nytt studium nå. Enten er deg deg, eller noen rundt deg. Det er en person som er realistisk med henblikk på hva som er mulig å oppnå, en nøysom, troverdig person som er pålitelig. Jeg får opp visdom utover ens alder, gjøre dine undersøkelser, tilbake til skolen. Og gode nyheter omkring økonomiske forhold. 

Angående kjærlighet så får jeg opp nye partnerskap. Det er viktig at du ikke lar noen hindre din framgang, selv om det vil være et intenst og lidenskapelig forhold. Nå er tiden inne for å bli den du er, og sette deg selv først.

Angående familie, så får du kortet "Rettferdighet" fra den store arkanaen. Dette kortet betyr at du må gjøre det du vet er riktig, og stå opp for det du tror på. Det ser ut som du er i ferd med å ta en avgjørelse, og det er viktig at denne er nøye gjennomtenkt og rettferdig for alle involverte, men også deg selv. Hvis du ikke klarer å være objektiv i denne saken, må du finne noen som kan hjelpe deg å bedømme. Hvis du for tiden er i en rettstvist, vil denne falle positivt ut for deg. Gå grundig gjennom alle rettslige dokumenter før du signerer. Stå imot urettferdighet - stå opp for det du tror på, og vet er riktig. 

Takk!😊 Det med familie var veldig spot on☺️ Ellers er jeg snart ferdig med studier og går høygravid og har samboer😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende! Jeg elsker slikt som dette! Hvis du orker, vil gjerne jeg også bli spådd! Kvinne, 28, væren 🙏

Anonymkode: b65d1...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om du orker meg også, men jeg har også veldig lyst til å bli spådd🙈🤩

 

Jente 27 Løve

Anonymkode: 0b63d...a04

Du må tro på deg selv, og vite at arbeidet du har gjort vil skape forbløffende forandringer i livet ditt. Oppgavene du nå begynner på, er fylt med overflod og suksess. Du er på rett vei til din egen opplysning, og har oppnådd stor personlig innsikt. Det er viktig at du anerkjenner dette hos deg selv, og virkelig har tro på deg selv nå. Jeg får opp glede, sterkt helse og offentlig anerkjennelse.

Jeg får opp en illusjon av å være fanget, og mangel på selvsikkerhet. Du må tilegne deg større tro på dine evner. Nøkkelen til frihet og suksess ligger i å se sannheten i situasjonen, for deretter å handle med tiltro. 

Forvirring, hjelpeløshet og tendens til å se seg som et offer. Handlingsvegring. Du kommer til å ha stor suksess i livet, så dette er bortkastede følelser. Tro på deg selv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så spennende! Jeg elsker slikt som dette! Hvis du orker, vil gjerne jeg også bli spådd! Kvinne, 28, væren 🙏

Anonymkode: b65d1...528

Begivenheter som skjer raskt. Ta deg tid til å vurdere alternativene nøye. Kreative løsninger. 

Jeg ser en ekstremt intelligent person, som har evnen til å handle raskt, og tenke enda raskere. En effektiv person som er ustanselig i sin støtte til en sak. En idealist. Bestemt, selvsikker og kanskje tidvis taktløs. 

Jeg ser en uforutsett situasjon eller konflikt, og en ridder i skinnende rustning. Ta utradisjonelle synsvinkler i bruk for å løse situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Du må tro på deg selv, og vite at arbeidet du har gjort vil skape forbløffende forandringer i livet ditt. Oppgavene du nå begynner på, er fylt med overflod og suksess. Du er på rett vei til din egen opplysning, og har oppnådd stor personlig innsikt. Det er viktig at du anerkjenner dette hos deg selv, og virkelig har tro på deg selv nå. Jeg får opp glede, sterkt helse og offentlig anerkjennelse.

Jeg får opp en illusjon av å være fanget, og mangel på selvsikkerhet. Du må tilegne deg større tro på dine evner. Nøkkelen til frihet og suksess ligger i å se sannheten i situasjonen, for deretter å handle med tiltro. 

Forvirring, hjelpeløshet og tendens til å se seg som et offer. Handlingsvegring. Du kommer til å ha stor suksess i livet, så dette er bortkastede følelser. Tro på deg selv! 

Ohh, 

tusen takk❤️❤️ Dette trengte jeg å høre😃😃 kommer i hvert fall til å sove godt i natt🙈

Anonymkode: 0b63d...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Det er så fascinerende å lese dine innlegg. Om du har lyst å lese meg, vil jeg bli veldgi takknemlig.

Hilsen mann 

Anonymkode: 379bd...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint om du kunne spådd meg også. 46 år. Jomfru, hvis stjernetegnet er viktig😊

Anonymkode: 16cf5...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei på deg!

Det er så fascinerende å lese dine innlegg. Om du har lyst å lese meg, vil jeg bli veldgi takknemlig.

Hilsen mann 

Anonymkode: 379bd...6cd

Dette kan være tiden for endringer i karrieren. Kanskje har du fullført et langvarig prosjekt, eller bestemt deg for å søke ny jobb. Ikke legg begrensninger på deg selv. Kast garnet ditt bredt utover, og se hvilke fantastiske muligheter du kan fange! 

Jeg får opp "tilfriskning fra en avhengighet", og "ingen andre steder å gå enn oppover." Og en melodramatisk reaksjon.

Uansett skal du vite at denne situasjonen er ved veis ende, og det er bedre tider i møte nå. Du har kommet langt, og du har funnet deg selv. Det vil bli nye partnere eller kontrakter. Fortsett å gå fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Begivenheter som skjer raskt. Ta deg tid til å vurdere alternativene nøye. Kreative løsninger. 

Jeg ser en ekstremt intelligent person, som har evnen til å handle raskt, og tenke enda raskere. En effektiv person som er ustanselig i sin støtte til en sak. En idealist. Bestemt, selvsikker og kanskje tidvis taktløs. 

Jeg ser en uforutsett situasjon eller konflikt, og en ridder i skinnende rustning. Ta utradisjonelle synsvinkler i bruk for å løse situasjonen. 

Åh, sjukt! Vi er i gang med nybygg og sitter nå og må ta raske avgjørelser på eventuelle tilvalg og jeg tråler inspirasjonskilder etter smarte og kreative løsninger! Jeg selv er bestemt, selvsikker og kanskje tidvis taktløs 😅 Får du opp noe rundt barn, eller er det kanskje for spesifikt? Tusen takk, forresten ❤️

Anonymkode: b65d1...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir glad hvis du kan spå meg også 🙂

 

Dame, 46 år, fiskene

Anonymkode: 56c34...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært fint om du kunne spådd meg også. 46 år. Jomfru, hvis stjernetegnet er viktig😊

Anonymkode: 16cf5...80a

Det er motstridende mål, og konflikter med andre. Brysomme detaljer. Du opplever utfordringer. Mennesker rundt deg har andre verdier og mål enn deg, og viljen er på kollisjonskurs. Suksess er fortsatt mulig, men det krever store anstrengelser. Dette er en kurransefyllt situasjon, og kanskje sliter den deg ut. Det blir behov for at alle forstår hverandres synspunkter for å komme til en enighet. Og det krever fullstendig klarhet i situasjonen, og ikke flere narrespill. 

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Det er motstridende mål, og konflikter med andre. Brysomme detaljer. Du opplever utfordringer. Mennesker rundt deg har andre verdier og mål enn deg, og viljen er på kollisjonskurs. Suksess er fortsatt mulig, men det krever store anstrengelser. Dette er en nonkurransefyllt situasjon, og kanskje sliter den deg ut. Det blir behov for at alle forstår hverandres synspunkter for å komme til en enighet. Og det krever fullstendig klarhet i situasjonen, og ikke flere narrespill. 

Dette gir mening. Takk skal du ha❤️

Anonymkode: 16cf5...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir glad hvis du kan spå meg også 🙂

 

Dame, 46 år, fiskene

Anonymkode: 56c34...784

 Jeg ser en som forventer det verste, selvoppfyllende profetier og søvnløse netter. Det er viktig at du tenker positivt nå, siden dine egne negative, tvangsmessige tanker er roten til det du frykter. Tankespinn fører til stressrelaterte sykdommer. Du skal vite at økonomien bedrer seg snart, du vil få nyheter om økonomiske anliggende som bedrer situasjonen og det er lyse tider i vente.

Du får en sterk beskjed om å tilgi noen, eller motta en tilgivelse. Tilgivelse er en viktig helbreder, gi eller ta imot denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette gir mening. Takk skal du ha❤️

Anonymkode: 16cf5...80a

Her så jeg faktisk nesten det jeg vil kalle en psykopat, eller en psykopats spill, narrespill, speiling. Gir det mening? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, sjukt! Vi er i gang med nybygg og sitter nå og må ta raske avgjørelser på eventuelle tilvalg og jeg tråler inspirasjonskilder etter smarte og kreative løsninger! Jeg selv er bestemt, selvsikker og kanskje tidvis taktløs 😅 Får du opp noe rundt barn, eller er det kanskje for spesifikt? Tusen takk, forresten ❤️

Anonymkode: b65d1...528

Så bra😊 Angående spørsmål om barn, så får jeg opp at du skal forbli rolig og jordet, og være tydelig med hva du forsøker å oppnå. Utøv vennlig, men bestemt kontroll over andre mennesker. Jeg får opp viljestyrke, reise, belønning, men også suksess og anerkjennelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Her så jeg faktisk nesten det jeg vil kalle en psykopat, eller en psykopats spill, narrespill, speiling. Gir det mening? 

Nå får jeg nesten gåsehud. Ja det gir absolutt mening. Og det sliter meg fullstendig ut. 

Anonymkode: 16cf5...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får jeg nesten gåsehud. Ja det gir absolutt mening. Og det sliter meg fullstendig ut. 

Anonymkode: 16cf5...80a

Det var helt tydelig. Jeg tok et kort til på dette nå, og fikk straks en ekstrabeskjed om at du skal bruke din egenart og oppfinnsomhet i møte med dette. Jeg får opp lidenskapelige ildkort omkring dette. Det vil komme en ny mulighet til deg nå snart, og du burde omfavne denne anstrengelse av hele ditt hjerte. Blend folk med din egenart og din oppfinnsomhet. Du får en sterk beskjed om å ha tro på deg selv - forankre deg solid i deg selv og ha ståltro på hvem du er og hva du kan utrette.

Så får jeg opp at du er iferd med å gå glipp av en mulighet. Vurder situasjonen din på nytt, for løsningen ligger rett foran nesen din. Positive krefter er heldigvis iferd med å hjelpe deg. Vær våken for muligheten, og hjelpen du blir gitt. Du kan bli distrahert av noen eller noe, og føle deg følelsesmessig fanget. Prøv å fri deg fra disse følelsene så du ser muligheten din. 

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Så bra😊 Angående spørsmål om barn, så får jeg opp at du skal forbli rolig og jordet, og være tydelig med hva du forsøker å oppnå. Utøv vennlig, men bestemt kontroll over andre mennesker. Jeg får opp viljestyrke, reise, belønning, men også suksess og anerkjennelse. 

 ❤️ håpet er å bli mor en dag - prøver å puste med magen og la det skje om det skjer. Dette var utrolig spennende! Tusen takk for at du tok deg tid! 

Anonymkode: b65d1...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...