Gå til innhold

Noen som kam spå meg her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, for dette passer godt for noe som hendte meg for bare en uke siden.

Anonymkode: 6799b...d51

Jeg trakk et kort til på det, og der står det: "Se tilbake og evaluer." Vurder livet ditt nøye og ta deretter sikre valg. Du står ved et veiskille i livet, og de valgene du tar nå, vil ha stor påvirkning på fremtiden din. Det er en oppfordring om å bevege seg i en ny retning, en milepælsbeslutning.

Rettslige situasjoner løses i din favør - rettslige anliggende, kontrakter, avtaler, dokumenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Det er nok mer relatert til en hendelse som enten har skjedd, eller skal skje. Og ikke noe medfødt. 

Jeg er sykemeldt og redd for at det er noe galt. Kan du se hvor jeg er syk? Men relasjonen jeg har ? Blir den ende på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snurrevipp skrev:

Jeg er sykemeldt og redd for at det er noe galt. Kan du se hvor jeg er syk? Men relasjonen jeg har ? Blir den ende på? 

Jeg får en klar følelse av magen, vondt i magen, evt nederst i ryggen. Det kan også være et symptom på bekymring, men det føles veldig fysisk.

Ser ingenting om den relasjonen, kan hende det er for seint for meg nå😊 Kan evt prøve igjen en annen dag, når jeg er mer opplagt! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonymtulle skrev:

Jeg får en klar følelse av magen, vondt i magen, evt nederst i ryggen. Det kan også være et symptom på bekymring, men det føles veldig fysisk.

Ser ingenting om den relasjonen, kan hende det er for seint for meg nå😊 Kan evt prøve igjen en annen dag, når jeg er mer opplagt! 👍

Tusen takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2020 den 5.12, AnonymBruker skrev:

Hei! 😃

 

Om du har lyst og tid, kvinne 33 her, jeg er kreps.

Lurer på om prosjektet jeg driver med (begynner med på mandag) ser bra ut, og om en mann jeg har et øye til da, om du ser noe på han 😄 Eller bare sånn generelt. 

Anonymkode: e0fe0...929

Maser igjen jeg 😄

Anonymkode: e0fe0...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonymtulle skrev:

Skal vi se, Geir kommer opp, men usikker på om det er en ny person eller en du kjenner fra før. Får også opp Heidi av en eller annen grunn. Jeg får 1. september, 9. mars og 1992. Og så får jeg 2023. Og jeg får en helt spesifikk fødselsdato, 21.august 1983.

Da jeg skulle trekke et nytt kort på deg, så hoppet kortet "Vognen" ut fra kortstokken. Dette kortet forteller om selvdisiplin og viljestyrke, og at du nylig har lykkes med å balansere en utfordrende situasjon. Akkurat nå er det viktig å ha selvkontroll, være besluttsom og villig til å stå distansen ut. Du vil ta et stort sprang fremover. Og vognen betyr selvfølgelig også reise og fremkomstmiddel😊

Når det gjelder denne personen og det tidligere forholdet, så får jeg opp at du skal omfavne endringen og gå videre. Jeg kjenner dyp sorg, men det er viktig å akseptere endringene og jeg får opp dette med at når en dør lukkes, så åpnes en ny. 

Lovte gi deg en tilbakemelding. Takker for tiden din :) 

I første avsnitt skriver du navn og fødselsdatoer. Jeg kjenner ingen Geir, ingen av datoene ringer noen bjeller og Heidi er ikke et navn jeg har tilknytning til. Hva tenker du slike navn/datoer kan bety? Jeg får selv sjelden opp navn, kan til tider få begynnelsen på et navn, gjerne en bokstav e.l, så det er spennende hvor forskjellig man kan jobbe med disse tingene. Kan tenkes Geir er en jeg skal ha øynene opp for? ikke vet jeg...

Resten av det du skriver, treffer hos meg. ❤️ 

Anonymkode: 67444...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.10.2020 den 1.17, Anonymtulle skrev:

Jeg får opp et ønske om å gå videre. Søken etter noe mer meningsfylt, det som en gang interesserte deg har mistet sin sjarm. Du søker mer mening og tilfredsstillelse. En forflytning eller endring i arbeidssted eller relasjoner kan komme til å skje nå. 

Velge å forlate en smertefull situasjon. Tomhet. Søken etter realisering. Håndtere følelser av utbrenthet. 

Det var veldig vanskelig å få opp noe på deg i det hele tatt, jeg vet ikke helt hvorfor. Akkurat som om du var blokkert på en eller annen måte. Eller så var det tomheten du føler på som jeg følte. 

Takk. Jeg regner med det er tomheten min du føler. Det stemmer bra det som du fikk opp. Har hatt det utrolig krevende på jobb og i forholdet mitt. Han gikk og da ble det for mye. Er faktisk sykemeldt for første gang i mitt liv (foruten kneskade og en operasjon). Så det er tomt akkurat nå. Jeg lurer veldig på om du ser noe mer fremover ang oss. (Han er Skytte (rett i overgangen Skorpion) 1978. På forhånd takk❤️

Anonymkode: 835eb...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Får du opp noe om hvorfor jeg kjeder meg litt på jobb for tiden. Bør jeg bytte ? Trivdes  egentlig godt tjener veldig bra! 
 

Hilsen tvillingen

Anonymkode: 6bc32...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt desperat etter en pekepinn på hva som skjer framover i en relasjon. Jeg er jomfru og han er vannmann. 

Anonymkode: ee6c1...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2020 den 0.33, Anonymtulle skrev:

Stort kort - Keiserinnen. 

Akkurat nå har du "Midas berøring" og du vil lykkes med absolutt alt du foretar deg. Enten det er å få planter til å gro, husdyr eller et nytt prosjekt, så vil du lykkes med dine kreative anstrengelser. 

Spørsmål som omhandler morsrollen blir positivt påvirket nå. Å nære fram ting, enten føde et barn eller få andre ting til å spire og gro, du vil lykkes med det du foretar deg nå.

Ta vare på kroppen med massage, yoga og andre ting som får deg til å føle deg sunn, livskraftig, sterk og praktfull, vel vitende om at du fortjener å bli tatt fantastisk godt vare på.

Overflod. Utmerket emosjonell og fysisk helse. Tilbring til i naturen. Kreative og kunstneriske prosjekter. Gi kjærlighet til deg selv og andre. 

Tallet 4. Bokstaven F. Noe som har med en dyrehage å gjøre. 

Hei. Kan du også se på kjærlighet på meg? (Løve, kvinne, 33 år)

Jeg får hele tiden bilder og tegn på at jeg skal være med en fyr i fremtiden, men situasjonen nå tilsier det helt motsatte.

Anonymkode: 1bbd2...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med meg da? Føler jeg står på kanten av noe viktig, beslutning må tas. Hva skal jeg velge? 
Kvinne, skorpion, snart 53. 

Anonymkode: b31b9...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snill å spå meg? Kvinne 26. Blir befølt av en mann som ikke er i rommet. 

Anonymkode: 08408...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.10.2020 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Kan noen spå meg også? Løve, kvinne, 33

Anonymkode: 1bbd2...129

Oktober handler mye om jobben din. Du har satt deg ganske ambisiøse mål denne måneden, og det vil ta både tid og mentalt fokus å nå dit du ønsker. Sjefene dine setter pris på ambisjonene, og det er spesielt én person som støtter og hjelper deg mer enn alle de andre til sammen. Dere to tilbringer mye tid sammen, og det er en sjanse/risiko for at du kommer til å utvikle sterke følelser for vedkommende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Oktober handler mye om jobben din. Du har satt deg ganske ambisiøse mål denne måneden, og det vil ta både tid og mentalt fokus å nå dit du ønsker. Sjefene dine setter pris på ambisjonene, og det er spesielt én person som støtter og hjelper deg mer enn alle de andre til sammen. Dere to tilbringer mye tid sammen, og det er en sjanse/risiko for at du kommer til å utvikle sterke følelser for vedkommende. 

Takk for svar. Det med jobb stemmer nok. Hvis denne personen du nevner er den jeg tror det er, så vet jeg med sikkerhet at jeg ikke kommer til å få romantiske følelser for personen. Men jeg er veldig glad i han som en venn, og er redd jeg kommer til å såre han, siden jeg merker at han kommer til å få sterke følelser for meg.

Anonymkode: 1bbd2...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står i en krevende situasjon med manipulativ eks som manipulerer barna mot meg. Får du opp noe. 

Anonymkode: 3e423...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg står i en krevende situasjon med manipulativ eks som manipulerer barna mot meg. Får du opp noe. 

Anonymkode: 3e423...659

Hilsen kvinne. 

Anonymkode: 3e423...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han sex med andre for tiden? Liker han meg og vil møtes?

Anonymkode: 16dc4...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har han sex med andre for tiden? Liker han meg og vil møtes?

Anonymkode: 16dc4...ffb

Ja, og ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jabx, har du lyst å spå meg også? Ang mulig kjærlighet, lykke og glede i tiden som kommer? 😊

Anonymkode: ddf90...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...