Gå til innhold

Noen som kam spå meg her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen spå meg også?😊  Kvinne 30. 

Anonymkode: 9afdd...cf7

Jeg får opp at du er en person som er lidenskapelig i alt du påtar deg, en som beveger seg raskt med tillit og sikkerhet på vegne av dine kjære. Du er opptatt av orden og struktur, og er fryktløs og lojal. Muligens utålmodig eller sta når det gjelder å få ting på din måte, men også vis og varsom. 

Så kommer det en beskjed om en akutt hendelse med behov for øyeblikkelig oppmerksomhet. Tid er av stor betydning. Tenk nøye gjennom ting, selv om det haster, det er viktig å ikke ta raske avgjørelser.

En uventet lidenskapelig kjærlighetsaffære. Forretningsreise. Endring av bosted. En nødsituasjon.

Tallet 6 og fargen hvit. 

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du prøve på meg? 🙂

Anonymkode: ae7c9...a94

Du er lojal, dedikert og pålitelig, en person som gjør en utmerket jobb over tid. Du elsker naturen og dyr, og er muligens vegetarianer. Flittig, hensynsfull og vennlig. 

Det er nå på tide å forlate planleggingsstadiet, og få ting gjort. Hedre dine løfter og forpliktelser ved å overholde dem. Vær grundig og ivareta detaljene, og fokuser intenst på å få ting gjort. 

Jeg ser også en skytsengel rundt deg. En som sørger for at du får fornyet motivasjon, og eventuelt også bringer deg velstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Jeg får opp at du er en person som er lidenskapelig i alt du påtar deg, en som beveger seg raskt med tillit og sikkerhet på vegne av dine kjære. Du er opptatt av orden og struktur, og er fryktløs og lojal. Muligens utålmodig eller sta når det gjelder å få ting på din måte, men også vis og varsom. 

Så kommer det en beskjed om en akutt hendelse med behov for øyeblikkelig oppmerksomhet. Tid er av stor betydning. Tenk nøye gjennom ting, selv om det haster, det er viktig å ikke ta raske avgjørelser.

En uventet lidenskapelig kjærlighetsaffære. Forretningsreise. Endring av bosted. En nødsituasjon.

Tallet 6 og fargen hvit. 

Skit. Dette var ganske sykt. Du skremmer meg😰 det siste du skrev stemte også, men kun endring av bosted. Ikke noe kjærlighetsaffære her heldigvis! 

Anonymkode: 9afdd...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du spå meg også?Kvinne 37

Anonymkode: 16dc4...ffb

Ting blir annerledes enn du hadde håpet, eller det har allerede blitt annerledes enn du forventet. Pass på å ikke fokusere for mye på det negative, for det finnes noe positivt i alle situasjoner. Du ser kanskje ikke solen bak skyene, men ha tillit til at alt skjer av en grunn. Det er sunt å sørge over ting som har gått tapt - søk støtte og trøst hos venner, familie og kloke rådgivere. 

Det kan virke nesten som en besettelse, et så sterkt ønske om å forandre fortiden. Jeg ser slutten på et forhold, en relasjon som har gått i oppløsning, men det blir å gråte over spilt melk. Det hjelper ikke å motsette seg eller forsøke å ignorere endring. Ha tillit til at sorgen vil passere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skit. Dette var ganske sykt. Du skremmer meg😰 det siste du skrev stemte også, men kun endring av bosted. Ikke noe kjærlighetsaffære her heldigvis! 

Anonymkode: 9afdd...cf7

Det pleier å stemme ganske bra, litt etter hvor bra jeg selv greier å "koble meg på" også😊 Men ikke noe å bli redd for, og det blir du vel ikke heller, siden du er rimelig fryktløs etter hva jeg kunne lese... 👍

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du spå meg også?

Kvinne 31, vekten

Anonymkode: aa1fd...0fc

Jeg får opp en person, enten er det deg eller så er det en du kjenner. En person som er ledende innen sitt fag, spesielt i et intellektuelt felt som vitenskap eller jus, eller næringsliv. En som er en utmerket taler, og som er kjent for sin evne til å være diplomatisk. Autoritær, profesjonell og balansert. Enten er det deg, eller så blir du motivert av denne personen. Hvis du mottar råd fra en slik person nå, innen et eller annet du driver med om dagen, så vit at disse rådene er gull verdt. Det er viktig at dine beslutninger er rimelige og rettferdige for alle som er involvert. Hevd dine tanker åpenhjertig og med selvsikkerhet. 

Rettferdighet - megling - myndighetene eller militæret. Glemme å legge vekt på de emosjonelle sider i en situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også! 🙂 Kvinne, 25

Anonymkode: 90f2a...10c

Du er også en strukturert person, jeg får disiplin og ledelse. Akkurat nå har du en fremgangsrik tid, og du burde ta imot de mulighetene du tilbys tillitsfullt. Du må balansere mentale og emosjonelle hensyn, og vurdere dine beslutninger nøye, men vit at du vil ha suksess i det du starter på nå. 

Så får jeg opp at en betydningsfull relasjon opptar tankene dine. Det kan være av romantisk art, eller en god platonisk venn. Uansett er det kommunikasjon som er nøkkelen akkurat nå, det er viktig å utvikle tillit i forholdet. Du kan trygt dele dine følelser med denne personen.

Behov for balanse. Vende tilbake til god helse. Giftemål og bryllup. Ting du foretar deg akkurat nå, i denne perioden i livet, vil ha stor innvirkning på fremtiden din. 

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Ting blir annerledes enn du hadde håpet, eller det har allerede blitt annerledes enn du forventet. Pass på å ikke fokusere for mye på det negative, for det finnes noe positivt i alle situasjoner. Du ser kanskje ikke solen bak skyene, men ha tillit til at alt skjer av en grunn. Det er sunt å sørge over ting som har gått tapt - søk støtte og trøst hos venner, familie og kloke rådgivere. 

Det kan virke nesten som en besettelse, et så sterkt ønske om å forandre fortiden. Jeg ser slutten på et forhold, en relasjon som har gått i oppløsning, men det blir å gråte over spilt melk. Det hjelper ikke å motsette seg eller forsøke å ignorere endring. Ha tillit til at sorgen vil passere. 

Det passa litt ja. Har ikke vært i et forhold på lenge men kan det være et venneforhold?Det skar seg med en såkalla venninne for et år siden. Vi har ikke hatt kontakt siden.

Kan du se noe om jeg møter en mann og dele livet med snart,som behandler en som en fortjener og om jeg får et barn innen jeg er 40 år?

Takk  forresten 😊 Kvinne 37

Anonymkode: 16dc4...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det passa litt ja. Har ikke vært i et forhold på lenge men kan det være et venneforhold?Det skar seg med en såkalla venninne for et år siden. Vi har ikke hatt kontakt siden.

Kan du se noe om jeg møter en mann og dele livet med snart,som behandler en som en fortjener og om jeg får et barn innen jeg er 40 år?

Takk  forresten 😊 Kvinne 37

Anonymkode: 16dc4...ffb

Ja, du må aktivt gå ut og gjøre noe med denne situasjonen mht mann og barn. Du er for fokusert på det du ikke har, og en "mangelmentalitet" skaper en "mangelvirkelighet", i tråd med Loven om tiltrekning. Hjelpen er nær, muligens har du en rundt deg allerede, eller møter snart. Men akkurat nå kan det hende at pessimismen hindrer deg i å se dette. Heldigvis kommer ting til å bedre seg, men rådet er å gå ut og jobbe aktivt for dette, og snu tankegangen i forhold til dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Du er også en strukturert person, jeg får disiplin og ledelse. Akkurat nå har du en fremgangsrik tid, og du burde ta imot de mulighetene du tilbys tillitsfullt. Du må balansere mentale og emosjonelle hensyn, og vurdere dine beslutninger nøye, men vit at du vil ha suksess i det du starter på nå. 

Så får jeg opp at en betydningsfull relasjon opptar tankene dine. Det kan være av romantisk art, eller en god platonisk venn. Uansett er det kommunikasjon som er nøkkelen akkurat nå, det er viktig å utvikle tillit i forholdet. Du kan trygt dele dine følelser med denne personen.

Behov for balanse. Vende tilbake til god helse. Giftemål og bryllup. Ting du foretar deg akkurat nå, i denne perioden i livet, vil ha stor innvirkning på fremtiden din. 

Det stemmer bra! 😁 Tusen takk! 

Anonymkode: 90f2a...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gray skrev:

Meg også? ☺️ Kvinne 33, fisk. 

Du kan forvente å bli inspirert, kanskje av en hendelse som har plaget deg. Nå ser du muligheten til å snu på dette, og skape noe vidunderlig. Nå ser du sannheten i situasjonen. Forvirring har veket plass for klarhet. Din nye forståelse erstatter tidligere misoppfatninger. Du er nå klar til å gå videre.

Du vil snu negativt til positivt. En briliant, intellektuell løsning. En ny begynnelse. Strålende nye ideer og ny inspirasjon. 

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer bra! 😁 Tusen takk! 

Anonymkode: 90f2a...10c

Så bra👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonymtulle skrev:

Du kan forvente å bli inspirert, kanskje av en hendelse som har plaget deg. Nå ser du muligheten til å snu på dette, og skape noe vidunderlig. Nå ser du sannheten i situasjonen. Forvirring har veket plass for klarhet. Din nye forståelse erstatter tidligere misoppfatninger. Du er nå klar til å gå videre.

Du vil snu negativt til positivt. En briliant, intellektuell løsning. 

Takk for svar! Jeg har følt at livet har stått stille en stund nå. Og håper det løsner litt framover. 
Jeg har nå en trygg og stabil jobb i et stort konsern, og jeg lurer på om tiden er inne for å finne på noe nytt. Ser du noe på karrierefronten hos meg? 
 

takk igjen! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gray skrev:

Takk for svar! Jeg har følt at livet har stått stille en stund nå. Og håper det løsner litt framover. 
Jeg har nå en trygg og stabil jobb i et stort konsern, og jeg lurer på om tiden er inne for å finne på noe nytt. Ser du noe på karrierefronten hos meg? 
 

takk igjen! ☺️

Jeg trakk et kort med tanke på jobb og karriere, og da fikk du et stort kort, fra den store arkanaen, som heter "Månen". Dette kortet forteller deg at det er din egen frykt som holder deg tilbake. Du skal vite at denne frykten ikke har rot i virkeligheten, og du har et lys inni deg som skinner veldig sterkt. Ikke hold det skjult lenger, våkn opp til sannheten om at du er ment for store ting.

Helt konkret skal du vente på det perfekte tidspunktet, fordi det foregår ting i kulissene som vil påvirke situasjonen. Du får en klar oppfordring om å velge en vei som handler om å samarbeide med andre, og det vil være behov for medfølelse og gode samarbeidsevner og forståelse for andre. Det er nye begynnelser som ligger i kortene for deg, og du skal vente til tiden er inne. 

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spå meg også? 22 år, jomfru😊 Lurer mest på ting relatert til kjærlighet og familie. På forhånd takk🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...