Gå til innhold

Noen som kam spå meg her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Anonymtulle skrev:

Du skal få ditt fredag den 13. kort av meg.

Emosjonell tematikk eller relasjoner til andre utvikler seg til nye nivåer nå. Du kan stole fullt og fast på dine innstinker om andre. Pass på at du gir omsorg til deg selv også, når du gir så mye til andre.

Jeg ser en som iakttar, enten intuitivt, synsk eller fysisk. En som iakttar, og bruker observasjonene til å navigere gjennom den fysiske verden på en varsom måte.

Hvis du nylig har startet en forretning, eller vurderer å gjøre det, vil det ligge stor suksess i å følge denne veien. Viktige kontrakter eller avtaler kan inngås nå. Jeg får også opp forbedret helse, og utmerket hell. 

En beskytter av kunst - stort kreativt talent - kjærlighet til hjemmet.

Kan du spå noe om han vil møte meg for sex og hygge? Vi har delt intime ting på snap. Han har sagt han vil møtes og at det ligg i korta men så skjer det ikke noe. Han ville møtes for noen uker siden men så ble det utsatt igjen.

Syns han jeg er tiltrekkende?Har han likt det har sendt?

 

Blir jeg snart kvitt angsten og kan leve normalt igjen. Får jeg en bra arbeidspraksis og får jeg god karakter på hjemmeeksamen ? Får jeg kjøpt leilighet før jul?

 

Kvinne 37,kreps 

Anonymkode: 16dc4...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.11.2020 den 2.12, Anonymtulle skrev:

Som jeg skrev til personen over, så er det fredag den 13. i dag. Alle kortene vil være ekstra sterke, beskjedene er ekstra betydningsfulle. Jeg trekker tre kort for deg, slik denne krevende situasjonen behøver❤️

Det er viktig å snakke om følelsene dine med de rundt deg. Du vil ha viktige drømmer nå, kanskje det ligger en forutseenhet i dine drømmer. Merk deg drømmene, det kan være en advarsel om noe som kommer.

Kortene du får er vannkort. Vannkortene representerer dybden av våre emosjoner. Det er her vi gir omsorg, forelsker oss, og åpner hjertene våre. De representerer også et dypdykk ned i underbevisstheten vår, i drømmer og i klarsanser.

Jeg får opp minner fra fortiden, problemer som ikke er løst og som du fortsatt må løse. Barns påvirkning i denne situasjonen er viktig, et uttrykk på barnslig uskyld eller mangel på skyld. Kanskje har du romantisert fortiden.

Det siste kortet er et kort fra den store arkanaen som heter "Oppvåkning". Ifølge dette kortet er det på tide å revurdere planene dine og se ting fra et nytt perspektiv. Spør deg selv: Er det mulig at en annen tilnærming vil fungere bedre? Selv om det kan føles som om ting står fast nå, skal du vite at dette kun er en midlertidig stillstand - det vil ikke vedvare. Bruk derfor den ekstra tiden du har fått til å vurdere dine strategier på nytt. Strategiene som forespeiles er å gå utenfor hovedstrømmen, og omfavne dine egne unike holdninger. Vær generøs med din tid, oppmerksomhet og gaver. 

Åpenbaringer - uselviskhet - uventede forandringer i livet - behov for tålmodighet - kraften som ligger i å være seg selv - uvanlige løsninger. 

Tusen takk, jeg kjenner meg godt igjen, føler selv at ting vil ordne seg med tiden, og jeg viser at jeg er her for dem. ❤️Jeg velger å tenke positivt selv om jeg har blitt mye såret, barna er alltid vigtigst. Heldigvis er jeg sterk psykisk av natur. 

Anonymkode: 3e423...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2020 den 1.56, Anonymtulle skrev:

I dag er det fredag den 13. Dette er en magisk dag, og derfor en veldig fin dag for å trekke et kort😊 Så jeg tar et kort for deg. 

Du må revurdere planene dine. Det skjer mer enn øyet kan se - dårlig timing. Stans øyeblikkelig det du driver med, og undersøk sannheten i denne situasjonen nøye. Det er mulig at måten du handler på har betydelige mangler, eller at den er basert på feilaktige antagelser.

Noen har en skjult agenda. Jeg ser et fall, og tyveri. Det kan være en påminnelse om noe som har vært, eller et varsel om noe som kommer, et omen. 

Hei igjen, @Anonymtulle😊

Jeg tenker så mye på dette du skrev, får det ikke ut av hodet. Jeg forstår ikke helt hva du mener, hva jeg må stoppe øyeblikkelig med🤔 Og jeg tenker mye på at du skrev at du ser et fall og et tyveri, dette gjør meg nervøs, merker jeg. Hadde blitt så glad om du ville utdype litt en dag du har tid🧡 Ha en fin lørdagskveld😊

Anonymkode: ddf90...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...