Gå til innhold

Noen som kam spå meg her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Skal vi se om det blir noe tydeligere nå... Jeg trakk et nytt kort på deg, og da får jeg opp at det handler om et forhold med økende grad av nærhet, og tilgivelse. Det vil være en positiv løsning på en konflikt. Det er ikke nå du skal forlate et forhold. Tilgivelse vil bli gitt. Jeg får opp forlovelse og tvillingsjeler, og forholdet utvikler seg til et nytt stadie. 

Tusen takk igjen 😊

Joda, vi kan vel begge være litt taktløse og rett på sak. Forstår mer nå. 

Synes det er interessant at du bruker ordet forhold 3 ganger. For vi er ikke i et forhold. Men kanskje vi lurer oss selv. Rett før jeg skrev innlegg her snakka jeg med ei venninne og sa at om han spurte meg i dag om vi skulle være sammen hadde jeg nok sagt nei.. Hmm, haha. Vet ikke hva det betyr. 

Får mye tegn og hint om at vi er tvillingsjeler. Men det irriterer meg, for jeg vil ikke at det skal være sånn 😅

Anonymkode: 37f30...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for at du tok deg tid! Dette betyr mye for meg:) stemmer også veldig bra med hvilken retning livet mitt tar, så jeg skal for en gangs skyld slutte å dagdrømme og faktisk realisere! 

Klarer du å se noe mer for meg? Noe innen kjærlighet eller andre aspekter av livet? Er spesielt noe som er viktig hos meg som jeg lurer på om du får opp? 

Anonymkode: 962d9...477

Tror du gjør helt rett i å realisere drømmene dine, siden du fikk to kort som handlet om nettopp det. Skal vi se om det kommer noe mer... Jeg trakk et nytt kort, og du fikk en beskrivelse av en person: En du kan forvente er lojal, dedikert og pålitelig. En som gjør en utmerket jobb over tid. En vegetarianer som elsker dyr. Hensynsfull og vennlig😊Så får jeg opp forretningsreise og overflod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du spå meg også🙏🏼
Tvilling kvinne på 45.

Anonymkode: 0b6fa...a4e

Du fikk et kort fra den store arkanaen som heter "Eremitten." Dette kortet betyr at du vil å godt av å tilbringe tid alene nå, og lytte til din indre stemme. Ettersom veien til opplysning er en indre reise, er meditasjon essensielt. Vær alene, vær stille, og føl på lykken som kommer når du søker ditt eget hjertes sannhet. Øv på å føle deg bekvem i ditt eget selskap. Til syvende å sist er det en enorm forskjell på å være alene, og å være ensom. 

Dette kortet betyr også åndelig lære. Det kan bety at du burde starte på en åndelig søken, eller at du har mye å lære bort til andre. Gode råd, finne eller være en mentor. Åndelig søken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spå meg vær så snill. 
Tvilling 78 (kjærlighet)

Anonymkode: 835eb...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du også spå meg? Kvinne, 27 år, kreps

Anonymkode: 0e5f2...47f

Jeg får opp et lykkelig hjemmeliv, det er givende på hjemmefronten. Du har jobbet hardt for å komme dit du er nå, og blir nå fremover belønnet med fred og harmoni rundt deg. Kanskje kommer noen til å flytte sammen, eller gifte seg. Jeg får opp takknemlighet for det man har, følelser av opprømthet som i forlovelse, bryllup, bryllupsreise.

Stol på din egen intuisjon. Ta vare på deg selv og andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! har noen spørsmål:

Når du skriver at ting blir annerledes enn du hadde håpet, og ha tillit til at alt skjer av en grunn -  Gjelder dette for karrieren? Betyr det at ting ikke blir helt positivt? Har allerede sett for meg en karriere vei og er innstilt på den

Kan du spå meg ang kjærligheten også? takk i såfall :) singel

Anonymkode: 929fb...fb4

Jeg følte meg straks varm, en varme som bredde seg utover ansiktet og kinnene, som febertokter eller stress. Da jeg la et nytt kort fikk jeg stressrelaterte helseproblemer på deg, og jeg vil absolutt sette dette i sammenheng med arbeid. Du vil ha en tendens til å ta på deg for mye arbeid, ikke klare å si nei, drukne i arbeid føler jeg veldig sterkt. Ubalanse i livet, for mye arbeid. Rådet er å være veldig oppmerksom på dette fremover, kjenn dine egne grenser og balanser arbeid og fritid så godt du kan. Sett grenser for deg selv, lær å si nei. Ta imot hjelp fra andre og delegger vekk arbeidsoppgaver når det blir for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonymtulle skrev:

Kan du spå meg ang kjærligheten også? takk i såfall :) singel

Angående kjærligheten så ser jeg en utfordrende begynnelse. Rådet er å se sannheten i situasjonen, kanskje når den tid kommer, for deretter å ta en sjanse. Følg hjertet ditt er oppfordringen, uten å bli blendet av falskhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Du fikk et kort fra den store arkanaen som heter "Eremitten." Dette kortet betyr at du vil å godt av å tilbringe tid alene nå, og lytte til din indre stemme. Ettersom veien til opplysning er en indre reise, er meditasjon essensielt. Vær alene, vær stille, og føl på lykken som kommer når du søker ditt eget hjertes sannhet. Øv på å føle deg bekvem i ditt eget selskap. Til syvende å sist er det en enorm forskjell på å være alene, og å være ensom. 

Dette kortet betyr også åndelig lære. Det kan bety at du burde starte på en åndelig søken, eller at du har mye å lære bort til andre. Gode råd, finne eller være en mentor. Åndelig søken. 

Tusen takk, stemmer nok dette❤️

Anonymkode: 0b6fa...a4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du spå meg også? Kvinne 35, kreps😊

Anonymkode: 927c6...d0c

Du vil motta verdifulle råd fra en kreativ person - følg hans eller hennes forslag nøye. Fokuser på oppgaven foran deg og inspirer andre med din entusiasme. Vær en leder, jeg får opp grundervirksomhet og å tale foran en gruppe. 

Å utgjøre en forskjell. Dine overbevisninger mot. Velg dine kamper med omhu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonymtulle said:

Du vil ha utmerket hell, men det er viktig å åpne ditt hjerte for dem rundt deg. Hvis du tidligere har vært tilbakeholden med å åpne deg, er rådet nå å gå mer helhjertet inn i forhold og tørre å satse hjertet ditt.

Jeg ser en mann som er klok og medfølende, med et rikt indre liv. Han har en rolig autoritet, og kan se sannheten bak enhver situasjon. Han bidrar med løsninger som er både smarte og oppriktige. Han er troverdig, kultivert, pålitelig, respektert og dyktig. Veldig følelsesmessig stabil - han skal du satse på. Åpne hjertet ditt for ham. 

Så ser jeg veldedightsarbeid, og megling. Kultiverte interesser som kunst og musikk. Du finner ham rundt disse emnene. 

Takk, det blir spennende, takk for at du spådde. 

Får du opp når jeg møter han?
Kan du spå meg ang karriere og jobb fronten også? Har du noen tips der ?😊

Anonymkode: 05393...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymtulle: Ser ut som du har en gave her og som du bruker på en god måte. Jeg har samme gave og bruker den mye, men er nå inni en tøff periode og trenger en som ser, utenfra. Det er både fint og krevende å ha blitt gitt en slik gave. 

Jeg står midt i et tøft samlivsbrudd. Ser du noe rundt dette? Og jeg har et menneske jeg er svært glad i men som jeg måtte gi slipp på. Jeg vet ikke om jeg noen gang får han. Klarer du se noe om min fremtid, og aller helst da om kjærligheten - både om den jeg nå gir slipp på(bruddet), den jeg er så glad i og om hva som venter for meg? Trenger litt håp i tilværelsen. 

På forhånd takk ❤️ 

Anonymkode: 67444...6e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk igjen 😊

Joda, vi kan vel begge være litt taktløse og rett på sak. Forstår mer nå. 

Synes det er interessant at du bruker ordet forhold 3 ganger. For vi er ikke i et forhold. Men kanskje vi lurer oss selv. Rett før jeg skrev innlegg her snakka jeg med ei venninne og sa at om han spurte meg i dag om vi skulle være sammen hadde jeg nok sagt nei.. Hmm, haha. Vet ikke hva det betyr. 

Får mye tegn og hint om at vi er tvillingsjeler. Men det irriterer meg, for jeg vil ikke at det skal være sånn 😅

Anonymkode: 37f30...aa6

Dere lurer nok dere selv, ja. Jeg ser helt tydelig et forhold som i et romantisk forhold, selv om betegnelsen og kan være et vennskapelig forhold. Men det er nok et kjærlighetsforhold, ja😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk, det blir spennende, takk for at du spådde. 

Får du opp når jeg møter han?
Kan du spå meg ang karriere og jobb fronten også? Har du noen tips der ?😊

Anonymkode: 05393...394

Får du opp navn eller tall? (eks dato)

Anonymkode: 05393...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du spå meg vær så snill. 
Tvilling 78 (kjærlighet)

Anonymkode: 835eb...491

Jeg får opp et ønske om å gå videre. Søken etter noe mer meningsfylt, det som en gang interesserte deg har mistet sin sjarm. Du søker mer mening og tilfredsstillelse. En forflytning eller endring i arbeidssted eller relasjoner kan komme til å skje nå. 

Velge å forlate en smertefull situasjon. Tomhet. Søken etter realisering. Håndtere følelser av utbrenthet. 

Det var veldig vanskelig å få opp noe på deg i det hele tatt, jeg vet ikke helt hvorfor. Akkurat som om du var blokkert på en eller annen måte. Eller så var det tomheten du føler på som jeg følte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det blir spennende, takk for at du spådde. 

Får du opp når jeg møter han?
Kan du spå meg ang karriere og jobb fronten også? Har du noen tips der ?😊

Anonymkode: 05393...394

Jeg fikk 1998, men du kan umulig møte ham da😊 Siden det har vært for lenge siden. Men noe som har med dette året å gjøre, på en eller annen måte. Jeg får 23. februar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Du vil motta verdifulle råd fra en kreativ person - følg hans eller hennes forslag nøye. Fokuser på oppgaven foran deg og inspirer andre med din entusiasme. Vær en leder, jeg får opp grundervirksomhet og å tale foran en gruppe. 

Å utgjøre en forskjell. Dine overbevisninger mot. Velg dine kamper med omhu. 

Takk❤️ Håper jeg skjønner når jeg får råd fra en kreativ person😅 Du traff veldig godt egentlig. Jeg har to store oppgaver foran meg på privaten, som jeg håper at jeg får til, men også ulike oppgaver i jobbsammenheng. Også er veldig godt råd at jeg må velge mine kamper med omhu. Særlig om jeg skal fokusere på det som betyr noe. Igjennom jobben ønsker jeg å utgjøre en forskjell, men usikker på om det er riktig jobb for meg? Kan du få opp noe der?

Og hva med kjærligheten? Føles som en stengt dør, men er det noen lysninger i fremtiden?

 

Anonymkode: 927c6...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Anonymtulle skrev:

Kan du spå meg ang karriere og jobb fronten også?

Plutselig fremdrift i en situasjon - lykken står deg bi! Dette er en optimal tid for å gjøre store og små forandringer i karrieren. Ta spranget i visshet om at alt vil ordne seg for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Dere lurer nok dere selv, ja. Jeg ser helt tydelig et forhold som i et romantisk forhold, selv om betegnelsen og kan være et vennskapelig forhold. Men det er nok et kjærlighetsforhold, ja😊

Tusen takk for svarene. Nå har jeg fått noe å grunne på. Du har jo nettopp gitt meg noe utfordrene informasjon, som første beskjeden var 😅 Det er noe med han her fyren som gjør det tryggest å ikke forplikte seg. Men kanskje det er inni meg heller at problemet ligger, for alt jeg vet. 

Anonymkode: 37f30...aa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen spå meg også, vær så snill? 

Jomfruen 32 dame

Anonymkode: 1347b...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymtulle: Ser ut som du har en gave her og som du bruker på en god måte. Jeg har samme gave og bruker den mye, men er nå inni en tøff periode og trenger en som ser, utenfra. Det er både fint og krevende å ha blitt gitt en slik gave. 

Jeg står midt i et tøft samlivsbrudd. Ser du noe rundt dette? Og jeg har et menneske jeg er svært glad i men som jeg måtte gi slipp på. Jeg vet ikke om jeg noen gang får han. Klarer du se noe om min fremtid, og aller helst da om kjærligheten - både om den jeg nå gir slipp på(bruddet), den jeg er så glad i og om hva som venter for meg? Trenger litt håp i tilværelsen. 

På forhånd takk ❤️ 

Anonymkode: 67444...6e3

Takk for det. Jeg har vært blokkert lenge selv på grunn av personlige ting, foruten enkelte ting som ikke er mulig å blokkere, da. En kjent, synsk gammel dame sa en gang til meg at det er veldig vanskelig å se ting om seg selv. Hun hadde for eksempel ikke sett at mannen hennes kom til å dø, og plaget seg selv veldig med dette, men kom tilslutt fram til at vi nok er ment mest for å hjelpe andre.

Jeg trakk et kort til for deg, og du fikk straks en ekstrsbeskjed: Du vil få et lykkelig hjemmeliv, det ligger for deg i fremtiden. Ha tro på at alt vil ordne seg for deg på kjærlighetsfronten! Bryllup ligger i fremtiden. 

Men du får også et kort som forteller at du står i en illusjon av å være fanget. Du skal vite at dette bare er en illusjon - det er ikke reelt. Det er en frykt for å handle som binder deg, som du skal vite at bare er nettopp en frykt, en helt ubrukelig følelse som du må riste av deg. 

Endret av Anonymtulle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...