Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

PP 15

Nå er det lenge siden sist oppdatering. Jeg venter mensen på søndag og har både testet negativt og jeg spotter. Så den kommer.

Ellers tok mannen ny sædprøve i går, som heldigvis var fin. Så det betyr at alt er bra med oss begge😊 henvisning til IVF skal endelig bli sendt i dag. Det har bare tatt 3 mnd fra legen på volvat egentlig skulle sende den 🙄 vi skulle egentlig til riksen, men har valgt St. Olavs i Trondheim istedenfor pga kort ventetid. Håper vi kommer inn ganske snart 😊 

Jeg starter i ny jobb 1. Oktober. Tipper av vi enten er i gang med IVF eller begynner rett etter jeg starter der. Jeg tenker veldig mye og bekymrer meg mye for hvordan det skal gå og hvor dumt det er ☹️ Lurer på hva sjefen kommer til å si eller de ansatte. Burde sikkert ventet litt med IVF, men vil jo ikke det🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at henvisningen er på vei! :hug: Forstår tankene om ny jobb gjør seg gjeldende, men jeg ville nok gått videre med IVF uansett. Stor sjanse for at du vil angre dersom dere utsetter det, tror du ikke? Og skulle det blir forsøk midt oppi oppstart av ny jobb og du skulle bli gravid, så vil nok jobben takle det fint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (43 minutter siden):

Godt å høre at henvisningen er på vei! :hug: Forstår tankene om ny jobb gjør seg gjeldende, men jeg ville nok gått videre med IVF uansett. Stor sjanse for at du vil angre dersom dere utsetter det, tror du ikke? Og skulle det blir forsøk midt oppi oppstart av ny jobb og du skulle bli gravid, så vil nok jobben takle det fint.

Jo, jeg orker ikke vente med IVF. Er så utålmodig og vil komme i gang helst i går 🙈 ja, får håpe de har forståelse for det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg hadde ikke brydd meg noe som helst at du skal begynne med IVF for det om du starter i ny jobb 1 oktober. Jeg begynte på IVF Mai/Juni og jeg begynte i ny jobb i Juni, men jeg valgte å ikke si noe da jeg ikke visste hvordan forholdet mitt til den nye sjefen min kom til å bli. Jeg syns du skal gjøre det som er rett for deg, så hvis du ønsker å begynne med IVF og du velger å si det til sjefen din så gjør du det og skulle du ønske å ikke si det, så er det og greit ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

PP 17 (tror jeg). 
 

Hei dere! Lenge siden jeg har oppdatert her. Har egentlig ikke vært noe å oppdatere om heller. Vi har time hos St. Olavs i november. Ellers har jeg starta i ny jobb og har ikke tenkt på så mye annet siste 2 ukene 😅 

Denne pp fikk jeg ikke positiv EL-test når jeg pleier og gikk til slutt tom for tester. Det som var rart var at testene var ganske sterke hele tiden🤔 

Men, i dag tok jeg en graviditetstest og jeg ser tydelig en strek der. Aldri gjort det før! Jeg friker nesten ut, men samtidig så klarer jeg ikke tro på at jeg ser noe. Jeg har hatt ømme brystvorter i kanskje 6 dager, men det gikk over i går. Skjønner egentlig ingenting nå. Legger ved bilde av testen. Ser dere også noe eller er jeg helt tullete?😳 denne testen holdt jeg bare under urinstrålen når jeg tissa, men det fungerte dårlig så den fikk nesten ikke urin på seg. Kanskje den ikke ble riktig pga lite urin? 

39539D9A-648F-4538-BAA8-45461B873C3F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei Lily! Har tenkt på deg, men har ikke ville mase...

Jeg ser absolutt noe svakt på den testen der! Men utrolig vanskelig å vite hvor reell den er, med tanke på at disse testene skal dyppes i urin - ikke tisses på 🤔 Har du flere igjen? I så fall ville jeg forsøkt å ta en senere i dag... prøv å drikke minst mulig og vent noen timer. Mange her opplever sterkere strek senere ut på dagen.

Ååå så spennende. Jeg håper veldig for deg 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Amatariel så koselig at du har tenkt på meg😊 akkurat det jeg tenkte også. Jeg tipper det har skjedd noe feil. Tror jeg venter til i morgen med å teste isåfall 😊 jeg har mange fler tester, så da kan jeg ta en i morgen:) hadde glemt å ta med meg kopp på badet og ville ikke gå ut å hente fordi mannen satt i stua 🤣 han vet ikke at jeg har testa 😅 veldig kjipt om testen viser feil😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis er streken reell! Bare greit å få testet på riktig måte. Skal krysse fingrene for deg i morgen! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (11 minutter siden):

Forhåpentligvis er streken reell! Bare greit å få testet på riktig måte. Skal krysse fingrene for deg i morgen! 🤞

Jeg håper så innmari på det, emn jeg har ikke trua ☹️ Irriterer meg at jeg ikke testa som man skal i dag. Men krysser fingrene for at det fortsatt er strek der i morgen 😭🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen har vært blenda frem til nå, men i dag ser jeg noe der. Det er så svakt at det er vanskelig å få bilde av det, men jeg ser at det er der. Denne gangen har jeg dyppet den oppi oppsamlet urin 😝 men stoler ikke helt på testene. Jeg blir vel skuffet nå også sikkert 😅 

85535C12-9CCE-4B8A-A0AA-83D6DB965AD6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niny skrev (43 minutter siden):

Oi her ser jeg også en svak strek! Tenk hvis! 🤩🤞🤞

Ja, tenk hvis!!😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit!! Jeg friker ut her jeg står! Streken er mye sterkere i dag! I dag har det tydelig rosa farge også😭 kunne sikkert tatt en digital i dag også🙈 men kasta urinen ☹️ Hva tror dere? Tenk om jeg er gravid!😭 har hatt skikkelig menssmerter i går og i dag. Noe jeg aldri har bortsett fra i det jeg får mensen. 

646D308B-BE0C-43FA-832F-071EE9B45BF2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo kjempemye sterkere! Åh tenk da 🤩🤩 Jeg så streken din i går også, men i dag da?!!! Dette må jo bare gå veien 🤞❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi wow! Altså er dette den siste syklusen din før planlagt IVF-oppstart om jeg forstår riktig? Shit, så utrolig spennende og sååå koselig😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (20 minutter siden):

Den er jo kjempemye sterkere! Åh tenk da 🤩🤩 Jeg så streken din i går også, men i dag da?!!! Dette må jo bare gå veien 🤞❣️

Ja, og den er enda sterkere i virkeligheten😊 og tydelig rosa, noe som ikke syns på bildet. Jeg håper det 😭🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (19 minutter siden):

Den der er jo positiv!! Forstår godt at du freaker ut🥺 Gratulerer så mye💕🤞🏻

Ja, den er jo faktisk det 😮 selv om jeg ikke klarer å tro helt på det før jeg ser det står «gravid» på digital 😊 tusen takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...