Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Neei, var ikke det jeg ville nå :( skjønner du stålsetter deg for det verste, men jeg håper enda litt til! I fjor så jeg ingenting på testen før 11 dpo, og da var også det supersvakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Unicorn27

Jeg slettet profilen min så jeg har ikke noe dagbok mer. Men har bruker her inne så jeg er inne å titter av og til. Det er veldig sårt for tiden så jeg orker ikke være her inne så mye fremover. 

Men jeg tenker såå mye på deg!! ❤️❤️ Så utrolig trist å se at du har fått blenda test😔!!  Jeg har selv sluttet på p piller for 1 år siden nå så vi ligger ca likt. Hååååper såå inderlig det klaffer for oss begge neste pp 🤞🤞🤞🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO, PP 12.

Blenda test i dag også☹️ Blir ikke like konsentrert som på morgenurin, men tenker at det burde vises nå uansett.. har bare holdt meg 4,5 time. Og drukket i natt og noen slurker i dag ved 9 tiden. Har ikke spotter noe enda, men det er vel bare å stålsette seg for mensen 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så på testen nå som den har tørket, syns jeg nesten at jeg ser en suuuuper svak skyggestrek. Men jeg har nok bare streksyn☹️

8738BA3C-F2F5-426B-998C-CDE66DC7E9D0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

Jeg kan skimte noe på testen 😮😁 håper du får enda sterkere test i morgen!!!! Lykke til 🤞🤞❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Unicorn27 @Lillra så gøy at dere også ser noe😊 veldig forberedt på at det bare er skyggestrek, men blir spennende å se i morgen:) spørs om jeg får sove i natt nå🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også strek!! 🤩 krysser fingrene for at du får babystrek i morgen!🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhea87 skrev (12 minutter siden):

Jeg ser også strek!! 🤩 krysser fingrene for at du får babystrek i morgen!🤞🏼

Ja, det hadde vært helt fantastisk 😭😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tidligtest nå på utvannet urin. Idiotisk å ta på utvannet urin, men ble så nysgjerrig 🙈 syns jeg skimter noe på den også. Men er sinnsykt svakt 😅

F86078F6-13A8-4915-91C0-5B84CEFEDADE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Ååå så spennende!! Håper sånn at det er noe der!!! 🙏

Jeg også!!🤞🏻🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende 😮😄 jeg ser absolutt noe svakt på begge de testene🤩 skal jo noe til å få skygge streker på begge testene da! Jeg tipper dette er starten på noe som er på gang inni magen din jeg🤗 blir spennende imorgen nå🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også en liten strek på disse testene😳 Vil egentlig ikke gi deg noe falskt håp, men når du sier urinen din ikke er like konsentrert som vanlig morgenurin får jeg virkelig håp for deg! Sånn så min 11dpo test fra babyplan ut, og det var med veldig konsentrert urin😅 husker også at jeg synes streken syntes bedre på bildet enn i virkeligheten, så jeg krysser alt jeg har for at dette er starten på en babystrek❤️

A2DFDEA1-C0A8-4E3B-AF6D-A89FD8C16497.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg skimter også en strek, håper dagens bare blir sterkere 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 DPO.

Ble ikke noe klokere i dag akkurat. Syns egentlig ikke jeg ser noe på testen. I går så jeg ikke noe før den hadde tørket da. Så skal vente litt også se på nytt. Men er det noe burde streken vært tydeligere tenker jeg ☹️ Nå mistet jeg håpet litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er testen fra i dag. Det er noe der likevel:) men ikke strekere enn i går. Huff, dette er ikke til å bli klok på🙈

1501C40D-272E-4FB3-802F-BA8209BA1B6F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (1 time siden):

Jeg ser også en liten strek på disse testene😳 Vil egentlig ikke gi deg noe falskt håp, men når du sier urinen din ikke er like konsentrert som vanlig morgenurin får jeg virkelig håp for deg! Sånn så min 11dpo test fra babyplan ut, og det var med veldig konsentrert urin😅 husker også at jeg synes streken syntes bedre på bildet enn i virkeligheten, så jeg krysser alt jeg har for at dette er starten på en babystrek❤️

A2DFDEA1-C0A8-4E3B-AF6D-A89FD8C16497.jpeg

Jeg også syns streken fra i går hvertfall syntes bedre på bilde. Men nå etter testen har tørket helt, så ser jeg den veldig godt i virkeligheten også. Men hvordan så testene dine ut de neste dagene? Og når fikk du positiv digital? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet først med clearblue-tester heldigvis og slapp derfor usikkerheten🙈 dette var clearblue-testene jeg tok samme dag som babyplan-testen24379F4B-E2EA-4225-A644-EDCC596DBC4C.thumb.jpeg.767429f8def6f1d8cf010cf7f20aaa95.jpeg

Disse er mye tydeligere på tidligtesting hvis man er usikker. Når disse slo ut sånn valgte jeg å ta digital samtidig, og den slo ut som gravid 1-2. Det er altså veldig stor forskjell på clearblue og babyplan i starten😅

Jeg hadde ikke flere tester fra clearblue etter de to jeg tok samme dag, men to dager etter første test (altså 13dpo) tok jeg en ny babyplan;

D4B26E1C-A8F3-43F6-BF76-EDD5379EA25D.thumb.jpeg.3c9dcf24c54552d61671952f514479cc.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...