Gå til innhold

Førstegangsprøver


Lily92

Anbefalte innlegg

Annabel skrev (18 minutter siden):

Oi wow! Altså er dette den siste syklusen din før planlagt IVF-oppstart om jeg forstår riktig? Shit, så utrolig spennende og sååå koselig😍

Det er siste syklusen før vi har time til videokonsultasjon ja😮 vet ikke om vi hadde fått starte opp med en gang. Men er sykt at det har gått og at jeg per nå er gravid 😭 må ta digital før jeg sier det til mannen tror jeg 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn så min test ut når jeg testet også, og nå sitter jeg med en baby på fanget😄 Så jeg vil bare si GRATULERER!❤️ Du er gravid❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ikke tvil 😭😭  på dagens andre urin til tross for at det bare et to timer siden dobesøk🙈 skal overraske mannen etterpå 🥰😭

87B40746-D0D7-4875-91DC-514965474A86.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (13 minutter siden):

Sånn så min test ut når jeg testet også, og nå sitter jeg med en baby på fanget😄 Så jeg vil bare si GRATULERER!❤️ Du er gravid❤️

Tusen takk❤️ Helt sykt! Forstår det ikke 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gratulerer 🎀🎀 Så kjekt at du ikke måtte vente til i morgen med å få positivt på digital da! Kan tro mannen blir veldig glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (2 minutter siden):

Hurra! Gratulerer 🎀🎀 Så kjekt at du ikke måtte vente til i morgen med å få positivt på digital da! Kan tro mannen blir veldig glad

Tusen takk😀 ja, veldig glad for det!😊 vi har fri i dag begge to, så fikk overrasket han i stad. Han fikk tårer i øynene og ble veldig glad 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GÅSEHUD! 😭

Endelig! Så magisk å se den stimmelen der først med TO streker, og selvfølgelig den digitale. Gratulerer så mye kjære deg. Så velfortjent nå 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (46 minutter siden):

GÅSEHUD! 😭

Endelig! Så magisk å se den stimmelen der først med TO streker, og selvfølgelig den digitale. Gratulerer så mye kjære deg. Så velfortjent nå 💕

Tusen takk!🥰 tenk at du har støttet meg så mye i disse månedene! Setter så stor pris på det!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen fortsetter å øke 😍 jeg har skikkelig smerter som er som menssmerter. Måtte Google og ser at det er normalt fordi livmoren utvider seg😊 men fy så plagsomt det er 🙈 noen som har hatt det? Når ga det seg?🤣 må si jeg føler meg veldig heldig. Har lært at det ikke er en selvfølge å bli gravid. 

0BD6D861-90B0-41D4-899B-1195BBFE5816.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå gratulerer så mye!! Dette fortjener du så mye ❤️❤️
jeg kjente også godt til de mensensmertene du beskriver ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmerter kjente jeg helt til uke 9 ja. SÅ sikker ved hvert dobesøk at nå var det blod der! Utrolig psykisk utmattende, men graviditeten gikk bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (1 time siden):

Åå gratulerer så mye!! Dette fortjener du så mye ❤️❤️
jeg kjente også godt til de mensensmertene du beskriver ❤️

Tusen takk❤️ Så bra, det er godt å høre!😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (1 time siden):

Menssmerter kjente jeg helt til uke 9 ja. SÅ sikker ved hvert dobesøk at nå var det blod der! Utrolig psykisk utmattende, men graviditeten gikk bra da :)

Okei, godt du også gjorde det😊 huff ja.. testene øker veldig, så er egentlig ikke redd for at jeg skal få mensen, men syns det er ganske vondt med de smertene ☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sai skrev (1 time siden):

Åh, så fantastiske nyheter! Endelig var det din tur ❤️❤️❤️ Gratulerer SÅ mye 🥰

Tusen takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4+1

sykt rart å skrive graviduker og ikke syklusdager eller DPO-dager 😝 men føles så innmari godt 🥰

testene fortsetter å øke heldigvis og jeg tenker kanskje jeg skal slutte med strimmeltester nå. Har bare et par igjen uansett. Tenkte kanskje jeg skulle ta en ny digital i morgen for å se om jeg får 2-3. Er det for tidlig tru? Jeg har bare den digitale testen igjen, så må inn å bestille meg et par til 😊 testen i dag ble litt rar nederst, men regner ikke med det har noe å si. Den var lik som i går og kanskje litt sterkere også. Når fikk dere 2-3 på den digitale? 
 

Ellers var jeg på shopping og lunsj med min beste venninne i dag. Hun venter baby i April, så veldig gøy at det bare blir et par måneder forskjell 😊 jeg har visst om at hun har vært gravid helt fra starten, så jeg fortalte hun at jeg er gravid også i dag. Hun ble veldig rørt og tårene rant litt. Så koselig at hun ble så glad på mine vegne 😊 

Ellers har jeg ingen symptomer, bortsett fra de «mensensmertene» 😊 får nyte det så lenge det varer. 

3DCCA012-E4FE-40F4-93BC-A7ABCADED58D.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, gratulerer så mye med å kunne skrive graviduker! Endelig satt den 🙌🙌🙌 

Då hyggelig at det ikke blir så lenge mellom barnet ditt og venninnen din sin, hyggelig å ha noen å skravle med under svangerskapet og småbarnstiden 🥰❤ 

Jeg måtte sjekke litt tilbake og ser at jeg ventet med å teste til jeg gikk 3+, dette gjorde jeg på uke 5+0, så vil tro den kanskje hadde vist 2-3 hvis jeg hadde testet i uke 4+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (2 minutter siden):

Ååh, gratulerer så mye med å kunne skrive graviduker! Endelig satt den 🙌🙌🙌 

Då hyggelig at det ikke blir så lenge mellom barnet ditt og venninnen din sin, hyggelig å ha noen å skravle med under svangerskapet og småbarnstiden 🥰❤ 

Jeg måtte sjekke litt tilbake og ser at jeg ventet med å teste til jeg gikk 3+, dette gjorde jeg på uke 5+0, så vil tro den kanskje hadde vist 2-3 hvis jeg hadde testet i uke 4+2.

Tusen takk😊 ja, endelig! Okei, jeg prøver i morgen, også får jeg ta en ny til helga om den fortsatt viser 1-2 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...