Gå til innhold

Førstegangsprøver

Lily92

Anbefalte innlegg

Jeg synes også jeg kan skimte noe svakt på den nederste testen😃🤞🏻 Kryssser fringrene for deg! Er jo veldig positivt at du ikke har begynt spottingen enda som du pleier da! Lover veldig godt😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Love90 skrev (10 minutter siden):

Jeg synes også jeg kan skimte noe svakt på den nederste testen😃🤞🏻 Kryssser fringrene for deg! Er jo veldig positivt at du ikke har begynt spottingen enda som du pleier da! Lover veldig godt😃

Du gjør det ja?:) det lover jo bra. Jeg har vært litt usikker på om jeg faktisk ser noe suuper svakt eller om jeg bare har streksyn. Blir hvertfall spennende i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (4 timer siden):

Her er testen forresten. 

E2E53D63-1DF7-4DB8-831E-429FF89E0C07.jpeg

Det er som du sier, testene våres er veldige like, jeg og ser en ultra svak strek hos deg, gleder meg til å se imorgen om hvordan det går med deg! Min ble ikke tatt på den beste urinen, ble din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Saschi nei, jeg tok jo en i dag tidlig som jeg egentlig ikke så noe på. Også drakk jeg ingenting på 3 timer, men hadde bare holdt meg i 2 timer før jeg testet. Men urinen var ganske mørk likevel. Så jeg vet ikke jeg 🙈 blir spennnede å se i morgen tidlig på oss begge:) selv om jeg ikke har trua for meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (30 minutter siden):

@Saschi nei, jeg tok jo en i dag tidlig som jeg egentlig ikke så noe på. Også drakk jeg ingenting på 3 timer, men hadde bare holdt meg i 2 timer før jeg testet. Men urinen var ganske mørk likevel. Så jeg vet ikke jeg 🙈 blir spennnede å se i morgen tidlig på oss begge:) selv om jeg ikke har trua for meg selv. 

Jo mørkere, jo mer konsentrert, da høres det ut som du hadde en veldig konsentrert urin 👍 Jeg har ikke noe særlig tro på meg selv heller, så da er vi to 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ikke gi noe falsk forhåpning, men jeg syns jeg skimter noe altså 🤞 Blir alt for spennende i morgen da!! 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (6 minutter siden):

Jeg vil heller ikke gi noe falsk forhåpning, men jeg syns jeg skimter noe altså 🤞 Blir alt for spennende i morgen da!! 🙏

Ja, syns jeg ser noe jeg også. Men det er så sykt svakt, så jeg tror egentlig ikke at det er noe. Har en clearbue tidlig liggende, så vurderer å ta den i morgen. Men får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO, PP 13.

Tok en clearblue tidlig test i dag som var blenda. Babyplan er også blenda. Så da er det bare å vente på mensen:)

4129325A-A984-4F7F-9944-4B8490A4E1A5.jpeg

2C1B5FE4-5C68-4612-9C6A-D44371380719.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå testen har tørka syns jeg fortsatt det er noe på babyplan, men siden clearblue er negativ og det er tidlig test, så er det kjørt. Men det går helt fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 DPO, PP 13.

Der kom endelig spotting. Da har jeg fått svar hvertfall:) bare å vente på mensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saschi skrev (5 minutter siden):

Åhh det var dumt, har ikke fått noen spotting ennå 🤔

Ikke? Har du testet nå i kveld da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (1 time siden):

Ikke? Har du testet nå i kveld da?:)

Jepp, negative men skal ta blodtest på Torsdag så får det endelige svaret da 👌 Men lever i en Berg og dalbane 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD 1, PP 14(!!!) 😭

Mensen kom i dag, noe som betyr at jeg hadde eggløsning torsdag istedenfor onsdag som jeg har regnet etter hele tiden. EL-testen var jo ganske sterk onsdagen, så jeg tenkte at det var mulig EL ikke var før torsdagen. så det betyr hvertfall at vi traff på EL dagen. Men det hjalp jo ikke det da 🤷🏼‍♀️ 

Vi er i gang med å bli henvist til prøverør. Hadde bestilt time til blodprøver i morgen som må tas på CD 2 eller 3, så jeg var såå nervøs for at mensen skulle være enda mer forsinket. Men heldigvis kom den i dag😊 

Det et sykt godt å vite at vi at vi får hjelp om «litt» dersom vi ikke klarer det selv før den tid. Det et jo lang ventetid, men tror jeg skal ringe og be de sette oss på avbestillingsliste. Det er så urettferdig at noen bare produserer barn akkurat når de vil, mens andre må kjempe en lang kamp og bruker mye penger på å få barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har fulgt med deg en stund, uten å legge igjen spor. Det er ikke bare bare når slikt tar tid :) håper du får en ny giv av å være videre på vei mot assistert befruktning, selv om det ikke er noe fint er det godt å kunne få hjelp når man trenger det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Neutral90 så koselig at du legger igjen kommentar 😊 det håper jeg også. Da kan jeg hvertfall ha noe å se frem til:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist at mensen kom nå 😪 Ønsker av heeele mitt hjerte at du blir gravid snart! Så godt å vite at hjelpen er nær om det skulle bli slik at det er behov for det. Er sååå enig med deg ang. urettferdigheten med dette ang. å lage barn. Så mange som blir gravide bare de slutter på prevensjon, mange tar abort også fordi det ikke var planlagt... mens andre som virkelig ønsker barn sterkt må kjempe årelange kamper og bruke masse penger 😡 Det er sykt urettferdig... Vi har ikke brukt IVF en gang, men har likevel brukt mange mange tusen kroner på alt rundt for å bli gravid. Er selvfølgelig verdt det til slutt når/hvis man først blir gravid og får barn, men der og da føles det møkk urettferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...