Gå til innhold

Førstegangsprøver

Lily92

Anbefalte innlegg

Lillrex skrev (34 minutter siden):

Hvordan går det i dag @Lily92?

Takk som spør 🥰 jeg har ikke begynt å spotte og jeg har ikke fått mensen. Ikke testen noe mer etter fredag morgen. Så jeg skjønner egentlig ingenting. Jeg har ALLTID spottet før mensen, bordet fra den gangen jeg var gravid. Og da spotter jeg 3-5 dager før mensen, noe som er litt rart jeg ikke har gjort enda siden jeg fikk positiv EL test. Tenkte jeg skulle ta en test i morgen. Den på fredag var tatt etter nattevakt, så litt utvannet urin og bare holdt meg 3 timer. Men skulle tru at jeg skulle få er sterkere strek fredag uansett🤔 skjønner som sagt ingenting 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så rart! Kanskje kroppen ikke slapp egget allikavell? 🤔 Burde jo absolutt ha fått et svar innen nå om eggløsning var rundt CD 13.. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lillrex Tja.. ikke godt å si🤔jeg pleier ikke ha lenger syklus enn 33 dager. Så er veldig rart alt dette her 😅 kjipt om vi ikke traff EL denne gangen heller. Det har aldri skjedd at jeg har hatt lenge etter positiv EL-test heller 🤔 merkelige greier… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg.. Kjedelig om det skal være tilfellet, men rart ikke tr dukker opp og. Kroppen finner på så mye rart i blant.. 🤷‍♀️🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke fortsatt mensen og ikke begynt å spotte.. SYKT frustrerende 🙄 skulle jo vært godt på vei med ny syklus egentlig☹️ skjønner ikke hva som skjer med kroppen min. Aldri skjedd at jeg har så lang syklus før. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (1 time siden):

Fortsatt ikke fortsatt mensen og ikke begynt å spotte.. SYKT frustrerende 🙄 skulle jo vært godt på vei med ny syklus egentlig☹️ skjønner ikke hva som skjer med kroppen min. Aldri skjedd at jeg har så lang syklus før. 

Følern.. hrt kom el 22 dager forsinka.. endelig i dpoland nå, men så frustrerende når syklusen er på bærtur.. håper kroppen rydder opp snart 🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP3, DPO dag TUSEN (neida, føles bare sånn 😝😝

Jeg begynte å spotte fredag kveld, så regner med mensen er rett rundt hjørnet. Sjeldent jeg gleder meg så mye til mensen. klar for å gå inn i PP4 😊 skulle egentlig begynt og testa for EL i disse dager, så det er sykt kjipt å tenke på. Kroppen er rar noen ganger 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP4, CD 2🎉

Like etter jeg skrev det forrige innlegget, så kom mensen 👏🏻😀 så det vil si at det er syklus dag 2 i dag allerede 😊 veldig klar for å gå inn i ny PP. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

PP4, CD 11. 

Denne uka har vært skikkelig tung. Fikk vite på mandag at ei i nær familie har tatt sitt eget liv natt til mandag. Jeg har ikke klart å tenke på annet siden. Har omtrent ikke sovet etter nattevakt. Syns jeg har mista nok personer nå. Pappa i desember i fjor, farmor i Mars i år og nå hun. 

Men over til prøvingen😅 tenkte jeg skulle begynne å teste etter EL i dag. Syns testen er ganske sterk, men kan godt hende den blir enda sterkere i morgen. Syns ikke den er helt positiv. Denne gangen skal jeg hvertfall teste etter EL i noen dager så jeg er sikker på at jeg får med meg at testene blir negative igjen😊 

IMG_5646.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit å lese, håper det går bra med deg ❤️ Høres ut som et tøft år ❤️

Heia el, håper testen blir positiv snart 🤞🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP4, CD 13. 

Jeg tok en EL-test både torsdag morgen (den over her), fredag morgen og ettermiddag og i dag morges. På torsdag og fredag morgen ble de ganske like, mens i går ettermiddag og i dag tidlig var de bittelitt svakere. Det får meg til å lure om EL har vært. Eller om det var i natt eller i dag. Skjønner ikke så mye av syklusen min nå🤷🏼‍♀️ pleier ikke å ha så tidlig EL. Skal fortsatt teste de neste 3-4 dagene bare for å se at de eventuelt blir helt negative igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eltester kan være så vanskelig å tolke i blant.. Men sikkert lurt å fortsette å teste når du er usikker og eltesten ikke har vært positiv. Pleier du å få veldig kort lh-økning?

Jeg kan få ganske sterke tester uten at det er lhøkningen og det kan være så frustrerende, og en av grunnene til at jeg føler meg avhengig av temping for å bekrefte el 🙈😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lillrex ja, denne gangen syns jeg det er veldig vanskelig 😅 har hatt kort LH-topp før. Men nå virker det som om det er litt  annerledes 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP4, CD 14. 

Ser faktisk ut som om testene stiger litt nå. Kanskje EL ikke har vært enda😊 syns den er mer positiv i dag. Hva syns dere? Skal prøve å ta en ny i kveld. Er borte i dag 😅 øverste tatt torsdag og denne i dag😊 orker ikke finne frem alle testene. 

IMG_5684.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok en EL test nå i kveld etter og kun ha holdt meg i 2 timer. Den ble så positiv den kan bli tror jeg 😀👏🏻 tipper jeg har EL i morgen. Da har det blitt aksjer 3 dager og 1 dag før EL😊 også får vi se om det blir i morgen også. 

IMG_5698.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt veldig strek test i dag. Faktisk litt sterkere enn i går kveld. Men mer konsentrert urin i dag da😅så jeg beregner EL til i morgen også får vi bare vente og se 😊spiller ingen rolle egentlig og EL er i løpet av dagen i dag eller om det er i morgen 😊 

i går kveld og i dag tidlig👇🏻

IMG_5700.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...