Gå til innhold

Førstegangsprøver

Lily92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, veldig ☹️ ser jo kanskje noe der nå og, men det er såå svakt at det er garantert bare skyggestrek. Fortsatt sykt mye murringer da😅 håper det gir seg snart😅 men tester igjen på lørdag bare for å se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottingen har begynt, så det gikk ikke denne gangen heller. Fordelen denne gangen er at jeg får kose meg i bryllup😊💃🏼🍾 også satser jeg på at neste gang er den gangen det går 😊

Men jeg husker sist når vi prøvde å bli gravide med sønnen vår, at jeg en måned fikk en svaak strek på testen, men at den ble borte igjen. Kanskje det egentlig var noe på gang denne gangen, men som ikke ble noe likevel. Satser hvertfall på at det klaffer snart 🤞🏻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier som de andre her, kjipt at det ikke gikk denne mnd, men da kan du kose det i bryllup! Det kan jo faktisk bli siste gangen du kan slå det løs på en stund😍🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP3, CD 1. 

Mensen kom i går kveld, så det vil faktisk si at vi ikke traff EL denne gangen. Fordelen med mensen så tidlig er at jeg slipper det i bryllupet 😀👏🏻 så får vi satse på at vi treffer nå neste gang 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

PP3, CD 13. 

i dag startet jeg dagen med å ta en eggløsningstest og gjett hva🙊 den var positiv 😊 så da er det bare å kjøre på med aksjer i helga. Så enten har jeg eggløsning i morgen eller søndag 😊 skal teste både i morgen og søndag også tror jeg. Spiller forsåvidt ingen rolle om eggløsning er i morgen eller søndag, men tenker jeg tester i morgen også. 

Ellers ble det ikke bryllup i helga 🙄 vi var syke alle sammen selvsagt.. så det var ekstremt kjipt ☹️ jeg hadde sett frem til og endelig kos meg uten barn. Hadde kjøpt ny kjole osv. Men sånn er det😊 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med sykdom.. 🥺 Det var kjip timing. Får håpe det ikke er lenge til neste mulighet til å kose seg med ny kjole og barnefri 🤞🥰

Hurra for positiv eltest! Da er det jo straks en ny mulighet da 😊🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for positiv EL test! 😄 og veldig kjedelig at dere ble syk når du hadde gledet deg sån, håper det ikke blir lenge til neste gang 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP3, 2 DPO (snart 3 DPO fordi klokka straks er over 12) 

tror dere ikke vi ble syke igjen på fredag 🙄🙈 jeg har i ganske dårlig form, men vi fikk lagt inn aksjer på fredag likevel. Det ble sånn at vi gjorde det fordi vi måtte. Lørdag morgen var EL testen litt svakere og søndag morgen var den var samme som lørdag. Så jeg regner EL til å være lørdag😊 ble jo bare en gang fordi vi var syke. Men det er bedre enn ingenting hvertfall. 

Ellers har gutten vår begynt å gå 😭 jeg sprekker av stolthet. Det er såå gøy 😀👏🏻 hverdagen går så i ett, så jeg tenker veldig lite på prøvingen egentlig. Det er ekstremt godt og en stor kontrast fra sist. 

Nå er det bare å vente og se om det gikk denne gangen 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for dpoland! En gang er heldigvis alt aom skal til og 😊

Så stas at mini har begynt å gå 🤩💕 Skjønner at du er stolt! Begynner å bli stor gutt nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lillrex skrev (1 time siden):

Hvordan er livet i dpo-land? 💕

Takk som spør 🥰 jeg føler at dagene er så travle at jeg ikke rekker å tenke så mye på det. Men jeg hadde litt murringer 3DPO, så da tenkte jeg at det skulle bli som sist måned med masse murringer. Men det gikk over igjen. Er 6 DPO i dag, så tenkte jeg skulle ta test på mandag når jeg er 9 DPO 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP3, 6DPO 

Som skrevet over her, så har dagene gått veldig fort etter EL. Måtte telle hvor mange DPO jeg var. 
Etter jeg skrev i stad at jeg kun hadde murringer 3 DPO, så har jeg faktisk hatt litt i kveld. Men hos meg har det ingen betydning for om jeg er gravid eller ikke😅 men jeg får jo selvsagt lyst til å teste i morgen, men det er alt for tidlig, så jeg skal ikke det🙊 skal hvertfall vente til søndag. Søndag er jeg alene med sønnen vår, så da blir det sikkert ikke tid til det🤣han vil helst sitte oppå fanget når jeg er på do eller så putter ham både hender pg alt han finner oppi do😂 så det er travelt på badet om morran når jeg er alene med han 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (14 timer siden):

PP3, 6DPO 

Som skrevet over her, så har dagene gått veldig fort etter EL. Måtte telle hvor mange DPO jeg var. 
Etter jeg skrev i stad at jeg kun hadde murringer 3 DPO, så har jeg faktisk hatt litt i kveld. Men hos meg har det ingen betydning for om jeg er gravid eller ikke😅 men jeg får jo selvsagt lyst til å teste i morgen, men det er alt for tidlig, så jeg skal ikke det🙊 skal hvertfall vente til søndag. Søndag er jeg alene med sønnen vår, så da blir det sikkert ikke tid til det🤣han vil helst sitte oppå fanget når jeg er på do eller så putter ham både hender pg alt han finner oppi do😂 så det er travelt på badet om morran når jeg er alene med han 🙊

Åh, spennende dager🤩 er nok best å holde seg med å teste noen dager til ja, kjedelig å få negativ test selv om man forventer det🙈 Kjenner meg såå igjen med disse små som ikke er så lette å ha med på badet😅 prøver så godt jeg kan å distrahere med leker osv, men det er ikke fred å få fordiom🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...