Lily92 Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #601 Del Skrevet 7. desember 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Åå så godt å høre fra deg, og med så gode nyheter 💙 Gratulerer med super ultralyd og avsløring av graviditeten. Blir helt klart mer virkelig da 😊 Kan tørre og tro og glede seg da. Håper kvalme m.m slipper litt taket nå slik at du kan nyyte julen med din lille hybelboer til det fulle. Tenk at neste jul har du en liten tass! Ja, nå kan vi bare glede oss fremover 😊 helt sykt å tenke på at vi har en liten en neste jul. Er så takknemlig for det 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. desember 2021 #602 Del Skrevet 7. desember 2021 ååh, så herlig med oppdatering 🥰 Er jo magisk å komme til uke 12, og i tillegg få se den lille på ultralyden. Ekstra fint å gå jula i møte med slike nyheter ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 7. desember 2021 #603 Del Skrevet 7. desember 2021 Gratulerer så mye! Det var gode nyheter og en skikkelig hyggelig oppdatering! 😃🙌💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 7. desember 2021 #604 Del Skrevet 7. desember 2021 Så koselig med oppdatering fra deg🥰 flott med vellykket ultralyd og julen imøte❤️ Håper du blir i bedre form også så du får nytet skikkelig i julen😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2022 #605 Del Skrevet 11. januar 2022 Godt nytt år Lily92! Tenk så spesielt dette året blir - du blir mamma! 💕 Håper du hadde en fin jul og at formen din er fin. Når har du OUL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 23. januar 2022 Forfatter #606 Del Skrevet 23. januar 2022 Amatariel skrev (På 11.1.2022 den 13.25): Godt nytt år Lily92! Tenk så spesielt dette året blir - du blir mamma! 💕 Håper du hadde en fin jul og at formen din er fin. Når har du OUL? Godt nyttår Amatariel 😊 jeg har nesten glemt at dette forumet finnes, så har ikke vært her inne på en stund. Jeg jobba stort sett hele jula, men hadde likevel en fin jul 😊 jeg har vært kvalm til uke 17 egentlig og har fortsatt noen dager hvor jeg er kvalm. Men ellers er formen ganske bra:) jeg har OUL på tirsdag. Gleder oss veldig til det 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. januar 2022 #607 Del Skrevet 23. januar 2022 Så gøy at du har OUL på min termindag ❤️ Håper det blir en magisk dag for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 30. januar 2022 Forfatter #608 Del Skrevet 30. januar 2022 19+3 På tirsdag var vi på OUL. Baby lå litt rart til, så hun fikk ikke sjekket alt hun skulle. Jeg fikk ny time dagen etterpå, og da lå heldigvis baby mye bedre til 😊 Alt så bra ut og vi fikk beskjed om at vi venter en liten gutt 💙 Termin blir 26 Juni. Jeg har morkaka foran og litt ned i åpningen, så må tilbake på sjekk i April for å se om det har flyttet på seg. Ellers er formen ganske grei egentlig. Fortsatt bittelitt kvalm et par ganger i løpet av dagen enkelt dager. Føler meg fortsatt trøtt og sliten, men ellers så har jeg ingen plager 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentafralandet Skrevet 30. januar 2022 #609 Del Skrevet 30. januar 2022 Gratulerer så mye med en liten gutt 🥰 Får håpe formen fortsetter å holde seg god! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 30. januar 2022 #610 Del Skrevet 30. januar 2022 Så hyggelig da🥰 gratulerer så mye med kommende gutt💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. februar 2022 #611 Del Skrevet 2. februar 2022 Hurra for overstått OUL! 🥰 Så godt at alt så bra ut, og at det er en guttebass som skjuler seg i magen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. mars 2022 #612 Del Skrevet 11. mars 2022 Går alt bra med deg Lily92? Dette stedet i svangerskapet pleier i alle fall å være veldig koselig ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 13. mars 2022 Forfatter #613 Del Skrevet 13. mars 2022 Amatariel skrev (På 11.3.2022 den 21.31): Går alt bra med deg Lily92? Dette stedet i svangerskapet pleier i alle fall å være veldig koselig ❤️ Takk som spør🥰 det går ganske greit😊 er i 25+3 i dag. Tiden går ganske fort😊 det som plager meg mest er at jeg må tisse omtrent hver time på natta. Og mye på dagen. Og at magen er i veien. Ellers går det veldig bra. Har begynt å merke mye liv😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. mars 2022 #614 Del Skrevet 13. mars 2022 Koselig å høre fra deg! 🥰 Dogåing på natten er litt pes ja, spesielt hvis det er såå ofte. Får håpe det roer seg litt. Koselig at det er mye liv å kjenne på da ❤️ Det er virkelig det beste med å være gravid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 22. april 2022 Forfatter #615 Del Skrevet 22. april 2022 31+1 Siste innspurt har begynt og det er bare 65 dager til termin. Det har gått veldig fort, men kjenner at alt begynner å bli tungt nå og tiden går litt saktere. Kvalmen har kommet litt tilbake igjen, men ikke så ille som det har vært i starten. Det å kle på seg er en treningsøkt og samme med å snu seg i senga 🙊 Babyen er ikke så fornøyd med at jeg ligge på siden og begynner ofte med romstering og spark så fort jeg ligger på siden. Så søvn blir det ikke så mye av 😅 Har også fått litt vann i kroppen, så sko, jakker osv er trange. Heldigvis går det mot sommer, men det kan jo bety enda mer vann i kroppen. Neste uke skal jeg på ultralyd for å sjekke om morkaka har flytta på seg. Den har ligget ned i åpningen for de som ikke har fått med seg det 😊 krysser fingrene for at den har flyttet seg og at jeg kan føde vaginalt🤞🏻 Nå lengter vi etter gutten vår 👶🏼💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. april 2022 #616 Del Skrevet 22. april 2022 Nå vil nok dagene fremover både føles at de går fort og sakte. Spesiell tid 😊 Håper du slipper unna mer vann i kroppen, og lykke til på UL-kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. mai 2022 Forfatter #617 Del Skrevet 15. mai 2022 34+3 👶🏼💙 Nå begynner det virkelig å nærme seg slutten og det syns jeg er veldig godt! Morkaka har heldigvis flyttet på seg så jeg får føde vaginalt 🎉😊 ellers har jeg fått høyt blodtrykk. Det har vært litt på grensa fra starten av, men er nå ganske høyt. Har også fått mye vann i kroppen. Er faktisk helt håpløst. Omtrent ikke sko som passer og jakker osv er også trange. Kan såvidt stå litt før føttene mine blir rødsprengt og skikkelig vonde pga alt vannet. Jeg er ganske sliten og alt er tungt🙈 For et par uker siden var jeg hos jordmor og da hadde babyen festet seg med hodet ned. Jeg syns før jeg var der at magen har sunket litt og jeg var øm og hadde stikkinger nedi der et par dager før jeg var hos jordmor. Så det var nok fordi han festet seg😊 spent på hvordan fødselen starter og hvordan den blir. Er veldig klar for at han skal komme 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 16. mai 2022 #618 Del Skrevet 16. mai 2022 så kjipt at du har så mye plager med mye vann i kroppen, hørtes ikke noe godt ut😳 Bra at hodet er festet og at han er klar😄 så er det godt det ikke er lenge igjen så du slipper de plagene noe mye lengere.❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. mai 2022 #619 Del Skrevet 20. mai 2022 Så godt å høre at morkaken har flyttet på seg! Venninnen min fikk også påvist høyt blodtrykk i svangerskapet, og ble fulgt opp hyppig den siste tiden. Det ble også bestemt at fødselen skulle settes i gang 1 uke før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. juli 2022 #620 Del Skrevet 4. juli 2022 Hvordan går det med deg Lily92..? Håper ankomsten til lillegutt ble fin, og at du koser deg som mamma. Hører gjerne fra deg om du har tid? 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå