Gå til innhold

Førstegangsprøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sære drømmer 😄 Jeg drømmer også mye rart, og når jeg forteller det til samboeren tenker han nok sitt, for han drømmer nesten aldri selv. Fint å kunne dele litt underholdning 😂

Håper du har rett angående pp8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper spottingen holder seg langt unna!😁 Gleder meg til du skal teste nå😍 Tenker du å teste i morgen eller vil du vente?

• Liker 1
Skrevet

Gøy å høre at andre også drømmer mye rart 🙊 @Noldi jeg tenkte jeg skulle teste i morgen😀

Skrevet

Ååh, så spennende tid du er inne i ☺️  Morsomt med rare drømmer da! Sjeldent jeg husker drømmene mine, sover som en stein x) Men når jeg først husker dem så er de så rare! 

• Liker 1
Skrevet

11 DPO, PP 8.

Tok en tidlig test og den er helt blenda 😭 så da er det sikkert kjørt denne gangen også ☹️

Skrevet

Uff nei så kjedelig at testen ble blenda :( Forstår hvor nedslående det er.

Skrevet

Så dumt med negativ test... 😞 Når er IKM? 

Skrevet

@Godis IKM er på torsdag. Så håpet er vel ute ☹️ 

Skrevet

Åh nei, så leit :( 

Skrevet

Tenker at det ikke trenger å være ute da, der er jo enda tre dager til 🥰 Jeg velger å holde fast i et håp for deg, og krysser fingrene 🤞

Skrevet
Godis skrev (1 minutt siden):

Tenker at det ikke trenger å være ute da, der er jo enda tre dager til 🥰 Jeg velger å holde fast i et håp for deg, og krysser fingrene 🤞

Nei, det er sant! Så lenge jeg ikke begynner med spotting og mensen ikke kommer så er det vel håp😊 tar en ny test enten I morgen eller onsdag om jeg ikke begynner å spotte 😊

Skrevet
Lily92 skrev (16 minutter siden):

Nei, det er sant! Så lenge jeg ikke begynner med spotting og mensen ikke kommer så er det vel håp😊 tar en ny test enten I morgen eller onsdag om jeg ikke begynner å spotte 😊

Det høres ut som en fin plan 😊

Skrevet

Jeg er enig med @Godis, håpet er ikke ute før mensen kommer 💖 jeg krysser fingrene 🤞🏻

• Liker 1
Skrevet
Sovia skrev (2 timer siden):

Jeg er enig med @Godis, håpet er ikke ute før mensen kommer 💖 jeg krysser fingrene 🤞🏻

Det er helt sant! Tatt for støtte 🥰 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte akkurat på en ting. Jeg pleier alltid å få kviser noen dager før mensen og noen dager før EL slik at jeg nesten har kviser hele tiden 🙄 ble sånn etter P-pilleslutt. Men nå har alle kvisene mine blitt borte. Har ingen nye. Krysser fingrene for at det er et godt tegn at jeg verken har kviser eller har begynt å spotte enda. Håper såååå på at det er vår tur!😭

Skrevet

Ååå så spennende med alt som er annerledes enn normalt @Lily92😍

Skrevet
Godis skrev (2 minutter siden):

Ååå så spennende med alt som er annerledes enn normalt @Lily92😍

Ja veldig! Har som regel ikke rukket å teste en gang før spotting begynner😅 det ryker nok en test i morgen 🙈 klarer ikke vente!🙊

• Liker 1
Skrevet

Støtter å teste i morgen🤩

• Liker 1
Skrevet

Veldig spent på test i morgen! 🤞

• Liker 1
Skrevet

Blenda test og spotting har begynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...