Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Lillemor er avlevert i bhg og nå sover pondus på puppen.... Da må jeg bare sitte her en stund tenker jeg. Skal ikke møte H før kl 10.15, vi skal spasere til barselgruppe sammen. Tenkte jeg & pondus skulle dusje/bade før vi dro, samt at han må få litt grøt før vi drar. Enda god tid på oss...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, god tid fru blom. Pondus sov til kl var tett på halv ti. Så gikk vi å dusjet og badet, og da måtte vi dra. Grøten ble tatt med på barselgruppe å gitt der.

Ellers står kjøkkenbordet flatpakket fortsatt, får s om jeg gjør en innsats når ungene er i seng.....

Nå er det barne-tv, før det blir kveldsmat og grøt på ungene. Å så vips i seng.

Bare ca 12-14 dager før vi har pappan hjemme nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI!! Da kommer jo pappan snart!! Det blir fint ja!

For en koselig stund dere hadde sammen idag! *gleder meg*

Det må være helt spesielt...

Kort besøk idag..au i hau..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp.....

Lillemor lå våken til kl 23 i går kveld, ville ikk sove. Men det ville jeg, så jeg tok henne med i vår seng og de sovna hun. Våkna i er vræl 5.45 fordi hun drømte, og vekte jo da selvfølgelig pondus. Men lillemor sovna igjen, fant pondus ut at nå var det jammen morgen gitt... Så mor og minstebarn satt i en stol på stue å gjespet til lillemor kom kvart på syv. Da hadde hun bare vært på do, og tusla i sofaen hvor hun jaggu la seg ned og sov til halv åtte. Så stelte vi oss, smurte matpakke og kjørte i bhg. Vel hjemme igjen var pondus meget sulten og trett, så da jeg satte meg ned på stuen for å gi litt pupp, slokna han momentant. Så nå har vi fått oss en time på øyet i stolen begge to, og er klar for en ny dag.

Skal få i meg noe mat kjenner jeg, og så skal pondus snart få grøten sin. Er meningen vi skal ut sammen med H og hennes lille W å trille tur, men de skulle pipe når de var stått opp. Skikkelig førstegangforeldre som sover til både 10 og 11.....

Ellers ingen planer for dagen tror jeg ikke vi har. Må vel bare se om jeg finner noe karnevalsklær til ungene. Det er karneval i bhg til lillemor i morgen, og de som har fridag kunne få komme sammen med en voksen mellom 10-12.30. Hun har da bestemt at hun vil være prins og lillebror skal være spiderman..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!!!

Så at du hadde vært inne hos meg her om dagen, så da er de vel på sin plass å gjøre det samme hos deg.

Så koselig det må være å ha en myk liten bylt som sovner tilfreds på mammas bryst. Gleder meg jeg *drømme, drømme*

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miip, tulipan og skytte: :klem:

Nå sover lillemor i min seng, og pondus i sin seng. De var så trette at ingen ville ha noe særlig kveldsmat. Lillemor lå bare å vrei seg og gråt i søvne i sin seng, så jeg måtte bare legge henne hos meg før hun vekkte broren.... Jaja, vi ligger da godt i storsenga når pappan er borte.

Det ble en kort trilletur for det blåste kraftig ute. Gikk heller hjem til venninne H da hennes kar våknet. Pondus sov ute i vogna der i litt over 2 timer. Dro å henta lillemor i bhg og kjørte til senteret. Der fant vi kostymer på brio, og det ble ikke prins og spiderman nei....

Derimot skal jeg ha med en liten sommerfugl og en enda mindre heffalomp på karneval i morgen. Redd for at pondus-lompen kan sjarmere noen ansatte der ja.... (kanskje det ordner seg med bhg-plass da... ;) )

Nå skal jeg slenge meg i godstolen, hive beina på bordet, slå på tv`n og strikke litt. Trådløsen datt ut i dag, så nå har jeg lap`en borte i sofaen. Orker ikke irritere meg over det i kveld.

Dessuten ser huset bomba ut, men hvem bryr seg i kveld.... Får ta et skippertak i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!!!!

Pondus dro seg nettopp fremover 2-3 tak på magen!!!! Supre lille gutten min!!!

Og lille sommerfugl har fått på kostymet, og springer rundt i stuen nå. Avventer litt med heffalompen, tenkte jeg skulle få han til å sove litt før vi dro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA for Pondus! :klappe: Så gøy det må være å se sånne framskritt... :hjerter: Gleder meg til knøttet kommer ut så vi kan bli kjent med ham (noe mer enn spark og bevegelser). :hjerte:

Håper det blir bra på karneval og ha en hyggelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Flinke lille Pondus!! Og kan se for meg Lillemor var en søt liten sommerfugl!

Karneval er jo bare såå morsomt da! Håper dere kosete dere!

Takk for tilbud om å låne mammabukse forresten! Sambo har lovet å kjøre meg til MiR imorgen så jeg får sett der! Hvis ikke så kan det hende jeg må komme rekende på ei fjøl..................... :sjenert:

Håper dere får ei kjempefin helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite bilde av heffalompen og sommerfuglen:

For en skjønn Heffalump!!!! :grine2: Og fiiiin sommerfugl!! :)

Egentlig innom bare på en snartur, men må bare få sagt at du er både tøff og flink som er "periodealenemor"! "Flink" er et latterlig ord i sånne sammenhenger, men skitt au, jeg bruker det likevel! :ler2: Ha en fantastisk flott helg Pondusa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønne de er! :rosasmil:

Storepia mi har også vært på karneval i barnehagen. Jeg trodde hun skulle være prinsesse. Men det var helt til hun fikk øye på Nasse Nøff (han er jo rosa :mrgreen: )

Ønsker deg ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der gikk den aller første blomsterpotta i gulvet..... :overrasket: Hmmm, nå må jeg visst ha øyne i nakken når jeg setter han i gåstolen.

Han har i løpet av gårdagen også lært seg å åle seg frem, så her går det unna nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...