Gå til innhold

Ivf for første gang 🌺


Ellepelle

Anbefalte innlegg

Ja det der må da være en positiv test..!? Jeg ser streken! Ta en digital i morgen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Ja det der må da være en positiv test..!? Jeg ser streken! Ta en digital i morgen ❤️

Jaa, tror du?😍 Tror du det vil slå ut på en digital alt i morgen? Dette er en tidligtest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellepelle skrev (2 timer siden):

Jaa, tror du?😍 Tror du det vil slå ut på en digital alt i morgen? Dette er en tidligtest

Muligens ja. De digitale med ukesindikator er veldig gode. Har sett mange positive slike på veeeldig svak strimmeltest. Så hvis du tar en test i morgen hvor du kan se noe, så ville jeg absolutt tatt en digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (57 minutter siden):

Muligens ja. De digitale med ukesindikator er veldig gode. Har sett mange positive slike på veeeldig svak strimmeltest. Så hvis du tar en test i morgen hvor du kan se noe, så ville jeg absolutt tatt en digital.

Da skal jeg gjøre det! Tusen takk for gode råd😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iiiingen tvil nei..!! :mynona: Gratulerer kjære Ellepelle! :hug:
Blir jo umåtelig spennende på UL etterhvert da - se om begge de små har satt seg godt fast :hjerte: :hjerte:

Endret av Amatariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EXB1987 skrev (1 time siden):

Ååå, så gøy! Gratulerer så mye! 🥳💕

 

Amatariel skrev (56 minutter siden):

Iiiingen tvil nei..!! :mynona: Gratulerer kjære Ellepelle! :hug:
Blir jo umåtelig spennende på UL etterhvert da - se om begge de små har satt seg godt fast :hjerte: :hjerte:

Tusen takk dere, det er så koselig å kunne fortelle det til noen!❤️ Vi har hittil holdt denne prosessen veldig tett til brystet, så det er nesten ingen som vet at vi er i gang. Dette blir veldig spennende framover.🥰 Noen som vet hva kan man forvente at blodprøven sier i morgen om hcg-verdi? Ikke at jeg skjønner hvordan dette fungerer da, men prøver å forholde meg litt nøktern fram til blodprøvesvaret foreligger😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellepelle skrev (1 minutt siden):

Noen som vet hva kan man forvente at blodprøven sier i morgen om hcg-verdi? Ikke at jeg skjønner hvordan dette fungerer da, men prøver å forholde meg litt nøktern fram til blodprøvesvaret foreligger😂

Nei de blodprøvene er vel veldig individuelle, uansett om man har èn eller to inni der. 

Er kjempefint med forum hvor man kan dele ja! 😁 Jeg har vært avhengig av det i alle mine svangerskap, fordi jeg har holdt mye skjult for venner og familie. Med min yngste fortalte vi f.eks det ikke til noen før etter OUL i uke 19. Da er det godt å ha hatt forumjenter i samme situasjon rundt meg de ukene før, ellers hadde det blitt veldig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (39 minutter siden):

Nei de blodprøvene er vel veldig individuelle, uansett om man har èn eller to inni der. 

Er kjempefint med forum hvor man kan dele ja! 😁 Jeg har vært avhengig av det i alle mine svangerskap, fordi jeg har holdt mye skjult for venner og familie. Med min yngste fortalte vi f.eks det ikke til noen før etter OUL i uke 19. Da er det godt å ha hatt forumjenter i samme situasjon rundt meg de ukene før, ellers hadde det blitt veldig kjedelig.

Ja, tenk om det er to inni der😱💞

Det er så fint! Jeg har lært utrolig mye av dette forumet, og tror ikke det blir noe mindre framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh så fantastisk! Endelig! 👏👏🎉😄

Gratulerer så masse og håper det går hele veien nå ❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (1 time siden):

Ååååh så fantastisk! Endelig! 👏👏🎉😄

Gratulerer så masse og håper det går hele veien nå ❤️🥰

Tusen takk, Niny😍 Ja, nå må den (eller de❤️) bare klamre seg fast! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da bekreftet blodprøven det vi allerede visste, og jeg er gravid😍💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg akkurat ferdig med å lese gjennom dagboken din, og så trolig spennende og koselig de siste sidene var! 😍

Gratulerer såå masse med positiv test! Blir spennende å følge med her inne fremover, og å se om det er to embroyer (?) eller ett som har klart å feste seg🥰 

Bare av nysgejrrighet siden jeg ikke kan noe om dette (og beklager på forhånd hvis det kanskje er ufølsomt av meg å spørre om ❤️), men er det sånn at man vil begynne å blø dersom den ene ikke fester seg, altså som ved en SA eller kjemisk graviditet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så fantastisk med både fine tester og bekreftelse på blodprøven! Gratulerer deg her og jeg :nordvesta: Så gøy at vi blir flere med termin i november/desember 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Annabel skrev (6 timer siden):

Nå er jeg akkurat ferdig med å lese gjennom dagboken din, og så trolig spennende og koselig de siste sidene var! 😍

Gratulerer såå masse med positiv test! Blir spennende å følge med her inne fremover, og å se om det er to embroyer (?) eller ett som har klart å feste seg🥰 

Bare av nysgejrrighet siden jeg ikke kan noe om dette (og beklager på forhånd hvis det kanskje er ufølsomt av meg å spørre om ❤️), men er det sånn at man vil begynne å blø dersom den ene ikke fester seg, altså som ved en SA eller kjemisk graviditet? 

Så koselig at du vil følge med!💕 Det blir fryktelig spennende framover ja. Tiden går jo ikke noe fortere nå😂

Ang. om den ene ikke fester seg så er det et veldig godt spørsmål, og jeg aner ikke! Må nok lese meg litt opp😅 Men man merker det vel vanligvis ikke hvis embryoet ikke fester seg når det bare er ett, så jeg vil tro man ikke merker det heller om det ene av to ikke fester seg? Så kan man vel etter hvert, hvis begge fester seg, likevel miste den ene feks i SA, men det kjenner jeg ikke til noen som har vært gjennom så vet ikke hvordan det arter seg heller. 

Atticmess skrev (4 timer siden):

Åh! Så fantastisk med både fine tester og bekreftelse på blodprøven! Gratulerer deg her og jeg :nordvesta: Så gøy at vi blir flere med termin i november/desember 😁

Jaa, herlig! Syns det er vanskelig å finne ut av foreløpig estimert termin, da kalkulatorene stort sett tar utgangspunkt i første mensdag. Her er jo syklusen styrt med jernhånd, så vet ikke om det stemmer overens? Men vil tro det er omtrent i månedsskiftet november/desember😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellepelle skrev (14 minutter siden):

Jaa, herlig! Syns det er vanskelig å finne ut av foreløpig estimert termin, da kalkulatorene stort sett tar utgangspunkt i første mensdag. Her er jo syklusen styrt med jernhånd, så vet ikke om det stemmer overens? Men vil tro det er omtrent i månedsskiftet november/desember😍

Regnes innsett som EL-dag? For på terminkalkulator kan man beregne termin ut fra EL. Jeg plottet inn 12.mars på deg da, og da sier den at du har termin 6. desember ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (29 minutter siden):

Regnes innsett som EL-dag? For på terminkalkulator kan man beregne termin ut fra EL. Jeg plottet inn 12.mars på deg da, og da sier den at du har termin 6. desember ❤️

Nei, uttak regnes som eldag 😊

 

Så godt det ble positive tester!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Regnes innsett som EL-dag? For på terminkalkulator kan man beregne termin ut fra EL. Jeg plottet inn 12.mars på deg da, og da sier den at du har termin 6. desember ❤️

 

Neutral90 skrev (35 minutter siden):

Nei, uttak regnes som eldag 😊

 

Så godt det ble positive tester!! 

Takk, da hadde jeg skjønt det! Så da blir vel EL 10. mars siden de var 2 dager da de ble frosset? Og termin 4. desember😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...