Gå til innhold

Ivf for første gang 🌺


Ellepelle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, kloke damer, hva tror dere om denne? Jeg ser strek på alle tester (har gjort det på negative forsøk også), så stoler ikke på mine egne øyne. Denne er tydeligere enn den var tidligere i dag da. Men nå er det 7 dager siden innsett av blasto, så burde vel være sterkere. 

IMG_20221114_232739.jpg

IMG_20221114_233030.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva viste dagens test? Jeg er enig i at mest trolig skulle streken vært litt sterkere. Men det er en strek og det er jo det som er viktig! Jeg håper veldig at den stiger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 timer siden):

Hva viste dagens test? Jeg er enig i at mest trolig skulle streken vært litt sterkere. Men det er en strek og det er jo det som er viktig! Jeg håper veldig at den stiger!

Tja, jeg vet ikke helt, ganske lik?

IMG_20221115_212917.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lei meg, men jeg tror dessverre at streken burde vært sterkere I dag ❤️ håper jeg tar feil og at det bare er litt tregt. Så tidlig har jo urinkonsentrasjon veldig mye å si også, fordi hcg i seg selv er lavt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (23 minutter siden):

Jeg er veldig lei meg, men jeg tror dessverre at streken burde vært sterkere I dag ❤️ håper jeg tar feil og at det bare er litt tregt. Så tidlig har jo urinkonsentrasjon veldig mye å si også, fordi hcg i seg selv er lavt. 

Ja, jeg er helt enig. Jeg hadde jo egentlig allerede konkludert med at det var nok et mislykket forsøk, men nå får vi uansett vente til blodprøve og høre. Er jo litt interessant å vite om det overhodet finnes hcg å spore, eller om alle testene slår ut med falsk supersvak positiv..!

Nå som testen har tørket litt ser jeg jo streken mye bedre da. Også på den ikke-tidlige testen. Men nå er de vel ikke gyldige🤔

IMG_20221115_220016.jpg

IMG_20221115_215941.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nervepirrende dette her!! Håper bare hcg er litt treig. Ingen problem å se streken på den tørkede testen så... 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ blodprøve. Usikker på hvor veien går videre nå som vi ikke har flere forsøk offentlig. Alle mulighetene vi har ligger jo i fryseren der..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør meg vondt ❤️ pg så sier det mye om hvor crappy babyplan har blitt! For de strekene der var lette å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...