Gå til innhold

Ivf for første gang 🌺


Ellepelle

Anbefalte innlegg

Så spennende!! Skal krysse alt jeg har for deg 🤞

Er i alle fall veldig lovende om det blir strek i dag også, men konkludere kan man ikke. Hos noen henger sprøyta mer i... Det som blir vesentlig er at streken ikke forsvinner, men heller blir sterkere etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svak svak strek i går kveld, og kanskje en litt sterkere (men fortsatt svak) strek i kveld🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (11 timer siden):

Ååh, håper spira klamrer seg fast 🤞🤞🤞

Åh, ja, nå håper jeg den klorer seg fast altså. Har blødd litt i dag💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellepelle skrev (16 minutter siden):

Åh, ja, nå håper jeg den klorer seg fast altså. Har blødd litt i dag💔

Åneei.. 💔 Krysser det jeg har for at det er en ufarlig blødning 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå så trist at det ikke gikk :( Spesielt når du fikk opp håpet slik... virkelig hjerterått. All verdens klemmer til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har akkurat lest igjennom dagboken din. For en reise dere har hatt. Og så utrolig trist med siste forsøk. 😢 Ønsker dere masse lykke til videre og at det klaffer snart! 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Altså, jeg vet det er helt sjukt tidlig å teste på dag 3 (blasto, så blir vel 8 dpo), men er det ikke noe der da? Syns jeg ser det hakket bedre i virkeligheten. Fikk bare følelsen av at jeg måtte teste😂😱

IMG_20220909_181504.jpg

IMG_20220909_181844.jpg

Endret av Ellepelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en ny test i dag, på rugedag 5/ca 10 dpo, og det er definitivt noe der. Jeg vet ikke om jeg synes det er sterkere enn på fredag, kanskje en anelse. Ellers har jeg de samme symptomene som de andre gangene; småstikking/murring i livmorområdet og litt ømme bryster som føles tunge og hovne på en måte.

🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rugedag 7

Hadde egentlig gitt opp håpet om denne runden, fordi testene fortsatt er supersvake og digitaltest er negativ, og jeg følte at det nå hadde gått så mange dager. Men så leste jeg meg bakover i denne dagboka, og så at den gangen jeg ble gravid viste testen svaaak positiv først på rugedag 10 med 2-dagers, og digital var positiv på rugedag 11. Jammen meg fint med dagbok!! Nå er jeg på rugedag 7 med 5-dagers, og i prinsippet akkurat like langt som jeg var da svak positiv først viste seg sist. Den er jo også svak positiv nå, så kanskje jeg skal holde håpet oppe litt til :)

Av symptomer kan jeg melde: ømmere bryster, tiltakende murring i magen, trøtt. Opplever omtrentlig det samme hver gang uavhengig av positiv eller negativ test, så kan vel like gjerne skyldes progesteronstøtten som graviditet.

Endret av Ellepelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du ser to streker så er det jo hcg der..! Men skjønner det er kjedelig å vente på at den digitale står ut. Men snart må den det! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da har vi hatt vårt siste innsett, i alle fall offentlig. Er på rugedag 3 (9dpo) nå, og syns jeg ser noe svakt på en test akkurat som sist, men jeg har nok strekøyne. Det var jo ikke noe sist.. Føler meg litt distansert fra det hele, sikkert en forsvarsmekanisme. Har ikke trua på at det sitter denne gangen heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...