Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne


flowerpower

Anbefalte innlegg

Klart jeg stikker innom av og til, Bettie :)

Håper du ikke ble syk i gjennomtrekken,LilleBille?

Nå er det nydelig hvitt her ute. Pent å se på, lyst og fint, men jeg er glad jeg skal reise,ja ;)

En skikkelig flower- :klem: til alle som er innom i dagboka mi. Blir nok litt sporadisk kontakt nå, men i juni regner jeg med å være på nett igjen :)

Håper alle får en fin vår!

Endret av flowerpower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

:klem:

Hvordan går det der nede? Surfer du fortsatt på naboens trådløse netteverk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Heisann! Da er jeg tilbake fra Gran Canaria :cool: Beklager at jeg har blitt borte i vinter, men den internett-kafèen jeg har brukt har vært utrolig bråkete!!!

Den trådløse naboen var nok dessverre bare i juleferien :tristbla:

Nå bor jeg hos kusinen min fram til skoleferien, så skal jeg leie en hybel, og så får vi se hva det blir til høsten....

Nå holder jeg på og jobber med en fotoutstilling jeg skal ha :overrasket: Jeg skal vise bilder fra GC og hjembyen min,- Mine 2 paradiser. Det blir uka før/under og etter jazzfestivalen. Gleder meg kjempemye!!

Skal ta en runde i dagbøkene etterhvert, nå må jeg stikke til kiropraktoren!

Klemz til alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Godt å se deg igjen.

Du går spenneden dager i møte nå. Så moro at du skal ha fotoutstilling, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bettie!

Her går det i hundre om dagen! Tror jeg må reise nedover igjen for å få ro....

Utstillingen får kjempefine tilbakemeldinger :sol: Skikkelig moro! Mange skriver i gjesteboka. Noen at de ble inspirert til å skrive, andre at de nesten kjenner lukta av krydderbuskene.

Men, nå er det jazzfestival for alle penga! Jeg ble overtalt til å være vaktsjef siden han som er det måtte reise bort i jobben. Galskap, men jeg har mange å støtte meg til. Hedigvis! Så nå lager jeg vaktlister til alle arrangementene, lager liste over de som skal akkrediteres som funksjonærer, lager liste over alt jeg må huske å si på første vaktmøtet i morgen kveld++++ Uæh!!

Håper du har det bra? Rekker nok ikke innom dagboka di eller andres før etter festivalen.

:klem: til deg og andre som er innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har overlecd både den store flommen i Numedalslågen er (mindre nå,men fortsatt stor!) OG kjempestressende vaktsjef-jobbing i jazzfestivalen :sprettoy:

Ellers får jeg kjempegode tilbakemeldinger på fotoutstillingen min!

Klemz til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom feberriene har jeg tenkt på deg og festiivalen og alt vannet. Det må jo har vært en ekstra påkjenninning. Men det er vel snar avslappingstid igjen nå?

Så moro med tibakemeldingene på bildene dine. Må jo være en inspirasjon til videre arbeid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bettie! Håper du er bedre nå?

Ikke vanskelig å slappe av, jeg er helt tom i kroppen + at jeg har fått noen ekstra hjerteslag.

Ganske utrolig at vi ikke hadde en eneste avlysning, selvom flommen delte byen i 2 :overrasket: Vi hadde endel flyttinger av konserter,men det gikk utrolig bra. Og resultatet viste at vi solgte flere billetter enn i fjor!!!

Var og kikket i gjesteboka på utstillingen i dag. Både voksne og unger har skrevet. Til og med en som skrev at han ble inspirert til å skrive etter å ha sett bildene!

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare ta det med ro og hente deg inn. Imponerende at dere klarte å avvikle hele festivalen under de forholdene jeg så på TV. Litt av en bragd.

Moro å lese i en slik gjestebok hvor forlk tar seg litt tid til å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å komme meg etter jazzfestivalen nå,- endelig!! Har fortsatt ekstra hjerteslag men har ikke fått time på sykehuset før i slutten av august så da er det vel ikke farlig i hvert fall....

Tok bilde av lungene mine i dag. Legen liker ikke at jeg hadde lungebetennelse i vinter. Siden kroppen min krymper (pga scoliosen) får de indre organene dårligere plass. Håper virkelig at jeg får operasjon!!

Håper alt er ok der ute?

Klemz fra flower

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var nok litt av en jobb du hadde.

Ekstra hjerteslag vikrer slitsomt, men siden de lar deg vente såpass lenge, er det neppe farlig. Men greit å få sjekket, da.

Håper for din del at du får den operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

WOW! Der er dere jo, Bettie,Lurven og Lille Ballerina :klem: Eller egentlig er det vel:Her er jeg jo....

Beklager at jeg ikke har vært så aktiv her inne etter jeg kom hjem. Har vært hekta på FaceBook + at jeg bare har nettverk som går over sim-kort og jeg ikke er så glad i strålingen fra det.

Men jeg tenker på dere, og er av og til innom og kikker. Skal prøve å bli bedre nå. Det må jo være et fint Nyttårsforsett??

Jeg sliter meg fram på vinterføret vi har. Det har vært "alle" slags vintervær: minus 12-15 i noen uker, holke, og nå har det lavet ned med snø i en ukes tid.

Var ute på sparktur i dag det var kjempefint føre!

Men, ryggen og kroppen savner sol og varme og bare veier.....

Vet fortsatt ikke hvor jeg skal bo fra sommeren av. Det eneste jeg har funnet ut er at det ikke blir hjembyen,nå må jeg ha sjøen! Så om noen vet om noe i Vestfold eller på Nesoddtangen, så er jeg interessert i å høre :ler:

Jeg håper dere har det bra?

Godt nytt år til dere også!

Og jeg lover å bli flinkere til å være på KG igjen,-har jo savnet dere,da!

Stooor klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Både Vestfold og Nesodden har mange hyggelige steder: Har bodd i begge områder. Ellers kan jeg anbefale Øsfold også Mange fine steder langs kysten, og ofte billigere enn Vestfold og Nesodden.

Kos å se seg igjen, forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...