Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne


flowerpower

Anbefalte innlegg

Godt at du er bedre nå. Lungebetennelse er ikke å spøke med.

Så du tar deg en snartur nordover til jul. Ikke spesielt julete ute her - 10 varmegrader og regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei alle sammen! Håper dere har hatt en fin jul og at det nye året blir bra :kose:

Jeg har vært i Norge i snart 1 uke nå, merker at jeg kommer fra varmere strøk og ikke har hatt den nedtrappingen i temperatur som jeg pleier. Så selvom det ikke er kaldt, synes jeg faktisk det er det allikevel.... Men, det er jo kosleig å være her og treffe familie og venner,da :)

Skyndte meg ned til biblioteket i dag for å få tak i en av de billige billettene Sterling skulle legge ut. Og så beynner de ikke før kl 12!! Så nå har jeg sittet og skrevet mail og surfet på nettet mens jeg venter. Håper jeg kanskje kan få tak i billett både nedover i januar og oppover i juni. Det hadde vært kjekt!

Flyttet fra den ene katten jeg har passet i går og til neste. 2 nydelige hannkatter. Koser meg!!

Bare synd hun jeg passer hus og pus for nå ikke har i-nett hjemme, da kunne jeg brukt litt tid på KG igjen.

Ellers skal jeg en tur på salg i dag, se om jeg kan få tak i noen ting jeg trenger men ikke finner der nede.

Ønsker alle et riktig GODT NYTT ÅR!

Flowerklemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte, Bettie :klem:

Akkurat nå har jeg funnet ut at det er et trådløst nettverk i nærheten her som jeg kan kople meg på!!!

Hehe, jeg synes jo det er lurt å ha passord om en har et trådløst nettverk, men er takknemlig for at ikke alle har det ;)

Leiter etter billig billett nedover nå, men synes de er altfor dyre enda! Rart for en skulle jo tro at ikke mange reiser sydover nå,- etter juleferie og før vinterferie??

Dukker vel opp noe,- har tilbud om å bo hos kusina mi nå også.......

Håper både du,Bettie, og alle andre får et fint 2007 :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå har jeg funnet ut at det er et trådløst nettverk i nærheten her som jeg kan kople meg på!!!

Så kjekt! :Nikke: Du vet at du kan ringe gratis hjem til Norge fra sjømannskirka, forresten? Er det noe nytt, mon tro? :klø:

Håper du koser deg der nede. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Takk LilleBille :klem:

Er innom nettet daglig for å sjekke, Bettie.

Kjære Lillesky: Jeg er i Norge enda :forvirret:

Nå har jeg gjort avtale om fotoutstilling under jazzfestivalen i sommer!!!! Litt skummelt, men gleder meg til å få kommentarer fra folk som ikke kjenner meg.

Har også begynt å diskutere med meg selv om hvor jeg skal bo til høsten. Det er kjempeallright å bo på G.C, men utrolig tungvint med endel ting. Tenker kanskje jeg skal se etter en leilighet ved kysten her (må til vannet nå etter å ha hatt havet rett foran meg så lenge). Er kjempelei av sigøynertilværelsen og å bo i pappesker!!!

Så vi får se....

Ha en fin kveld alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Synes jeg kjenner igjen den katten ;) Har du det bra? Godt nytt år til deg også :klem:

Hei Bettie! Jeg har bodd i pappesker i nesten hele livet siden jeg flyttet hjemmefra! Har som regel bodd 2-3 år og så flyttet videre. Håper jeg snart kan roe meg ned,ja.

Idag er jeg sinna på Sterling :frustrert: De lokker med Happy Hour hver dag nå, men da jeg gikk inn (det skulle være billetter til GCidag),- med en gang de åpnet!!- fant jeg en billett,men innen jeg hadde logget inn var den borte!!

Jeg har sendt klage til Forbrukerombudet, det må jo være misvisende markedsføring????

Så jeg fortsetter å lete. Kanskje jeg finner en chartertur med kort frist som er billig....

Er utrolig glatt nå! Farlig å gå ute, og det er jo ikke særlig bra for den dårlige ryggen min. Skal bli godt å komme seg nedover igjen.

Håper dere har det bra? Flower :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som et lureopplegg, det der. Forstår godt at du lengter sydover nå, for været her er ikke akkurat noe å skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg tak i billette :klappe: Tenkte jeg skulle gå inn på SasBraathens bare for å se (har aldri funnet billig billett der før). Fant flere dager med bill til 497!! Hadde tenkt på mandag, men valgte visst lørdag (sikkert en grunn til det). Jaja, må jo se å komme meg nedover,- skal bli deilig. Nå er det jo faktisk hvitt utenfor vinduet også.....

Dere får ha en fin vår, dere hører jo ikke så mye fra meg når jeg er der nede :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flott med så billig billett da. :) - og god tur nedover.

Og jeg misunner deg med reise til sol og varme.

Her på kontoret er det nemlig omtrent like mye vinter som det er på utsiden (ikke at det er så mye .. men) - det blåser "isluft" fra "friskluftsanlegget" - så jeg sitter med dynejakke på og hutrer.

(Tror ikke det er fordi jeg blir syk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok bli med da skjønner du :sjarmor:

Det var visst akkurat i tide for nå snør det ganske tett utenfor vinduet her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det gitt. :)

Nå har jeg fått tettet ventilene - så nå er det rene sommeren blitt her .. og foreløpig er ikke sneen kommet hit - men de lover at det kommer i løpet av kvelden .. (klarer meg fint uten jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...